Ook dat natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En gratis gereisd, want ik ga straks meteen een formulier invullen voor >60 minuten vertraging.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:19 schreef DaMart het volgende:
En nu even wat te eten maken, van iets halen op het station is niks terecht gekomen.
ik ook zomaar eensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:19 schreef DaMart het volgende:
En nu even wat te eten maken, van iets halen op het station is niks terecht gekomen.
mwoah kan beter.. maar nu lekker aan de lattequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:28 schreef Trevland het volgende:
Zo ook net even lekker gedoucht
En hoe was jullie dag?
Geniet er vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mwoah kan beter.. maar nu lekker aan de latte
Bis Later PGRquote:
laters miniquote:
myraelaquote:
Nee, ze hebben niet eens gebeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
myraela![]()
en heb je al wat gehoord?
als ze nog niet eens de moeite nemen om hun afspraken na te komenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze hebben niet eens gebeld.Zal wel een "nee" zijn, anders bel ik ze sowieso vrijdag nog even.
Een callcenter dat niet belt.... gekker moet het niet wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze hebben niet eens gebeld.Zal wel een "nee" zijn, anders bel ik ze sowieso vrijdag nog even.
Waarom niet morgen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een callcenter dat niet belt.... gekker moet het niet worden.
Het bewijst wel dat je graag wiltquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan voel ik me te ongeduldig of iets.
Ik vind dat dus van nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
jij was wegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
Ik hoor trouwens ook niks van die bedrijven.
Paupers![]()
ik zou niet in zien waarom je dan ongeduldig zou zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |