IJsland lijkt me ook supermooiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Puerto Rico is prettigere vakantie
Dat. En de larven dienen als voedselbron voor vissen, de muggen zelf als voedsel voor vleermuizen, vogels en amfibiën en zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De mug, wel eens afgevraagd wat daar in vredesnaam het nut van is. Kwam er al snel achter: 3de wereldbevolking binnen de perken houden
Oke, na drie keer lezen, snap ik het.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als de meid (of kerel) die met mij naar bed gaat vrijgezel is, en die doet dat niet omdat ze dan vinden dat ik mijn vriendin belazer, terwijl ik daar hele duidelijke afspraken over heb met mijn vriendin en wij vinden dat niet. Dan vind ik het best, maar dan respecteer je dus niet mijn relatievorm
Het heeft niet zozeer met belazeren te maken, meer met het eigen idee dat je eigenlijk 'van' een ander bent. Maar gaat het over ONS of langdurige scharrels?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als de meid (of kerel) die met mij naar bed gaat vrijgezel is, en die doet dat niet omdat ze dan vinden dat ik mijn vriendin belazer, terwijl ik daar hele duidelijke afspraken over heb met mijn vriendin en wij vinden dat niet. Dan vind ik het best, maar dan respecteer je dus niet mijn relatievorm
Ik ben echt ouderwetsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, na drie keer lezen, snap ik het.
Ik zou er geen problemen mee hebben, iig
Waarom?quote:
Wat heb je gekocht?quote:
Nee maar, Godtquote:
Zo was dat ook vast en zeker de mammoet. of een dino. toch bestaan wij nog allemaal. misschien valt dat dus reuze mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij misschien niet. Maar die dieren zijn net als de mug, de tijger en de olifant een belangrijk onderdeel van het ecosysteem. Een van de meest delicate systemen, zo niet het meest delicaat, op de wereld
Sterft een dier uit door toedoen van de mens, heeft dat verdragende gevolgen voor andere diersoorten.
Warm dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee maar, Godt
Hoe is het in het verre Oosten?
wat doet hetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een veul te duur stom apparaat.
Je lijkt Barb welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Warm dus.![]()
Best vervelend op een terras zitten.
Ik heb keiveel medelijden met jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Warm dus.![]()
Schat, de dino is toch niet door toedoen van de mens uitgestorven. Dat is wel een heel dom beredeneerd, vind je niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Zo was dat ook vast en zeker de mammoet. of een dino. toch bestaan wij nog allemaal. misschien valt dat dus reuze mee.
Voelt soms net alsof je net bij de Mac gegeten hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een veul te duur stom apparaat.
Ik leef met je meequote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Warm dus.![]()
Volgens mij door de mens of door temperaturen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schat, de dino is toch niet door toedoen van de mens uitgestorven. Dat is wel een heel dom beredeneerd, vind je niet?
Ik weet niet wat de oorzaak was van het uitsterven van de mammoet, dit kan een natuurlijke oorzaak zijn geweest of een menselijke.
godt!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Warm dus.![]()
blijkbaar, als wij je aandacht moeten gevenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Warm dus.![]()
Temperatuur zou heel goed kunnen, opwarming van de aarde. Dat is een natuurlijke oorzaak, daar verander je niks aan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij door de mens of door temperaturen?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij door de mens of door temperaturen?
wikipediaquote:Niet de mens, maar wel een klimaatsverandering ligt aan de basis van het uitsterven van de mammoet 4.000 jaar geleden.
Soepel!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb keiveel medelijden met je
Hoe ging de vlucht en alles?
menselijk? er zijn veel dieren uitgestorven toen de mens controle over vuur kreeg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schat, de dino is toch niet door toedoen van de mens uitgestorven. Dat is wel een heel dom beredeneerd, vind je niet?
Ik weet niet wat de oorzaak was van het uitsterven van de mammoet, dit kan een natuurlijke oorzaak zijn geweest of een menselijke.
Je zei schat tegen mequote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval is het door toedoen van moeder Natuur, die met het uitsterven van de ene soort een andere soort heeft gecreëerd (olifanten!) om de taak van het uitgestorven beest over te nemenquote:
Bij ons allebei. Hoewel de langdurige we vrijwel allemaal delen en vaak smsen doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het heeft niet zozeer met belazeren te maken, meer met het eigen idee dat je eigenlijk 'van' een ander bent. Maar gaat het over ONS of langdurige scharrels?
Als ik je zo hoor praten, je houdt toch wel ergens een online fotoalbum bij he?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Soepel!
Gisteravond nog ping ping gedaan. Vrouw doet ping ping bal in dr doos en schiet hem zo je kant op. Jij mag hem weg slaan.
Daarvoor kan je ook de trein naar Amsterdam pakkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Soepel!
Gisteravond nog ping ping gedaan. Vrouw doet ping ping bal in dr doos en schiet hem zo je kant op. Jij mag hem weg slaan.
De Dingo is niet uitgestorven. De Tasmaanse tijger wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Je zei schat tegen me
de dingo dan? of iig zo'n australisch dier
Wat bedoel je met menselijk?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:18 schreef dawg het volgende:
[..]
menselijk? er zijn veel dieren uitgestorven toen de mens controle over vuur kreeg.
Zie ping ping verhaal.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
blijkbaar, als wij je aandacht moeten geven
vermaak je je?
de mens als reden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Dingo is niet uitgestorven. De Tasmaanse tijger wel.
[..]
Wat bedoel je met menselijk?
Moeder Natuur... dus... misschien lost de natuur ook "problemen" die wij maken weer op?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval is het door toedoen van moeder Natuur, die met het uitsterven van de ene soort een andere soort heeft gecreëerd (olifanten!) om de taak van het uitgestorven beest over te nemen
Dit lijkt mij de meest logische redenatie
lekker trio gehad of heb je hem netjes in je broek gehouden?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zie ping ping verhaal.![]()
Ik zal er ook nog even bij vermelden dat ik met twee prettige Australische dames was.
Het was zelfs hun idee om te gaan naar de show.
whutquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Soepel!
Ik kan 100 redenen bedenken om niet te gaan of ergens anders te gaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Daarvoor kan je ook de trein naar Amsterdam pakken
Die zijn niet uitgestorven, die zijn een plaagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Je zei schat tegen me
de dingo dan? of iig zo'n australisch dier
nu klink je als HWquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
Ik zal er ook nog even bij vermelden dat ik met twee prettige Australische dames was.
Ja, of nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Moeder Natuur... dus... misschien lost de natuur ook "problemen" die wij maken weer op?
Oh, zat ja. Maar is dat een reden om lekker door te gaan met vernielzuchtig zijn?quote:
Blijkbaar toch niet, want vooral doorgaan..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Ja, er zijn in het verleden vele dieren door toedoen van de mens uitgestorven. Maar toen wisten we nog niet beter. Nu wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |