SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
ik ben ook voor PSVquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach ja, hij is voor PSV dat zegt genoeg."Crescendo gramen sementat."
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
En nu weer sjill doen. Kut mongolen.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ja ik voel me wel aangevallenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De vaste posters hier. En je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen. Bedoel er niets verkeerds mee.Ik vroeg wie? Wie zijn die vaste posters dan? En wie zijn die nieuwe?
![]()
godverdomme wat een kankermongolenik zie hier net uit het raam en even verderop zijn ze aan het bouwen en net komt er ineens zo'n dikke tientonner haak van zo'n kraan aanvliegen en die gaat dwars door het dak heen van een van de omliggende huizen
"Crescendo gramen sementat."
Dat zie je toch zelf ook wel lijkt me? Maar goed ik heb mijn zegje gedaan en laten we dit topic nu maar gezellig houden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik voel me wel aangevallenIk vroeg wie? Wie zijn die vaste posters dan? En wie zijn die nieuwe?
All good things are wild and free.![]()
goed gesproken, tams! als een slimme en onafhankelijke vrouw! zeg het ze!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zie je toch zelf ook wel lijkt me? Maar goed ik heb mijn zegje gedaan en laten we dit topic nu maar gezellig houden.
oke onder deze streep wordt er niet meer getrollt, vooral niet door mij
------------------------------------------------------------------"Crescendo gramen sementat."
Ik moest denken aan Tauch's poll van gisterenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:52 schreef vulva-kobold. het volgende:
oke onder deze streep wordt er niet meer getrollt, vooral niet door mij
------------------------------------------------------------------![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Tauch's poll van gisterenmisschien zat er toch een kern van waarheid in
Daar ben ik het niet mee eens, mijn heer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zie de post die ik quote.
Er gebeuren 2 dingen in 1vs1: Óf er wordt keihard gecampt, óf je spreekt inderdaad op een plekje af de hele tijd, en dan wordt er alleen maar gedropshot enzo. Flanken enzo doet er allemaal niet meer toe.
Als je normaal met elkaar afspreekt dat je niet campt dan is dat geen probleem. Als je in zo'n potje gaat campen laat je alleen maar zien dat je eigenlijk zuigt.![]()
Kan inderdaadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Kan je eigenlijk ook users blokkeren? Irriteer me echt mateloos aan sommigen hier![]()
![]()
hoe dan? wil ik ook wel wetenquote:
ik heb trouwens moeilijk veel zin om modern warfare 2 te spelen"Crescendo gramen sementat."
Goed om te zien dat er een gevoelige vrouw zit tussen deze harteloze soldaten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zie je toch zelf ook wel lijkt me? Maar goed ik heb mijn zegje gedaan en laten we dit topic nu maar gezellig houden.![]()
Naja, het hoeft niet, maar misschien is het voor sommigen een sein dat ze eens moeten kappen met al die slowchat en off-topic troep.quote:![]()
i'm sorry, ik verhuis die troep wel naar het mw2 topicquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Naja, het hoeft niet, maar misschien is het voor sommigen een sein dat ze eens moeten kappen met al die slowchat en off-topic troep."Crescendo gramen sementat."
Gisteren weer eens de Galil+supressor gebruikt en dat gaat een vaste class wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Naja, het hoeft niet, maar misschien is het voor sommigen een sein dat ze eens moeten kappen met al die slowchat en off-topic troep.![]()
![]()
Ik probeer echt om ook dat QuickScopen onder de knie te krijgen maar moet toch zeggen dat het makkelijker lijkt dan het is.
Is een ACOG een must daarvoor? volgens mij op die filmpjes zie ik vaker zonder...
Valt mij ook op dat 9 vd 10 kills op van die QS clips, het schot toch doel mist.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gisteren weer eens de Galil+supressor gebruikt en dat gaat een vaste class worden![]()
![]()
met een acog is het juist geen quickscopen meer in principequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
Ik probeer echt om ook dat QuickScopen onder de knie te krijgen maar moet toch zeggen dat het makkelijker lijkt dan het is.
Is een ACOG een must daarvoor? volgens mij op die filmpjes zie ik vaker zonder...
Valt mij ook op dat 9 vd 10 kills op van die QS clips, het schot toch doel mist."Crescendo gramen sementat."
Daar maak je Tauch niet blij meequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gisteren weer eens de Galil+supressor gebruikt en dat gaat een vaste class worden![]()
![]()
Ok, als het maar werkt... ja?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:19 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
met een acog is het juist geen quickscopen meer in principe* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
dat kloptquote:
Zit nu Battlefield Bad Company 2 te spelen en damn wat een slecht spel, Black Ops heeft wel een beetje de snelste actie en de vijanden gaan tenminste nog schuilen. Als ze hier gaan schuilen gaan ze achter een railing zittenWeet je wat ik klap Black Ops erin en ga weer rapen want OMG.
rice rice baby tututututedudududum![]()
Vind ze beiden erg goed, vind het ook raar dat mensen deze 2 games gaan vergelijken....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef Rijstkoker het volgende:
Zit nu Battlefield Bad Company 2 te spelen en damn wat een slecht spel, Black Ops heeft wel een beetje de snelste actie en de vijanden gaan tenminste nog schuilen. Als ze hier gaan schuilen gaan ze achter een railing zittenWeet je wat ik klap Black Ops erin en ga weer rapen want OMG.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Nja ik kan het wel begrijpen dat ik ze eigenlijk allebei apart moet beoordelen maar na Black Ops SP op veteraan te hebben gespeeld is alles super makkelijk. Bij Battlefield Bad Company 2 loop ik er gewoon doorheen terwijl ie op hard staat. Ook heb ik de sensitivity bij Battlefield voluit staan maar vind het nog maar sloom gaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vind ze beiden erg goed, vind het ook raar dat mensen deze 2 games gaan vergelijken....
Borderlands vind ik wel een goede shooter, gewoon snelle actie maar bij BBC2 lijkt het alsof ik in de matrix zit.rice rice baby tututututedudududum![]()
Een slecht spel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef Rijstkoker het volgende:
Dat het jou ding niet is okee.
Maar slecht spel?
Kan treyarch nog iets van leren.![]()
Ik vind de cod games toch gepolijster voelen dan BF games. En dat zegt een hoop aangezien de cod games met het jaar technisch minder goed werken![]()
![]()
Alle vijanden in het spel, zijn van normaal postuur en ik zie ze gewoon schuilen achter een railing terwijl achter hem een fokkin gebouw staat waar die in kan schuilen:quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Een slecht spel?
Dat het jou ding niet is okee.
Maar slecht spel?
Kan treyarch nog iets van leren.
Hij staat op hard en ik loop door het midden terwijl er 5 man staan en ik knal ze allemaal kapot door niet eens volledig in te zoomen en al te schieten. De enige keren dat ik dood ben gegaan tot nu toe is wanneer ik de controls door elkaar haalde met Black Ops.
Ik speelde online voor de eerste keer en die mannetjes vielen gewoon voor mijn neus en ze schoten niet eens op me. Lekker prijsschieten.rice rice baby tututututedudududum![]()
Ik spawn gewoon wččr onder mijn eigen rolling thunder. Dat is al de 3e keer.Goed gedaan treyarch. (ze verdienen niet eens een hoofdletter
)
![]()
Als ik s'nachts speel lijkt het vaak alsof het niveau lager ligt, komt vast omdat alle Amerikanen die kunnen richten uitgezonden zijn
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Waar was iedereen gisteravond? Stoma zat alleen maar in theater en titlicious zat naar iemand te kijken die Black Ops speelde?![]()
Ik was bij vrienden. Voelde best raar een avond niet achter m'n xbox te zitten...quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Waar was iedereen gisteravond? Stoma zat alleen maar in theater en titlicious zat naar iemand te kijken die Black Ops speelde?
hihi grapje![]()
Ik was in slaap gevallen op de bankquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Waar was iedereen gisteravond? Stoma zat alleen maar in theater en titlicious zat naar iemand te kijken die Black Ops speelde?![]()
![]()
Oh nee ik speelde eerst samen met mijn vriend. Maar toen ging ik series kijken dus had ik de controller uit gezet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Waar was iedereen gisteravond? Stoma zat alleen maar in theater en titlicious zat naar iemand te kijken die Black Ops speelde?
Gezellig weerquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh nee ik speelde eerst samen met mijn vriend. Maar toen ging ik series kijken dus had ik de controller uit gezet.![]()
![]()
Nou sorry hoor.quote:Als je vanavond online bent zorg ik dat ik er ben.
Dat had je beter in een PM kunnen zeggen, nu weet je zeker dat Kutkabouter er ook isquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou sorry hoor.Als je vanavond online bent zorg ik dat ik er ben.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat had je beter in een PM kunnen zeggen, nu weet je zeker dat Kutkabouter er ook isPest dat kind toch niet.
Maar houd maar op met dit offtopic geneuzel, anders gaan ze weer zeuren.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat had je beter in een PM kunnen zeggen, nu weet je zeker dat Kutkabouter er ook is
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pest dat kind toch niet.
Maar houd maar op met dit offtopic geneuzel, anders gaan ze weer zeuren.
Wat is je favoriete wapen?![]()
![]()
Dat is inderdaad een bazen-combi.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:14 schreef KoningStoma het volgende:
De galil met suppressor [ afbeelding ]
Mijn setups:
Hardcore = Commando + suppressor
Kleine maps = AK47u + rapid fire & grip
Middelgrote maps = AK47 + suppressor
Grote maps = Galil + suppressor
Overall fijn wapen = G11 maar er zijn dagen dat ik daar absoluut niet mee om kan gaan
[ Bericht 0% gewijzigd door Doopy-X- op 12-01-2011 10:26:53 ]![]()
Gister een multi kill met 1 vd 3 mortier inslagen... good times
Galil + suppressor is ook de shit
wie zei dat nieuwelingen niet werden geaccepteerd?
Ik ben toch ook nieuw hier?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Wie zegt dat we je accepteren?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:23 schreef BzP het volgende:
wie zei dat nieuwelingen niet werden geaccepteerd?
Ik ben toch ook nieuw hier?![]()
Ik hou niet echt rekening met welke wapen bij welke map past.
Ik kies gewoon een wapen en als het niet lekker gaat, switch ik gewoon naar een andere.
na regen, ben ik er.
Uiteraard maar op Array met je AKu gaan lopen is vragen om problemenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik kies gewoon een wapen en als het niet lekker gaat, switch ik gewoon naar een andere.![]()
![]()
zijn naam staat er verdomme toch gewoon bij...quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Geen verkeerde wapen voor die map hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Uiteraard maar op Array met je AKu gaan lopen is vragen om problemen
na regen, ben ik er.
Array > Altijd AR/Snipe
Summit> Altijd SMG/ShottyVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
hoezo ik rock overal met de u! ding is geniaal!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Uiteraard maar op Array met je AKu gaan lopen is vragen om problemen's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Gequote voor de waarheid!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
hoezo ik rock overal met de u! ding is geniaal!
na regen, ben ik er.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik kies gewoon een wapen en als het niet lekker gaat, zeg ik een keer kanker en switch ik gewoon naar een andere.![]()
Ik kwam er gister achter dat de ak74 fijner is zonder grip. Ze hebben vast weer iets geupdate bij gayarch.![]()
Een keer? Maak daar maar meerdere keren van.quote:
Maar wel minder dan de hoeveelheid dat jij zeikt.
na regen, ben ik er.
Heb je je nieuwe tv nou al aap?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
hoezo ik rock overal met de u! ding is geniaal!![]()
Ik digde de Specte juist met silencer + red dot.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik dig de Spectre + grip de laatste tijd veel meer met Scavenger pro, SOH pro en Marathon![]()
Nu trekt de MPL met red dot of silencer ook wel mn aandacht.
na regen, ben ik er.
Die hipfire van de Spectre is zelfs zonder steady aim zwaar relaxed. MPL kon ik helemaal niets mee behalve als je er idd een red dot op zet want die iron sight ziet er niet uit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik digde de Specte juist met silencer + red dot.![]()
Nu trekt de MPL met red dot of silencer ook wel mn aandacht.![]()
Spectre is baasquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik dig de Spectre + grip de laatste tijd veel meer met Scavenger pro, SOH pro en MarathonVooral op maps als Nuketown en Firing Range
![]()
![]()
Ja kopt, ik ga snel een ander wapen kiezen dat minder goed is...quote:
Ja zometeen ff de hele bende installeren. De hele week bezig geweest me "game kast" af te maken.quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Sorry voor off-topic maar dit is geniaal!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
na regen, ben ik er.
Godverquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vind er geen reet aan, uberflauw.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Pics or it didnt happen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:56 schreef KneusTeun het volgende:
Ja zometeen ff de hele bende installeren. De hele week bezig geweest me "game kast" af te maken.![]()
Kalm kalm, zoals gezegd ik zal ff pic posten als de boel beetje fatsoenlijk staat...quote:
Ben me sega master system kwijt! noooooooooooooooooooooooooo!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Had je daar niet meteen zelf mee kunnen komen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja kopt, ik ga snel een ander wapen kiezen dat minder goed is...
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dit dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:03 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Vind er geen reet aan, uberflauw.![]()
![]()
Nog de kast aan het indelen en ff nieuw meubel oppikken zo.quote:
Denk wel dat ik die deur ff uit de kast haal. (de kast lijkt nu heel smal, maar is gewoon deur afmetingen)'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Nicequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nog de kast aan het indelen en ff nieuw meubel oppikken zo.
[ afbeelding ]
Denk wel dat ik die deur ff uit de kast haal. (de kast lijkt nu heel smal, maar is gewoon deur afmetingen)
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Hoe kan ik ondanks hdmi, wel een trutlebeach aansluiten? gewoon het geluid uit de tv wegkapen? of zijn er handigere manieren voor?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Kun je die niet gewoon in je scart-aansluiting doen dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:37 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe kan ik ondanks hdmi, wel een trutlebeach aansluiten? gewoon het geluid uit de tv wegkapen? of zijn er handigere manieren voor?
Dus HDMI gewoon in HDMI port, en je Turtlebeach los in de scart?![]()
Ik kan ook voor componenten kiezen..... of is dat een no go?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Dit ding heb je nodig:quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:43 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kan ook voor componenten kiezen..... of is dat een no go?
Zit in je TV als het goed is, 3 losse. Een rode, een witte en een gele. Dit zijn de losse in-en outputpoorten van je Scart aansluiting. Alleen het lastige is dat je daar een andere zender op je tv voor hebt... Dus denk niet dat dat werkt...
Wat je ook kan doen (als je Turtlebeach een 3,5 mm jackplug heeft) is even naar een electronica speciaalzaak, en vragen of ze van die transformers hebben. Dan heb je gewoon zo'n opzetstukje, die doe je aan de plug van je headset, en dan is het een 2,5mm, en kun je hem gewoon in je controller doen![]()
![]()
Dan heb je toch geen hd
Bij die headset zit al een verloopstukje van component naar jack. Volgens mij werkt het gewoon met component. Hdmi zal er wel beter uitzien. Ik zou het verschil even bekijken en kijken of het niet te groot is.
[ Bericht 47% gewijzigd door KoningStoma op 12-01-2011 12:57:47 ]![]()
Ik weet niet precies hoe die verdeling zit, maar als hij zijn HDMI in zijn HDMI port doet, en zijn Turtlebeach los in de Scart zou het kunnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:52 schreef KoningStoma het volgende:
Dan heb je toch geen hd
[ afbeelding ]Maar nogmaals, waarschijnlijk krijg je dan gekut met de zenders/kanalen op de tv.
![]()
Ik weet niet of je een hdmi en een andere kabel tegelijk in je xbox kan stoppen en of er dan ook geluid uit die tulp / av kabel komt. Als dat zo is hoef je die tulp kabel niet in je tv te stoppen. Je kan gewoon de headset op de tulp kabel aansluiten![]()
TB kan je op component/jack en hdmi aansluiten....
alle 3 mogelijk dusVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Gadver wat is dat kut op 46"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10-21
Lol, tis even wennen.quote:
Ik ging ook van beeldbuis naar 40inch en het ging ook kut in het begin.
Gewoon even wennen en dan pwn je binnen no-time weer.na regen, ben ik er.
Hehe klopt. Ik ging tijdje terug van gare ouwe TV naar HD. Wtf ging een wereld voor me openquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, tis even wennen.
Ik ging ook van beeldbuis naar 40inch en het ging ook kut in het begin.
Gewoon even wennen en dan pwn je binnen no-time weer.![]()
![]()
Je wordt gewoon stront misselijk! en het voelt alsof je ineens een dikke amerikaan bent...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
19" TFTdie laat ik denk ik voorlopig ff staan.....
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef KneusTeun het volgende:
Je wordt gewoon stront misselijk! en het voelt alsof je ineens een dikke amerikaan bent...
Maar het is gewoon wennen, straks wil je niet meer terug.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Met zon vga kabel? Die kan je eventueel ook nog in je tv douwen.![]()
Ik heb nu 22" en dat is gewoon perfect.![]()
dit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter
Maar het is gewoon wennen, straks wil je niet meer terug.![]()
Ben ook van crapbreedbeeld naar 42 inch LED gegaan.
Laatst BO bij iemand op een non HD tv gedaan....
Net of ik een casette van mn favo band zou opzetten ipv een cd
zo gaar...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hebben jullie momenteel ook problemen met party's maken of joinen?
Het gaat zo traag en vaak zegt tie dan unable to join session,het wordt heel irritant.![]()
We zitten hier al half uur met een party van 9 man en we komen er telkens niet allemaal in.rice rice baby tututututedudududum![]()
Dat is een drama,het is zo jammer.
Ik snap niet dat ze geen updates uitbrengen,de vorige 2 hebben weinig geholpen.
Ja,hij freezed wat minder vaak maar daar is ook alles mee gezegd.![]()
Ik denk dat het niet meer goed komt, anders had Betrayarch er wel wat aan gedaan in de voorgaande updates...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik speelde altijd CODWM op de pc op server waar mensen met last stand standaard gekicked werden. Dat is toch wel even wennen op de PS3, waar gewoon 50% dat fag stand heeft en je prachtige kill een andere wending geven.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Call of Duty: Wodern Marfare?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:36 schreef voederbietel het volgende:
Ik speelde altijd CODWM op de pc op server waar mensen met last stand standaard gekicked werden. Dat is toch wel even wennen op de PS3, waar gewoon 50% dat fag stand heeft en je prachtige kill een andere wending geven.
![]()
![]()
Wat een falerquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef Doopy-X- het volgende:
Check deze faalhaas van gisteren
WTF is ie niet in breedbeeld btw?!
En, na een korte meting met fout ±2inch, game ik op 20 inch beeldbuis. Ging wel ok die paar potjes vanavond![]()
![]()
Ik ging even Free For All spelen. Alleen maar beginnelingen (noobs) en alleen maar scores voor mij van 33-3
Bedroevend hoe slecht sommige spelers zijn![]()
![]()
Wat kan het toch een kutspel zijn. In anderhalf uur niet meer kills dan deaths gehaald.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mental note: niet gaan spelen als je moe bent.![]()
Ga zo maar weer eens beginnen als het niveau weer omlaag is gegaan
[/quote]![]()
FFA loopt maar tot 30 killsquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef mr-green het volgende:
Ik ging even Free For All spelen. Alleen maar beginnelingen (noobs) en alleen maar scores voor mij van 33-3
Bedroevend hoe slecht sommige spelers zijn![]()
![]()
Huilie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:29 schreef Doopy-X- het volgende:
Trouwens, tittylicious houdt zich niet aan haar afspraken!na regen, ben ik er.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
mijn epenis was weer te groot. was 30-3
!
![]()
Eigenlijk was het dus een leugen.. wie zegt dan dat 30-3 wel waar is?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
mijn epenis was weer te groot. was 30-3
Volgens mij was het gewoon 16-12.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
En dan ook nog 1e plek in een volle roomquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk was het dus een leugen.. wie zegt dan dat 30-3 wel waar is?
Volgens mij was het gewoon 16-12.
Maat van me had gister in nuketown demolition, 33-89 hahahaah
nog 11 deaths erbij zou echt geweldig zijn geweestVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Of 33-450 hahaha dat zou echt fantastich zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef BzP het volgende:
nog 11 deaths erbij zou echt geweldig zijn geweest* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Jij weet het wel ff te overdrijven hequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of 33-450 hahaha dat zou echt fantastich zijn.
Je bent zeker nog niet zo lang op FOK!?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Jij weet het wel ff te overdrijven heOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Was zo'n stom postalgold grapjequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Jij weet het wel ff te overdrijven he
Ik kan trouwens die kruisboog steeds meer waarderen
Leuker dan RPG* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Niet heel erg lang nee, ben wel een haast monument op Consolegaming.eu forums :-)quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je bent zeker nog niet zo lang op FOK!?
Ot: Ik suck met crossbow
RPG is huuuuge in HQ.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was zo'n stom postalgold grapje
Ik kan trouwens die kruisboog steeds meer waarderen
Leuker dan RPG![]()
Rossdale's gemiddelde score...quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef BzP het volgende:
nog 11 deaths erbij zou echt geweldig zijn geweest
grapje Rossie love u!! no homo![]()
Mijn final killcam jammer dat je de tegenstanders niet kon horen het was een nek aan nek einde.
[ Bericht 70% gewijzigd door Rijstkoker op 13-01-2011 23:40:39 ]rice rice baby tututututedudududum![]()
Patch is comming!quote:I had hoped by this time in the game life-cycle we would be engaged in a series of constructive debates about the game tuning. Tweaking a few things one way or the other.
These are some of the key things on our minds. The ones in bold are done already as of Jan 5th.
We think the AK74U grip variant re-center speed is too quick. Although the tuning in line with other grip variant weapons, the gun itself has a very perfectible kick and other attributes or attachments that make it a popular weapon to use. We have slightly de-tuned the AK74u grip for version 1.06.
We are considering giving fulldestroy credit to the guy who drops someone in Second Chance and[..]ist credit for someone who finishes them off. We are also considering allowing you to only be revived one time. We are even considering increasing the revive time.
- Forum users like to complain about the "invulnerability period" when someone is dropping. I found where this happens. It's in code and not script which is why I didn't see it originally. We need to think about this one clearly. I went through the revision history. Any attempts to remove the "0.5" seconds of invulnerability mean the guy with Second Chance will likely never be given his Second Chance. Removal of this entirely will all but remove the perk from the game (which I know many of you would prefer in the first place, but it's something we are not yet ready to do). This "0.5" seconds is consistent with the previous games and is not any longer or shorter.
We are evaluating the RC-XD minimum and maximum damage and damage radius and it's movement speed. Changing thedestroy requirement isn't feasible at this time.
We are largely okay with the sniper rifle and knife tuning at this time. No changes are currently planned for either of these for version 1.06.![]()
Dus als je maar genoeg klaagt met genoeg mensen gaan ze zelfs overwegen om perks er uit te halen?quote:Removal of this entirely will all but remove the perk from the game (which I know many of you would prefer in the first place, but it's something we are not yet ready to do)![]()
Allemaal dingen die me niet echt veel kunnen schelen, als iets overpowered is dan heb je altijd nog de keus om voor die perk/killstreak of wat dan ook te kiezen. Ze kunnen beter gaan zorgen dat sowieso iedereen zijn punten blijven staan na een game en er een redelijke balance op komt, dat boeit me dan weer wel
[/quote]![]()
Wat een kutgamequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Potje domination ging goed bij jou gister he?![]()
Wrom had je geen headset op?![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef tliciouz het volgende:
En mijn fail van gister.
De muur stond in de weg.![]()
![]()
Omdat ik samen met Jochem aan het gamen was beetje ongezellig als ik dan een headset op zet he.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat een kutgame![]()
Wrom had je geen headset op?
Duidelijk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik samen met Jochem aan het gamen was beetje ongezellig als ik dan een headset op zet he.
Ik ben de komende dagen trouwens niet online dames, ik ga verhuizen.![]()
Oh leuk! Waarheen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:23 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Duidelijk!
Ik ben de komende dagen trouwens niet online dames, ik ga verhuizen.All good things are wild and free.![]()
Dit huis was tegen verwachting erg snel verkocht en ons nieuwe huis is nog lang niet klaar dus we gaan naar een tussenhuisquote:![]()
![]()
Nou, je kan het ook zo bekijken. Beter even zo dan dat het ellendig lang te koop staat toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dit huis was tegen verwachting erg snel verkocht en ons nieuwe huis is nog lang niet klaar dus we gaan naar een tussenhuisAll good things are wild and free.![]()
Dat is ook zo hoor, tis een luxeprobleem maar 2x verhuizen zuigt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou, je kan het ook zo bekijken. Beter even zo dan dat het ellendig lang te koop staat toch?![]()
Nadat mijn claymore afgaat had ik eigenlijk een triple kill moeten krijgen alleen vliegt een mietje in second chancequote:. Maar die wordt nog gekilled door mijn nova
![]()
Meesterlijkquote:vooral op het einde: connection interupted
![]()
![]()
Het is al een dikke week geleden dat ik BO nog heb gespeeld, morgen me PS nog maar is van onder het stof halen ^^![]()
Wat gaat dit topic langzaam zeg...Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Iedereen winterdepressie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat gaat dit topic langzaam zeg...![]()
Iedereen heeft Connection interruptedquote:geen zin meer om te spelen met lag de hele tijd. Ff Borderlands in de PS3 gedaan.
Dat was grappig!quote:
Focking grappiG!![]()
![]()
UPC verhuisservice
Naast geen inet (tele2 sluit me maandag aan), nu ook geen tv
Morgen dus maar beginnen aan de single player![]()
![]()
Etterbakkie ben je ook hequote:
Sterkte, ik voel je pijn broederquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Doopy-X- het volgende:
UPC verhuisservice
Morgen dus maar beginnen aan de single player![]()
![]()
dude nee had geen tele2 genomen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Doopy-X- het volgende:
UPC verhuisservice
Morgen dus maar beginnen aan de single player
gecondoleerd alvast![]()
Succes met tele2, ik zit er nu ook nog bij, maar ga snel weg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Doopy-X- het volgende:
UPC verhuisservice
Morgen dus maar beginnen aan de single player
Zit nu te twijfelen tussen lijbrandt glasvezel en tweak glasvezel.
Tele 2 is een ramp!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Misschien moet je je hok eens vaker schoonmaken, als je console na een week al stoffig is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:10 schreef bjorentje het volgende:
Het is al een dikke week geleden dat ik BO nog heb gespeeld, morgen me PS nog maar is van onder het stof halen ^^
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Moet ook weer eens gaan knallen.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Klopt, echt niet normaal... Liep gister bij MW2 rond als die derde gun van de ac130.....quote:Op zondag 16 januari 2011 14:26 schreef Athlon64x het volgende:
hoop niet dat die kk hackers massaal naar black ops gaan in mw2 is het echt erg aan worden (ps3)
En al mn classes waren verneukt, moest ze weer opnieuw instellen..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Gezocht Clan!
~Console Ps3
Info:
Prestige 2 lvl 42,
KD: 1.09
Headset: Ja
PSN = Bobbanz
Teamgamer: Ja
Favo Gamemodes: S&D / TDM / HQ
Afkomst: Nederlands
Ik zoek het liefst een clan waarvan de meesten een headset beschikken, dit communiceert stukken beter, en in matches is dat enorm handig
Edit: Lvl 43
Edit: Lvl 44
[ Bericht 1% gewijzigd door BobbanzCODPS3 op 16-01-2011 15:56:56 ]![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
Gezocht Clan!
~Console Ps3
Info:
Prestige 2 lvl 42,
PSN = Bobbanz
Ik zoek het liefst een clan waarvan de meesten een headset beschikken, dit communiceert stukken beter, en in matches is dat enorm handig![]()
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:47 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Is het een granaat? NEE
Is het een Spy plane? NEE
Het is... Het is... Michhas' De derde!![]()
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
Gezocht Clan!
~Console Ps3
Info:
Prestige 2 lvl 42,
PSN = Bobbanz
Favo Gamemodes: S&D / TDM / HQ
Ik zoek het liefst een clan waarvan de meesten een headset beschikken, dit communiceert stukken beter, en in matches is dat enorm handig
Edit: Lvl 43![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
S&D the way to go!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Bobbanz is mijn nieuwe FOK!-held![]()
Wanneer krijgen we een nieuwe montage te zien?Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:28 schreef dreamzk het volgende:
Bobbanz is mijn nieuwe FOK!-held![]()
Wanneer krijgen we een nieuwe montage te zien?![]()
'Eerlijk gezegd ben ik niet echt een montage man ;p, Heb geen capture card ofso.![]()
![]()
Oke nice ;pquote:Op zondag 16 januari 2011 17:55 schreef Rijstkoker het volgende:
Ach junge mijn KD is 1.28
12905 kills
10039 deaths
Vanavond weer? xD![]()
Ja is goed kheb net een mijn eerste potje van vandaag 22/1 gespeeld ik wilde mijn beste killstreak verbeteren hij stond eerst op 14 maar het vreemde is dat er nu 12 staat. en bij weapons staat 19.quote:rice rice baby tututututedudududum![]()
Zit al jaren bij Tele2, nooit problemen gehad!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Succes met tele2, ik zit er nu ook nog bij, maar ga snel weg
Zit nu te twijfelen tussen lijbrandt glasvezel en tweak glasvezel.
Tele 2 is een ramp!![]()
Oke wel vreemd dat ie van 14 naar 12 is gegaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
Streak bij de eerste pagina van je record is je win streak.
Wat verder best tof is zijn jumpkills
Dit spel heeft wel vaker moeite met tellen. Ook als je bij je nemesis kijkt bijvoorbeeld. Vaak heb je hem dan niet gekilled terwijl je hem eigenlijk 50 keer hebt vernederd.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:43 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Oke wel vreemd dat ie van 14 naar 12 is gegaan.
Wat verder best tof is zijn jumpkills![]()
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 19:38 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Het kon ook anders?
Bobbanz: Wil je me even toevoegen?
![]()
![]()
Man man, wat een rommel was dat vandaag, niks anders gezien dan connections interruptions en PS3 die bleef maar vasthangen, en host migrations.
Maar ik ben wel lekker lv 50 geworden ^^![]()
Ja ze zijn snel, dat had ik ook. Maar daarna ging het berg afwaarts. Verbinding is valt steeds weg, dus de tv hapert en je kunt niet goed surfen omdat je vaak 2x moet refreshen....quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Er is ook nooit iemand BO aan eht spelen als ik speel he
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Zou ik ook doen met zulke skillzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:26 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen met zulke skillz
We hebben je gemist man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dat heb ik de afgelopen dagen ook al een aantal keren gehad.quote:All good things are wild and free.![]()
Omdat K/D alles zegtquote:
Wat is een humiliation precies?
En hoe kan je 5x een mes gooien?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
6x ;pquote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is een humiliation precies?
En hoe kan je 5x een mes gooien?
Als je Sticks & Stones doet, kan je humiliteren, dan zet je diegene zijn score op 0 als je diegene met een tomahawk raakt.
En hoe het kan, telkens oppakken weer![]()
![]()
Sticks & StonesTrauma van toen ik het pas deed toen ik toch ging prestigen
En dat dus, je kan die messen gewoon weer op pakken net zoals je tomahawk
[/quote]![]()
Duidelijk! thanks
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Of bij gun game daar heb je oneindig messen :-)
Tot je een kill maakt, dan heb je gewonnenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wow... Slechte zaak manquote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Tele2![]()
Heb gvd nog maar 770 kb/s hier, vorige huis was 1,5 mb/s.
![]()
![]()
Ik ook zoiets, en blijkbaar heb ik dikke pech. "Had ik maar dichter bij de centrale moeten gaan wonen"quote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Tele2![]()
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik had de eerste 3 weken 17 Mbps nu 12, en up max 1. Maar de verbinding heeft een probleem met connectie te behouden :S en ze kunnen het niet oplossen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, en blijkbaar heb ik dikke pech. "Had ik maar dichter bij de centrale moeten gaan wonen"'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik eis een schadevergoeding wegens misgelopen inkomsten, michhas.
Deze zogenaamde credits zijn gebakken lucht.![]()
Prima, die schadevergoeding kun je schriftelijk indienen bij mijn secretaressequote:Op maandag 17 januari 2011 16:26 schreef KoningStoma het volgende:
Ik eis een schadevergoeding wegens misgelopen inkomsten,michhas.:(![]()
![]()
PS3 staat aan hier alleen moet zo ff eten, dan doe ik mee. Vnv misschien ff sporten nog.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
I'm back,
fftjes heerlijk 1 Uur en 3 kwartier Hardgelopen / Gelopen.
Nou weer knallen met die hap
Ik ga denk ik weer proberen te QS met ghost, sleight of hand en ninja en tomahawk
quote:quote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Tele2![]()
![]()
na regen, ben ik er.
Isgoed jongequote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
PS3 staat aan hier alleen moet zo ff eten, dan doe ik mee. Vnv misschien ff sporten nog.
Ik ga denk ik weer proberen te QS met ghost, sleight of hand en ninja en tomahawk![]()
![]()
Hmm net 2nd prestige gegaan, dus weer met de Enfield bezig, toch een lekker wapen hoor!
Alleen toen kwam ik in een potje domination in Summit tegen een aantal Nederlanders.
We verloren wel, maar ik was de enige met een K/D ratio van 2.0, de rest van het team had allemaal rond de 0.5.
Toen we terug waren in de lobby vroeg ik de Nederlanders om een invite, omdat het lekker levelen is met 4 gasten die dezelfde taal spreken en een mic hebben.
Toen zeiden ze dat ze me niet wilden inviten omdat ik een n00bsprayer zou zijn
Kan iemand vertellen wat dat is?
Ik buzz-killde die gasten de hele tijd, dus ik denk dat ze gewoon opgefokt waren ofzo.
Oja en ik was een faggot / homo / gay![]()
![]()
Dan moet je met napalm spelen, dan kun je ze in brank zettenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm net 2nd prestige gegaan, dus weer met de Enfield bezig, toch een lekker wapen hoor!
Alleen toen kwam ik in een potje domination in Summit tegen een aantal Nederlanders.
We verloren wel, maar ik was de enige met een K/D ratio van 2.0, de rest van het team had allemaal rond de 0.5.
Toen we terug waren in de lobby vroeg ik de Nederlanders om een invite, omdat het lekker levelen is met 4 gasten die dezelfde taal spreken en een mic hebben.
Toen zeiden ze dat ze me niet wilden inviten omdat ik een n00bsprayer zou zijn
Kan iemand vertellen wat dat is?
Ik buzz-killde die gasten de hele tijd, dus ik denk dat ze gewoon opgefokt waren ofzo.
Oja en ik was een faggot / homo / gay![]()
![]()
hehe ik gooide 3 napalms in dat potje en heb de napals playercard dingetjequote:Op maandag 17 januari 2011 17:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan moet je met napalm spelen, dan kun je ze in brank zetten![]()
![]()
Je ziet het niet he?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hehe ik gooide 3 napalms in dat potje en heb de napals playercard dingetje
BRANK!![]()
Ik heb je op PSN, maar ben vergeten wie je bent want je had eerst SSB in dat textbalkje staan.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hehe ik gooide 3 napalms in dat potje en heb de napals playercard dingetje
Vanavond ff potje? / Zo?![]()
Bobbie waarom heb je eigenlijk nieuwe username?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Bobby thkx, een vriend van me was bij mij thuis blijkbaar aan het kutte in SC ergens, kreeg ik een ban.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Bobbie waarom heb je eigenlijk nieuwe username?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zitten er waarschijnlijk mensen in die een kutverbinding hebben waardoor jij daar nadeel aan ondervindt.![]()
Niet door mij iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer gaan de xbox mensen weer zon private match doen?![]()
![]()
Dit al gepost??
Black Ops - First Strike Multiplayer Maps pack Preview
http://www.blackopsmovies(...)-multiplayer-preview![]()
Bobbanz ik weet niet of je mijn berichtje hebt ontvangen want kan niet connecten met Black ops.rice rice baby tututututedudududum![]()
Ontvangen jwz.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:19 schreef Rijstkoker het volgende:
Bobbanz ik weet niet of je mijn berichtje hebt ontvangen want kan niet connecten met Black ops.![]()
Ik krijg wel berichtjes binnen enz en kan ze ook versturen maar met de black ops server connecten ho maarquote:easily amused rijstkoker is not amused
Shot out naar jou voor deze postquote:Op maandag 17 januari 2011 18:41 schreef mash_ het volgende:
Dit al gepost??
http://www.blackopsmovies(...)-multiplayer-preview![]()
![]()
Ben echt benieuwd naar Berlin Wall.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:41 schreef mash_ het volgende:
Dit al gepost??
http://www.blackopsmovies(...)-multiplayer-preview
Ik was net met Rossie aan het spelen, een game van 3 tegen 3 en er kwamen maar geen mensen bij, uiteindelijke score voor mij: 43-3quote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
qft
Ik heb net een potje verloren waarin ik een kd van 18 had![]()
Daarna, zelfde server, zelfde mensen, zelfde map, zelfde teams. Alleen ging Ross ff bellen, dus was het 2 tegen 3, krijgen de tegenstanders er ineens 3 bij2 tegen 6. Mijn uiteindelijke score: 41-8
![]()
Dat potje wonnen we ook nog
![]()
![]()
PSN = larsiee ....quote:Op maandag 17 januari 2011 18:01 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Ik heb je op PSN, maar ben vergeten wie je bent want je had eerst SSB in dat textbalkje staan.
Vanavond ff potje? / Zo?![]()
Ik heb je niet meer, add me psn even aub: Bobbanzquote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gaat die mappack op de PS3 dan ¤12-, kosten ?![]()
Ja was tofquote:Op maandag 17 januari 2011 22:24 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
Spacer, thkx voor die heerlijke part man.
Ondanks af en toe die fcked up drukke acties. 't was chillkga ff kijken of ik wat vette filmpjes kan maken.
edit: doe morgen wel want ps3 internet is zo sloom nou.
[ Bericht 3% gewijzigd door Rijstkoker op 17-01-2011 23:01:23 ]rice rice baby tututututedudududum![]()
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik dacht dat het onmogelijk was om meer als 1 kill te maken met de toma?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Heel vet, wel heeeel lucky trouwensquote:
Geen idee dat je meerdere kills kon maken met een tomahawk in 1 worprealistisch ook
Ik vind hem maar een zeurpiet, ben op prestige 3 level 49 overgestapt naar Ghost, Sleight of Hand en Ninja met mijn L96A1 en hij moet gewoon beter opletten hiervoor had ik ook nooit last van Ghost gebruikers je moet gewoon alles goed checken en niet blind je route lopen. Alleen de 74u is wel een bitchgun want hij is te overpowered, maar een tomahawk werkt daar wel tegen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Precies wat ik ook van ghost vind!rice rice baby tututututedudududum![]()
Omdat wanneer ik in meerdere tegenstanders voor me heb dan kan ik snel een hoekje ingaan om te reloaden en scout heb ik niet echt nodig want zoom niet zo lang.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:00 schreef KoningStoma het volgende:
74u wint het niet van de aug of famas hoor
En waarom sleight of hand bij de l96?rice rice baby tututututedudududum![]()
Scout en Ghost omwisselen zou het spel al veel beter maken. Ghost is gewoon voor bitches dit dat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik vind hem maar een zeurpiet, ben op prestige 3 level 49 overgestapt naar Ghost, Sleight of Hand en Ninja met mijn L96A1 en hij moet gewoon beter opletten hiervoor had ik ook nooit last van Ghost gebruikers je moet gewoon alles goed checken en niet blind je route lopen. Alleen de 74u is wel een bitchgun want hij is te overpowered, maar een tomahawk werkt daar wel tegen.![]()
Ik begrijp dat je er sneller mee realoadt, maar er zijn perks waar je meer aan hebt, zoals steady aim. als iemand te dichtbij is dan hoef je niet te aimen en als je rent dan kan je sneller aimen
En ghost zeikerts letten te veel op dun radar. Punt.![]()
![]()
Ghost is overpowered in perk slot 1 dat zul je toch wel met me eens zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:06 schreef KoningStoma het volgende:
Ik begrijp dat je er sneller mee realoadt, maar er zijn perks waar je meer aan hebt, zoals steady aim. als iemand te dichtbij is dan hoef je niet te aimen en als je rent dan kan je sneller aimen
En ghost zeikerts letten te veel op dun radar. Punt.![]()
Dat is een mening, gaat het je er nou om dat je je gelijk haalt ofs?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ghost is overpowered in perk slot 1 dat zul je toch wel met me eens zijn.![]()
![]()
Kijk even naar de rest van de perks in slot 1 en naar wat er voor onzin in 2 zit. Dan zul je het toch wel met me eens zijn dat de enige perks die de moeite waard zijn flack jacket en ghost zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Dat is een mening, gaat het je er nou om dat je je gelijk haalt ofs?![]()
Nee. De enige rede die ik hoor waarom dat zo zou zijn is "bla bla ze zitten in hoekjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ghost is overpowered in perk slot 1 dat zul je toch wel met me eens zijn.".
Ik heb weinig last van die campers omdat hacker![]()
![]()
Ik ga steady aim ff proberen vandaag dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:06 schreef KoningStoma het volgende:
En ghost zeikerts letten te veel op dun radar. Punt.rice rice baby tututututedudududum![]()
Het is gewoon jammer dat de enige counter tegen ghost C-UAV is en dat vind ik gewoon makkelijker. MW2 zou precies hetzelfde zijn geweest als BO als er geen stopping power in had gezeten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. De enige rede die ik hoor waarom dat zo zou zijn is "bla bla ze zitten in hoekjes".
Ik heb weinig last van die campers omdat hacker![]()
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat de enige counter tegen ghost C-UAV is en dat vind ik gewoon makkelijker. MW2 zou precies hetzelfde zijn geweest als BO als er geen stopping power in had gezeten.![]()
![]()
Oh je mag natuurlijk niet discussiėren en alleen maar zeggen BOquote:. Bij deze is je baasstatus voorbij Bobbanz.
![]()
Moeten perks een counter hebben dan? De meeste perks hebben dat niet hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat de enige counter tegen ghost C-UAV is en dat vind ik gewoon makkelijker. MW2 zou precies hetzelfde zijn geweest als BO als er geen stopping power in had gezeten.![]()
Sure, als jij dat vindquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh je mag natuurlijk niet discussiėren en alleen maar zeggen BO. Bij deze is je baasstatus voorbij Bobbanz.
Je zit te whinen over hoe slecht Ghost je vind, vinden andere het goed dan moet & wil je je gelijk halen. Dat is gewoon irri jwz![]()
![]()
Ik heb geen probleem met ghost als het in perkslot 2 zou zitten. Als mensen moeten kiezen tussen Hardened Pro, SOH Pro of Ghost Pro word het al een stuk moeilijker. Want perkslot 1 is gewoon een lachertje behalve Flack Jacket.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Sure, als jij dat vind
Je zit te whinen over hoe slecht Ghost je vind, vinden andere het goed dan moet & wil je je gelijk halen. Dat is gewoon irri jwz![]()
Perkslot 1 is een lachertje dat klopt,quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met ghost als het in perkslot 2 zou zitten. Als mensen moeten kiezen tussen Hardened Pro, SOH Pro of Ghost Pro word het al een stuk moeilijker. Want perkslot 1 is gewoon een lachertje behalve Flack Jacket.
maar ghost is niet ''overpowerd''![]()
Ghost is overpowered als fuck in slot 1 man je kan er niets tegen beginnenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Perkslot 1 is een lachertje dat klopt,
maar ghost is niet ''overpowerd''![]()
Je kan gewoon je ogen open doen of eerst wat meer hardcore spelen zodat je eraan kunnen wennen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ghost is overpowered als fuck in slot 1 man je kan er niets tegen beginnenrice rice baby tututututedudududum![]()
Om te beginnen zou je uit je doppen kunnen kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ghost is overpowered als fuck man je kan er niets tegen beginnen
Verder kan je hetzelfde zeggen over lightweight. Daar kan je niets tegen beginnen in ctf. Of hardline in s&d met een rcxd. Daar kan je niets tegen beginnen.![]()
Waar ben jij opeens heen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:24 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Je kan gewoon je ogen open doen of eerst wat meer hardcore spelen zodat je eraan kunnen wennen.![]()
![]()
Je moest een weten hoe weinig zo'n bush wookie suit opvalt in Aray, Jungle of Cris.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:24 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Je kan gewoon je ogen open doen of eerst wat meer hardcore spelen zodat je eraan kunnen wennen.![]()
Ps3 liep vast bij awaiting gamestatequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:24 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Waar ben jij opeens heen dan?
rice rice baby tututututedudududum
Forum Opties Forumhop: Hop naar: