quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
Knotsgek deze meidquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:
Ik zit serieus al een kwartier te luisteren naar.
"Radio ONZ is vernieuwd, we hebben een nieuwe stream en vanaf nu zijn we..... "
Goedemorgen Myraela.
We waren gisteravond tijdens mijn 'show' om 12 uur al bij 51 geloof ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Rivalo het volgende:
Ik mis gewoon door die kut ochtends 20 topics
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Dhaha het volgende:
ik heb verdomme al 3x mijn half uurtje geoefend
heel schema met tijden opgeschreven enzo
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Dhaha het volgende:
Deze perfectionistquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Dhaha het volgende:
Skin & Bonesquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen Myraela.
Oefenen is voor butjesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Dhaha het volgende:
Oeiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ehm, ik weet niet wat de maker van die nieuwe stream allemaal heeft gedaan, maar;
http://94.23.28.46:8000/admin.cgi?mode=viewxml
de eerste 2 keer maakte ik fouten, derde keer ging perfect, maar ik ben nog steeds bang voor foutenquote:
Ik ook, maar ik vergok liever al mijn geld met poker, trek me liever af met de gedachte dat alles fout gaat, heb mijn tanden al 3 dagen niet gepoetst, spijbel van school.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Oké, ik ga ook afhaken.
Ik moet echt even iets aan school gaan doen.
Hmm, vreemd, bij de oude stream werkte de XML primaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
OeiIs gewoon de standaardinstelling van shoutcast heur.
Tot 16 uur 30 ong.quote:
zit je op een laptop, die hebben vaak een ingebouwde mic, of heb je een webcam?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb een probleem ik probeerde dit toe te passen op mijn VDJ:
Maar dat mic menu heb ik helemaal niet, weet iemand een andere manier om live te kunnen spreken of om dit probleem op te losse?
Eens kijken of ik iets kan vinden. Heb je hem specefiek ergens voor nodig?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm, vreemd, bij de oude stream werkte de XML prima
Ja heb een laptop met mic en webcam.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef Barba-Papa het volgende:
[..]
zit je op een laptop, die hebben vaak een ingebouwde mic, of heb je een webcam?
laat maar ik las je vraag nie goed, sorryquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja heb een laptop met mic en webcam.
En dit wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb een probleem ik probeerde dit toe te passen op mijn VDJ:
Maar dat mic menu heb ik helemaal niet, weet iemand een andere manier om live te kunnen spreken of om dit probleem op te losse?
Moet je die driver apart downloadenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
heloef, VDJ7? Zoja, ga naar config, sound setup, en kies voor de input microphone, je hebt de ASIO driver nodig!
Ja VDJ7 wat is de ASIO Driver?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
heloef, VDJ7? Zoja, ga naar config, sound setup, en kies voor de input microphone, je hebt de ASIO driver nodig!
Ok thxquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
Voor OverRated geldt hetzelfde, deze driver binnenhalen: http://www.asio4all.com/
als je hem al hebt, moet je even zoeken naar asio en dan naar offline settings gaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:11 schreef OverRated het volgende:
[..]
Moet je die driver apart downloaden?
Kreeg daar namelijk een foutmelding over..
Zou mooi zijn, ik heb hem nodig voor de now-playing banner (djnaam etc.), en voor song-history, voor de rest zit daar nog veel meer nuttige data in, dus zou jammer zijn als dat niet werkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Eens kijken of ik iets kan vinden. Heb je hem specefiek ergens voor nodig?
Gebruik je de nieuwe stream link?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
JONGENSSS IK KAN NIET MEER LUISTEREN
Ja die wil dus neit openen in windows media player.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gebruik je de nieuwe stream link?
staan in de opquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:12 schreef FreezePop het volgende:
Hoe zet ik mezelf in het schema van morgen?
Als je nou eens leest.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wat hebben jullie gedaan, nou kan ik niet meer luisteren
Heb je geen VLC, iTunes of Winamp? Daar kun je hem sowieso mee afspelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja die wil dus neit openen in windows media player.
Hij kent de extentie .pls niet
http://onz-radio.nl/luisteren/mediaspeler.htmlquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja die wil dus neit openen in windows media player.
Hij kent de extentie .pls niet
Nee, ik gebruik alleen windows media player..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb je geen VLC, iTunes of Winamp? Daar kun je hem sowieso mee afspelen
Via windows media player kan ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik alleen windows media player..
Dan maar via de browser luisteren
Okee ik zal kijken.quote:
Het is al gelukt! Dank jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Via windows media player kan ook.
http://onz-radio.nl/luisteren/mediaspeler.html
Some common questions and answers: (Note that some of these apply to version 1.8 only, which did not come with an instruction manual!)quote:
Ja ik heb dat hele ASIO nergens staan, kan ik dat gewoon van het internet af halen?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen Myraela.
nu snap ik het ook, bedankt!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Some common questions and answers: (Note that some of these apply to version 1.8 only, which did not come with an instruction manual!)
-knip-
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef -Datdus- het volgende:
Ik had niks te doen dus.. Geuploade jingle (rechtsklik, opslaan als)![]()
Minder concurrentie. Denk dat je voor ander tijden ff aan Mono of graseter moet vragen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Thats it? Dan draai ik dus? Of kan ik me in de rest van de lijst zetten?
Ik ben nog niet zo verquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bij mij staat het dan zo:
[ afbeelding ]
Wat vragen? Voor de primetime DJ tijden of de uren daar omheen. Beetje vaag antwoord.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Minder concurrentie. Denk dat je voor ander tijden ff aan Mono of graseter moet vragen.
Laat maar, jullie draaien alleen maar normale muziekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef Dalando het volgende:
Ik heb VDJ al een tijdje en ik weet hoe je er mee om moet gaanDus ik kan setjes mixen en die naar de betreffende Dj sturen
![]()
welke VST?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan jullie stemmen vervormen met fruityloops, wil je bijvoorbeeld autotune? Geef maar door!
waar in fruityloops doe je dat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan jullie stemmen vervormen met fruityloops, wil je bijvoorbeeld autotune? Geef maar door!
wat wil je draaien?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Laat maar, jullie draaien alleen maar normale muziek
Tekst uit de libary links pakken, dan kom je even een schermpje tegen, kan je vanalles (dus ook de tekst etc) instellenquote:
quote:
Gewoon auto-tunequote:
server: 94.23.28.46quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef Rivalo het volgende:
De nieuwe tuts staan op de wiki.
Dus ook de skype tut voor de primetimers en crew.
Btw, hoe zit het nu met draaien van de gegevens die je moet invullen nu we op andere stream draaien.
jaloezie is een bitchquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef Dhaha het volgende:
ait ik ben zo gelukkig dat ik prime-time DJ ben
Je sleept je sample erin en assigned hem aan een nummer die je gebruikt in je mixxer. Via je mixxer laad je je VST in bijvoorbeeld autotune en dan met de settings klooien. Zal vanavond duidelijker uitleggen als ik het voor me heb.quote:
Maar het valt gewoon te downloaden?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bij mij staat het dan zo:
[ afbeelding ]
http://asio4all.com/quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het valt gewoon te downloaden?
Hiernaquote:
ik heb de downloadlink al geplaatstquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het valt gewoon te downloaden?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
Voor OverRated geldt hetzelfde, deze driver binnenhalen: http://www.asio4all.com/
Bedankt!quote:
Sorry niet gezien, bedankt voor de hulp!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb de downloadlink al geplaatst
[..]
Ik DM vanavond wel even met Mono over wat ik morgen kan doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef Rivalo het volgende:
De nieuwe tuts staan op de wiki.
Dus ook de skype tut voor de primetimers en crew.
Btw, hoe zit het nu met draaien van de gegevens die je moet invullen nu we op andere stream draaien.
Naatje_1 was er al eerder meequote:
Verbaast me met deze muziek, dacht dat ze hier meer van de hardcore warenquote:
Graag, ik staar nu als een rund met 100 ogen naar dat programmaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan eventueel wat fruitloops tutorials maken voor jingles.
Heb nu Asio er op, hij geeft nu geen foutmelding meer bij het selecterenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb de downloadlink al geplaatst
[..]
screen van je VDJ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:25 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb nu Asio er op, hij geeft nu geen foutmelding meer bij het selecteren
van een mic.
Maar waar moet ik klikken om live te spreken
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:25 schreef Rivalo het volgende:
Mijn jingle voor vrijdagavond:
http://soundcloud.com/rivalo/vrijdagmiddagshowjingle
geniaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:25 schreef Rivalo het volgende:
Nee, mn lijst is vol.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:26 schreef Bundesrepublik het volgende:
Dagoduck verzoekje:
Coen en Sander - Ik lach m'n tranen weg
five.. four... flieee...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:25 schreef Rivalo het volgende:
wil jij hem daarna naar mij DMen? Anders hoor je ook vrij weinig om 19:30.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:26 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Kan iemand mij ook een DM sturen met het nieuwe wachtwoord? Anders komt er vanavond weinig geluid uit ben ik bang...
Anderen hebben het gedaan, dus ik vind dat wij het ook mogen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:27 schreef Barba-Papa het volgende:
mag je al jezelf inschrijven voor de rooster voor morgen?
Zodra ik em heb stuur ik em doorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:27 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
wil jij hem daarna naar mij DMen? Anders hoor je ook vrij weinig om 19:30.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:27 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Zodra ik em heb stuur ik em door
Nog 3 nummersquote:
Oh het wordt gewoon afgemaaktquote:
oh, dat kan ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:30 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]hij bedoelt broadcast settings
Iddquote:
Ik kan mij nog steeds niet registereren??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:30 schreef Graseter het volgende:
Geregistreerde mensen op de site kunnen jingles uploaden en downloaden:
http://onz-radio.nl/jingles.html
Ik heb nog steeds geen profielquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:30 schreef Graseter het volgende:
Dan kan niet,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heb jij een geluidskaart met Asio? Anders moet je simple input kiezen.
Ik kan niet inloggenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:30 schreef Graseter het volgende:
Niet dat ik weet, alleen zie geen optie voor simple input..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heb jij een geluidskaart met Asio? Anders moet je simple input kiezen.
quote:
okquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:32 schreef Graseter het volgende:
Inputs op none zetten anders kan je simple niet kiezen.
Dat heb ik gisteren allang gedaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Registreren moet je zelf doen, luie zak!
Dat heb ik gedaan, nu staat er bovenin beeld geen knopje meer met micquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:32 schreef Graseter het volgende:
Inputs op none zetten anders kan je simple niet kiezen.
met wat er inquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je bij dj lijst wil moet je een stukje tekst PMen
Gaat niet meer passenquote:
Die werkt niet, wordt teruggestuurd naar de homepage en ben dan niet ingelogdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:33 schreef Graseter het volgende:
In de footer (onderaan de site) staat login.
Oke, komt eraan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Prive informatie, kleur ogen en wachtwoorden.
Het klonk niet zo goedquote:
\quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:32 schreef Rivalo het volgende:
Btw, waarom is de stream veranderd?
Welke reden zit er achter? Je weet dat listentomyradio je Buma/stemra enzo betaald en eigen host zwaar illegaal is en met zoveel publiciteit hier wordt je dan wel gepakt na een tijdje.
Oké, doet Fugees weg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan gooi je er maar een ander uit
Hierna nog Breakout, daarna geen Foo Fighters meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef TrollenFTW het volgende:
Dagoduck, ga je al naar van alles wat?
Okequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hierna nog Breakout, daarna geen Foo Fighters meer
Was dus een Foo Fighters driekwartiertjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hierna nog Breakout, daarna geen Foo Fighters meer
Foo Fightersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef sharr het volgende:
Tering dit gaat echt snel
Is er momenteel leuke muziek?
Foo Fighters, prima dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef sharr het volgende:
Ik volg bijna alle topics en nog heb ik er vannochtend stuk of 20 gemistquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef sharr het volgende:
http://www.onz-radio.nl/ hier kan je het zien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef sharr het volgende:
Kan mijn naam er ook bij in die now playing?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
http://www.onz-radio.nl/ hier kan je het zien.
Zie TT.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef TrollenFTW het volgende:
Wat is nou de precieze naam van deze puike radio?
voortaan moet je de naam van de radio: 'ONZIN RADIO | Dagoduck' doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan mijn naam er ook bij in die now playing?
Dat komt later pas.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan mijn naam er ook bij in die now playing?
Het liefst gewoon je naam.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
voortaan moet je de naam van de radio: 'ONZIN RADIO' | Dagoduck doen
Hardstylequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Patjen, welke muziek speel je? [ afbeelding ]
Bij DJ's op de sait.quote:
Als je bent ingelogd blijft er gewoon Login onderin staan he.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:34 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Die werkt niet, wordt teruggestuurd naar de homepage en ben dan niet ingelogd
http://onz-radio.nl/djqs/27-patje1987.htmlquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Patjen, welke muziek speel je? [ afbeelding ]
Fijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hardstyle
[..]
Bij DJ's op de sait.
Fucking genius! Maar ik sta nog steeds niet in de DJ lijst of ben ik scheelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je bent ingelogd blijft er gewoon Login onderin staan he.
The Tempestquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef FreezePop het volgende:
Auw, heb je Pendulum, speel je watercolor
Doe dan Visions of Granite
Is enige die ik heb.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef FreezePop het volgende:
Auw, heb je Pendulum, speel je watercolor
Doe dan Visions of Granite
Oh, oké. DJ Trollquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee alleen TrollenFTW bijvoorbeeld.
Dat einde is gewoon zo heerlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Man met kennis hier op post #224 hoor
Anders moet je het stokje eerder doorgevenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef Dagoduck het volgende:
Hopelijk hoef ik niet te eten binnen een kwartier
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:43 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Anders moet je het stokje eerder doorgeven
Ik sta klaar hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef Dagoduck het volgende:
Hopelijk hoef ik niet te eten binnen een kwartier
BHzakjequote:
Er is een nieuwe server.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hij doet het niet?
Server niet beschikbaar?
Listen2myradio betaalt geen cent aan rechten. dat is de grapquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:32 schreef Rivalo het volgende:
Btw, waarom is de stream veranderd?
Welke reden zit er achter? Je weet dat listentomyradio je Buma/stemra enzo betaald en eigen host zwaar illegaal is en met zoveel publiciteit hier wordt je dan wel gepakt na een tijdje.
Wie betaalt het nu danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Listen2myradio betaalt geen cent aan rechten. dat is de grap
Daarom.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ssst, dat denkt de overheid wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik ookquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:47 schreef Allrounder het volgende:
Ik hoor Neil Young, Dago draait zeker?
Erg jammer dat ie moet worden uitgelegt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als bij de vorige stream geen rechten werden betaald en dezelfde persoon betaald.
Nu staat er crazy ho!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef MultiBanaan het volgende:
Soms past het nummer of de artiest er niet op op de site
'crazy horse' moet het zijnquote:
Op de pagina waar je uitkomt wel even doorklikken op links.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef Dhaha het volgende:
* Dhaha ramt nog eens lekker op de ads op de site
No stress!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:51 schreef OverRated het volgende:
Maak jullie maar klaar voor mijn vreselijke jingle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |