Ok, als het maar werkt... ja?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:19 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
met een acog is het juist geen quickscopen meer in principe
dat kloptquote:
Vind ze beiden erg goed, vind het ook raar dat mensen deze 2 games gaan vergelijken....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef Rijstkoker het volgende:
Zit nu Battlefield Bad Company 2 te spelen en damn wat een slecht spel, Black Ops heeft wel een beetje de snelste actie en de vijanden gaan tenminste nog schuilen. Als ze hier gaan schuilen gaan ze achter een railing zittenWeet je wat ik klap Black Ops erin en ga weer rapen want OMG.
Nja ik kan het wel begrijpen dat ik ze eigenlijk allebei apart moet beoordelen maar na Black Ops SP op veteraan te hebben gespeeld is alles super makkelijk. Bij Battlefield Bad Company 2 loop ik er gewoon doorheen terwijl ie op hard staat. Ook heb ik de sensitivity bij Battlefield voluit staan maar vind het nog maar sloom gaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vind ze beiden erg goed, vind het ook raar dat mensen deze 2 games gaan vergelijken....
Een slecht spel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef Rijstkoker het volgende:
Zit nu Battlefield Bad Company 2 te spelen en damn wat een slecht spel, Black Ops heeft wel een beetje de snelste actie en de vijanden gaan tenminste nog schuilen. Als ze hier gaan schuilen gaan ze achter een railing zittenWeet je wat ik klap Black Ops erin en ga weer rapen want OMG.
Alle vijanden in het spel, zijn van normaal postuur en ik zie ze gewoon schuilen achter een railing terwijl achter hem een fokkin gebouw staat waar die in kan schuilen:quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Een slecht spel?
Dat het jou ding niet is okee.
Maar slecht spel?
Kan treyarch nog iets van leren.
Ik was bij vrienden. Voelde best raar een avond niet achter m'n xbox te zitten...quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Waar was iedereen gisteravond? Stoma zat alleen maar in theater en titlicious zat naar iemand te kijken die Black Ops speelde?
Ik was in slaap gevallen op de bankquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Waar was iedereen gisteravond? Stoma zat alleen maar in theater en titlicious zat naar iemand te kijken die Black Ops speelde?
Oh nee ik speelde eerst samen met mijn vriend. Maar toen ging ik series kijken dus had ik de controller uit gezet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Gezellig weerquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh nee ik speelde eerst samen met mijn vriend. Maar toen ging ik series kijken dus had ik de controller uit gezet.
Nou sorry hoor.quote:
Dat had je beter in een PM kunnen zeggen, nu weet je zeker dat Kutkabouter er ook isquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou sorry hoor.Als je vanavond online bent zorg ik dat ik er ben.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat had je beter in een PM kunnen zeggen, nu weet je zeker dat Kutkabouter er ook is
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat had je beter in een PM kunnen zeggen, nu weet je zeker dat Kutkabouter er ook is
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pest dat kind toch niet.
Maar houd maar op met dit offtopic geneuzel, anders gaan ze weer zeuren.
Dat is inderdaad een bazen-combi.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:14 schreef KoningStoma het volgende:
De galil met suppressor [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |