Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 19:38 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Het kon ook anders?
Bobbanz: Wil je me even toevoegen?
Ja ze zijn snel, dat had ik ook. Maar daarna ging het berg afwaarts. Verbinding is valt steeds weg, dus de tv hapert en je kunt niet goed surfen omdat je vaak 2x moet refreshen....quote:
Zou ik ook doen met zulke skillzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:26 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen met zulke skillz
We hebben je gemist man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Dat heb ik de afgelopen dagen ook al een aantal keren gehad.quote:
Omdat K/D alles zegtquote:
6x ;pquote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is een humiliation precies?
En hoe kan je 5x een mes gooien?
Wow... Slechte zaak manquote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Tele2![]()
Heb gvd nog maar 770 kb/s hier, vorige huis was 1,5 mb/s.
Ik ook zoiets, en blijkbaar heb ik dikke pech. "Had ik maar dichter bij de centrale moeten gaan wonen"quote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Tele2![]()
Ik had de eerste 3 weken 17 Mbps nu 12, en up max 1. Maar de verbinding heeft een probleem met connectie te behouden :S en ze kunnen het niet oplossen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, en blijkbaar heb ik dikke pech. "Had ik maar dichter bij de centrale moeten gaan wonen"
Prima, die schadevergoeding kun je schriftelijk indienen bij mijn secretaressequote:Op maandag 17 januari 2011 16:26 schreef KoningStoma het volgende:
Ik eis een schadevergoeding wegens misgelopen inkomsten,michhas.:(
PS3 staat aan hier alleen moet zo ff eten, dan doe ik mee. Vnv misschien ff sporten nog.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
I'm back,
fftjes heerlijk 1 Uur en 3 kwartier Hardgelopen / Gelopen.
Nou weer knallen met die hap
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Tele2![]()
Isgoed jongequote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
PS3 staat aan hier alleen moet zo ff eten, dan doe ik mee. Vnv misschien ff sporten nog.
Ik ga denk ik weer proberen te QS met ghost, sleight of hand en ninja en tomahawk
Dan moet je met napalm spelen, dan kun je ze in brank zettenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm net 2nd prestige gegaan, dus weer met de Enfield bezig, toch een lekker wapen hoor!
Alleen toen kwam ik in een potje domination in Summit tegen een aantal Nederlanders.
We verloren wel, maar ik was de enige met een K/D ratio van 2.0, de rest van het team had allemaal rond de 0.5.
Toen we terug waren in de lobby vroeg ik de Nederlanders om een invite, omdat het lekker levelen is met 4 gasten die dezelfde taal spreken en een mic hebben.
Toen zeiden ze dat ze me niet wilden inviten omdat ik een n00bsprayer zou zijn
Kan iemand vertellen wat dat is?
Ik buzz-killde die gasten de hele tijd, dus ik denk dat ze gewoon opgefokt waren ofzo.
Oja en ik was een faggot / homo / gay
hehe ik gooide 3 napalms in dat potje en heb de napals playercard dingetjequote:Op maandag 17 januari 2011 17:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan moet je met napalm spelen, dan kun je ze in brank zetten
Je ziet het niet he?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hehe ik gooide 3 napalms in dat potje en heb de napals playercard dingetje
Ik heb je op PSN, maar ben vergeten wie je bent want je had eerst SSB in dat textbalkje staan.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hehe ik gooide 3 napalms in dat potje en heb de napals playercard dingetje
Bobby thkx, een vriend van me was bij mij thuis blijkbaar aan het kutte in SC ergens, kreeg ik een ban.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Bobbie waarom heb je eigenlijk nieuwe username?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |