Dan kom jij de verkeerde vrouwen tegenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, jullie vrouwmenschen doen allemaal zo geemancipeerd, wij manmensch moeten gewoon alles uit de kast halen om ervoor te zorgen dat jullie ons weer verzorgen, en als dat een volwassen zieke baby moet zijn, so be it..
Verzorg ons dan ook eens een keer
Die stand staat standaard al aan bij mij, daar heb ik geen switch voor nodig.quote:
Kijk een voordeel van een mama datenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, jullie vrouwmenschen doen allemaal zo geemancipeerd, wij manmensch moeten gewoon alles uit de kast halen om ervoor te zorgen dat jullie ons weer verzorgen, en als dat een volwassen zieke baby moet zijn, so be it..
Verzorg ons dan ook eens een keer
Nee, sterker nog, het liefst gaat ze bij der moeder logeren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Maar ga je dan ook in de woonkamer op de bank zitten en zuchten en steunen dat je het zo zwaar hebt om vervolgens als ze aan je vragen of ze iets voor je kunnen doen te gaan blaffen als een gecastreerde hond die wraak wil?
Uiteraard!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt eraan, soms niks, soms hemdje of sexy slaapding, maar bij jou in bed natuurlijk niks
Uiteraard. Maar die nooit-ziek-zijn-switch, je weet nu waar die zit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Die stand staat standaard al aan bij mij, daar heb ik geen switch voor nodig.
Ik heb 3 exen en allemaal veranderden ze in zielige hoopjes mens als ze verkouden warenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, sterker nog, het liefst gaat ze bij der moeder logeren.
Yuki!quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat in mijn ervaring mannen veranderen in volwassen baby's zodra ze een kuchje hebben oid
Dan kom jij de verkeerde mannen tegenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 3 exen en allemaal veranderden ze in zielige hoopjes mens als ze verkouden waren![]()
En nu ga ik geėmancipeerd doen en de wasmachine fixxen.
Ja echt he. Ik moet op zoek naar een ander type manquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:33 schreef rival het volgende:
[..]
de mietjes waar jij mee gaat misschien.... maar zoals ik het lees zijn jouw vriendjes ook echt gewoon watjes
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 3 exen en allemaal veranderden ze in zielige hoopjes mens als ze verkouden waren![]()
En nu ga ik geėmancipeerd doen en de wasmachine fixxen.
Ik ben van t type; rot op, ga werken. Ik red me wel, zolang er eten/drinken in huis is. En dat wil ik zelfs nog wel halen als ik daar toe in staat ben.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan kom jij de verkeerde mannen tegen
quote:
Ik ben wel een koukleum, dus je moet me wel warm houdenquote:
kijk jij date kerelsquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik heb alleen die ervaring gelukkig niet, HuppelMijn vriendjes waren wel in staat voor zichzelf te zorgen. Al heb ik de zorg (
) met liefde op me genomen die periode
Ik wil best voor iemand zorgen, ziek of niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik heb alleen die ervaring gelukkig niet, HuppelMijn vriendjes waren wel in staat voor zichzelf te zorgen. Al heb ik de zorg (
Moguhquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Een chille gozah zoals ik?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he. Ik moet op zoek naar een ander type man
Je was toch niet overbezorgd he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |