Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 19:38 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Het kon ook anders?
Bobbanz: Wil je me even toevoegen?
Ja ze zijn snel, dat had ik ook. Maar daarna ging het berg afwaarts. Verbinding is valt steeds weg, dus de tv hapert en je kunt niet goed surfen omdat je vaak 2x moet refreshen....quote:
Zou ik ook doen met zulke skillzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:26 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen met zulke skillz
We hebben je gemist man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Dat heb ik de afgelopen dagen ook al een aantal keren gehad.quote:
Omdat K/D alles zegtquote:
6x ;pquote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is een humiliation precies?
En hoe kan je 5x een mes gooien?
Wow... Slechte zaak manquote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Tele2![]()
Heb gvd nog maar 770 kb/s hier, vorige huis was 1,5 mb/s.
Ik ook zoiets, en blijkbaar heb ik dikke pech. "Had ik maar dichter bij de centrale moeten gaan wonen"quote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Tele2![]()
Ik had de eerste 3 weken 17 Mbps nu 12, en up max 1. Maar de verbinding heeft een probleem met connectie te behouden :S en ze kunnen het niet oplossen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, en blijkbaar heb ik dikke pech. "Had ik maar dichter bij de centrale moeten gaan wonen"
Prima, die schadevergoeding kun je schriftelijk indienen bij mijn secretaressequote:Op maandag 17 januari 2011 16:26 schreef KoningStoma het volgende:
Ik eis een schadevergoeding wegens misgelopen inkomsten,michhas.:(
PS3 staat aan hier alleen moet zo ff eten, dan doe ik mee. Vnv misschien ff sporten nog.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
I'm back,
fftjes heerlijk 1 Uur en 3 kwartier Hardgelopen / Gelopen.
Nou weer knallen met die hap
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Tele2![]()
Isgoed jongequote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
PS3 staat aan hier alleen moet zo ff eten, dan doe ik mee. Vnv misschien ff sporten nog.
Ik ga denk ik weer proberen te QS met ghost, sleight of hand en ninja en tomahawk
Dan moet je met napalm spelen, dan kun je ze in brank zettenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm net 2nd prestige gegaan, dus weer met de Enfield bezig, toch een lekker wapen hoor!
Alleen toen kwam ik in een potje domination in Summit tegen een aantal Nederlanders.
We verloren wel, maar ik was de enige met een K/D ratio van 2.0, de rest van het team had allemaal rond de 0.5.
Toen we terug waren in de lobby vroeg ik de Nederlanders om een invite, omdat het lekker levelen is met 4 gasten die dezelfde taal spreken en een mic hebben.
Toen zeiden ze dat ze me niet wilden inviten omdat ik een n00bsprayer zou zijn
Kan iemand vertellen wat dat is?
Ik buzz-killde die gasten de hele tijd, dus ik denk dat ze gewoon opgefokt waren ofzo.
Oja en ik was een faggot / homo / gay
hehe ik gooide 3 napalms in dat potje en heb de napals playercard dingetjequote:Op maandag 17 januari 2011 17:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan moet je met napalm spelen, dan kun je ze in brank zetten
Je ziet het niet he?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hehe ik gooide 3 napalms in dat potje en heb de napals playercard dingetje
Ik heb je op PSN, maar ben vergeten wie je bent want je had eerst SSB in dat textbalkje staan.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hehe ik gooide 3 napalms in dat potje en heb de napals playercard dingetje
Bobby thkx, een vriend van me was bij mij thuis blijkbaar aan het kutte in SC ergens, kreeg ik een ban.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Bobbie waarom heb je eigenlijk nieuwe username?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer gaan de xbox mensen weer zon private match doen?![]()
Ontvangen jwz.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:19 schreef Rijstkoker het volgende:
Bobbanz ik weet niet of je mijn berichtje hebt ontvangen want kan niet connecten met Black ops.
Ik krijg wel berichtjes binnen enz en kan ze ook versturen maar met de black ops server connecten ho maarquote:
Shot out naar jou voor deze postquote:Op maandag 17 januari 2011 18:41 schreef mash_ het volgende:
Dit al gepost??
Black Ops - First Strike Multiplayer Maps pack Preview
http://www.blackopsmovies(...)-multiplayer-preview
Ben echt benieuwd naar Berlin Wall.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:41 schreef mash_ het volgende:
Dit al gepost??
Black Ops - First Strike Multiplayer Maps pack Preview
http://www.blackopsmovies(...)-multiplayer-preview
Ik was net met Rossie aan het spelen, een game van 3 tegen 3 en er kwamen maar geen mensen bij, uiteindelijke score voor mij: 43-3quote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
qft
Ik heb net een potje verloren waarin ik een kd van 18 had
PSN = larsiee ....quote:Op maandag 17 januari 2011 18:01 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Ik heb je op PSN, maar ben vergeten wie je bent want je had eerst SSB in dat textbalkje staan.
Vanavond ff potje? / Zo?
Ik heb je niet meer, add me psn even aub: Bobbanzquote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gaat die mappack op de PS3 dan ¤12-, kosten ?
Ja was tofquote:Op maandag 17 januari 2011 22:24 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
Spacer, thkx voor die heerlijke part man.
Ondanks af en toe die fcked up drukke acties. 't was chill
Heel vet, wel heeeel lucky trouwensquote:
Ik vind hem maar een zeurpiet, ben op prestige 3 level 49 overgestapt naar Ghost, Sleight of Hand en Ninja met mijn L96A1 en hij moet gewoon beter opletten hiervoor had ik ook nooit last van Ghost gebruikers je moet gewoon alles goed checken en niet blind je route lopen. Alleen de 74u is wel een bitchgun want hij is te overpowered, maar een tomahawk werkt daar wel tegen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Precies wat ik ook van ghost vind!
Omdat wanneer ik in meerdere tegenstanders voor me heb dan kan ik snel een hoekje ingaan om te reloaden en scout heb ik niet echt nodig want zoom niet zo lang.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:00 schreef KoningStoma het volgende:
74u wint het niet van de aug of famas hoor
En waarom sleight of hand bij de l96?
Scout en Ghost omwisselen zou het spel al veel beter maken. Ghost is gewoon voor bitches dit dat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik vind hem maar een zeurpiet, ben op prestige 3 level 49 overgestapt naar Ghost, Sleight of Hand en Ninja met mijn L96A1 en hij moet gewoon beter opletten hiervoor had ik ook nooit last van Ghost gebruikers je moet gewoon alles goed checken en niet blind je route lopen. Alleen de 74u is wel een bitchgun want hij is te overpowered, maar een tomahawk werkt daar wel tegen.
Ghost is overpowered in perk slot 1 dat zul je toch wel met me eens zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:06 schreef KoningStoma het volgende:
Ik begrijp dat je er sneller mee realoadt, maar er zijn perks waar je meer aan hebt, zoals steady aim. als iemand te dichtbij is dan hoef je niet te aimen en als je rent dan kan je sneller aimen
En ghost zeikerts letten te veel op dun radar. Punt.
Dat is een mening, gaat het je er nou om dat je je gelijk haalt ofs?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ghost is overpowered in perk slot 1 dat zul je toch wel met me eens zijn.
Kijk even naar de rest van de perks in slot 1 en naar wat er voor onzin in 2 zit. Dan zul je het toch wel met me eens zijn dat de enige perks die de moeite waard zijn flack jacket en ghost zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Dat is een mening, gaat het je er nou om dat je je gelijk haalt ofs?
Nee. De enige rede die ik hoor waarom dat zo zou zijn is "bla bla ze zitten in hoekjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ghost is overpowered in perk slot 1 dat zul je toch wel met me eens zijn.
Ik ga steady aim ff proberen vandaag dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:06 schreef KoningStoma het volgende:
Ik begrijp dat je er sneller mee realoadt, maar er zijn perks waar je meer aan hebt, zoals steady aim. als iemand te dichtbij is dan hoef je niet te aimen en als je rent dan kan je sneller aimen
En ghost zeikerts letten te veel op dun radar. Punt.
Het is gewoon jammer dat de enige counter tegen ghost C-UAV is en dat vind ik gewoon makkelijker. MW2 zou precies hetzelfde zijn geweest als BO als er geen stopping power in had gezeten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. De enige rede die ik hoor waarom dat zo zou zijn is "bla bla ze zitten in hoekjes".
Ik heb weinig last van die campers omdat hacker
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat de enige counter tegen ghost C-UAV is en dat vind ik gewoon makkelijker. MW2 zou precies hetzelfde zijn geweest als BO als er geen stopping power in had gezeten.
Oh je mag natuurlijk niet discussiėren en alleen maar zeggen BOquote:
Moeten perks een counter hebben dan? De meeste perks hebben dat niet hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat de enige counter tegen ghost C-UAV is en dat vind ik gewoon makkelijker. MW2 zou precies hetzelfde zijn geweest als BO als er geen stopping power in had gezeten.
Sure, als jij dat vindquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh je mag natuurlijk niet discussiėren en alleen maar zeggen BO. Bij deze is je baasstatus voorbij Bobbanz.
Ik heb geen probleem met ghost als het in perkslot 2 zou zitten. Als mensen moeten kiezen tussen Hardened Pro, SOH Pro of Ghost Pro word het al een stuk moeilijker. Want perkslot 1 is gewoon een lachertje behalve Flack Jacket.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Sure, als jij dat vind
Je zit te whinen over hoe slecht Ghost je vind, vinden andere het goed dan moet & wil je je gelijk halen. Dat is gewoon irri jwz
Perkslot 1 is een lachertje dat klopt,quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met ghost als het in perkslot 2 zou zitten. Als mensen moeten kiezen tussen Hardened Pro, SOH Pro of Ghost Pro word het al een stuk moeilijker. Want perkslot 1 is gewoon een lachertje behalve Flack Jacket.
Ghost is overpowered als fuck in slot 1 man je kan er niets tegen beginnenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Perkslot 1 is een lachertje dat klopt,
maar ghost is niet ''overpowerd''
Je kan gewoon je ogen open doen of eerst wat meer hardcore spelen zodat je eraan kunnen wennen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ghost is overpowered als fuck in slot 1 man je kan er niets tegen beginnen
Om te beginnen zou je uit je doppen kunnen kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ghost is overpowered als fuck man je kan er niets tegen beginnen
Waar ben jij opeens heen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:24 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Je kan gewoon je ogen open doen of eerst wat meer hardcore spelen zodat je eraan kunnen wennen.
Je moest een weten hoe weinig zo'n bush wookie suit opvalt in Aray, Jungle of Cris.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:24 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Je kan gewoon je ogen open doen of eerst wat meer hardcore spelen zodat je eraan kunnen wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |