tandenpoetsen? Ik heb t altijd in mn tasquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Stink je tenminste niet uit je mond na een werkdag, zoals een hoop om mij heen
Je bent niet meer sociaal gehandicaptquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef cafpow het volgende:
goedemorgen![]()
ik heb weer internet, tv en telefoon
Sowieso wil jij in bed met rust gelaten worden geloof ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:40 schreef rival het volgende:
Mocht ik ooit eens ziek zijn en in bed blijven, dan wil ik ook met rust gelaten worden
dat is dus blijkbaar nodigquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tandenpoetsen? Ik heb t altijd in mn tas
nee, niet meer. Maar ik was het wel doordat die klojo's ons onnodig hadden afgeslotenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent niet meer sociaal gehandicapt
Ik vind dat echt heel naarquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Stink je tenminste niet uit je mond na een werkdag, zoals een hoop om mij heen
ik poets meestal 2 a 3 keer per dag..quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:49 schreef rival het volgende:
en trouwens, je ruikt het zelf niet eens.... en ik ken weinig mensen die de gehele dag poetsen....
Yay!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Er is een geroosterd boterhammetje met pindakaas genuttigd
Oh fijn jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn eeuwige dankbaarheid, en vooruit, mag je voor jezelf ook een kopje thee drinken
Neuh, maar een paar keer per dag is wel fijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:49 schreef rival het volgende:
en trouwens, je ruikt het zelf niet eens.... en ik ken weinig mensen die de gehele dag poetsen....
Jeej en door jou?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Er is een geroosterd boterhammetje met pindakaas genuttigd
Droomvrouwquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie. En ik ga 't ook niet doen
Hell noquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Sowieso wil jij in bed met rust gelaten worden geloof ik
En geen thee en geen koffie?quote:
quote:
Dus?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En geen thee en geen koffie?jij past nu niet meer in het sociaal acceptabele stelsel
Héérlijk, als ik de hele dag op pad ben, heb ik een groot koffiezetapparaat, met een timer. Dan wakker worden met dat geluid en die geur. Dan word ik serieus gelukkig wakkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Droomvrouw![]()
Ik heb ook gewoon een hekel aan het geluid van het koffiezetapparaat 's ochtends![]()
Altijd blij als R 2 weken weg is en ik daar dus geen last van heb. En dan krijg je een loge die ook koffie wil 's ochtends
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Hell no
alleen de eerste minuut dat ik wakker ben
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Droomvrouw![]()
Ik heb ook gewoon een hekel aan het geluid van het koffiezetapparaat 's ochtends![]()
Altijd blij als R 2 weken weg is en ik daar dus geen last van heb. En dan krijg je een loge die ook koffie wil 's ochtends
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |