quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
met die 1 medaille erop dus bosvruchten,
Nee, je betaalt maar van je eigen centen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:25 schreef Toekito het volgende:
ff Marjo vragen of ik haar Paypal mag gebruiken voor een elmo-brooddoos!
werk ze trevquote:
ik betaal het wel terug, maar heb geen paypalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, je betaalt maar van je eigen centen.
Je krijgt er kotsneigingen van.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar wat is er nou verkeerd aan koffie met bosvruchtenreep?
dat dus!quote:
Houd de tanden op elkaar zusterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:41 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb gewoon 2 beschuitjes op vanmiddag![]()
Voel me nu wel enigzins misselijkMaarrr, het blijft er tot nu toe nog in XD
Heb jij mijn berichtje gekregen of zal ik een pm sturen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:41 schreef friemelaar het volgende:
idereen staat zeker te kotsen![]()
![]()
![]()
T' is hier zo stil ineens
En al gereageerd ook, maar blijkbaar werkt het niet helemaal zoals het moetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heb jij mijn berichtje gekregen of zal ik een pm sturen?
gedaan vast dank voor het meedenkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En al gereageerd ook, maar blijkbaar werkt het niet helemaal zoals het moet![]()
PM anders even wat je al hebt
heb er maar 1 aangemaakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik betaal het wel terug, maar heb geen paypal
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Houd de tanden op elkaar zuster![]()
Ik weet het niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wie hangt daar over de schutting
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet?
* LovelyLady kijk naar buiten...
Ik zie de schutting wel maar verder niemand
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hang jij zelf over de schutting?
Ik heb er eenen met rood en met blauw en hij is groot en mooi en ik heb hem jaaaren geleden in de bus gevondenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:59 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook een rode paraplu, met een wit kruis erop... gekocht in Zwitserland.
Nee, ze hebben nog niet gebeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
al iets gehoord van je sollicitatie?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er eenen met rood en met blauw en hij is groot en mooi en ik heb hem jaaaren geleden in de bus gevonden![]()
Ik heb er toevallig onlangs nog een foto van gemaakthierzie kijkdan
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er eenen met rood en met blauw en hij is groot en mooi en ik heb hem jaaaren geleden in de bus gevonden![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
hoe laat zouden ze bellen?quote:
Ergens vandaag. Geen tijd afgesproken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe laat zouden ze bellen?
mooie plu! nu maar hopen dat hij kapot waait...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
ik schrok van jequote:
en als hij nou normaal keekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik schrok van je![]()
word ik opeens aangekeken door fles
hi hi jij bent leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooie plu! nu maar hopen dat hij kapot waait...
Kom kom, ik dacht dat jij wel wat gewend wasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en als hij nou normaal keek
quote:
bwoah spannendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ergens vandaag. Geen tijd afgesproken.
zo heb ik jouw niet gezienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom, ik dacht dat jij wel wat gewend was
heb je nog nagels overquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ergens vandaag. Geen tijd afgesproken.
we duimen voor je Myrquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, zelfs erg mooie met mijn lievelings lakje.
that's the spiritquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef Myraela het volgende:
Het ergste wat ze kunnen doen is me niet aannemen. Dan vind ik wel weer iets anders. No worries enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |