jajajaj.. doe er anders de handleiding bij hoe IK dat voor elkaar krijgquote:
wat voor stage loop jij dan??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het houd het toch wat meer casual. Sowieso mogen wij niet te overdressed zijn voor onze stage.Schipperstrui en spijkerbroek is normaliter mijn outfit als ik daarnaartoe ga.
Als ik ooit weer klaar ben met studeren en geld verdien wil ik bij deze site een complete garderobe bestellen. Echt mijn smaak.
http://www.suitableshop.nl/
[IMG](adres van het plaatje)[/IMG]quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jajajaj.. doe er anders de handleiding bij hoe IK dat voor elkaar krijg
Hehe.quote:
ik had het al gevondenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ [url=(adres van het plaatje)]afbeelding[/url] ]
Die is wel mooi jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hehe.
Ik denk dat die met een wat lichtere broek en een ander overhemd best wel mooi kan vallen.
[ afbeelding ]
Toch zou ik deze eerder kopen.
Ik loop stage bij een maatschappelijke instelling die sociaal isolement tegengaat. Hierbij leg ik huisbezoeken af, praat ik met mensen in de buurt en heb ik een eigen (kleine) groep cliënten die ik persoonlijk begeleid.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat voor stage loop jij dan??
hier hoef je niet in een schipperstrui aan te komen zetten.. (nuoja op kantoor.. offshore kan het juist wel fijn zijn...)
Niet van de concurrentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik post gewoon een nieuwsbericht, mag dat niet of zo?
jaja als een bijstand trekker dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik loop stage bij een maatschappelijke instelling die sociaal isolement tegengaat. Hierbij leg ik huisbezoeken af, praat ik met mensen in de buurt en heb ik een eigen (kleine) groep cliënten die ik persoonlijk begeleid.
Mijn wijken zijn klassieke vogelaarswijken (allemaal genomineerd) en daar wil je dus niet overdressed gaan werken. Overhemdje kan nog net, maar vinden veel mensen ook al niet fijn (zakelijke indruk).
MPG in pakquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
Mannen in pak?![]()
![]()
EnfermerelKusje op je ziek
![]()
LL:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
MPG in pak.
Maar dat had je al eens in mn fobo gezien...
Was het maar zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jaja als een bijstand trekker dus
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
hij doettutalleen nie in stereo
quote:
Had het maar op de FP moeten staan toen ik het postte... en daar stond het pas 2 minuten later.quote:
huh??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Was het maar zo.Ik heb wel even flink genoeg van mijn studie, dus...
Je grapte toch dat ik een uitkeringstrekker zou zijn?quote:
wasmiddelquote:
Je had het er ook zelf ff op kunnen zetten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had het maar op de FP moeten staan toen ik het postte... en daar stond het pas 2 minuten later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |