Ja, maar ziekteverzuim wordt ook meegenomen in de beslissing of ik mag blijven na 31 jan of nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je nu nog zo ziek bent, kan je beter ff een dagje thuis blijven. Anders kwakkel je weken door, kijk maar naar MB
als je koorts hebt bellen, lijkt me nogal logisch.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope
Koorts zakt wel, maar ik heb nog steeds heel veel pijn.
Ik vraag me af of ik nu m'n werk moet bellen om me ziek te melden, of beter morgen.
das duf aangezien er 3 griepvarianten momenteel heersen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar ziekteverzuim wordt ook meegenomen in de beslissing of ik mag blijven na 31 jan of niet
Ja, maar als je ziek bent ben je ziek. Gaat meer om stelsematig om maandag je ziekmelden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar ziekteverzuim wordt ook meegenomen in de beslissing of ik mag blijven na 31 jan of niet
Ja goed, krijg deze week nog te horen of ik op tweede gesprek mag.quote:
Dat zeg ik dus: de koorts zakt. Het is eerder de niet-aflatende pijn overal en het doorlopend bizar koud hebben dat maakt dat ik overweeg me ziek te melden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
als je koorts hebt bellen, lijkt me nogal logisch.
Nais!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja goed, krijg deze week nog te horen of ik op tweede gesprek mag.
ja maar zakt impliceert dat je nog wel steeds koorts hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus: de koorts zakt. Het is eerder de niet-aflatende pijn overal en het doorlopend bizar koud hebben dat maakt dat ik overweeg me ziek te melden.
Dan ga je gewoon, sturen ze je vanzelf wel naar huis. Laat je iig zien dat je niet zomaar ziek thuis blijft.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus: de koorts zakt. Het is eerder de niet-aflatende pijn overal en het doorlopend bizar koud hebben dat maakt dat ik overweeg me ziek te melden.
Morgen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope
Koorts zakt wel, maar ik heb nog steeds heel veel pijn.
Ik vraag me af of ik nu m'n werk moet bellen om me ziek te melden, of beter morgen.
Ze moeten ongeveer de helft van de mensen laten gaan. En dan letten ze niet alleen op kwaliteit, maar wordt ziekteverzuim dus echt wel meegenomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar als je ziek bent ben je ziek. Gaat meer om stelsematig om maandag je ziekmelden.
zo doe ik het ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon, sturen ze je vanzelf wel naar huis. Laat je iig zien dat je niet zomaar ziek thuis blijft.
Ofzo
Zelf dus een goed gevoel erover? Top!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja goed, krijg deze week nog te horen of ik op tweede gesprek mag.
Dat is als je elke vrijdag ochtend na het stappen ziek meldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het zal toch niet de derde keer in een half jaar zijn dat je je ziek meldt toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan nog, kijken ze vooral naar het aantal keren, niet de duur.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze moeten ongeveer de helft van de mensen laten gaan. En dan letten ze niet alleen op kwaliteit, maar wordt ziekteverzuim dus echt wel meegenomen
Hoe stom het ook is
Ik ben van 38.8 naar bijna koortsvrij gegaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ja maar zakt impliceert dat je nog wel steeds koorts hebt
Jouw humeur inmiddels al verbeterd?quote:
Klopt ook, ik geef niet zoveel om geld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
zo Lijkt het net alsof je zelf anders bent
Rustquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:49 schreef PeuRac het volgende:
Huisgenootje uitgezwaait, tot over een half jaar
Nop, eerste keer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal toch niet de derde keer in een half jaar zijn dat je je ziek meldt toch?
Als ze voor de rest tevreden over je zijn, zal het wel goedkomen lijkt me.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nop, eerste keer.
Maar ik ben al zo bang dat ik niet mag blijven![]()
Ik neem aan dat jij ook meer hebt (niet alleen geld) dan slechts het noodzakelijke om te overleven!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt ook, ik geef niet zoveel om geld.
Valt mee, dit was een heel rustig huisgenootje. Diegen welke voor de onrust zorgt, moet per 1februari vertrekkenquote:
Hoe lang werk je er al? En ik verwacht niet dat ze in het griepseizoen iedereen die ziek is geweest buiten kieperenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nop, eerste keer.
Jup!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nais!
En de rest van de week ook iedere dag een gesprek toch?
Rellen in het huis?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt mee, dit was een heel rustig huisgenootje. Diegen welke voor de onrust zorgt, moet per 1februari vertrekken
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nop, eerste keer.
welke lange?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat was trouwens het probleem van die lange opeens vrijdag?
Duidelijker zijn schat. Naast jou is iedereen "die lange"quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vanuit ons perspectief is iedereen lang, kun je iets specifieker zijn?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tuurlijk. En ik wil ook zeker genoeg geld blijven hebben om relaxed te kunnen leven. Maar da's toch wat anders dan alleen maar om geld geven of er op gefixeerd zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook meer hebt (niet alleen geld) dan slechts het noodzakelijke om te overleven!
2 mnd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe lang werk je er al? En ik verwacht niet dat ze in het griepseizoen iedereen die ziek is geweest buiten kieperen
een paar keer per maand naar de hoeren is niet zo goedkoop volgens mij.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Tuurlijk. En ik wil ook zeker genoeg geld blijven hebben om relaxed te kunnen geven. Maar da's toch wat anders dan alleen maar om geld geven of er op gefixeerd zijn.
Dus dan meld je je niet ziek. Simpel toch.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 mnd.
Het is een combinatie van factoren. Even heel simpel gezegd: als ze de keus moeten maken tussen mij en iemand die kwalitatief net zo goed werkt, maar niet ziek is geweest, nemen ze die niet zieke.
Zo kort door de bocht? Dat zou ik heul niet pikken..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 mnd.
Het is een combinatie van factoren. Even heel simpel gezegd: als ze de keus moeten maken tussen mij en iemand die kwalitatief net zo goed werkt, maar niet ziek is geweest, nemen ze die niet zieke.
Denk dat dat meevalt, het is vooral een gun factor die erg mee telt. Ze kijken een beetje naar de statistieken en dan wie ze het beste mogen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 mnd.
Waar lig jij nou weer dubbel om?quote:
Die dan vervolgens op 1 februari zich ziek meldtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 mnd.
Allang Schat, kommopquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Jouw humeur inmiddels al verbeterd?
Dr ouders gaan scheiden, moeder is vandaag pleitte gegaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mooi vrolijk mij dan even opquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef dawg het volgende:
[..]
een paar keer per maand naar de hoeren is niet zo goedkoop volgens mij.
al die opmerkingen over "die lange"quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar lig jij nou weer dubbel om?
"Hoi, je contract wordt niet verlengd.". Daar kan je in de regel verdomd weinig aan doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo kort door de bocht? Dat zou ik heul niet pikken..
Omdat er dus heel veel mensen weg moeten en er aangegeven is dat ik in mijn tijden en andere statistiekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |