Nopequote:
Als je nu nog zo ziek bent, kan je beter ff een dagje thuis blijven. Anders kwakkel je weken door, kijk maar naar MBquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope
Koorts zakt wel, maar ik heb nog steeds heel veel pijn.
Ik vraag me af of ik nu m'n werk moet bellen om me ziek te melden, of beter morgen.
Ja, maar ziekteverzuim wordt ook meegenomen in de beslissing of ik mag blijven na 31 jan of nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je nu nog zo ziek bent, kan je beter ff een dagje thuis blijven. Anders kwakkel je weken door, kijk maar naar MB
als je koorts hebt bellen, lijkt me nogal logisch.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope
Ik vraag me af of ik nu m'n werk moet bellen om me ziek te melden, of beter morgen.
das duf aangezien er 3 griepvarianten momenteel heersen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar ziekteverzuim wordt ook meegenomen in de beslissing of ik mag blijven na 31 jan of niet
Ja, maar als je ziek bent ben je ziek. Gaat meer om stelsematig om maandag je ziekmelden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar ziekteverzuim wordt ook meegenomen in de beslissing of ik mag blijven na 31 jan of niet
Ja goed, krijg deze week nog te horen of ik op tweede gesprek mag.quote:
Dat zeg ik dus: de koorts zakt. Het is eerder de niet-aflatende pijn overal en het doorlopend bizar koud hebben dat maakt dat ik overweeg me ziek te melden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
als je koorts hebt bellen, lijkt me nogal logisch.
Nais!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja goed, krijg deze week nog te horen of ik op tweede gesprek mag.
ja maar zakt impliceert dat je nog wel steeds koorts hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus: de koorts zakt. Het is eerder de niet-aflatende pijn overal en het doorlopend bizar koud hebben dat maakt dat ik overweeg me ziek te melden.
Dan ga je gewoon, sturen ze je vanzelf wel naar huis. Laat je iig zien dat je niet zomaar ziek thuis blijft.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus: de koorts zakt. Het is eerder de niet-aflatende pijn overal en het doorlopend bizar koud hebben dat maakt dat ik overweeg me ziek te melden.
Morgen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope
Ze moeten ongeveer de helft van de mensen laten gaan. En dan letten ze niet alleen op kwaliteit, maar wordt ziekteverzuim dus echt wel meegenomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar als je ziek bent ben je ziek. Gaat meer om stelsematig om maandag je ziekmelden.
zo doe ik het ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon, sturen ze je vanzelf wel naar huis. Laat je iig zien dat je niet zomaar ziek thuis blijft.
Ofzo
Zelf dus een goed gevoel erover? Top!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja goed, krijg deze week nog te horen of ik op tweede gesprek mag.
Dat is als je elke vrijdag ochtend na het stappen ziek meldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het zal toch niet de derde keer in een half jaar zijn dat je je ziek meldt toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan nog, kijken ze vooral naar het aantal keren, niet de duur.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze moeten ongeveer de helft van de mensen laten gaan. En dan letten ze niet alleen op kwaliteit, maar wordt ziekteverzuim dus echt wel meegenomen
Hoe stom het ook is
Ik ben van 38.8 naar bijna koortsvrij gegaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ja maar zakt impliceert dat je nog wel steeds koorts hebt
Jouw humeur inmiddels al verbeterd?quote:
Klopt ook, ik geef niet zoveel om geld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
zo Lijkt het net alsof je zelf anders bent
Rustquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:49 schreef PeuRac het volgende:
Huisgenootje uitgezwaait, tot over een half jaar
Nop, eerste keer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal toch niet de derde keer in een half jaar zijn dat je je ziek meldt toch?
Als ze voor de rest tevreden over je zijn, zal het wel goedkomen lijkt me.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nop, eerste keer.
Maar ik ben al zo bang dat ik niet mag blijven![]()
Ik neem aan dat jij ook meer hebt (niet alleen geld) dan slechts het noodzakelijke om te overleven!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt ook, ik geef niet zoveel om geld.
Valt mee, dit was een heel rustig huisgenootje. Diegen welke voor de onrust zorgt, moet per 1februari vertrekkenquote:
Hoe lang werk je er al? En ik verwacht niet dat ze in het griepseizoen iedereen die ziek is geweest buiten kieperenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nop, eerste keer.
Jup!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nais!
En de rest van de week ook iedere dag een gesprek toch?
Rellen in het huis?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt mee, dit was een heel rustig huisgenootje. Diegen welke voor de onrust zorgt, moet per 1februari vertrekken
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nop, eerste keer.
welke lange?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat was trouwens het probleem van die lange opeens vrijdag?
Duidelijker zijn schat. Naast jou is iedereen "die lange"quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vanuit ons perspectief is iedereen lang, kun je iets specifieker zijn?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tuurlijk. En ik wil ook zeker genoeg geld blijven hebben om relaxed te kunnen leven. Maar da's toch wat anders dan alleen maar om geld geven of er op gefixeerd zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook meer hebt (niet alleen geld) dan slechts het noodzakelijke om te overleven!
2 mnd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe lang werk je er al? En ik verwacht niet dat ze in het griepseizoen iedereen die ziek is geweest buiten kieperen
een paar keer per maand naar de hoeren is niet zo goedkoop volgens mij.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Tuurlijk. En ik wil ook zeker genoeg geld blijven hebben om relaxed te kunnen geven. Maar da's toch wat anders dan alleen maar om geld geven of er op gefixeerd zijn.
Dus dan meld je je niet ziek. Simpel toch.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 mnd.
Het is een combinatie van factoren. Even heel simpel gezegd: als ze de keus moeten maken tussen mij en iemand die kwalitatief net zo goed werkt, maar niet ziek is geweest, nemen ze die niet zieke.
Zo kort door de bocht? Dat zou ik heul niet pikken..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 mnd.
Het is een combinatie van factoren. Even heel simpel gezegd: als ze de keus moeten maken tussen mij en iemand die kwalitatief net zo goed werkt, maar niet ziek is geweest, nemen ze die niet zieke.
Denk dat dat meevalt, het is vooral een gun factor die erg mee telt. Ze kijken een beetje naar de statistieken en dan wie ze het beste mogen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 mnd.
Waar lig jij nou weer dubbel om?quote:
Die dan vervolgens op 1 februari zich ziek meldtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 mnd.
Allang Schat, kommopquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Jouw humeur inmiddels al verbeterd?
Dr ouders gaan scheiden, moeder is vandaag pleitte gegaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mooi vrolijk mij dan even opquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef dawg het volgende:
[..]
een paar keer per maand naar de hoeren is niet zo goedkoop volgens mij.
al die opmerkingen over "die lange"quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar lig jij nou weer dubbel om?
"Hoi, je contract wordt niet verlengd.". Daar kan je in de regel verdomd weinig aan doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo kort door de bocht? Dat zou ik heul niet pikken..
Omdat er dus heel veel mensen weg moeten en er aangegeven is dat ik in mijn tijden en andere statistiekenquote:
Bellen en fokken gaat NIET tegelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:54 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
Ik zit ondertussen in een conference call, dan krijg je dat
huisgenootje die er eigenlijk niet woont, maar bij z'n vriendin hokt al een jaar. Er is niet echt heel veel extra leefruimte ofso dus we zijn t zat. Hij beweert al 6-7 keer een andere woning te hebben, nu trappen we em er gewoon uit.quote:
je tijden? en wat voor statistieken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat er dus heel veel mensen weg moeten en er aangegeven is dat ik in mijn tijden en andere statistiekennog wel moet verbeteren.
De keren dat er live werd meegeluisterd waren ze uiterst tevreden over me, maar nu lijkt het alleen nog maar om statistieken te draaien
Dat is niet over wie ik 't hadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr ouders gaan scheiden, moeder is vandaag pleitte gegaan.
Ja, maar, het is alleen maar luisterenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bellen en fokken gaat NIET tegelijk.
ik doe hele dagen niet andersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bellen en fokken gaat NIET tegelijk.
Bijna rust danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt mee, dit was een heel rustig huisgenootje. Diegen welke voor de onrust zorgt, moet per 1februari vertrekken
Ooh hij, ach, dat is de stoner van t huisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is niet over wie ik 't had![]()
Die Joris ofzo.. Die opeens naar beneden kwam dat je niet tof moest doen.. Wie zegt dat trouwens nog.. "Doe niet tof.."
Afhandeltijd en first time fix (werk ik wel zelfstandig genoeg?).quote:
En vooral je lachen onderdrukkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, maar, het is alleen maar luisteren
ah zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Afhandeltijd en first time fix (werk ik wel zelfstandig genoeg?).
Is soms wel vervelend ja, als vanwege bezuinigingen "last in, first out" wordt gehanteerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Afhandeltijd en first time fix (werk ik wel zelfstandig genoeg?).
Dat snap ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Tuurlijk. En ik wil ook zeker genoeg geld blijven hebben om relaxed te kunnen leven. Maar da's toch wat anders dan alleen maar om geld geven of er op gefixeerd zijn.
Ik vond 'm maar apartquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh hij, ach, dat is de stoner van t huis
We hebben geleerd em te negerenquote:
Daar hebben ze de Mute knop voor uitgevondenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vooral je lachen onderdrukken
Je maakt me jaloersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon lekker bankhangen is zo heerlijk
Toen ie ging eten ook "Volgden jullie iets? Nee he?" *Zapt meteen tv over*quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hebben geleerd em te negerenNu hij ons nog
In mijn groep zat ik redelijk gemiddeld. Jongste 18, oudste begin 40, maar de meesten rond de 25.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef STING het volgende:
[..]
Is soms wel vervelend ja, als vanwege bezuinigingen "last in, first out" wordt gehanteerd.
Wat is de gemiddelde leeftijd bij jou?
Je bedoeld die kerel die nu in Zwolle hard aan het werk is en straks zn leven moet wagen op de gladde wegen om weer hierheen te komen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan die kerel bij je op de bank
maak je eens niet zo drukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat er dus heel veel mensen weg moeten en er aangegeven is dat ik in mijn tijden en andere statistiekennog wel moet verbeteren.
De keren dat er live werd meegeluisterd waren ze uiterst tevreden over me, maar nu lijkt het alleen nog maar om statistieken te draaien
* Huppelmuts schuift dekentje opzij.quote:
Die doet het ook goed bij schoonmoeders en vriendinnenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
Daar hebben ze de Mute knop voor uitgevonden
Ik wil ook een muteknopquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die doet het ook goed bij schoonmoeders en vriendinnen
ooh maar dat had ik ook gedaan, wat toen opstond was niet iets wat we normaal kijken. De tv staat redelijk op een aantal vaste zenders. Dus als die daar niet op staat, wordt er meestal gezapt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toen ie ging eten ook "Volgden jullie iets? Nee he?" *Zapt meteen tv over*
Nieteens wachten op antwoord ofzo
en klantenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts schuift dekentje opzij.
Kom er maar bij hangen hoor
leven wagen? zijn jullie daar een 3e wereldland ofzo?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoeld die kerel die nu in Zwolle hard aan het werk is en straks zn leven moet wagen op de gladde wegen om weer hierheen te komen?
uiteindelijk is het onbewust altijd gebaseerd op persoonlijk gevoel van degene die mensen moet selecteren, weet jij stiekem ook wel. dus niet zo druk maken en laat het over je heen komen. denk dat het niet zoveel uitmaakt of je wel of niet ziek bent eigenlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
In mijn groep zat ik redelijk gemiddeld. Jongste 18, oudste begin 40, maar de meesten rond de 25.
En ja, ik ben specifiek aangenomen voor eindejaarswerk, dus kans is groot dat ik eruit gedonderd word
Wel met built-in bevestigingen natuurlijk met een bepaalde interval.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:02 schreef STING het volgende:
[..]
Zodat we jou ook eindelijk op stil kunnen zetten?
Moet ik in mn bolide springen om je te komen redden?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ik wil weg hier!
![]()
Ik wil eigenlijk gewoon dat af is waar ik mee bezig ben maar het is zo'n enorme k klus!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:03 schreef STING het volgende:
[..]
Wel met built-in bevestigingen natuurlijk met een bepaalde interval.
"Ja, nee, inderdaad." "Uhuh" "Jah." "Inderdaad."
Er wordt sinds we zelfstandig begonnen zijn al op gehamerd dat we heel goed moeten presteren, willen we kunnen blijven in februari.quote:
Het is hier spekglad my dear.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
leven wagen? zijn jullie daar een 3e wereldland ofzo?
Is het nu al glad bij jullie? 't was niet echt superkoud ofzo hoor..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is hier spekglad my dear.
Hij is allang blij dat ie nu een C1 van de baas heeft ipv de Smart
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is hier spekglad my dear.
Hij is allang blij dat ie nu een C1 van de baas heeft ipv de Smart
Ja, zo werkt het nu eenmaal in working life. Ook al kan je het met iedereen nog zo geweldig vinden, als het om het zakelijke aspect gaat, maakt dat niet altijd evenveel uit. Uiteindelijk draait het toch om geld en daar is een bedrijf voor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ik wil weg hier!
![]()
Ik wil eigenlijk gewoon dat af is waar ik mee bezig ben maar het is zo'n enorme k klus!
Ik werd gisteren van mn eigen bank geschopt, kon mn eigen series niet kijken want mn loge wilde languit op de bank liggen en radio luisterenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
in de 1 moet je het bier op de bijrijdersstoel zetten, op de ander past er een kratje in de achterbak.quote:
Groot gelijk, t is en blijf de man in huis op dat momentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd gisteren van mn eigen bank geschopt, kon mn eigen series niet kijken want mn loge wilde languit op de bank liggen en radio luisteren
[New Kids]quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er wordt sinds we zelfstandig begonnen zijn al op gehamerd dat we heel goed moeten presteren, willen we kunnen blijven in februari.
En als ik dan 2 wkn op rij te horen krijg dat ik moet verbeteren...
Ik wil m'n baan (en vooral m'n inkomen) niet kwijt, zo gek is dat toch niet?
Das nog veel erger..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd gisteren van mn eigen bank geschopt, kon mn eigen series niet kijken want mn loge wilde languit op de bank liggen en radio luisteren
of dat je ineens wel geinteresseerd doet..... en hoe gaat het eigenlijk met dit of dat? ja lul, daar heb ik het net overquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zó herkenbaar
En werkt altijd
De shit van niet opletten is alleen dat je later dingen niet weet
KNMI waarschuwt voor extreem weerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is het nu al glad bij jullie? 't was niet echt superkoud ofzo hoor..
aahquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
in de 1 moet je het bier op de bijrijdersstoel zetten, op de ander past er een kratje in de achterbak.
Helemaal niks naar mijn idee. Zou in allebei niet willen rijdenquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:02 schreef dawg het volgende:
[..]
uiteindelijk is het onbewust altijd gebaseerd op persoonlijk gevoel van degene die mensen moet selecteren, weet jij stiekem ook wel. dus niet zo druk maken en laat het over je heen komen. denk dat het niet zoveel uitmaakt of je wel of niet ziek bent eigenlijk
Ja, wat is het nou?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het nu eenmaal in working life. Ook al kan je het met iedereen nog zo geweldig vinden, als het om het zakelijke aspect gaat, maakt dat niet altijd evenveel uit. Uiteindelijk draait het toch om geld en daar is een bedrijf voor.
Tis 4 uur, zeg m dat de winkels al dicht zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KNMI waarschuwt voor extreem weer
En op het nieuws zag ik net ook dat het hier niet echt lekker is nu. Ikzelf ga zo de weg op. Zoonlief wil iets kopen in de stad
Ik ga met dawg, in de praktijk kijken mensen meer naar hun gevoel dan naar cijfertjes.quote:
Dat is mn zoonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Groot gelijk, t is en blijf de man in huis op dat moment
Oooh, je miept! weeralarm is alweer ingetrokken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is mn zoon![]()
Ghehe zoonlief begroette hem ook zo vriendelijk: Hey homo!!
Er past een krat bier achterin bij de Smartquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
in de 1 moet je het bier op de bijrijdersstoel zetten, op de ander past er een kratje in de achterbak.
En dat..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal niks naar mijn idee. Zou in allebei niet willen rijden
Mooiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, je miept! weeralarm is alweer ingetrokken.
als je niet voldoet dan ga je eruit, als je goed genoeg bent dan blijf je.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er wordt sinds we zelfstandig begonnen zijn al op gehamerd dat we heel goed moeten presteren, willen we kunnen blijven in februari.
En als ik dan 2 wkn op rij te horen krijg dat ik moet verbeteren...
Ik wil m'n baan (en vooral m'n inkomen) niet kwijt, zo gek is dat toch niet?
Ik heb in het verleden wel meegemaakt dat ik mijn werk goed deed, ik kon goed overweg met mijn collega's, maar het ging niet goed met het bedrijf en ik was een uitzendkracht, dus ik moest eruit.quote:
Gelooft ie dus echt niet hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis 4 uur, zeg m dat de winkels al dicht zijn
een Roadster Coupé is wel gaafquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dat..
Al heb ik wel een keer in een Smart gereden.. Ik vond het niets
Hangt er vanaf wie het besluit neemt.quote:
Is boos op die scharrel van drquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Station Amersfoort ontruimd na bommelding
Engel verveelde zich zeker
Dat is toch wel een vereiste van een auto jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er past een krat bier achterin bij de Smart![]()
Heeft ie getest
Ik neem geen genoegen met een auto waar ik maar 1 krat bier in kan vervoeren hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is toch wel een vereiste van een auto ja
Die met die twee aan elkaar gekoppelde motorblokken is helemaal leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een Roadster Coupé is wel gaaftijdje in gereden, vond t helemaal tof.
Ik had een aygo. maar dan wel met goed rubber eronder met een normale maat (195)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dat..
Al heb ik wel een keer in een Smart gereden.. Ik vond het niets
Een Alfa GTV/Spider (916 serie) past dus geen krat bier inquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is toch wel een vereiste van een auto ja
Ja, ik bel morgen wel als t nodig is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
als je niet voldoet dan ga je eruit, als je goed genoeg bent dan blijf je.
dat is een feit, jezelf gek maken nu je thuis zit veranderd dat niet.... dat bedoel ik eigenlijk te zeggen.... probeer die gedachtes los te laten....
Op de vloer van de bijrijdersplek?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een Alfa GTV/Spider (916 serie) past dus geen krat bier inbehalve op de (vrijwel altijd) standaard lederen bekleding, welke daar dus kapot van gaat
Een auto waar geen zooi boodschappen in kan om op zijn minst een avondje voetbal te kijken met een stel maten is geen autoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een Alfa GTV/Spider (916 serie) past dus geen krat bier inbehalve op de (vrijwel altijd) standaard lederen bekleding, welke daar dus kapot van gaat
Die was wat duurquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:11 schreef Gasol het volgende:
[..]
Die met die twee aan elkaar gekoppelde motorblokken is helemaal leuk
Wat zeg je dat toch weer mooiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja broek aan mn reet doen en met koter het centrum in
Kan ook zonder broek hoor, het weeralarm is ingetrokken dus zo koud zal het niet zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja broek aan mn reet doen en met koter het centrum in
Die was heel duur jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die was wat duurDeze was ook al 42k geloof ik, maar gelukkig werkte ik bij de Merc dealer
Ik heb helemaal nergens zin in vandaag. Voel me gaar. Halve nacht wakker gelegen. En dat is jullie schuldquote:
Zaadje? Prius?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik hou van zaadje, er kan heel veel bier inen nu ga ik eten halen.
Zaadje is tof, want hij vervoerde wijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik hou van zaadje, er kan heel veel bier inen nu ga ik eten halen.
Nou ben ik toch wel heel benieuwd waarom dat hun schuld isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens zin in vandaag. Voel me gaar. Halve nacht wakker gelegen. En dat is jullie schuld
Wil ik weten wat jij met Snuit's zaadjes doet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zaadje is tof, want hij vervoerde wijn
Nee, JULLIE! Ook die van jou dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel heel benieuwd waarom dat hun schuld is
voor dat geld heb je een C-klassequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die was wat duurDeze was ook al 42k geloof ik, maar gelukkig werkte ik bij de Merc dealer
Ook die van jou!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel heel benieuwd waarom dat hun schuld is
Erin meerijdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Wil ik weten wat jij met Snuit's zaadjes doet?
De MIquote:
Vertel!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook die van jou!!
Al jullie singles!!
Ik heb echt te raar gedroomd over jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |