Nopequote:
Als je nu nog zo ziek bent, kan je beter ff een dagje thuis blijven. Anders kwakkel je weken door, kijk maar naar MBquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope
Koorts zakt wel, maar ik heb nog steeds heel veel pijn.
Ik vraag me af of ik nu m'n werk moet bellen om me ziek te melden, of beter morgen.
Ja, maar ziekteverzuim wordt ook meegenomen in de beslissing of ik mag blijven na 31 jan of nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je nu nog zo ziek bent, kan je beter ff een dagje thuis blijven. Anders kwakkel je weken door, kijk maar naar MB
als je koorts hebt bellen, lijkt me nogal logisch.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope
Ik vraag me af of ik nu m'n werk moet bellen om me ziek te melden, of beter morgen.
das duf aangezien er 3 griepvarianten momenteel heersen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar ziekteverzuim wordt ook meegenomen in de beslissing of ik mag blijven na 31 jan of niet
Ja, maar als je ziek bent ben je ziek. Gaat meer om stelsematig om maandag je ziekmelden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar ziekteverzuim wordt ook meegenomen in de beslissing of ik mag blijven na 31 jan of niet
Ja goed, krijg deze week nog te horen of ik op tweede gesprek mag.quote:
Dat zeg ik dus: de koorts zakt. Het is eerder de niet-aflatende pijn overal en het doorlopend bizar koud hebben dat maakt dat ik overweeg me ziek te melden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
als je koorts hebt bellen, lijkt me nogal logisch.
Nais!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja goed, krijg deze week nog te horen of ik op tweede gesprek mag.
ja maar zakt impliceert dat je nog wel steeds koorts hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus: de koorts zakt. Het is eerder de niet-aflatende pijn overal en het doorlopend bizar koud hebben dat maakt dat ik overweeg me ziek te melden.
Dan ga je gewoon, sturen ze je vanzelf wel naar huis. Laat je iig zien dat je niet zomaar ziek thuis blijft.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus: de koorts zakt. Het is eerder de niet-aflatende pijn overal en het doorlopend bizar koud hebben dat maakt dat ik overweeg me ziek te melden.
Morgen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope
Ze moeten ongeveer de helft van de mensen laten gaan. En dan letten ze niet alleen op kwaliteit, maar wordt ziekteverzuim dus echt wel meegenomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar als je ziek bent ben je ziek. Gaat meer om stelsematig om maandag je ziekmelden.
zo doe ik het ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon, sturen ze je vanzelf wel naar huis. Laat je iig zien dat je niet zomaar ziek thuis blijft.
Ofzo
Zelf dus een goed gevoel erover? Top!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja goed, krijg deze week nog te horen of ik op tweede gesprek mag.
Dat is als je elke vrijdag ochtend na het stappen ziek meldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het zal toch niet de derde keer in een half jaar zijn dat je je ziek meldt toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan nog, kijken ze vooral naar het aantal keren, niet de duur.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze moeten ongeveer de helft van de mensen laten gaan. En dan letten ze niet alleen op kwaliteit, maar wordt ziekteverzuim dus echt wel meegenomen
Hoe stom het ook is
Ik ben van 38.8 naar bijna koortsvrij gegaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ja maar zakt impliceert dat je nog wel steeds koorts hebt
Jouw humeur inmiddels al verbeterd?quote:
Klopt ook, ik geef niet zoveel om geld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
zo Lijkt het net alsof je zelf anders bent
Rustquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:49 schreef PeuRac het volgende:
Huisgenootje uitgezwaait, tot over een half jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |