Mijn vader zegt altijd: "thee is voor als ik ziek ben!"quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen gaan dan mij ook ineens thee brengenik drink het nooit! Denk je echt dat ik t nu ineens wel ga doen?
Weet ik, als ik echt heel ziek ben, maak ik gebruik van de zorgzaamheid van mn huisgenootjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zoals ik een vrij zorgzaam type ben, vind ik het soms ook fijn als er heel eventjes voor mij gezorgd wordt.
Ik heb nog kippensoep van gisteren in de koelkastquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die soep komt nog wel, zeg maar welke en wanneer
thee is voor de zieke en homo's..quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn vader zegt altijd: "thee is voor als ik ziek ben!"
Hij drinkt het iedere ochtend. En op zondag ook 's middags._!
"Thee is voor vrouwen en zieke mensen" roep ik altijd, helaas wordt dat tegen me gebruikt op t moment dat ik zelf ziek benquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn vader zegt altijd: "thee is voor als ik ziek ben!"
Hij drinkt het iedere ochtend. En op zondag ook 's middags._!
Oh noesquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
thee is voor de zieke en homo's..
jouw vader is homo
Nou, ik heb als vriendje ziek is boodschappen voor 'm gedaan, gekookt en het huis een beetje bijgehouden. Maar goed, ook mannen hebben moedersquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook een hekel aan, maar het erge is dat ik net zo ben als er iemand ziek is.
tsja je zal maar een eigen smaak hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
thee is voor de zieke en homo's..
jouw vader is homo
Omdat m'n pa zo ontzettend koffieverslaafd is zegt ie dat over thee dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
tsja je zal maar een eigen smaak hebben
dan kan je beter de maatschappij volgen en net zo lang koffie drinken totdat je "het lekker vindt"
Klinkt goed, jij mag mij als ik weer een keer ziek ben wel komen verzorgen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik heb als vriendje ziek is boodschappen voor 'm gedaan, gekookt en het huis een beetje bijgehouden. Maar goed, ook mannen hebben moedersVerder ben ik gewoon rustig en doe wat vriendje vraagt als hij was nodig heeft
Mannen drinken koffie en bier.. en in een heel uitzonderlijk geval iets anders, maar geen thee, dan ben je ziek of homo..quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
dan kan je beter de maatschappij volgen en net zo lang koffie drinken totdat je "het lekker vindt"
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik heb als vriendje ziek is boodschappen voor 'm gedaan, gekookt en het huis een beetje bijgehouden. Maar goed, ook mannen hebben moedersVerder ben ik gewoon rustig en doe wat vriendje vraagt als hij was nodig heeft
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mannen drinken koffie en bier.. en in een heel uitzonderlijk geval iets anders, maar geen thee, dan ben je ziek of homo..
Het is gewoon zo, er zijn studies naar gedaan van hier tot tokio, ik kan je wel een stukje laten lezen hoor.
Buk eensquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mannen drinken koffie en bier.. en in een heel uitzonderlijk geval iets anders, maar geen thee, dan ben je ziek of homo..
Het is gewoon zo, er zijn studies naar gedaan van hier tot tokio, ik kan je wel een stukje laten lezen hoor.
Ik drink geen koffie. En ik ga 't ook niet doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
Wat schuift dat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klinkt goed, jij mag mij als ik weer een keer ziek ben wel komen verzorgen.
homoquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie. En ik ga 't ook niet doen
Koffiequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stink je tenminste niet uit je mond na een werkdag, zoals een hoop om mij heenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
welkom in de bewoonde wereldquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef cafpow het volgende:
goedemorgen![]()
ik heb weer internet, tv en telefoon
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ideaal. Niks teveel niks te weinig
Een euro? Cheap hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zitten mn veters alweer los? heb je een euro voor me op de grond gegooid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |