quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een open-relatie, ergo ik mag met anderen naar bed. Jij wil niet naar mij naar bed, omdat ik een vriendin heb. Dat is dus krom
(los van dat we het over hypothetische dingen hebben)
Die mag je van mij best gebruiken op bepaalde bevolkingsgroepenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh hell yeah. Of the space-laser-cannon
[ afbeelding ]
[Nerd]quote:
Jij verraderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, niet gezien dan.
Wel een keer met dolfijnen gezwommen :$
Op mammoeten jaag je niet met harpoenen, maar met sperenquote:
En stenenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op mammoeten jaag je niet met harpoenen, maar met speren
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
nee maar ik zat zo te denken...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je inmiddels wel wat gegeten of wilde je broer je brood ook niet klaarmaken vanmorgen?quote:
nee, maar het is doodzonde.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
nee maar ik zat zo te denken...
als de walvis er straks niet meer is. ik mis hem niet. ik zie ze bij mij achter toch niet zwemmen.
wil ik ze zien dan zijn er vast documentaires van die ik kan bekijken...
zo hadden we vroeger dus de mammoet.. die is er ook niet meer.. missen jullie die?
gaan jullie de walvis missen als die er niet meer is?
arme jongen verrekt van de hongerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je inmiddels wel wat gegeten of wilde je broer je brood ook niet klaarmaken vanmorgen?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je inmiddels wel wat gegeten of wilde je broer je brood ook niet klaarmaken vanmorgen?
Natuurlijk! Walvissen zijn prachtige wezensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
nee maar ik zat zo te denken...
als de walvis er straks niet meer is. ik mis hem niet. ik zie ze bij mij achter toch niet zwemmen.
wil ik ze zien dan zijn er vast documentaires van die ik kan bekijken...
zo hadden we vroeger dus de mammoet.. die is er ook niet meer.. missen jullie die?
gaan jullie de walvis missen als die er niet meer is?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
waar kan dat eigenlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk! Walvissen zijn prachtige wezensHun gedragingen zijn fascinerend, die geluiden die ze maken, hoe ze communiceren!
Ik wil heel erg graag walvissen spotten, als ik later groot ben
IJslandquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waar kan dat eigenlijk
ik heb in florida ook al de dolfijnen gemist
Honger dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh wat is Nouk weer grappig, laten we allemaal onder de tafel liggen rollen van het lachen jongens.
Ik zou wel een walvis op kunnenquote:
een aantal mensen moesten er toch echt om lachenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh wat is Nouk weer grappig, laten we allemaal onder de tafel liggen rollen van het lachen jongens.
Ik lag bijna onder de tafel van het lachen, zelfsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
een aantal mensen moesten er toch echt om lachen
Ik miste de inleiding, maar moest er ook om lachenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
een aantal mensen moesten er toch echt om lachen
maar je rolde de andere kant op?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lag bijna onder de tafel van het lachen, zelfs
Ipv onder de tafel te rollen, rolde ik tegen de verwarming aan. Was niet prettigquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, maar het is doodzonde.
en ik wil nog ooit eens ergens walvissen spotten, als ik later groot ben.
ik zou ze ook weleens willen spotten, lijkt me inderdaad fascinerend. maar meer dan een eenmalige vakantie mis ik er dus niet aan.... denk ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk! Walvissen zijn prachtige wezensHun gedragingen zijn fascinerend, die geluiden die ze maken, hoe ze communiceren!
Ik wil heel erg graag walvissen spotten, als ik later groot ben
Dat kan lekker warm zijn, met blote huid een beetje TEquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ipv onder de tafel te rollen, rolde ik tegen de verwarming aan. Was niet prettig
Misschien zit ze wel naakt achter Fokquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan lekker warm zijn, met blote huid een beetje TE
Jij misschien niet. Maar die dieren zijn net als de mug, de tijger en de olifant een belangrijk onderdeel van het ecosysteem. Een van de meest delicate systemen, zo niet het meest delicaat, op de wereldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik zou ze ook weleens willen spotten, lijkt me inderdaad fascinerend. maar meer dan een eenmalige vakantie mis ik er dus niet aan.... denk ik.
Op de campus? Waar iedereen me kan zien?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:02 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien zit ze wel naakt achter Fok
*lijstje update*quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de campus? Waar iedereen me kan zien?
Echt wel
Met het tegen de verwarming aan rollen had je anders ook geen moeite, dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de campus? Waar iedereen me kan zien?
Echt wel
Jij wil het niet doen met een kerel die een vriendin heeft, omdat die kerel dan zijn vriendin belazerd. Correct?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar mijn mening doet er dus niet toe, hypotetisch?
Nou, het was niet mijn eerste keuze daar tegenaan te rollen, hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:03 schreef STING het volgende:
[..]
Met het tegen de verwarming aan rollen had je anders ook geen moeite, dus wat dat betreft
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
Naakte san-boobies is altijd prettig.
*verder vergadert*
West kust van Puerto Rico ook. Groot voordeel: het hele jaar door boven de 20 gradenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
IJslandHeel veel soorten walvissen en dolfijnachtigen trekken daar voorbij, potvissen, bultruggen, orka's
IJsland is ietsje dichterbijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
West kust van Puerto Rico ook. Groot voordeel: het hele jaar door boven de 20 graden
De mug, wel eens afgevraagd wat daar in vredesnaam het nut van is. Kwam er al snel achter: 3de wereldbevolking binnen de perken houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij misschien niet. Maar die dieren zijn net als de mug, de tijger en de olifant een belangrijk onderdeel van het ecosysteem. Een van de meest delicate systemen, zo niet het meest delicaat, op de wereld
Sterft een dier uit door toedoen van de mens, heeft dat verdragende gevolgen voor andere diersoorten.
Ik snap het wel hoor. Ook al zou je je vriendin niet belazeren, het voelt niet oké.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij wil het niet doen met een kerel die een vriendin heeft, omdat die kerel dan zijn vriendin belazerd. Correct?
Ik belazer mijn vriendin niet.
Puerto Rico is prettigere vakantiequote:
Als de meid (of kerel) die met mij naar bed gaat vrijgezel is, en die doet dat niet omdat ze dan vinden dat ik mijn vriendin belazer, terwijl ik daar hele duidelijke afspraken over heb met mijn vriendin en wij vinden dat niet. Dan vind ik het best, maar dan respecteer je dus niet mijn relatievormquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Ook al zou je je vriendin niet belazeren, het voelt niet oké.
Die zin moet ik even een paar keer lezenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als de meid (of kerel) die met mij naar bed gaat vrijgezel is, en die doet dat niet omdat ze dan vinden dat ik mijn vriendin belazer, terwijl ik daar hele duidelijke afspraken over heb met mijn vriendin en wij vinden dat niet. Dan vind ik het best, maar dan respecteer je dus niet mijn relatievorm
Nou ben ik nog niet op IJsland geweest, maar ik kan zo een hele waslijst van pro's voor PR opnoemenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Puerto Rico is prettigere vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |