de eerste 2 keer maakte ik fouten, derde keer ging perfect, maar ik ben nog steeds bang voor foutenquote:
Ik ook, maar ik vergok liever al mijn geld met poker, trek me liever af met de gedachte dat alles fout gaat, heb mijn tanden al 3 dagen niet gepoetst, spijbel van school.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Oké, ik ga ook afhaken.
Ik moet echt even iets aan school gaan doen.
Hmm, vreemd, bij de oude stream werkte de XML primaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
OeiIs gewoon de standaardinstelling van shoutcast heur.
Tot 16 uur 30 ong.quote:
zit je op een laptop, die hebben vaak een ingebouwde mic, of heb je een webcam?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb een probleem ik probeerde dit toe te passen op mijn VDJ:
Maar dat mic menu heb ik helemaal niet, weet iemand een andere manier om live te kunnen spreken of om dit probleem op te losse?
Eens kijken of ik iets kan vinden. Heb je hem specefiek ergens voor nodig?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm, vreemd, bij de oude stream werkte de XML prima
Ja heb een laptop met mic en webcam.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef Barba-Papa het volgende:
[..]
zit je op een laptop, die hebben vaak een ingebouwde mic, of heb je een webcam?
laat maar ik las je vraag nie goed, sorryquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja heb een laptop met mic en webcam.
En dit wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb een probleem ik probeerde dit toe te passen op mijn VDJ:
Maar dat mic menu heb ik helemaal niet, weet iemand een andere manier om live te kunnen spreken of om dit probleem op te losse?
Moet je die driver apart downloadenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
heloef, VDJ7? Zoja, ga naar config, sound setup, en kies voor de input microphone, je hebt de ASIO driver nodig!
Ja VDJ7 wat is de ASIO Driver?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
heloef, VDJ7? Zoja, ga naar config, sound setup, en kies voor de input microphone, je hebt de ASIO driver nodig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |