Ja ik heb dat hele ASIO nergens staan, kan ik dat gewoon van het internet af halen?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:
Ik zit serieus al een kwartier te luisteren naar.
"Radio ONZ is vernieuwd, we hebben een nieuwe stream en vanaf nu zijn we..... "
Goedemorgen Myraela.
nu snap ik het ook, bedankt!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Some common questions and answers: (Note that some of these apply to version 1.8 only, which did not come with an instruction manual!)
-knip-
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef -Datdus- het volgende:
Ik had niks te doen dus.. Geuploade jingle (rechtsklik, opslaan als)![]()
Minder concurrentie. Denk dat je voor ander tijden ff aan Mono of graseter moet vragen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Thats it? Dan draai ik dus? Of kan ik me in de rest van de lijst zetten?
Ik ben nog niet zo verquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bij mij staat het dan zo:
[ afbeelding ]
Wat vragen? Voor de primetime DJ tijden of de uren daar omheen. Beetje vaag antwoord.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Minder concurrentie. Denk dat je voor ander tijden ff aan Mono of graseter moet vragen.
Laat maar, jullie draaien alleen maar normale muziekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef Dalando het volgende:
Ik heb VDJ al een tijdje en ik weet hoe je er mee om moet gaanDus ik kan setjes mixen en die naar de betreffende Dj sturen
![]()
welke VST?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan jullie stemmen vervormen met fruityloops, wil je bijvoorbeeld autotune? Geef maar door!
waar in fruityloops doe je dat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan jullie stemmen vervormen met fruityloops, wil je bijvoorbeeld autotune? Geef maar door!
wat wil je draaien?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Laat maar, jullie draaien alleen maar normale muziek
Tekst uit de libary links pakken, dan kom je even een schermpje tegen, kan je vanalles (dus ook de tekst etc) instellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |