Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat dus...quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef wel.o.k het volgende:
weten we nu al wat nagelbatsen is eigenlijk
iddquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
maar klinkt nog steeds pijnlijk
Ik lees één post van jou in een SC en het gaat alweer over je mooie, lange, sexy, geile, gelakte nagels.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef Myraela het volgende:
Als ik op nagelbatsen zoek, kom ik op een KSC uit.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef Myraela het volgende:
Als ik op nagelbatsen zoek, kom ik op een KSC uit.
Ze zijn echt lang dit keer!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik lees één post van jou in een SC en het gaat alweer over je mooie, lange, sexy, geile, gelakte nagels.
fistfucken met nagelsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef wel.o.k het volgende:
weten we nu al wat nagelbatsen is eigenlijk
Zit je te wachten op reactie van de Lottomensen?quote:
Waar heb je naar gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:22 schreef Myraela het volgende:
Ik zou vandaag gebeld worden of ik aangenomen word of niet.
AUTCH!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
ohja nagelbatsen:
[..]
fistfucken met nagels
spijkers poepen, dat is ook leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef wel.o.k het volgende:
nagelbatsen.....
batsen:slaan, beuken
een nagel kan een spijker zijn.
dus spijkers meppen
Niet alleen in zijn rugquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
AUTCH!![]()
Nagels horen striemen te trekken in de rug van een man.![]()
Klopt, ja!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef Myraela het volgende:
Nagels horen striemen te trekken in de rug van een man.![]()
nou geil hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef wel.o.k het volgende:
nagelbatsen.....
dus spijkers meppen
Callcenter, outbound bellen voor Lotto.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:24 schreef Myraela het volgende:
Callcenter, outbound bellen voor Lotto.Maar eigenlijk wilde ze mensen met al ervaring, dus ik denk niet dat ik aangenomen word.
dat is nog moeilijk ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
spijkers poepen, dat is ook leuk
hamer gaat beterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou geil hoor
zal ik even de klopboor pakken![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef wel.o.k het volgende:
nagelbatsen.....
dus spijkers meppen
Okay.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:25 schreef Myraela het volgende:
Shut up, ze betalen meer dan het dubbele van het minimum.
Joh, ik kom bijna overalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar kom jij nog meer met je sexy nagels?
likjes jaquote:
Dat zou het best eens kunnen zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
spijkers poepen, dat is ook leuk
ik denk spijkerslaan het eerder isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou het best eens kunnen zijn eigenlijk
Ja, maar dan wel aan zo een touwtje en dan in een lege..haha...fles!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zou het best eens kunnen zijn eigenlijk
HAHAHAHAHAHA WAT LEUKquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel aan zo een touwtje en dan in een lege..haha...fles!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel aan zo een touwtje en dan in een lege..haha...fles!
Kan. Ik heb dat nog nooit in verband gebracht zien worden met apres skiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk spijkerslaan het eerder is![]()
zeker in combinatie met het apresski gebeuren
je ziet het vaak genoeg in kroegenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan. Ik heb dat nog nooit in verband gebracht zien worden met apres skiMaar wie weet
!!quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je ziet het vaak genoeg in kroegen
Is een soort traditie in oostenrijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan. Ik heb dat nog nooit in verband gebracht zien worden met apres skiMaar wie weet
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is een soort traditie in oostenrijk![]()
Grote boomstronk, grote spijkers, stomdronken houthakkers en dan kijken wie het eerst de spijker helemaal in de stronk geslagen heeft
Symquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef Symphonic het volgende:
Zo weer een dag verloren aan een cursus die geen cursus bleek
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
T wordt steeds later donker
t wordt steeds langer licht
dat vind ik ook warm zatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Max 22 graden hoor ... warmer hoeft echt niet
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
symquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef Symphonic het volgende:
Zo weer een dag verloren aan een cursus die geen cursus bleek
toekiequote:
alles weer schoon voor een hete avond?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
zonde van je tijd dus![]()
[..]
toekie
iddquote:
warm genoegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jawel, maar toch al ruim een half uur later dan een paar weken geledenquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
alles weer schoon voor een hete avond?
hier nog niet echtquote:
dat Myraela wordt aan genomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:00 schreef Pien85 het volgende:
Waarom duimen we? Ik duim graag mee, maar ik denk dat het dan wel handig is als ik weet waar voor ik duim
Ah okquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat Myraela wordt aan genomen
okquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat Myraela wordt aan genomen
beroemdequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Waarvoor eigenlijk?
Lentequote:
Om een baan voor Myrtjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:00 schreef Pien85 het volgende:
Waarom duimen we? Ik duim graag mee, maar ik denk dat het dan wel handig is als ik weet waar voor ik duim
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik mijn lichaam mag geloven wel
hoihoiquote:
Dat is de verkeerde kant opquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
En toen zat ik in de trein naar Gouda.
wat ga je doen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
AMERSFOORT CENTRAAL BOMMELDING ALLEMAAL POLITIE ARGH PANIEK IEDEREEN GILLEN ALLEMAAL DODEN!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
Jouw opmerking impliceerde iets expliciet zullen we maar zeggenquote:
Overstappen op een trein naar Den Haag, want ik werd in Afval aan den Rijn uit de trein geschopt omdat er verderop eentje kapot staat...quote:
bis spätahquote:
Huh? Nog meer virm krom?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Overstappen op een trein naar Den Haag, want ik werd in Afval aan den Rijn uit de trein geschopt omdat er verderop eentje kapot staat....
Schoonmaakmiddelvierhonderdtweeëntwintigquote:
Blijkbaar. En nu moet ik nog staan ook in de IC naar Den Haagquote:
Sja, wie had dat gedacht?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blijkbaar. En nu moet ik nog staan ook in de IC naar Den Haag.
zeker, en heulemoal gratisquote:
Ik nietquote:
kopje thee?? kom ik je wel gezelschap houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Overstappen op een trein naar Den Haag, want ik werd in Afval aan den Rijn uit de trein geschopt omdat er verderop eentje kapot staat....
pass ekkes je reisdetails doorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blijkbaar. En nu moet ik nog staan ook in de IC naar Den Haag.
Nou ja, dit wordt toch een gtbv +60.
Als ik mijn lichaam mag geloven is het altijd lente.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik mijn lichaam mag geloven wel
Same herequote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als ik mijn lichaam mag geloven is het altijd lente.
Heb je weer zo'n schooier, zo'n SOV-fraudeurquote:
Jij hebt de ogen van een tandartsassistente?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als ik mijn lichaam mag geloven is het altijd lente.
Nee, wel het ultieme knutselgebit voor de tandarts en zijn assistente.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt de ogen van een tandartsassistente?
Wat is je nummerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:14 schreef Toekito het volgende:
nog 2 min dan ben ik klaar, zal je zien dan belt dr zo'n verdwaalde
ik zie dit nu pas, trein was te vol om te internetten. Net pm gestuurd. Rijden nu weg van Voorhout....quote:
waarom zie ik dit nu pasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kopje thee?? kom ik je wel gezelschap houden
Ben al bijna thuis zelfs!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
alleen nu ben je zeker naar huis?
miniquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:05 schreef pgrferrari het volgende:
Avond
Ik ben er maar een halfuurtje, ik ben kapot
Hoe was je eerste dag stage ???quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:05 schreef pgrferrari het volgende:
Avond
Ik ben er maar een halfuurtje, ik ben kapot
Wel goed opzich.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe was je eerste dag stage ???
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel goed opzich.
Slopend die werktijden van 9 tot 5.
Welkom in de grote-mensen-wereldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel goed opzich.
quote:
welkom in de werkwereldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel goed opzich.
ik in iets lekkersquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:12 schreef DaMart het volgende:
En thuis... best een aardige conducteur van die laatste stoptrein... hij wachtte even 5 minuten op iedereen die moest omrijden... en zo heb ik toch 10 minuten reistijd bespaard, en bedraagt mijn vertraging slechts 84 minuten.
quote:
quote:
En een sloot extra kilometers gemaaktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:12 schreef DaMart het volgende:
En thuis... best een aardige conducteur van die laatste stoptrein... hij wachtte even 5 minuten op iedereen die moest omrijden... en zo heb ik toch 10 minuten reistijd bespaard, en bedraagt mijn vertraging slechts 84 minuten.
En gratis gereisd, want ik ga straks meteen een formulier invullen voor >60 minuten vertragingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een sloot extra kilometers gemaakt
Ook dat natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En gratis gereisd, want ik ga straks meteen een formulier invullen voor >60 minuten vertraging.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:19 schreef DaMart het volgende:
En nu even wat te eten maken, van iets halen op het station is niks terecht gekomen.
ik ook zomaar eensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:19 schreef DaMart het volgende:
En nu even wat te eten maken, van iets halen op het station is niks terecht gekomen.
mwoah kan beter.. maar nu lekker aan de lattequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:28 schreef Trevland het volgende:
Zo ook net even lekker gedoucht
En hoe was jullie dag?
Geniet er vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mwoah kan beter.. maar nu lekker aan de latte
Bis Later PGRquote:
laters miniquote:
myraelaquote:
Nee, ze hebben niet eens gebeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
myraela![]()
en heb je al wat gehoord?
als ze nog niet eens de moeite nemen om hun afspraken na te komenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze hebben niet eens gebeld.Zal wel een "nee" zijn, anders bel ik ze sowieso vrijdag nog even.
Een callcenter dat niet belt.... gekker moet het niet wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze hebben niet eens gebeld.Zal wel een "nee" zijn, anders bel ik ze sowieso vrijdag nog even.
Waarom niet morgen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een callcenter dat niet belt.... gekker moet het niet worden.
Het bewijst wel dat je graag wiltquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan voel ik me te ongeduldig of iets.
Ik vind dat dus van nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
jij was wegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
Ik hoor trouwens ook niks van die bedrijven.
Paupers![]()
ik zou niet in zien waarom je dan ongeduldig zou zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik wilde je even een kusje gevenquote:
Oh dan ben ik er welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wilde je even een kusje geven
Enneh..wat ik ook nog wilde zeggen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik heb net opquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb net opUit de cupcakebeker
![]()
Enflemelfeldfnedfsrfgbfjgsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef Enfermera het volgende:
Avond
Zo, vandaag gaat het ineens ff een heeul stuk beterHeb al 4 beschuitjes binnengehouden
![]()
Hey Enfequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef Enfermera het volgende:
Avond
Zo, vandaag gaat het ineens ff een heeul stuk beterHeb al 4 beschuitjes binnengehouden
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enneh..wat ik ook nog wilde zeggen....Ik wist hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Geschreeeeeeeven door'n ervaaaaaringsdeskundigequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:30 schreef Trevland het volgende:
[Upd] Treinbotsing bij Zevenaar
Die laatste zinecht perfect
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:07 schreef MPG het volgende:
Eten was nog een behoorlijke exercitie.
Maar wel braaf drie borden boerenkool met worst en spek op.
Niks mis met graag willenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het bewijst wel dat je graag wilt
In mijn maagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik zie hetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Geschreeeeeeeven door'n ervaaaaaringsdeskundige.
Hey Koenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:08 schreef Koen66 het volgende:
helleu hier everybody.
How's life my friends?
In de pot, morgen. En dan in het riool. Of anders op de akker. Om nieuwe boerenkool te mestenquote:
Pgrquote:
Trevquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Fijn dat het zo veel beter gaat
Fleshjequote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
In mijn maag.
Jou maag is toch ook al gelijk aan /dev/null?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zou je het kunnen omschrijven jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jou maag is toch ook al gelijk aan /dev/null?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga je nog een foto maken voor in je fobo
![]()
En drinkt ie lekker ?
Uhm ik denk het niet nee?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
In mijn maag.
oh joh echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoeraaaaaaaaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef Enfermera het volgende:
Avond
![]()
enferquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef Enfermera het volgende:
Avond
![]()
koenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:08 schreef Koen66 het volgende:
helleu hier everybody.
How's life my friends?
mijn internet flikkerde eruit dus ik zag je niet binnenkomen maar goedenavondquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:08 schreef Koen66 het volgende:
helleu hier everybody.
How's life my friends?
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:08 schreef Koen66 het volgende:
helleu hier everybody.
How's life my friends?
Is toch lekker gezelligquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
![]()
![]()
Wat ben je vroeg
Nou hequote:
Haha jaquote:
Ik zeg toch niet van niet?quote:
Zeker, nog lekker aan het genieten van je rust?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
PgrXD
[..]
Trev![]()
Ja he
![]()
[..]
Fleshje
Nou, 'lekker'...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker, nog lekker aan het genieten van je rust?
Mooiiquote:
Ik geef je groot gelijk, ik moet dat soms ook eens doen en niet koppig aan het werk gaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, 'lekker'...Gisteren echt niet hoor. Maar voel me vandaag echt een heull stuk beter gelukkig
Ga nog lekker even liegen tegen mn werk, donderdag nog even vrij en dan vrijdag werken. Ik vind het wel best
![]()
[..]
Mooii
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kreeg net weer een mailtje van NS HiSpeed. Goedkoop naar Parijs. Ach, dat moest inderdaad nog altijd een keer gebeuren dus ik heb maar meteen geboekt19 maart ga ik
![]()
10:02 weg uit Utrecht Centraal21:15 weer terug of zo, voor 1132 km en 15-20 bordjes denk ik
Veel plezierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kreeg net weer een mailtje van NS HiSpeed. Goedkoop naar Parijs. Ach, dat moest inderdaad nog altijd een keer gebeuren dus ik heb maar meteen geboekt19 maart ga ik
![]()
10:02 weg uit Utrecht Centraal21:15 weer terug of zo, voor 1132 km en 15-20 bordjes denk ik
Zoooo traaaaage reactie (de foon ging)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie het
[..]
Hey Koen
Op zich wel goed en daar?
Tofquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
wat is er mis?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:32 schreef Koen66 het volgende:
Zoooo traaaaage reactie (de foon ging)
Gaat wel redelijk met me.....
Slagje naar een oostelijke voorstad hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof. Zie je ook nog iets van Parijs of is het echt alleen maar ff heen en terug?
Haha jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, ik moet dat soms ook eens doen en niet koppig aan het werk gaan
En nu door de weeks proberen op tijd te gaan slapen, met de na druk op proberenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaEigen gezondheid eerst hoor
Kort maar krachtigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slagje naar een oostelijke voorstad heDaar een pistoletje brie in de zon en weer terug
XD Ben je daar zo slecht in dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nu door de weeks proberen op tijd te gaan slapen, met de na druk op proberen
Klinkt wel goed, tenminste als je van brie houdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slagje naar een oostelijke voorstad heDaar een pistoletje brie in de zon en weer terug
Ja 4 uur rondhangen op zo'n station schiet ook niet echt op. Verder wil ik vooral eindelijk eens met de Thalys reizen want dat heb ik dus nog nooit gedaanquote:
Gezeik op m'n werk, hetzij mijn directe collega, hetzij ik moet zeer waarschijnlijk het ERP project waar we al 2 jaar mee doende zijn verlaten, kostenreductie.... (Vestzak-broekzak dus, want het bedrijf verlaten we toch niet......)quote:
Echt goed gaat het niet, slaap meestal pas na half 12 en moet er om half 7 weer uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Ben je daar zo slecht in dan?En je moet vroeg op dus?
Ja ik heb tijd zat, dus ik zou best eerst op zoek kunnen gaan naar wat smerigs en dan alsnog bij een broodje brie uitkomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, tenminste als je van brie houd
Niet ??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja 4 uur rondhangen op zo'n station schiet ook niet echt op. Verder wil ik vooral eindelijk eens met de Thalys reizen want dat heb ik dus nog nooit gedaan
Oh, das kort ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt goed gaat het niet, slaap meestal pas na half 12 en moet er om half 7 weer uit. Ben niet streng genoeg voor me zelf en dan heb ik er ook nog extra afleiding bij
Ja, we zijn weer eens pijnlijk geconfronteerd met het geklungel van het management...quote:
Nu de Praxis in, ff snel wat kopen nogquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
![]()
![]()
Wat ben je vroeg
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gezeik op m'n werk, hetzij mijn directe collega, hetzij ik moet zeer waarschijnlijk het ERP project waar we al 2 jaar mee doende zijn verlaten, kostenreductie.... (Vestzak-broekzak dus, want het bedrijf verlaten we toch niet......)
Kortom: narrig, niet leuk
Die kans acht ik wel grootquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb tijd zat, dus ik zou best eerst op zoek kunnen gaan naar wat smerigs en dan alsnog bij een broodje brie uitkomen![]()
![]()
1 van de stationnetjes waar ik langs kom heet trouwens Roissy-en-Brie, dus ik gok dat ze die boel daar wel hebben
Dus het weekend is voor mij kwa slaap ook wel belangrijk, vooral de vrijdag op zaterdagquote:
Bis Laterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu de Praxis in, ff snel wat kopen nog
Tozzo![]()
Volgens mij kun jij dit wel gebruiken:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, we zijn weer eens pijnlijk geconfronteerd met het geklungel van het management...
Sjezus wat hebben ze er een puinhoop van gemaakt. Ieder oplossing die wordt aangedragen wordt getorpedeerd, stelletje eikels
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, we zijn weer eens pijnlijk geconfronteerd met het geklungel van het management...
Sjezus wat hebben ze er een puinhoop van gemaakt. Ieder oplossing die wordt aangedragen wordt getorpedeerd, stelletje eikels
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij dit wel gebruiken:
[ afbeelding ]
tnxquote:
Oh van die slimmerds die menen het beter te weten en niks zelf kunnenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Okee. Doorgerijpte brie soppen in KOFFIE met melk dusquote:If left to mature for longer, typically several months to a year, the cheese becomes stronger in flavor and taste, the pâte drier and darker, and the rind also darker and crumbly, and is called Brie Noir (Fr: black Brie). Around the Île-de-France, where Brie is made, people enjoy soaking this in café au lait and eating it for breakfast.
Whutquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja 4 uur rondhangen op zo'n station schiet ook niet echt op. Verder wil ik vooral eindelijk eens met de Thalys reizen want dat heb ik dus nog nooit gedaan
Ja en naar elkaar wijzen en niemand doet iets.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh van die slimmerds die menen het beter te weten en niks zelf kunnen
Zeiken heet datquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en naar elkaar wijzen en niemand doet iets.
Er zitten veel te veel schijven tussen en iedereen moet over ieder voorstel heenpissen...
dat wil ik ook wel proeven, maar niet bij het ontbijtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee. Doorgerijpte brie soppen in KOFFIE met melk dusDat moet ik proeven
En dan maar blijven zeuren dat het niet goed gaatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zitten veel te veel schijven tussen en iedereen moet over ieder voorstel heenpissen...
Ik ben er ook pas om een uur of 3 smiddagsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel proeven, maar niet bij het ontbijt
de manager werd echt pislink toen ik vanmiddag even ongezouten mijn mening gaf..quote:
Aaah... de kwelling.... Ik mag 10 dagen geen alcoholquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Whut? Heb ik een treinvoorsprong op treingoeroe Fles
![]()
?
ze hebben een leerling volgsysteem gekocht waarvan van te voren bekend was dat dat niet functioneert in het MBO. En nu gaan ze halve kutoplossingen bedenken die ons bakken en bakken werk opleveren voor inets, want ook daarmee gaat het niet werkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan maar blijven zeuren dat het niet goed gaat
Hoezo dat dan niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah... de kwelling.... Ik mag 10 dagen geen alcohol... eens zien of ik het überhaupt tot vrijdag volhoud
...
* Dr_Flash wandelt even naar het Banmeldtopic.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de manager werd echt pislink toen ik vanmiddag even ongezouten mijn mening gaf..
Vooral toen ik het woord incompetent in de mond nam.. Serieus wat een droplul is die vent.
quote:Symphobaas opkutten met je grote muil, kliko
Dat heb ik. In de zomer van 2009. Met Muck op vakantie naar Parijs.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Als je al eens Thalys gereden hebt: ja
Verstandskies en 'kans op nabloedingen'quote:
Lekker handig, je hebt zeker meer iets van laat ons maar iets nieuws makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hebben een leerling volgsysteem gekocht waarvan van te voren bekend was dat dat niet functioneert in het MBO. En nu gaan ze halve kutoplossingen bedenken die ons bakken en bakken werk opleveren voor inets, want ook daarmee gaat het niet werken
ik ben ook al eens met de Thalys naar Parijs geweest, prima manier van reizenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat heb ik. In de zomer van 2009. Met Muck op vakantie naar Parijs.
Is toen tegen mij niks over gezegdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Verstandskies en 'kans op nabloedingen'.
En wat heeft die kies the fuck mee te maken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Verstandskies en 'kans op nabloedingen'.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gezeik op m'n werk, hetzij mijn directe collega, hetzij ik moet zeer waarschijnlijk het ERP project waar we al 2 jaar mee doende zijn verlaten, kostenreductie.... (Vestzak-broekzak dus, want het bedrijf verlaten we toch niet......)
Kortom: narrig, niet leuk
het kan werken maar dan moet de hele organisatie om, en moeten ze per direkt het klassen systeem loslaten en dat willen ze niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker handig, je hebt zeker meer iets van laat ons maar iets nieuws maken
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de manager werd echt pislink toen ik vanmiddag even ongezouten mijn mening gaf..
Vooral toen ik het woord incompetent in de mond nam.. Serieus wat een droplul is die vent.
arme jij... dat weekend overleef je toch ook wel ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah... de kwelling.... Ik mag 10 dagen geen alcohol... eens zien of ik het überhaupt tot vrijdag volhoud
...
Geen idee, die ligt nog bij Michelle.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat heeft die kies the fuck mee te maken?
Oh dus nu moet je allemaal van die kut oplossingen toe passen om het toch maar werkend zien te krijgenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het kan werken maar dan moet de hele organisatie om, en moeten ze per direkt het klassen systeem loslaten en dat willen ze niet.
ik hoorde dat er knallende ruzie is in het management en dat er koppen gaan rollen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja denk je dat het heeft doorgedrongen ??
* suikertaartje bouwt even een eilandje voor Symph om naartoe te kunnen vluchtenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja denk je dat het heeft doorgedrongen ??
[..]
arme jij... dat weekend overleef je toch ook wel ?
jupos en die oplossingen werken net zo min.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dus nu moet je allemaal van die kut oplossingen toe passen om het toch maar werkend zien te krijgen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje bouwt even een eilandje voor Symph om naartoe te kunnen vluchten
Mijn oplossing is Shift+del met dat programma, zo heb je er ook geen zak aan, dat je van een niet af iets wat maar half werkt iets goed moet makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jupos en die oplossingen werken net zo min.
En het programma is ook niet goed gezien het feit dat er in 2 maanden 65 updates zijn uitgekomen
Mag je wel koffie in die periode?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |