quote:
Gewoon auto-tunequote:
server: 94.23.28.46quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef Rivalo het volgende:
De nieuwe tuts staan op de wiki.
Dus ook de skype tut voor de primetimers en crew.
Btw, hoe zit het nu met draaien van de gegevens die je moet invullen nu we op andere stream draaien.
jaloezie is een bitchquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef Dhaha het volgende:
ait ik ben zo gelukkig dat ik prime-time DJ ben
Je sleept je sample erin en assigned hem aan een nummer die je gebruikt in je mixxer. Via je mixxer laad je je VST in bijvoorbeeld autotune en dan met de settings klooien. Zal vanavond duidelijker uitleggen als ik het voor me heb.quote:
Maar het valt gewoon te downloaden?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bij mij staat het dan zo:
[ afbeelding ]
http://asio4all.com/quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het valt gewoon te downloaden?
Hiernaquote:
ik heb de downloadlink al geplaatstquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het valt gewoon te downloaden?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
Voor OverRated geldt hetzelfde, deze driver binnenhalen: http://www.asio4all.com/
Bedankt!quote:
Sorry niet gezien, bedankt voor de hulp!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb de downloadlink al geplaatst
[..]
Ik DM vanavond wel even met Mono over wat ik morgen kan doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef Rivalo het volgende:
De nieuwe tuts staan op de wiki.
Dus ook de skype tut voor de primetimers en crew.
Btw, hoe zit het nu met draaien van de gegevens die je moet invullen nu we op andere stream draaien.
Naatje_1 was er al eerder meequote:
Verbaast me met deze muziek, dacht dat ze hier meer van de hardcore warenquote:
Graag, ik staar nu als een rund met 100 ogen naar dat programmaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan eventueel wat fruitloops tutorials maken voor jingles.
Heb nu Asio er op, hij geeft nu geen foutmelding meer bij het selecterenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb de downloadlink al geplaatst
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |