Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Geeft niet hoor snoetje, het viel alleen opquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
het zit ff niet mee ... of je kan het zo zien: de maandag komt wat later
vanmorgen al oorlog in huis![]()
en dan is mijn humeur niet zo snel weg te krijgen eigenlijk
sorry
aan het werk vandaag?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor snoetje, het viel alleen op![]()
En sip van de oorlog
en je wilt geen knuffel pmquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het zit ff niet mee ... of je kan het zo zien: de maandag komt wat later
vanmorgen al oorlog in huis![]()
en dan is mijn humeur niet zo snel weg te krijgen eigenlijk
sorry
Nu even rust ...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor snoetje, het viel alleen op![]()
En sip van de oorlog
Kom maar even tegen mij aan hangenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu even rust ...
Wel even de waterstand doorgeven online... mailtjes nakijken, en ohja misschien moet ik nog even wat drinken
Het liefst wil gewoon gaan slapen
heb ik dat gezegd?quote:
hmmmm kroel je dan ff door me haar?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom maar even tegen mij aan hangen
oh wacht, je wou de knuffel pm's die voor suikertaartje waren niet hebbenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb ik dat gezegd?
[..]
hmmmm kroel je dan ff door me haar?
*snurk*
nou voor mij hoeft het niet zo hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh wacht, je wou de knuffel pm's die voor suikertaartje waren niet hebben
*kriebelkroel*quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
hmmmm kroel je dan ff door me haar?
*snurk*
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou voor mij hoeft het niet zo hoor
*dommelt in slaap*quote:
sorryquote:
NAP + 12quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel even de waterstand doorgeven online
enferquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:03 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik dacht, ik laat me ook weer eens zien hier
Vanaf zondagmiddag was de wc echter mijn grote vriend
Haha jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
enfer![]()
hm... dit al lang niet meer gezien:
zuster![]()
buikgriepje gehad?
Zustertjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:03 schreef Enfermera het volgende:
Speciaal verzoekje is ingewilligdquote:
Juck. Je hebt het deze winter wel goed te pakken he?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja
Ja idd, nog steedsAlhoewel het al wel een stuk beter gaat, kan alweer wat vocht binnenhouden.
alles eraf?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, kapper is geregeld. Nu alleen nog een kapsel uitzoeken dat ik wil.
Dat sowieso niet. Dan krijg ik een enorme plofkop.quote:
doe ik ook nooit hoor, wel aardig kort met tondeusequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Dan krijg ik een enorme plofkop.
gelukkig maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja
Ja idd, nog steedsAlhoewel het al wel een stuk beter gaat, kan alweer wat vocht binnenhouden.
Friemelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zustertje![]()
(
)
[..]
Speciaal verzoekje is ingewilligd
Ja, dit verzin je toch niet manquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Juck. Je hebt het deze winter wel goed te pakken he?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe ik ook nooit hoor, wel aardig kort met tondeuse
enferquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:03 schreef Enfermera het volgende:
Ja. Bahquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig maarflink te pakken dus
Gfquote:
Blugh. Ik zou dan gewoon even de klachten weer wat aandikken aan de telefoon. Blijf maar lekker thuis.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:13 schreef Enfermera het volgende:
Ja, dit verzin je toch niet man![]()
Pff.
En mijn werk dan, ff serieus. Waarschijnlijk heb ik 't norovirus opgelopen, en ik moet dan minimaal 48 uur klachtenvrij zijn om te kunnen werken. Do + vr heb ik een dagdienst, dus mn leidinggevende; 'Ja, die dagdienst donderdag schrap ik dan, maar wellicht dat je nog een avond kan doen dan.' Eh. Mag ik ook nog ff herstellen van mijn ruim 2 dagen niet eten?En ik ben al niet erg breed, zeg maar gewoon echt slank, ik hoefde er echt niet nog eens een paar kilo af te hebben, dus daardoor ben ik ook helemaal verzwakt.
Pff. Nou, ze kunnen de boom in hoor
nice.... met pak hoop ik?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets gaat het worden denk ik.
Ik moet nog een keer een nieuw pak halen. Vanuit het werk waar ik gestopt ben zou ik er gratis ééntje mogen halen bij suitsupply. Maar nu dus niet meer.quote:
Ik post gewoon een nieuwsbericht, mag dat niet of zo?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor PR van lik-me-de-zak?
huh?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Speciaal verzoekje is ingewilligd
quote:
anders had ik die wel voor je afgedaan hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
blij dat ik mijn stropdas mocht afdoen bij marijke
stropdasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh dat valt dan nog mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
anders had ik die wel voor je afgedaan hoor![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
T's al eeuwen geleden dat ik zo'n plastronneke aan gehad heb.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
behulpzaamquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan heb jij er geen last meer vanquote:
ook met dat hoofd en lijf erbij??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets gaat het worden denk ik.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stropdas![]()
die heb ik al 10 jaar niet meer gedragen
ik dit jaar ook nog nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
T's al eeuwen geleden dat ik zo'n plastronneke aan gehad heb.
Misschien wel weer eens leuk
En natuurlijk ook het geld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ook met dat hoofd en lijf erbij??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, is echtquote:
Haha preciesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Blugh. Ik zou dan gewoon even de klachten weer wat aandikken aan de telefoon. Blijf maar lekker thuis.
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
Mannen in pakmet stropdas
Maar stiekem ben ik niet zo van de complete pakjes. Ik draag of een colbert of een pantalon, maar nooit samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Enkel als je goed kan koken.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
Mannen in pakmet stropdas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
never mind
[ Bericht 2% gewijzigd door Barretje80 op 11-01-2011 13:35:30 ]
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar stiekem ben ik niet zo van de complete pakjes. Ik draag of een colbert of een pantalon, maar nooit samen.Oh maar dat kan ook best wel 'netjes' overkomen... ik hou daar wel vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het houd het toch wat meer casual. Sowieso mogen wij niet te overdressed zijn voor onze stage.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh maar dat kan ook best wel 'netjes' overkomen... ik hou daar wel van
appartquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het houd het toch wat meer casual. Sowieso mogen wij niet te overdressed zijn voor onze stage.Schipperstrui en spijkerbroek is normaliter mijn outfit als ik daarnaartoe ga.
Als ik ooit weer klaar ben met studeren en geld verdien wil ik bij deze site een complete garderobe bestellen. Echt mijn smaak.
http://www.suitableshop.nl/
jajajaj.. doe er anders de handleiding bij hoe IK dat voor elkaar krijgquote:
wat voor stage loop jij dan??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het houd het toch wat meer casual. Sowieso mogen wij niet te overdressed zijn voor onze stage.Schipperstrui en spijkerbroek is normaliter mijn outfit als ik daarnaartoe ga.
Als ik ooit weer klaar ben met studeren en geld verdien wil ik bij deze site een complete garderobe bestellen. Echt mijn smaak.
http://www.suitableshop.nl/
[IMG](adres van het plaatje)[/IMG]quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jajajaj.. doe er anders de handleiding bij hoe IK dat voor elkaar krijg
Hehe.quote:
ik had het al gevondenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ [url=(adres van het plaatje)]afbeelding[/url] ]
Die is wel mooi jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hehe.
Ik denk dat die met een wat lichtere broek en een ander overhemd best wel mooi kan vallen.
[ afbeelding ]
Toch zou ik deze eerder kopen.
Ik loop stage bij een maatschappelijke instelling die sociaal isolement tegengaat. Hierbij leg ik huisbezoeken af, praat ik met mensen in de buurt en heb ik een eigen (kleine) groep cliënten die ik persoonlijk begeleid.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat voor stage loop jij dan??
hier hoef je niet in een schipperstrui aan te komen zetten.. (nuoja op kantoor.. offshore kan het juist wel fijn zijn...)
Niet van de concurrentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik post gewoon een nieuwsbericht, mag dat niet of zo?
jaja als een bijstand trekker dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik loop stage bij een maatschappelijke instelling die sociaal isolement tegengaat. Hierbij leg ik huisbezoeken af, praat ik met mensen in de buurt en heb ik een eigen (kleine) groep cliënten die ik persoonlijk begeleid.
Mijn wijken zijn klassieke vogelaarswijken (allemaal genomineerd) en daar wil je dus niet overdressed gaan werken. Overhemdje kan nog net, maar vinden veel mensen ook al niet fijn (zakelijke indruk).
MPG in pakquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
Mannen in pak?![]()
![]()
EnfermerelKusje op je ziek
![]()
LL:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
MPG in pak.
Maar dat had je al eens in mn fobo gezien...
Was het maar zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jaja als een bijstand trekker dus
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
hij doettutalleen nie in stereo
quote:
Had het maar op de FP moeten staan toen ik het postte... en daar stond het pas 2 minuten later.quote:
huh??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Was het maar zo.Ik heb wel even flink genoeg van mijn studie, dus...
Je grapte toch dat ik een uitkeringstrekker zou zijn?quote:
wasmiddelquote:
Je had het er ook zelf ff op kunnen zetten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had het maar op de FP moeten staan toen ik het postte... en daar stond het pas 2 minuten later.
Nee, dat laat ik aan de FP-redactie overquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Je had het er ook zelf ff op kunnen zetten.
leer zequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Eventjes proefwerk GS leren... Tot zo
strak planquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:59 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
lekker toch maar even een bakkie doen![]()
GMTAquote:
ik had ook nog buurman kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
GMTA
daar twijfelde ik over
nou alquote:
Ja, een lekkere wiener melange!quote:
3 uur was toch operatie stofwolk?quote:
of schoonmaakmiddelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had ook nog buurman kunnen gebruiken
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
3 uur was toch operatie stofwolk?
mijn admin accounts zijn expiredquote:
lekker slim van zequote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
mijn admin accounts zijn expired![]()
nu kan ik niets meer, behalve een beetje internetten.![]()
moet ik hier een beetje ploegendienst draaien voor ondersteuning want als er wat gebeurt dan moet het ONMIDDELIJK opgelost worden.
dat gaat nu niet lukken
heb je zoveel meegenomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:07 schreef Toekito het volgende:
ik heb geen lunchtrommel, een lunchkoffer!
Muck vondt dat ik te weinig wou dus die smeert er vrolijk meer bijquote:
oh, wat kost die? en is die er ook van Elmo?quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
mijn admin accounts zijn expired![]()
nu kan ik niets meer, behalve een beetje internetten.![]()
moet ik hier een beetje ploegendienst draaien voor ondersteuning want als er wat gebeurt dan moet het ONMIDDELIJK opgelost worden.
dat gaat nu niet lukken
quote:
alle barba's!!quote:
whehehequote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck vondt dat ik te weinig wou dus die smeert er vrolijk meer bij
¤12.95 en nee ja klikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh, wat kost die? en is die er ook van Elmo?
omg ze is een feederquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
ze wil je dik krijgen
Oei... jeugdsentiment!quote:
KIKKERquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
Oeh oeh oeh Suikersnoetje kijk eens!!
Dan kun je ook niet meer om 11 uur 's ochtends klagen dat je brood op is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck vondt dat ik te weinig wou dus die smeert er vrolijk meer bij
die ga ik bestellenquote:
Ze vindt mij en MPG te dun!quote:[..]
omg ze is een feeder![]()
![]()
Niks mis meequote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
die ga ik bestellen
[..]
Ze vindt mij en MPG te dun!
Smeert ze voor jou ook staaaapels boterhammenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
die ga ik bestellen
[..]
Ze vindt mij en MPG te dun!
oeh oeh oehquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
Oeh oeh oeh Suikersnoetje kijk eens!!
Dan moet je Narnia kijken, daarin loopt een mannelijke (ridderlijke) muis rond!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh oeh oeh![]()
ik vind het nog steeds stom dat muis een meisje is
ja he... ik vond het ook een beetje teleurstellendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh oeh oeh![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh oeh oeh![]()
muis loopt altijd in broekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja he... ik vond het ook een beetje teleurstellend
achter die stapel van vandaag kan ik schuilen als de duitsers of de russen komenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Smeert ze voor jou ook staaaapels boterhammen?
ja ik kwam erachter dat ze 'haar' Panda kwijt wasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
muis loopt altijd in broek![]()
behalve toen de was werd opgehangen, zat er opeens een jurk bij
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
achter die stapel van vandaag kan ik schuilen als de duitsers of de russen komen
LL waarom kan ik sesamstraat spullen alleen in amerika bestellen
omdat het een amerikaans isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
achter die stapel van vandaag kan ik schuilen als de duitsers of de russen komen
de duitsers zijn bondgenoten, de russen zijn ons gunstig gestemd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:
OHNOESSS!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de duitsers zijn bondgenoten, de russen zijn ons gunstig gestemd.
tegenwoordig worden we aangevallen door de zweden heb ik vernomen van defensie
die zat achter het gordijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik kwam erachter dat ze 'haar' Panda kwijt was
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja dus al onze kids kijken er ook naar toch?quote:
Jouw kids?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dus al onze kids kijken er ook naar toch?
ja ik wou zeggen een Amerikaans productquote:
quote:
nuuuutttttttttttquote:
quote:
Ze gaan ons bekogelen met Zweedse balletjes?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in Muis gaat naar bed zat hij achter het gordijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nuuuutttttttttttin de speelgoedkist
mij n neefje, nichtjes en marjo haar neefjes en nichtje bedoel ikquote:
Ik weet niet hoe het komt...quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze gaan ons bekogelen met Zweedse balletjes?
Opgelostquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt...
Had vandaag een ontbijt op, Op school Wicky met Fruitreep, Lunch & Koffie...
ja, dan vraag je erom natuurlijk, fruitreepquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt...
Had vandaag een ontbijt op, Op school Wicky met Fruitreep, Lunch & Koffie...
Mehquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, dan vraag je erom natuurlijk, fruitreep
Ooooooooow, ik dacht alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
mij n neefje, nichtjes en marjo haar neefjes en nichtje bedoel ikEn LL haar kids en ST haar kleine enzo
Watvoor reepquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, dan vraag je erom natuurlijk, fruitreep
mijn hele keuken is van de ikeaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn bureaustoel van de Ikea!
Zoek de Balletjes
Ligt eraan, als je een kerel zoekt misschienquote:
RZ is er toch niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je een kerel zoekt misschien...
Nee, dan houdt het op.quote:
panda is wel leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zit ik verkeerd met mijn gedachte
Ik doe meequote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed idee, kleine pandaatjes maken
en op haar verjaardagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
muis loopt altijd in broek![]()
behalve toen de was werd opgehangen, zat er opeens een jurk bij
Zo mag het wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:43 schreef DaMart het volgende:
Nog meer treinproblemen rond Arnhem: Schoorsteen bij fabriek Heinz in Elst dreigt om te vallen
Of mag dit ook niet, MPG?
Die TS moet je bij voorbaat al met meer korrels zout nemen dan Rijkswaterstaat ooit in een eeuw kan verstrooien op de Nederlandse snelwegenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Disney wil Internetverbod Nederland
Wat een triestelingenzooi dat Disney
niks. Die kijken of hebben allemaal Sesamstraat gekeken lijkt me.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooooooooow, ik dacht al![]()
...
De Weasleys![]()
.
En wat ben jij van plan met gebakje? En de kids van LL?
Dan duikt stuart weer op.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen of je een regenpak hebt.
Dat denk ik welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
niks. Die kijken of hebben allemaal Sesamstraat gekeken lijkt me.
We zouden het gezellig houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nothing to see here, just move along.quote:
Oh hmm.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks aan de hand, dat is gewoon een grapje tussen MPG en mij.
trainingsbroekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Faalmoment hier, kom erachter dat ik de heletijd mijn trainingsbroek achterstevoren heb
ik haat die rubberen pakjesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga niks zeggen over de rode kleurquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan krijg je deze van me:
[ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:52 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig wie is er een beetje creatief in het verzinnen van regels? Wie mag ik een pm sturen en wie wil mij helpen? Ik zit even vast.
Er is ook een groene:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga niks zeggen over de rode kleur..
dreamerquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan krijg je deze van me:
[ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga niks zeggen over de rode kleur..
Ah, jij doet het liever zonder?quote:
Ik heb een zwarte met een rood kruis erop..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb een paraplu met vlindertjes erop
Ik had een hele grote gele pluquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb een paraplu met vlindertjes erop
Jij niet danquote:
En nu niet meer?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:00 schreef DR34M3R het volgende:
Paraplu's
Ondingen... Ik raak nog liever doorweekt
Tnxquote:
Mijn pa heeft die ingepiktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En nu niet meer?
(maar goed ook, want geel)
Als het regent en ik moet op de fiets... heb ik altijd een regenpak aanquote:
ze is liever natquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets met een combinatie tussen nat en haar gebruikersnaam?.
Een natte dromerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze is liever nat![]()
shit, deed ik het toch
das een mooiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
15:00 geweest
tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
Niks niet, gewoon pauzequote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Mompelt iets over paardjesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb alleen lunch pauzequote:
ik spreek je om 7:00 morgen ochtend welquote:
Mag het ook 07:15 dan ben ik op kantoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb alleen lunch pauze
[..]
ik spreek je om 7:00 morgen ochtend wel
Is goed, als ik dan niet op de fiets zitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb alleen lunch pauze
[..]
ik spreek je om 7:00 morgen ochtend wel
TMI...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar ben ik weer, Moest bijna overgeven...
Waarom?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij heeft een fruitreep gegetenquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft een fruitreep gegeten.
Een fruit-reep
Dan valt het nog mee, is veel beter als helemaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Combi van Wicky en koffie gehad vandaag...quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
met die 1 medaille erop dus bosvruchten,
Nee, je betaalt maar van je eigen centen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:25 schreef Toekito het volgende:
ff Marjo vragen of ik haar Paypal mag gebruiken voor een elmo-brooddoos!
werk ze trevquote:
ik betaal het wel terug, maar heb geen paypalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, je betaalt maar van je eigen centen.
Je krijgt er kotsneigingen van.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar wat is er nou verkeerd aan koffie met bosvruchtenreep?
dat dus!quote:
Houd de tanden op elkaar zusterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:41 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb gewoon 2 beschuitjes op vanmiddag![]()
Voel me nu wel enigzins misselijkMaarrr, het blijft er tot nu toe nog in XD
Heb jij mijn berichtje gekregen of zal ik een pm sturen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:41 schreef friemelaar het volgende:
idereen staat zeker te kotsen![]()
![]()
![]()
T' is hier zo stil ineens
En al gereageerd ook, maar blijkbaar werkt het niet helemaal zoals het moetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heb jij mijn berichtje gekregen of zal ik een pm sturen?
gedaan vast dank voor het meedenkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En al gereageerd ook, maar blijkbaar werkt het niet helemaal zoals het moet![]()
PM anders even wat je al hebt
heb er maar 1 aangemaakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik betaal het wel terug, maar heb geen paypal
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Houd de tanden op elkaar zuster![]()
Ik weet het niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wie hangt daar over de schutting
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet?
* LovelyLady kijk naar buiten...
Ik zie de schutting wel maar verder niemand
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hang jij zelf over de schutting?
Ik heb er eenen met rood en met blauw en hij is groot en mooi en ik heb hem jaaaren geleden in de bus gevondenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:59 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook een rode paraplu, met een wit kruis erop... gekocht in Zwitserland.
Nee, ze hebben nog niet gebeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
al iets gehoord van je sollicitatie?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er eenen met rood en met blauw en hij is groot en mooi en ik heb hem jaaaren geleden in de bus gevonden![]()
Ik heb er toevallig onlangs nog een foto van gemaakthierzie kijkdan
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er eenen met rood en met blauw en hij is groot en mooi en ik heb hem jaaaren geleden in de bus gevonden![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
hoe laat zouden ze bellen?quote:
Ergens vandaag. Geen tijd afgesproken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe laat zouden ze bellen?
mooie plu! nu maar hopen dat hij kapot waait...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
ik schrok van jequote:
en als hij nou normaal keekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik schrok van je![]()
word ik opeens aangekeken door fles
hi hi jij bent leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooie plu! nu maar hopen dat hij kapot waait...
Kom kom, ik dacht dat jij wel wat gewend wasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en als hij nou normaal keek
quote:
bwoah spannendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ergens vandaag. Geen tijd afgesproken.
zo heb ik jouw niet gezienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom, ik dacht dat jij wel wat gewend was
heb je nog nagels overquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ergens vandaag. Geen tijd afgesproken.
we duimen voor je Myrquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, zelfs erg mooie met mijn lievelings lakje.
that's the spiritquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef Myraela het volgende:
Het ergste wat ze kunnen doen is me niet aannemen. Dan vind ik wel weer iets anders. No worries enzo.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef wel.o.k het volgende:
weten we nu al wat nagelbatsen is eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |