ja, helemaal naakt.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef Paul het volgende:
Zou me mama vannacht naar me luisteren in haar bedje?
Die van mij luistert zo nu en dan meequote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef Paul het volgende:
Zou me mama vannacht naar me luisteren in haar bedje?
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef Dhaha het volgende:
wie wil er een pro-jingle voor zijn uitzending, zoals deze: http://soundcloud.com/user5547012/d-haha-lang
Niet grappen manquote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kwam badkuipen vol toen ik je hoorde!
Het is house als jij meer van hard bent tjaquote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het te softmaar dat is mijn persoonlijke mening uiteraard
Geen primetime op Zaterdagquote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
Dit dus. Niet meteen een definitieve keuze. Eerst de eigenaren hun ding laten doen en later andere initiatieven proberen.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
DAt is supereenvoudig, even 5 minuten neuzen in het programma.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:34 schreef OverRated het volgende:
Iemand had het gister over stem opnemen met audacity, hoe moet dit
dit vind ik dan weer een goed plan.. maar ik stel dan de schemas voor..quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Einde bericht
Dan zou je eigenlijk vanaf een uurtje of 6 's avonds tot de volgende dag 6 's ochtends moeten Paul.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:34 schreef Paul het volgende:
Mag ik morgen vanaf 0.00 uur? Ik ben wel Paul in the Dark, dus kan niet eerder!
ik doe de zaterdag van 2-4 nacht. aankomend. Met daarin mijn eerste TUTB mix.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Einde bericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |