De vlaktaks is een goed idee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zometeen ga je me nog vertellen dat de vlaktaks een goed idee is.
Dan moet het sociale stelsel eerst worden afgebroken. En dat zie ik dan weer niet zitten.quote:
Dan noemen we het hervormingen. Dan zie jij het weer helemaal zitten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan moet het sociale stelsel eerst worden afgebroken. En dat zie ik dan weer niet zitten.
Open zelf een goed topic.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:03 schreef Arglist het volgende:
Nog steeds geen waardige topics.....
Hoe lang is dit al aan de gang?
Hervormen is iets anders dan afbreken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan noemen we het hervormingen. Dan zie jij het weer helemaal zitten.
15% capital gains tax.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie dit graag terug in een rekenvoorbeeld
Dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hervormen is iets anders dan afbreken.
Je rekenvoorbeeld is armoedigquote:
Sorry, ik parasiteer liever.quote:
Vertelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat kunstenaars erg zielig zijn.
Stukje uit een artikel in de krant van morgen:quote:
quote:[..] maakt zich zorgen over de toekomst. Hij wordt ook een dagje ouder en zijn gezondheid is niet meer wat die is geweest. "Kunstenaars bouwen geen pensioen op. Stiekem hoop dat ik de gemeente een deel van mijn kunstwerken opkoopt en een [insert naam] museum inricht, ter ere van de enige professionele kunstenaar van deze stad".
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stukje uit een artikel in de krant van morgen:
[..]
Vind het echt een geweldige uitspraak.quote:
Gelukkig voor de beste man, hebben gemeenten geld als water, is er te weinig kunst en cultuur in dit land en is er een hoge vraag naar hen die zich professioneel kunstenaar durven te noemen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het echt een geweldige uitspraak.
Hij ontvangt verder geen enkele vorm van staatssteun. Dat is dan wel weer prijzenswaardig. Ik vrees echter het ergste voor de beste man. De hand moet de komende jaren helaas op de knip.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig voor de beste man, hebben gemeenten geld als water, is er te weinig kunst en cultuur in dit land en is er een hoge vraag naar hen die zich professioneel kunstenaar durven te noemen.
Hij heeft geen zorgverzekering? Hij heeft geen sociale huurwoning?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij ontvangt geen enkele vorm van staatssteun. Dat is dan wel weer prijzenswaardig.
Dat laatste trouwens niet. Maar wie heeft er tegenwoordig nog wel een sociale huurwoning? In mijn woonplaats sta je zes jaar op de wachtlijst. Dat was mij iets te gortig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij heeft geen zorgverzekering? Hij heeft geen sociale huurwoning?
Als het aan mensen als jou ligt binnenkort niet meer nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij heeft geen zorgverzekering? Hij heeft geen sociale huurwoning?
Onzin.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als het aan mensen als jou ligt binnenkort niet meer nee.
Zie alleen een foto...in dat geval is het inderdaad een belabberd artikel. die foto is ook niet veel trouwensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een zeldzaam slecht artikel.
Nee, dat is geen onzin. Als mensen niet betalen, of als het hen niet vrijwillig tegemoetkomt, dan zijn ze wat mij betreft dakloos en onverzekerd.quote:
Zes jaar maar? Hier mag je na 10 jaar jezelf kersverse prachtwijkbewoner noemen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat laatste trouwens niet. Maar wie heeft er tegenwoordig nog wel een sociale huurwoning? In mijn woonplaats sta je zes jaar op de wachtlijst. Dat was mij iets te gortig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |