Ik ben gewoon een beetje jaloersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan 100 redenen bedenken om niet te gaan of ergens anders te gaan.
Ik bedenk toch liever waarom ik wel ga.
?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zat ja. Maar is dat een reden om lekker door te gaan met vernielzuchtig zijn?
Ja die dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn niet uitgestorven, die zijn een plaag
bedoel je de dodo
jij rijdt ook rustig door in je fossiele brandstoffen verslindende monster en vreet rustig koeis 's avonds.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar toch niet, want vooral doorgaan..
Wij wel. Je zegt alleen wat wij allemaal al begrepen hadden, dat de mens de oorzaak is van veel uitgestorven dieren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:24 schreef dawg het volgende:
[..]
?
daar heb ik het toch helemaal niet over.
Die komt van Mauritius en is door mensen uitgeroeid iddquote:
de gehele zee leegvissen, hoe groot acht je de kans dat wij of onze (klein)kinderen dat meemaken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, of nietSerieus, hoe groot acht jij de kans dat mama natuur het wel oplost als wij de zee hebben leeggevist?
En als een parasiet laten we de aarde steeds meer dichtslibbenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij rijdt ook rustig door in je fossiele brandstoffen verslindende monster en vreet rustig koeis 's avonds.
Wij zijn dom en leren niet van onze fouten
Ook om te oefenen met je doos:quote:
Op het huidige tempo? Heel grootquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
de gehele zee leegvissen, hoe groot acht je de kans dat wij of onze (klein)kinderen dat meemaken?
als we dat niet hadden gedaan hadden we hier nu niet zo gezeten in deze discussie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij wel. Je zegt alleen wat wij allemaal al begrepen hadden, dat de mens de oorzaak is van veel uitgestorven dieren.
Uiteraard, maar dat gebeurd pas als ik dood ben, daar hebben mijn 5 CO2 uitstotende bloedjes van kinderen last van, maar ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
En als een parasiet laten we de aarde steeds meer dichtslibben
Wij maken denk ik nog wel mee dat de olie op is. World chaosquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
de gehele zee leegvissen, hoe groot acht je de kans dat wij of onze (klein)kinderen dat meemaken?
En nu zijn we dus op het punt beland dat we doorhebben dat onze levensstijl alles vernietigt om ons heen. Tijd voor actie, lijkt me.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:26 schreef dawg het volgende:
[..]
als we dat niet hadden gedaan hadden we hier nu niet zo gezeten in deze discussie.
toen de mens eenmaal vuur kon beheersen, konden we veel sterkere en grotere dieren aan en gebruiken, en eten natuurlijk.
doordat de mens toen pas veelvuldig vlees begon te eten, veel eiwitten, zijn de hersenen gaan groeien en wij op het punt gekomen waar we nu zijn.
Misschien is dat wel de reden dat er de laatste tijd zoveel vogels uit de lucht vallen....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die komt van Mauritius en is door mensen uitgeroeid idd![]()
tijd voor kegeloefeningen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook om te oefenen met je doos:
Simultaan drie peuken oproken
Bierflesjes ontkurken
Kaarsjes uitblazen
Pijltjes schieten zodat de galonnen lek worden geschoten over een afstand van 10 meter
misschien, maar dan hoef je nog niet zo chagrijnig tegen me te doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
En nu zijn we dus op het punt beland dat we doorhebben dat onze levensstijl alles vernietigt om ons heen. Tijd voor actie, lijkt me.
We zijn nog lang niet op dat punt belandt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
En nu zijn we dus op het punt beland dat we doorhebben dat onze levensstijl alles vernietigt om ons heen. Tijd voor actie, lijkt me.
De dodo is door Nederlanders uitgeroeid zelfsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de reden dat er de laatste tijd zoveel vogels uit de lucht vallen....
Ik bedoel dus alleen maar te zeggen, dat het missen van 1 dier misschien niet al teveel gevolgen zou hebben....
Ik doe helemaal niet chagrijnig, dat interpreteer jij verkeerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:28 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien, maar dan hoef je nog niet zo chagrijnig tegen me te doen.
en verder moet er zoveel. met 6 miljard acht ik die kans dat er structureel iets verandert gedoemd te mislukken en zullen wij onszelf uiteindelijk ook vernietigen.
Toch wel. Steeds meer mensen krijgen door dat wanneer we zo doorgaan, het mis gaatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:29 schreef STING het volgende:
[..]
We zijn nog lang niet op dat punt belandt.
We veranderen onze levensstijl pas echt, als we het gevoel hebben dat ons overleven in het gedrang komt.
Dat dus... en dan zie je nog verschrikkelijk veel mensen die lopen te zeuren dat we alles vernietigen en alles kapot maken en blablabla, maar ondertussen doen ze er zelf net zo hard aan mee. Ik ook trouwens hoor.. Maar zeuren dat het milieu naar de klote gaat en alle dieren dood gaan etc... doe er dan zelf wat aan dan op zaterdags naar de ikea te gaan en weer geld uit te geven aan dingen die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt om te leven.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:29 schreef STING het volgende:
[..]
We zijn nog lang niet op dat punt belandt.
We veranderen onze levensstijl pas echt, als we het gevoel hebben dat ons overleven in het gedrang komt.
oke oke, ik ga een ticket kopenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook om te oefenen met je doos:
Simultaan drie peuken oproken
Bierflesjes ontkurken
Kaarsjes uitblazen
Pijltjes schieten zodat de galonnen lek worden geschoten over een afstand van 10 meter
zo kom je nochtans wel over.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet chagrijnig, dat interpreteer jij verkeerd.
[..]
Toch wel. Steeds meer mensen krijgen door dat wanneer we zo doorgaan, het mis gaat
Gelukkig weet jij precies van iedereen hoe hij of zij in het dagelijks leven met het milieu omgaatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat dus... en dan zie je nog verschrikkelijk veel mensen die lopen te zeuren dat we alles vernietigen en alles kapot maken en blablabla, maar ondertussen doen ze er zelf net zo hard aan mee. Ik ook trouwens hoor.. Maar zeuren dat het milieu naar de klote gaat en alle dieren dood gaan etc... doe er dan zelf wat aan dan op zaterdags naar de ikea te gaan en weer geld uit te geven aan dingen die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt om te leven.
Moeten we deze discussie nu echt weer voeren lieverd?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij wil het niet doen met een kerel die een vriendin heeft, omdat die kerel dan zijn vriendin belazerd. Correct?
Ik belazer mijn vriendin niet.
Nou ja, als de mensen niks meer kopen en de economie instort, dan lijkt me dan ook niet goed voor het milieu eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat dus... en dan zie je nog verschrikkelijk veel mensen die lopen te zeuren dat we alles vernietigen en alles kapot maken en blablabla, maar ondertussen doen ze er zelf net zo hard aan mee. Ik ook trouwens hoor.. Maar zeuren dat het milieu naar de klote gaat en alle dieren dood gaan etc... doe er dan zelf wat aan dan op zaterdags naar de ikea te gaan en weer geld uit te geven aan dingen die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt om te leven.
Is allemaal zo wollig en niet concreet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
Toch wel. Steeds meer mensen krijgen door dat wanneer we zo doorgaan, het mis gaat
Op jou ja. Maar daar kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:31 schreef dawg het volgende:
[..]
zo kom je nochtans wel over.
en ik had laatst een docu op natgeo gezien, over wat er gebeurt als de aarde 6 graden opwarmt. per graad stijging toegelicht.
we moeten onze co2-uitstoot laten pieken in 2015 anders is het te laat. dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren of er moet iets drastisch gebeuren. misschien wel 2012.
edit: nu zitten we al op 0,8 graden stijging.
eigenlijk hoop ik dat dat gebeurd, dat de helft van de wereldbevolking sterft op de een of de andere manier en dat we dan eens opnieuw kunnen beginnen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als de mensen niks meer kopen en de economie instort, dan lijkt me dan ook niet goed voor het milieu eigenlijk.
Maar naast het willen van de iPod en de auto groeit er wel een bewustzijn. Ik zie het in m'n omgeving iig wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Is allemaal zo wollig en niet concreet.
De gemiddelde persoon in Nederland geeft op het moment meer om z'n iPod en de auto voor de deur
Nee, er moet echt een ramp gebeuren, voordat mensen anders gaan denken en anders hun leven gaan leiden. Tot die tijd zal geld de driver blijven.
Maar niet als ik leefquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eigenlijk hoop ik dat dat gebeurd, dat de helft van de wereldbevolking sterft op de een of de andere manier en dat we dan eens opnieuw kunnen beginnen.
Hier kijken: http://112meldingen.nl/quote:
Ik snap geen hol van die sitequote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier kijken: http://112meldingen.nl/
Je ziet twee bewegingen. Qua de consument zie je voornamelijk dat de consumptiemaatschappij in de laatste jaren in een soort overdrive is geraakt. Bij bedrijven zie je wat meer focus op duurzaamheid en milieu. Maar ook dat is helaas ook uit een financiële drijfveer. Zo zit de mens toch in elkaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar naast het willen van de iPod en de auto groeit er wel een bewustzijn. Ik zie het in m'n omgeving iig wel.
En juist dit soort ingrijpende veranderingen duren lang en we zijn nog langer niet op het point of no return, maar dat zit er wel aan te komen, denk ik
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van die siteAlleen dat de brandweer op de campus is, maar dat had ik zelf al gezien.
1 2 3 4 5 6 7 | 15:31:26 11-01-11 Melding : PRIO 1 AUTOM. EXTERN BEWAKING UT : DRIENERLOLAAN 2 7522NB : ENSCHEDE VAK 70006 4231EPN Regio : [TWE] Regio 5 - Twente Urgentie : [HOOG] Eenheden : [0605310] Monitorcode Brandweer Twente : [0605142] Officier van Dienst Oost (info) Twente : [0605259] Tankautospuit-4231 Enschede-Zuid : [0604241] Kazernealarm Enschede-Noord |
Geld is het enige wat telt, idd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:37 schreef STING het volgende:
[..]
Je ziet twee bewegingen. Qua de consument zie je voornamelijk dat de consumptiemaatschappij in de laatste jaren in een soort overdrive is geraakt. Bij bedrijven zie je wat meer focus op duurzaamheid en milieu. Maar ook dat is helaas ook uit een financiële drijfveer. Zo zit de mens toch in elkaar.
Ja, dat was van de week ook alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
15:31:26 11-01-11 Melding : PRIO 1 AUTOM. EXTERN BEWAKING UT : DRIENERLOLAAN 2 7522NB : ENSCHEDE VAK 70006 4231EPN
Regio : [TWE] Regio 5 - Twente
Urgentie : [HOOG]
Eenheden : [0605310] Monitorcode Brandweer Twente
: [0605142] Officier van Dienst Oost (info) Twente
: [0605259] Tankautospuit-4231 Enschede-Zuid
: [0604241] Kazernealarm Enschede-Noord
Een automatische externe bewakingsunit heeft alarm geslage. Grote kans dat het vals is dus. Als het ernstiger is komt er een 2e melding voor assistentie
Ik weet dat je voor de lol rondjes draait op een parkeerterrein met een vervuilende autoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij precies van iedereen hoe hij of zij in het dagelijks leven met het milieu omgaat
Ik zit niet aan de Drienerlolaan 2quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:39 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent zeker ook tegen de brandmelder aangerold?
Als je de lijst van een dagje door leest, zie je dat het vrijwel allemaal vals is, die automatische meldingenquote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
Sweeties, ik ga eens inpakken en m'n poster ophalen
Tot vanavond of zo![]()
Ja, sue mequote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet dat je voor de lol rondjes draait op een parkeerterrein met een vervuilende auto
Voel je je alweer wat beter?quote:
Nopequote:
Als je nu nog zo ziek bent, kan je beter ff een dagje thuis blijven. Anders kwakkel je weken door, kijk maar naar MBquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope
Koorts zakt wel, maar ik heb nog steeds heel veel pijn.
Ik vraag me af of ik nu m'n werk moet bellen om me ziek te melden, of beter morgen.
Ja, maar ziekteverzuim wordt ook meegenomen in de beslissing of ik mag blijven na 31 jan of nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je nu nog zo ziek bent, kan je beter ff een dagje thuis blijven. Anders kwakkel je weken door, kijk maar naar MB
als je koorts hebt bellen, lijkt me nogal logisch.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope
Ik vraag me af of ik nu m'n werk moet bellen om me ziek te melden, of beter morgen.
das duf aangezien er 3 griepvarianten momenteel heersen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar ziekteverzuim wordt ook meegenomen in de beslissing of ik mag blijven na 31 jan of niet
Ja, maar als je ziek bent ben je ziek. Gaat meer om stelsematig om maandag je ziekmelden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar ziekteverzuim wordt ook meegenomen in de beslissing of ik mag blijven na 31 jan of niet
Ja goed, krijg deze week nog te horen of ik op tweede gesprek mag.quote:
Dat zeg ik dus: de koorts zakt. Het is eerder de niet-aflatende pijn overal en het doorlopend bizar koud hebben dat maakt dat ik overweeg me ziek te melden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
als je koorts hebt bellen, lijkt me nogal logisch.
Nais!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja goed, krijg deze week nog te horen of ik op tweede gesprek mag.
ja maar zakt impliceert dat je nog wel steeds koorts hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus: de koorts zakt. Het is eerder de niet-aflatende pijn overal en het doorlopend bizar koud hebben dat maakt dat ik overweeg me ziek te melden.
Dan ga je gewoon, sturen ze je vanzelf wel naar huis. Laat je iig zien dat je niet zomaar ziek thuis blijft.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus: de koorts zakt. Het is eerder de niet-aflatende pijn overal en het doorlopend bizar koud hebben dat maakt dat ik overweeg me ziek te melden.
Morgen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope
Ze moeten ongeveer de helft van de mensen laten gaan. En dan letten ze niet alleen op kwaliteit, maar wordt ziekteverzuim dus echt wel meegenomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar als je ziek bent ben je ziek. Gaat meer om stelsematig om maandag je ziekmelden.
zo doe ik het ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon, sturen ze je vanzelf wel naar huis. Laat je iig zien dat je niet zomaar ziek thuis blijft.
Ofzo
Zelf dus een goed gevoel erover? Top!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja goed, krijg deze week nog te horen of ik op tweede gesprek mag.
Dat is als je elke vrijdag ochtend na het stappen ziek meldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het zal toch niet de derde keer in een half jaar zijn dat je je ziek meldt toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan nog, kijken ze vooral naar het aantal keren, niet de duur.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze moeten ongeveer de helft van de mensen laten gaan. En dan letten ze niet alleen op kwaliteit, maar wordt ziekteverzuim dus echt wel meegenomen
Hoe stom het ook is
Ik ben van 38.8 naar bijna koortsvrij gegaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ja maar zakt impliceert dat je nog wel steeds koorts hebt
Jouw humeur inmiddels al verbeterd?quote:
Klopt ook, ik geef niet zoveel om geld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
zo Lijkt het net alsof je zelf anders bent
Rustquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:49 schreef PeuRac het volgende:
Huisgenootje uitgezwaait, tot over een half jaar
Nop, eerste keer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal toch niet de derde keer in een half jaar zijn dat je je ziek meldt toch?
Als ze voor de rest tevreden over je zijn, zal het wel goedkomen lijkt me.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nop, eerste keer.
Maar ik ben al zo bang dat ik niet mag blijven![]()
Ik neem aan dat jij ook meer hebt (niet alleen geld) dan slechts het noodzakelijke om te overleven!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt ook, ik geef niet zoveel om geld.
Valt mee, dit was een heel rustig huisgenootje. Diegen welke voor de onrust zorgt, moet per 1februari vertrekkenquote:
Hoe lang werk je er al? En ik verwacht niet dat ze in het griepseizoen iedereen die ziek is geweest buiten kieperenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nop, eerste keer.
Jup!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nais!
En de rest van de week ook iedere dag een gesprek toch?
Rellen in het huis?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt mee, dit was een heel rustig huisgenootje. Diegen welke voor de onrust zorgt, moet per 1februari vertrekken
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nop, eerste keer.
welke lange?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat was trouwens het probleem van die lange opeens vrijdag?
Duidelijker zijn schat. Naast jou is iedereen "die lange"quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vanuit ons perspectief is iedereen lang, kun je iets specifieker zijn?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tuurlijk. En ik wil ook zeker genoeg geld blijven hebben om relaxed te kunnen leven. Maar da's toch wat anders dan alleen maar om geld geven of er op gefixeerd zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook meer hebt (niet alleen geld) dan slechts het noodzakelijke om te overleven!
2 mnd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe lang werk je er al? En ik verwacht niet dat ze in het griepseizoen iedereen die ziek is geweest buiten kieperen
een paar keer per maand naar de hoeren is niet zo goedkoop volgens mij.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Tuurlijk. En ik wil ook zeker genoeg geld blijven hebben om relaxed te kunnen geven. Maar da's toch wat anders dan alleen maar om geld geven of er op gefixeerd zijn.
Dus dan meld je je niet ziek. Simpel toch.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 mnd.
Het is een combinatie van factoren. Even heel simpel gezegd: als ze de keus moeten maken tussen mij en iemand die kwalitatief net zo goed werkt, maar niet ziek is geweest, nemen ze die niet zieke.
Zo kort door de bocht? Dat zou ik heul niet pikken..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 mnd.
Het is een combinatie van factoren. Even heel simpel gezegd: als ze de keus moeten maken tussen mij en iemand die kwalitatief net zo goed werkt, maar niet ziek is geweest, nemen ze die niet zieke.
Denk dat dat meevalt, het is vooral een gun factor die erg mee telt. Ze kijken een beetje naar de statistieken en dan wie ze het beste mogen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 mnd.
Waar lig jij nou weer dubbel om?quote:
Die dan vervolgens op 1 februari zich ziek meldtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 mnd.
Allang Schat, kommopquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Jouw humeur inmiddels al verbeterd?
Dr ouders gaan scheiden, moeder is vandaag pleitte gegaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mooi vrolijk mij dan even opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |