en de meeste mensen 2. 's ochtends en 's avonds.... maar na elk bakkie koffie meur je al hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik poets meestal 2 a 3 keer per dag..
MIquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NEE HEE! ik laat haar niet, ik wil der in een hokje duwen...
Ja, dat is goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou zodra ik dan weer beter ben zak ik voor je koken dan.
Deal?
Je moet de Impressa hier eens horenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat apparaat maakt gewoon een takkeherrie
het hangt ook een beetje af van mijn dagindelingquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
en de meeste mensen 2. 's ochtends en 's avonds.... maar na elk bakkie koffie meur je al hoor
GELUKKIG IS ER ONZ RADIOquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat apparaat maakt gewoon een takkeherrie
Liever nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moett de Impressa hier eens horen
met maler er in zeker?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moett de Impressa hier eens horen
Jeej vanavond weer verplicht luisteren. Stomme Ezquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jeej vanavond weer verplicht luisteren. Stomme Ez
Dat eeuwige hokjesdenken ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NEE HEE! ik laat haar niet, ik wil der in een hokje duwen...
hier wordt er 5 seconden gemaald per bakkie koffiequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever niet![]()
Mn oude buren hadden zo'n ding dat bonen vermaalde. Als je dan op visite zat viel het gesprek gewoon 10 minuten dood want je kwam er niet boven uit zonder te schreeuwen
Elzjequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jeej vanavond weer verplicht luisteren. Stomme Ez
*slapquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hier wordt er 5 seconden gemaald per bakkie koffiemeer is niet nodig en hij maakt niet eens zo een herrie
what a machine
![]()
![]()
(gheghe Pleur pesten)
Gotta love themquote:
Nee is niet leuk. Dikke takeover hier in huisquote:
Ja die dusquote:
ik ga jou vanaf nu gewoon Pleur noemen, vernoemd naar het bakkie pleur, ook wel koffiequote:
Ja, hier ook. En het maakt een teringherrie, want daarna moet ook de melk nog verhit en opgeklopt wordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hier wordt er 5 seconden gemaald per bakkie koffiemeer is niet nodig en hij maakt niet eens zo een herrie
what a machine
![]()
![]()
(gheghe Pleur pesten)
Als je echt ziek wordt, moet je jezelf idd reddenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik mezelf maar zien te redden dan.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ga jou vanaf nu gewoon Pleur noemen, vernoemd naar het bakkie pleur, ook wel koffie
en bedenk wel... altijd als ik je zo noem, heb ik nog steeds de lekkerdere koffie![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever niet![]()
Mn oude buren hadden zo'n ding dat bonen vermaalde. Als je dan op visite zat viel het gesprek gewoon 10 minuten dood want je kwam er niet boven uit zonder te schreeuwen
geklopte melk is lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hier ook. En het maakt een teringherrie, want daarna moet ook de melk nog verhit en opgeklopt wordenMa drinkt altijd Latte Macchiato.
koffie verkrachtenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hier ook. En het maakt een teringherrie, want daarna moet ook de melk nog verhit en opgeklopt wordenMa drinkt altijd Latte Macchiato.
quote:
Oh ja, het hebben van een andere smaak mag natuurlijk niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
koffie verkrachtenBeter heeft ze dan goedkope bonen
nee!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, het hebben van een andere smaak mag natuurlijk niet.
Jawel hoor, maar het hebben van melk in de koffie heb ik nog nooit kunnen begrijpenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, het hebben van een andere smaak mag natuurlijk niet.
Als koffie liefhebber zou je moeten weten dat de koffie in een latte macchiato nog sterker is dan espressoquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar het hebben van melk in de koffie heb ik nog nooit kunnen begrijpenGelukkig meen ik het ook
![]()
Al verbloemd melk in de koffie wel grotendeels de smaak, dus daar moet je dan of hele sterke bonen voor gebruiken, of juist wat goedkopere omdat je het anders niet proeft.
Ik drink ze zelf niet, dus daar hou ik me niet expliciet mee bezig. Maar dan valt het blijkbaar wel mee met de smaak.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als koffie liefhebber zou je moeten weten dat de koffie in een latte macchiato nog sterker is dan espresso
Ik heb er wel 1, zonder dat ik koffie drink. Is wel zo netjes voor gastenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Pas sinds een jaar of 2 dat ik een koffiezetapparaat in huis heb. En als ik straks mn eigen huisje heb komt er gewoon weer geen koffiemaakding![]()
Gewoon omdat het kan
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
Mijn moeder heeft haar auto weggedaan, ze durft niet meer te rijden. Ze heeft erg last van haar evenwicht en haar ogen. Zo kut als je ouders aftakelen
Als je het zelf niet drinkt en nooit hebt gehad, slaat zo'n uitspraak van koffie verkrachten natuurlijk nergens opquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik drink ze zelf niet, dus daar hou ik me niet expliciet mee bezig. Maar dan valt het blijkbaar wel mee met de smaak.
He wat rotquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
Mijn moeder heeft haar auto weggedaan, ze durft niet meer te rijden. Ze heeft erg last van haar evenwicht en haar ogen. Zo kut als je ouders aftakelen
Ik heb weinig koffiedrinkers die bij mij op visite komen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1, zonder dat ik koffie drink. Is wel zo netjes voor gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |