Nou ja, als de mensen niks meer kopen en de economie instort, dan lijkt me dan ook niet goed voor het milieu eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat dus... en dan zie je nog verschrikkelijk veel mensen die lopen te zeuren dat we alles vernietigen en alles kapot maken en blablabla, maar ondertussen doen ze er zelf net zo hard aan mee. Ik ook trouwens hoor.. Maar zeuren dat het milieu naar de klote gaat en alle dieren dood gaan etc... doe er dan zelf wat aan dan op zaterdags naar de ikea te gaan en weer geld uit te geven aan dingen die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt om te leven.
Is allemaal zo wollig en niet concreet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
Toch wel. Steeds meer mensen krijgen door dat wanneer we zo doorgaan, het mis gaat
Op jou ja. Maar daar kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:31 schreef dawg het volgende:
[..]
zo kom je nochtans wel over.
en ik had laatst een docu op natgeo gezien, over wat er gebeurt als de aarde 6 graden opwarmt. per graad stijging toegelicht.
we moeten onze co2-uitstoot laten pieken in 2015 anders is het te laat. dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren of er moet iets drastisch gebeuren. misschien wel 2012.
edit: nu zitten we al op 0,8 graden stijging.
eigenlijk hoop ik dat dat gebeurd, dat de helft van de wereldbevolking sterft op de een of de andere manier en dat we dan eens opnieuw kunnen beginnen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als de mensen niks meer kopen en de economie instort, dan lijkt me dan ook niet goed voor het milieu eigenlijk.
Maar naast het willen van de iPod en de auto groeit er wel een bewustzijn. Ik zie het in m'n omgeving iig wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Is allemaal zo wollig en niet concreet.
De gemiddelde persoon in Nederland geeft op het moment meer om z'n iPod en de auto voor de deur
Nee, er moet echt een ramp gebeuren, voordat mensen anders gaan denken en anders hun leven gaan leiden. Tot die tijd zal geld de driver blijven.
Maar niet als ik leefquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eigenlijk hoop ik dat dat gebeurd, dat de helft van de wereldbevolking sterft op de een of de andere manier en dat we dan eens opnieuw kunnen beginnen.
Hier kijken: http://112meldingen.nl/quote:
Ik snap geen hol van die sitequote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier kijken: http://112meldingen.nl/
Je ziet twee bewegingen. Qua de consument zie je voornamelijk dat de consumptiemaatschappij in de laatste jaren in een soort overdrive is geraakt. Bij bedrijven zie je wat meer focus op duurzaamheid en milieu. Maar ook dat is helaas ook uit een financiėle drijfveer. Zo zit de mens toch in elkaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar naast het willen van de iPod en de auto groeit er wel een bewustzijn. Ik zie het in m'n omgeving iig wel.
En juist dit soort ingrijpende veranderingen duren lang en we zijn nog langer niet op het point of no return, maar dat zit er wel aan te komen, denk ik
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van die siteAlleen dat de brandweer op de campus is, maar dat had ik zelf al gezien.
1 2 3 4 5 6 7 | 15:31:26 11-01-11 Melding : PRIO 1 AUTOM. EXTERN BEWAKING UT : DRIENERLOLAAN 2 7522NB : ENSCHEDE VAK 70006 4231EPN Regio : [TWE] Regio 5 - Twente Urgentie : [HOOG] Eenheden : [0605310] Monitorcode Brandweer Twente : [0605142] Officier van Dienst Oost (info) Twente : [0605259] Tankautospuit-4231 Enschede-Zuid : [0604241] Kazernealarm Enschede-Noord |
Geld is het enige wat telt, idd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:37 schreef STING het volgende:
[..]
Je ziet twee bewegingen. Qua de consument zie je voornamelijk dat de consumptiemaatschappij in de laatste jaren in een soort overdrive is geraakt. Bij bedrijven zie je wat meer focus op duurzaamheid en milieu. Maar ook dat is helaas ook uit een financiėle drijfveer. Zo zit de mens toch in elkaar.
Ja, dat was van de week ook alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
15:31:26 11-01-11 Melding : PRIO 1 AUTOM. EXTERN BEWAKING UT : DRIENERLOLAAN 2 7522NB : ENSCHEDE VAK 70006 4231EPN
Regio : [TWE] Regio 5 - Twente
Urgentie : [HOOG]
Eenheden : [0605310] Monitorcode Brandweer Twente
: [0605142] Officier van Dienst Oost (info) Twente
: [0605259] Tankautospuit-4231 Enschede-Zuid
: [0604241] Kazernealarm Enschede-Noord
Een automatische externe bewakingsunit heeft alarm geslage. Grote kans dat het vals is dus. Als het ernstiger is komt er een 2e melding voor assistentie
Ik weet dat je voor de lol rondjes draait op een parkeerterrein met een vervuilende autoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij precies van iedereen hoe hij of zij in het dagelijks leven met het milieu omgaat
Ik zit niet aan de Drienerlolaan 2quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:39 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent zeker ook tegen de brandmelder aangerold?
Als je de lijst van een dagje door leest, zie je dat het vrijwel allemaal vals is, die automatische meldingenquote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
Sweeties, ik ga eens inpakken en m'n poster ophalen
Tot vanavond of zo![]()
Ja, sue mequote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet dat je voor de lol rondjes draait op een parkeerterrein met een vervuilende auto
Voel je je alweer wat beter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |