Niet ??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja 4 uur rondhangen op zo'n station schiet ook niet echt op. Verder wil ik vooral eindelijk eens met de Thalys reizen want dat heb ik dus nog nooit gedaan
Oh, das kort ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt goed gaat het niet, slaap meestal pas na half 12 en moet er om half 7 weer uit. Ben niet streng genoeg voor me zelf en dan heb ik er ook nog extra afleiding bij
Ja, we zijn weer eens pijnlijk geconfronteerd met het geklungel van het management...quote:
Nu de Praxis in, ff snel wat kopen nogquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
![]()
![]()
Wat ben je vroeg
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gezeik op m'n werk, hetzij mijn directe collega, hetzij ik moet zeer waarschijnlijk het ERP project waar we al 2 jaar mee doende zijn verlaten, kostenreductie.... (Vestzak-broekzak dus, want het bedrijf verlaten we toch niet......)
Kortom: narrig, niet leuk
Die kans acht ik wel grootquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb tijd zat, dus ik zou best eerst op zoek kunnen gaan naar wat smerigs en dan alsnog bij een broodje brie uitkomen![]()
![]()
1 van de stationnetjes waar ik langs kom heet trouwens Roissy-en-Brie, dus ik gok dat ze die boel daar wel hebben
Dus het weekend is voor mij kwa slaap ook wel belangrijk, vooral de vrijdag op zaterdagquote:
Bis Laterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu de Praxis in, ff snel wat kopen nog
Tozzo![]()
Volgens mij kun jij dit wel gebruiken:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, we zijn weer eens pijnlijk geconfronteerd met het geklungel van het management...
Sjezus wat hebben ze er een puinhoop van gemaakt. Ieder oplossing die wordt aangedragen wordt getorpedeerd, stelletje eikels
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, we zijn weer eens pijnlijk geconfronteerd met het geklungel van het management...
Sjezus wat hebben ze er een puinhoop van gemaakt. Ieder oplossing die wordt aangedragen wordt getorpedeerd, stelletje eikels
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij dit wel gebruiken:
[ afbeelding ]
tnxquote:
Oh van die slimmerds die menen het beter te weten en niks zelf kunnenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Okee. Doorgerijpte brie soppen in KOFFIE met melk dusquote:If left to mature for longer, typically several months to a year, the cheese becomes stronger in flavor and taste, the pâte drier and darker, and the rind also darker and crumbly, and is called Brie Noir (Fr: black Brie). Around the Île-de-France, where Brie is made, people enjoy soaking this in café au lait and eating it for breakfast.
Whutquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja 4 uur rondhangen op zo'n station schiet ook niet echt op. Verder wil ik vooral eindelijk eens met de Thalys reizen want dat heb ik dus nog nooit gedaan
Ja en naar elkaar wijzen en niemand doet iets.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh van die slimmerds die menen het beter te weten en niks zelf kunnen
Zeiken heet datquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en naar elkaar wijzen en niemand doet iets.
Er zitten veel te veel schijven tussen en iedereen moet over ieder voorstel heenpissen...
dat wil ik ook wel proeven, maar niet bij het ontbijtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee. Doorgerijpte brie soppen in KOFFIE met melk dusDat moet ik proeven
En dan maar blijven zeuren dat het niet goed gaatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en naar elkaar wijzen en niemand doet iets.
Er zitten veel te veel schijven tussen en iedereen moet over ieder voorstel heenpissen...
Ik ben er ook pas om een uur of 3 smiddagsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel proeven, maar niet bij het ontbijt
de manager werd echt pislink toen ik vanmiddag even ongezouten mijn mening gaf..quote:
Aaah... de kwelling.... Ik mag 10 dagen geen alcoholquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Whut? Heb ik een treinvoorsprong op treingoeroe Fles
![]()
?
ze hebben een leerling volgsysteem gekocht waarvan van te voren bekend was dat dat niet functioneert in het MBO. En nu gaan ze halve kutoplossingen bedenken die ons bakken en bakken werk opleveren voor inets, want ook daarmee gaat het niet werkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan maar blijven zeuren dat het niet goed gaat
Hoezo dat dan niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah... de kwelling.... Ik mag 10 dagen geen alcohol... eens zien of ik het überhaupt tot vrijdag volhoud
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |