Eigenlijk was het dus een leugen.. wie zegt dan dat 30-3 wel waar is?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
mijn epenis was weer te groot. was 30-3
En dan ook nog 1e plek in een volle roomquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk was het dus een leugen.. wie zegt dan dat 30-3 wel waar is?
Volgens mij was het gewoon 16-12.
Of 33-450 hahaha dat zou echt fantastich zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef BzP het volgende:
Maat van me had gister in nuketown demolition, 33-89 hahahaah
nog 11 deaths erbij zou echt geweldig zijn geweest
Jij weet het wel ff te overdrijven hequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of 33-450 hahaha dat zou echt fantastich zijn.
Je bent zeker nog niet zo lang op FOK!?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Jij weet het wel ff te overdrijven he
Was zo'n stom postalgold grapjequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Jij weet het wel ff te overdrijven he
Niet heel erg lang nee, ben wel een haast monument op Consolegaming.eu forums :-)quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je bent zeker nog niet zo lang op FOK!?
RPG is huuuuge in HQ.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was zo'n stom postalgold grapje
Ik kan trouwens die kruisboog steeds meer waarderen
Leuker dan RPG
Rossdale's gemiddelde score...quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef BzP het volgende:
Maat van me had gister in nuketown demolition, 33-89 hahahaah
nog 11 deaths erbij zou echt geweldig zijn geweest
quote:I had hoped by this time in the game life-cycle we would be engaged in a series of constructive debates about the game tuning. Tweaking a few things one way or the other.
These are some of the key things on our minds. The ones in bold are done already as of Jan 5th.
We think the AK74U grip variant re-center speed is too quick. Although the tuning in line with other grip variant weapons, the gun itself has a very perfectible kick and other attributes or attachments that make it a popular weapon to use. We have slightly de-tuned the AK74u grip for version 1.06.
We are considering giving fulldestroy credit to the guy who drops someone in Second Chance and[..]ist credit for someone who finishes them off. We are also considering allowing you to only be revived one time. We are even considering increasing the revive time.
- Forum users like to complain about the "invulnerability period" when someone is dropping. I found where this happens. It's in code and not script which is why I didn't see it originally. We need to think about this one clearly. I went through the revision history. Any attempts to remove the "0.5" seconds of invulnerability mean the guy with Second Chance will likely never be given his Second Chance. Removal of this entirely will all but remove the perk from the game (which I know many of you would prefer in the first place, but it's something we are not yet ready to do). This "0.5" seconds is consistent with the previous games and is not any longer or shorter.
We are evaluating the RC-XD minimum and maximum damage and damage radius and it's movement speed. Changing thedestroy requirement isn't feasible at this time.
We are largely okay with the sniper rifle and knife tuning at this time. No changes are currently planned for either of these for version 1.06.
Dus als je maar genoeg klaagt met genoeg mensen gaan ze zelfs overwegen om perks er uit te halen?quote:Removal of this entirely will all but remove the perk from the game (which I know many of you would prefer in the first place, but it's something we are not yet ready to do)
Wat een kutgamequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Potje domination ging goed bij jou gister he?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef tliciouz het volgende:
En mijn fail van gister.
De muur stond in de weg.
Omdat ik samen met Jochem aan het gamen was beetje ongezellig als ik dan een headset op zet he.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat een kutgame![]()
Wrom had je geen headset op?
Duidelijk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik samen met Jochem aan het gamen was beetje ongezellig als ik dan een headset op zet he.
Oh leuk! Waarheen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:23 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Duidelijk!
Ik ben de komende dagen trouwens niet online dames, ik ga verhuizen.
Dit huis was tegen verwachting erg snel verkocht en ons nieuwe huis is nog lang niet klaar dus we gaan naar een tussenhuisquote:
Nou, je kan het ook zo bekijken. Beter even zo dan dat het ellendig lang te koop staat toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dit huis was tegen verwachting erg snel verkocht en ons nieuwe huis is nog lang niet klaar dus we gaan naar een tussenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |