Bellen en fokken gaat NIET tegelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:54 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
Ik zit ondertussen in een conference call, dan krijg je dat
huisgenootje die er eigenlijk niet woont, maar bij z'n vriendin hokt al een jaar. Er is niet echt heel veel extra leefruimte ofso dus we zijn t zat. Hij beweert al 6-7 keer een andere woning te hebben, nu trappen we em er gewoon uit.quote:
je tijden? en wat voor statistieken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat er dus heel veel mensen weg moeten en er aangegeven is dat ik in mijn tijden en andere statistiekennog wel moet verbeteren.
De keren dat er live werd meegeluisterd waren ze uiterst tevreden over me, maar nu lijkt het alleen nog maar om statistieken te draaien
Dat is niet over wie ik 't hadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr ouders gaan scheiden, moeder is vandaag pleitte gegaan.
Ja, maar, het is alleen maar luisterenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bellen en fokken gaat NIET tegelijk.
ik doe hele dagen niet andersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bellen en fokken gaat NIET tegelijk.
Bijna rust danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt mee, dit was een heel rustig huisgenootje. Diegen welke voor de onrust zorgt, moet per 1februari vertrekken
Ooh hij, ach, dat is de stoner van t huisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is niet over wie ik 't had![]()
Die Joris ofzo.. Die opeens naar beneden kwam dat je niet tof moest doen.. Wie zegt dat trouwens nog.. "Doe niet tof.."
Afhandeltijd en first time fix (werk ik wel zelfstandig genoeg?).quote:
En vooral je lachen onderdrukkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, maar, het is alleen maar luisteren
ah zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Afhandeltijd en first time fix (werk ik wel zelfstandig genoeg?).
Is soms wel vervelend ja, als vanwege bezuinigingen "last in, first out" wordt gehanteerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Afhandeltijd en first time fix (werk ik wel zelfstandig genoeg?).
Dat snap ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Tuurlijk. En ik wil ook zeker genoeg geld blijven hebben om relaxed te kunnen leven. Maar da's toch wat anders dan alleen maar om geld geven of er op gefixeerd zijn.
Ik vond 'm maar apartquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh hij, ach, dat is de stoner van t huis
We hebben geleerd em te negerenquote:
Daar hebben ze de Mute knop voor uitgevondenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vooral je lachen onderdrukken
Je maakt me jaloersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon lekker bankhangen is zo heerlijk
Toen ie ging eten ook "Volgden jullie iets? Nee he?" *Zapt meteen tv over*quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hebben geleerd em te negerenNu hij ons nog
In mijn groep zat ik redelijk gemiddeld. Jongste 18, oudste begin 40, maar de meesten rond de 25.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef STING het volgende:
[..]
Is soms wel vervelend ja, als vanwege bezuinigingen "last in, first out" wordt gehanteerd.
Wat is de gemiddelde leeftijd bij jou?
Je bedoeld die kerel die nu in Zwolle hard aan het werk is en straks zn leven moet wagen op de gladde wegen om weer hierheen te komen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan die kerel bij je op de bank
maak je eens niet zo drukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat er dus heel veel mensen weg moeten en er aangegeven is dat ik in mijn tijden en andere statistiekennog wel moet verbeteren.
De keren dat er live werd meegeluisterd waren ze uiterst tevreden over me, maar nu lijkt het alleen nog maar om statistieken te draaien
* Huppelmuts schuift dekentje opzij.quote:
Die doet het ook goed bij schoonmoeders en vriendinnenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
Daar hebben ze de Mute knop voor uitgevonden
Ik wil ook een muteknopquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die doet het ook goed bij schoonmoeders en vriendinnen
ooh maar dat had ik ook gedaan, wat toen opstond was niet iets wat we normaal kijken. De tv staat redelijk op een aantal vaste zenders. Dus als die daar niet op staat, wordt er meestal gezapt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toen ie ging eten ook "Volgden jullie iets? Nee he?" *Zapt meteen tv over*
Nieteens wachten op antwoord ofzo
en klantenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts schuift dekentje opzij.
Kom er maar bij hangen hoor
leven wagen? zijn jullie daar een 3e wereldland ofzo?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoeld die kerel die nu in Zwolle hard aan het werk is en straks zn leven moet wagen op de gladde wegen om weer hierheen te komen?
uiteindelijk is het onbewust altijd gebaseerd op persoonlijk gevoel van degene die mensen moet selecteren, weet jij stiekem ook wel. dus niet zo druk maken en laat het over je heen komen. denk dat het niet zoveel uitmaakt of je wel of niet ziek bent eigenlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
In mijn groep zat ik redelijk gemiddeld. Jongste 18, oudste begin 40, maar de meesten rond de 25.
En ja, ik ben specifiek aangenomen voor eindejaarswerk, dus kans is groot dat ik eruit gedonderd word
Wel met built-in bevestigingen natuurlijk met een bepaalde interval.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:02 schreef STING het volgende:
[..]
Zodat we jou ook eindelijk op stil kunnen zetten?
Moet ik in mn bolide springen om je te komen redden?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ik wil weg hier!
![]()
Ik wil eigenlijk gewoon dat af is waar ik mee bezig ben maar het is zo'n enorme k klus!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:03 schreef STING het volgende:
[..]
Wel met built-in bevestigingen natuurlijk met een bepaalde interval.
"Ja, nee, inderdaad." "Uhuh" "Jah." "Inderdaad."
Er wordt sinds we zelfstandig begonnen zijn al op gehamerd dat we heel goed moeten presteren, willen we kunnen blijven in februari.quote:
Het is hier spekglad my dear.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
leven wagen? zijn jullie daar een 3e wereldland ofzo?
Is het nu al glad bij jullie? 't was niet echt superkoud ofzo hoor..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is hier spekglad my dear.
Hij is allang blij dat ie nu een C1 van de baas heeft ipv de Smart
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is hier spekglad my dear.
Hij is allang blij dat ie nu een C1 van de baas heeft ipv de Smart
Ja, zo werkt het nu eenmaal in working life. Ook al kan je het met iedereen nog zo geweldig vinden, als het om het zakelijke aspect gaat, maakt dat niet altijd evenveel uit. Uiteindelijk draait het toch om geld en daar is een bedrijf voor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ik wil weg hier!
![]()
Ik wil eigenlijk gewoon dat af is waar ik mee bezig ben maar het is zo'n enorme k klus!
Ik werd gisteren van mn eigen bank geschopt, kon mn eigen series niet kijken want mn loge wilde languit op de bank liggen en radio luisterenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
in de 1 moet je het bier op de bijrijdersstoel zetten, op de ander past er een kratje in de achterbak.quote:
Groot gelijk, t is en blijf de man in huis op dat momentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd gisteren van mn eigen bank geschopt, kon mn eigen series niet kijken want mn loge wilde languit op de bank liggen en radio luisteren
[New Kids]quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er wordt sinds we zelfstandig begonnen zijn al op gehamerd dat we heel goed moeten presteren, willen we kunnen blijven in februari.
En als ik dan 2 wkn op rij te horen krijg dat ik moet verbeteren...
Ik wil m'n baan (en vooral m'n inkomen) niet kwijt, zo gek is dat toch niet?
Das nog veel erger..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd gisteren van mn eigen bank geschopt, kon mn eigen series niet kijken want mn loge wilde languit op de bank liggen en radio luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |