Wie zegt dat we je accepteren?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:23 schreef BzP het volgende:
wie zei dat nieuwelingen niet werden geaccepteerd?
Ik ben toch ook nieuw hier?
Uiteraard maar op Array met je AKu gaan lopen is vragen om problemenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik hou niet echt rekening met welke wapen bij welke map past.
Ik kies gewoon een wapen en als het niet lekker gaat, switch ik gewoon naar een andere.
zijn naam staat er verdomme toch gewoon bij...quote:
Geen verkeerde wapen voor die map hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Uiteraard maar op Array met je AKu gaan lopen is vragen om problemen
hoezo ik rock overal met de u! ding is geniaal!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Uiteraard maar op Array met je AKu gaan lopen is vragen om problemen
Gequote voor de waarheid!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
hoezo ik rock overal met de u! ding is geniaal!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik hou niet echt rekening met welke wapen bij welke map past.
Ik kies gewoon een wapen en als het niet lekker gaat, zeg ik een keer kanker en switch ik gewoon naar een andere.
Een keer? Maak daar maar meerdere keren van.quote:
Heb je je nieuwe tv nou al aap?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
hoezo ik rock overal met de u! ding is geniaal!
Ik digde de Specte juist met silencer + red dot.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik dig de Spectre + grip de laatste tijd veel meer met Scavenger pro, SOH pro en Marathon
Die hipfire van de Spectre is zelfs zonder steady aim zwaar relaxed. MPL kon ik helemaal niets mee behalve als je er idd een red dot op zet want die iron sight ziet er niet uit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik digde de Specte juist met silencer + red dot.![]()
Nu trekt de MPL met red dot of silencer ook wel mn aandacht.
Spectre is baasquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik dig de Spectre + grip de laatste tijd veel meer met Scavenger pro, SOH pro en Marathon
Ja kopt, ik ga snel een ander wapen kiezen dat minder goed is...quote:
Ja zometeen ff de hele bende installeren. De hele week bezig geweest me "game kast" af te maken.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry voor off-topic maar dit is geniaal!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |