Misschien moet je je hok eens vaker schoonmaken, als je console na een week al stoffig is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:10 schreef bjorentje het volgende:
Het is al een dikke week geleden dat ik BO nog heb gespeeld, morgen me PS nog maar is van onder het stof halen ^^
Klopt, echt niet normaal... Liep gister bij MW2 rond als die derde gun van de ac130.....quote:Op zondag 16 januari 2011 14:26 schreef Athlon64x het volgende:
hoop niet dat die kk hackers massaal naar black ops gaan in mw2 is het echt erg aan worden (ps3)
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
Gezocht Clan!
~Console Ps3
Info:
Prestige 2 lvl 42,
KD: 1.09
Headset: Ja
PSN = Bobbanz
Teamgamer: Ja
Afkomst: Nederlands
Ik zoek het liefst een clan waarvan de meesten een headset beschikken, dit communiceert stukken beter, en in matches is dat enorm handig
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:47 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Is het een granaat? NEE
Is het een Spy plane? NEE
Het is... Het is... Michhas' De derde!
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
Gezocht Clan!
~Console Ps3
Info:
Prestige 2 lvl 42,
KD: 1.09
Headset: Ja
PSN = Bobbanz
Teamgamer: Ja
Favo Gamemodes: S&D / TDM / HQ
Afkomst: Nederlands
Ik zoek het liefst een clan waarvan de meesten een headset beschikken, dit communiceert stukken beter, en in matches is dat enorm handig
Edit: Lvl 43
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:28 schreef dreamzk het volgende:
Bobbanz is mijn nieuwe FOK!-held![]()
Wanneer krijgen we een nieuwe montage te zien?
Oke nice ;pquote:Op zondag 16 januari 2011 17:55 schreef Rijstkoker het volgende:
Ach junge mijn KD is 1.28
12905 kills
10039 deaths
Ja is goed kheb net een mijn eerste potje van vandaag 22/1 gespeeld ik wilde mijn beste killstreak verbeteren hij stond eerst op 14 maar het vreemde is dat er nu 12 staat. en bij weapons staat 19.quote:
Zit al jaren bij Tele2, nooit problemen gehad!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Succes met tele2, ik zit er nu ook nog bij, maar ga snel weg
Zit nu te twijfelen tussen lijbrandt glasvezel en tweak glasvezel.
Tele 2 is een ramp!
Oke wel vreemd dat ie van 14 naar 12 is gegaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
Streak bij de eerste pagina van je record is je win streak.
Dit spel heeft wel vaker moeite met tellen. Ook als je bij je nemesis kijkt bijvoorbeeld. Vaak heb je hem dan niet gekilled terwijl je hem eigenlijk 50 keer hebt vernederd.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:43 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Oke wel vreemd dat ie van 14 naar 12 is gegaan.
Wat verder best tof is zijn jumpkills
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |