Godverquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry voor off-topic maar dit is geniaal!
[ afbeelding ]
Vind er geen reet aan, uberflauw.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry voor off-topic maar dit is geniaal!
[ afbeelding ]
Pics or it didnt happen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:56 schreef KneusTeun het volgende:
Ja zometeen ff de hele bende installeren. De hele week bezig geweest me "game kast" af te maken.
Kalm kalm, zoals gezegd ik zal ff pic posten als de boel beetje fatsoenlijk staat...quote:
Had je daar niet meteen zelf mee kunnen komen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja kopt, ik ga snel een ander wapen kiezen dat minder goed is...
Dit dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:03 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Vind er geen reet aan, uberflauw.
Nog de kast aan het indelen en ff nieuw meubel oppikken zo.quote:
Nicequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nog de kast aan het indelen en ff nieuw meubel oppikken zo.
[ afbeelding ]
Denk wel dat ik die deur ff uit de kast haal. (de kast lijkt nu heel smal, maar is gewoon deur afmetingen)
Kun je die niet gewoon in je scart-aansluiting doen dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:37 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe kan ik ondanks hdmi, wel een trutlebeach aansluiten? gewoon het geluid uit de tv wegkapen? of zijn er handigere manieren voor?
Dit ding heb je nodig:quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:43 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kan ook voor componenten kiezen..... of is dat een no go?
Ik weet niet precies hoe die verdeling zit, maar als hij zijn HDMI in zijn HDMI port doet, en zijn Turtlebeach los in de Scart zou het kunnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:52 schreef KoningStoma het volgende:
Dan heb je toch geen hd
[ afbeelding ]
Lol, tis even wennen.quote:
Hehe klopt. Ik ging tijdje terug van gare ouwe TV naar HD. Wtf ging een wereld voor me openquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, tis even wennen.
Ik ging ook van beeldbuis naar 40inch en het ging ook kut in het begin.
Gewoon even wennen en dan pwn je binnen no-time weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |