abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91159426

_O_

Filmpje over de BMW Brutus.
Vliegtuigmotor van 47 liter V12 motor met 750 PK in een raceauto _O_
pi_91160088
Als we toch foto's van favoriete steden plaatsen..
chgeck mijn flickr eenms: www.flickr.com/marcogroenhof
en:

In het centrum lag swinters nooit sneeuw, daar hadden ze gewoon straatverwarming.
Oh, en niet eens zoveel Volvo's daar.. Ik denk dat ik er meer Ford's als Volvo's heb zien rijden eigenlijk... (VW en Opel zag je er dan weer haast niet...)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_91160157
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:18 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Van welke kant kom je dan af?

Normaalgesproken zit ik eerder aan de noordwest kant van de stad, pak dan de A7 door de Elbtunnel en ga verder richting Bremen. Dat is het snelste, maar ik vind het soms ook wel leuk om eerst naar het centrum te rijden (30 zone's zijn volgens mij bijna alleen maar in woonwijken), en dan via de B75 en A1 naar het zuiden te gaan. Das een erg leuke route.

@Grielen & Marco, je hebt een deel van Hamburg (Blankenese) wat vroeger een dorp was en langzaam tegen de stad is aangegroeid. Alleen die kleinschalige sfeer heerst er nog altijd, en wat het heel leuk maakt zijn de heuvels en het strand aan de Elbe. In de zomer krijg je daar wel een klein beetje een Italie-gevoel bij:

Moet je vooral vanaf 2:30 kijken hoe die bus door de smalle straatjes heengaat. O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O_ O+ *O*
Vanaf autohof Georgswerder terug de B75 op, het laatste stukje richting de stad is dan snelweg (als ik me niet vergis de A255 ofzo), en die komt dan uit op de A285, draai je met een hele lange bocht naar links zo de stad in. Kom je over die brug waar aan de overkant een flitspaal staat, de weg richting de Grossmarkt. Dan een paar stoplichten verderop kom je op een grote kruising, daar ga je links (geen idee meer welke bundesstrasse) en dan rijd je achter de Grossmarkt langs eigenlijk, zo verder richting het noorden via de westkant van de stad :) En je komt dan inderdaad echt dwars door de stad, over de doorgaande wegen tussen de woonwijken door :P
De enige reden dat we dat doen is overigens dat we aan de B75 een klantje hebben, net aan de overkant van de brug die ik beschrijf in de haven nog één, dan nog één op de Grossmarkt, dan nog één op die grote kruising rechtsaf in plaats van links, en de laatste zit aan de noordkant van de stad, A7 afslag Volkspark (de laatste afslag voor de tunnel vanaf de noordkant gezien). Direct naar die klant aan de A7 gaan we gewoon door de Elbtunnel, uiteraard :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:05:59 #104
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_91160580
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:02 schreef BrinkydeBMW het volgende:
ik kan niet komen naar de meeting :'( Ik moet ook op zaterdag werken bij werkplek en mag niet weg wegens een belofte die heb gemaakt met mijn vader: ik moet hem helpen met zijn bedrijf etc. omdat hij ook voor een (groot) deel mijn auto heeft gefinanceerd ;(
wel aardig maar op dit moment vind ik het een klote belofte :')
Zaterdag is compleet geen probleem want de meet is op zondag ;)

@l0we, jammer dat je niet kunt komen :o

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:04 schreef BrinkydeBMW het volgende:
trouwens monsterd.
ik heb van een vriend gehoord dat er best dure auto's zijn in polen :)
Is dat echt zo? :D
Polen is niet afgezonderd van de rest van de wereld hoor, dus ja; hier rijden ook dikke bakken rond :6
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_91160837
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:05 schreef monsterd. het volgende:
Polen is niet afgezonderd van de rest van de wereld hoor, dus ja; hier rijden ook dikke bakken rond :6
Vooral hier in de hoofdstad ja :9
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_91161339
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:05 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Zaterdag is compleet geen probleem want de meet is op zondag ;)

@l0we, jammer dat je niet kunt komen :o

[..]

Ja, maar ik bedoel meer de auto's die je hier niet zo gauw tegenkomt, for example een Lamborghini Murcielago, een Ferrari Enzo of een Maserati MC12 :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_91162730
Ik ben eigenlijk benieuwd naar het rijgedrag van een overbeladen Micra richting de bergen. Vraag me ook af hoe het met het weer zit straks :D
pi_91162853
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:54 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Vanaf autohof Georgswerder terug de B75 op, het laatste stukje richting de stad is dan snelweg (als ik me niet vergis de A255 ofzo), en die komt dan uit op de A285, draai je met een hele lange bocht naar links zo de stad in. Kom je over die brug waar aan de overkant een flitspaal staat, de weg richting de Grossmarkt. Dan een paar stoplichten verderop kom je op een grote kruising, daar ga je links (geen idee meer welke bundesstrasse) en dan rijd je achter de Grossmarkt langs eigenlijk, zo verder richting het noorden via de westkant van de stad :) En je komt dan inderdaad echt dwars door de stad, over de doorgaande wegen tussen de woonwijken door :P
De enige reden dat we dat doen is overigens dat we aan de B75 een klantje hebben, net aan de overkant van de brug die ik beschrijf in de haven nog één, dan nog één op de Grossmarkt, dan nog één op die grote kruising rechtsaf in plaats van links, en de laatste zit aan de noordkant van de stad, A7 afslag Volkspark (de laatste afslag voor de tunnel vanaf de noordkant gezien). Direct naar die klant aan de A7 gaan we gewoon door de Elbtunnel, uiteraard :)
Das idd een erg leuke route, niet alleen door de stad, maar ook door het centrum. En anders dan in de meeste Nederlandse steden kan je in Hamburg ook met de vrachtwagen daar goed doorheen komen, omdat ze van die heerlijke brede wegen (meerdere banen) hebben. Daar heeft de RAF in de periode 1940 - 1945 wel voor gezorgd. :+

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd naar het rijgedrag van een overbeladen Micra richting de bergen. Vraag me ook af hoe het met het weer zit straks :D
Gaan jullie nog bij familie op bezoek of daar nog iets anders doen?

Ik wens jullie beide een behouden rit toe, dat jullie veilig aankomen! :)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:06:51 #109
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_91162895
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Voornamelijk harder remmen en gas helemaal indrukken om op snelheid te komen :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_91162916
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:06 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Voornamelijk harder remmen en gas helemaal indrukken om op snelheid te komen :')
en anders gaat House toch even duwen? :)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:07:41 #111
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_91162922
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:05 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Das idd een erg leuke route, niet alleen door de stad, maar ook door het centrum. En anders dan in de meeste Nederlandse steden kan je in Hamburg ook met de vrachtwagen daar goed doorheen komen, omdat ze van die heerlijke brede wegen (meerdere banen) hebben. Daar heeft de RAF in de periode 1940 - 1945 wel voor gezorgd. :+

[..]

Gaan jullie nog bij familie op bezoek of daar nog iets anders doen?

Ik wens jullie beide een behouden rit toe, dat jullie veilig aankomen! :)
Een berg op, er schijnt een wandelpad te zijn ;) Dankje! :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_91162950
Zou die rit iig niet willen maken met bepaalde bussen van mijn werk.. Die hebben al moeite om met 70 km/h in te kunnen voegen op de snelweg...
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:13:45 #113
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_91163141
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 13:30 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Is je uitlaat gaan rotten of is ie gewoon kaduuk? :?
Roest van begin tot eind. Dus een nieuwe is beter dan 5x oplappen.
pi_91163164
Afgelopen september zat ik achterin de Toyota Starslet van een maat, die komt ergens uit de jaren 90. De C-stijl etc. was nergens mee bekleed, je zag gewoon de rode lak en het staal wat eronder zat. Die hele auto rammelde en trilde aan alle kanten (niet verroest of onveilig ofzo, maar tis gewoone een simpele auto). Ik zat maar te denken, als er nu iets achterop klapt of we over de kop gaan dan is het net een pak melk wat je in elkaar knijpt, dan is het afgelopen met mij. Daardoor voelde ik me ook enorm onveilig (niet eens door het rijgedrag van mijn maat, die reed normaal). :{

Gelukkig was het maar van Rotterdam naar Den Haag, maar wat was ik blij toen ik weer kon uitstappen. Sindsdien heb ik echt een fobie voor kleine, met name iets oudere, auto's ontwikkeld.

Dan ben ik toch blij als ik weer in mijn grote, stevige auto zit en boven alles uit toren, dan voel ik me weer veilig en kan de wereld aan. ~O>
pi_91163606
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:

Dan ben ik toch blij als ik weer in mijn grote, stevige auto zit en boven alles uit toren, dan voel ik me weer veilig en kan de wereld aan. ~O>
Dan kan je oude, kleine auto's pletten, mocht je een keer omrollen ;)
pi_91165782
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:52 schreef von_Preussen het volgende:

Edit: ik moet erbij zeggen, ik heb een half jaar in Luxemburg gewerkt, en daar heb ik het ook erg naar mijn zin gehad. Zou me ook goed kunnen voorstellen om daar te wonen, vind het prachtig,

Zelf heb ik 10 maanden in Luxemburg gewerkt en het is idd een mooi land.
In Luxemburg-stad kun je prima stappen moet ik zeggen!
Het rijden door de stad vond ik dan weer wat minder maar dat zal er wel mee te maken hebben dat ik veel moest zoeken.
Als je precies weet waar je moet zijn rijdt wel zo prettig!
Maar goed, ik heb het overleefd en de meeste Luxemburgers ook. :+
pi_91165941
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:05 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens in Amsterdam langs de gracht gereden met m'n patatjesboot, vaake bu'j te bange :P
pi_91167239
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zelf heb ik 10 maanden in Luxemburg gewerkt en het is idd een mooi land.
In Luxemburg-stad kun je prima stappen moet ik zeggen!
Het rijden door de stad vond ik dan weer wat minder maar dat zal er wel mee te maken hebben dat ik veel moest zoeken.
Als je precies weet waar je moet zijn rijdt wel zo prettig!
Maar goed, ik heb het overleefd en de meeste Luxemburgers ook. :+
Mijn geluk was dat ik op 20 minuten van het centrum woonde (van Luxemburg stad) en 5 minuten van mijn werk verwijderd (zat zelfs op het terrein van de firma, kost en inwoning was inbegrepen).

Vond het uitgaan ook echt een verademing vergeleken met Nederland, allemaal verschillende mensen & nationaliteiten, maar wél fatsoenlijke mensen (dus geen agressieve type's die de sfeer verpesten). Ben normaal gesproken vrij op mezelf, maar hier had ik elke keer heel snel aanspraak met de meest verschillende mensen.
Qua mensen vind ik het echt een hele prettige omgeving, Luxemburg stad heeft de flair van een metropool (veel nationaliteiten), maar is toch ook weer erg overzichtelijk. En de "nare" kanten van grote steden heb je hier veel minder, weinig rotzooi / grafitti, weinig criminaliteit of "rare" mensen, helemaal top gewoon. ^O^

In Luxemburg heb ik echt een hele mooie tijd beleefd, ik heb er zeer goede herinneringen aan.

Edit, heb er (wat een verassing...) ook nog filmpjes van:

Hier door de binnenstad richting het station:

En hier door het zakendistrict (Kirchberg) toen ik net aankwam:

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:17 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens in Amsterdam langs de gracht gereden met m'n patatjesboot, vaake bu'j te bange :P
:?

[ Bericht 16% gewijzigd door von_Preussen op 11-01-2011 16:50:42 ]
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:52:37 #119
251095 Purdey
Better off alone..
pi_91167677
Even een logistieke vraag tussendoor, die nog auto gerealteerd is ook, hoe dóe ik het:

Mijn micra trilt als ik stil sta voor een stoplicht. Als ik dan ietwat gas geef, gaat het weg.
Nu sprak ik van de week House, die in de auto van Monsterd had gereden, en die gaf hetzelfde aan. M'n pa heeft er vanmiddag even naar gekeken, maar de uitlaat is het sowieso niet. Ook heeft hij het reservewiel en de krik stabieler neergelegd, maar nu trilt ie nog.

Lieve Mona, wat kan dit zijn?!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_91168053
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:52 schreef Purdey het volgende:
Even een logistieke vraag tussendoor, die nog auto gerealteerd is ook, hoe dóe ik het:

Mijn micra trilt als ik stil sta voor een stoplicht. Als ik dan ietwat gas geef, gaat het weg.
Nu sprak ik van de week House, die in de auto van Monsterd had gereden, en die gaf hetzelfde aan. M'n pa heeft er vanmiddag even naar gekeken, maar de uitlaat is het sowieso niet. Ook heeft hij het reservewiel en de krik stabieler neergelegd, maar nu trilt ie nog.

Is je auto ook minder snel geworden?
Er kan een bougie kapot zijn waardoor niet alle cilinders werken. Op hoger toerental merk je dit minder.
Ook zou er een bougiekabel poreus kunnen zijn wat je juist in het vochtige weer wat we nu hebben er voor kan zorgen dat niet alle cilinders hun werk 100% doen.
Dit is natuurlijk glazen bol kijken want op afstand is zoiets moeilijk te zeggen maar in 1e instantie verdenk ik de ontsteking dus.
pi_91171688
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
:?
In de meeste steden is dus prima met een vrachtwagg0l te rijden, alleen is het wel werk voor mannen met ehm... Naja, u snapt wel :P

quote:

Niks aan de hand en volkomen normaal. We hebben het over een kleine lichte auto, die bovendien al niet meer de jongste is. De anti-trillingstechnieken destijds waren nog niet wat ze nu zijn, en het lage eigengewicht maakt dat de auto zelf ook niet in staat is om die trillingen op te vangen (zwaardere dingen krijg je immers moeilijker in beweging) en dús voel je dat. Het gaat weg als je gas geeft, omdat de motor dus sneller gaat draaien en daardoor de frequentie van de trillingen hoger wordt en bovendien de kracht van de trillingen afneemt.
Ik las laatst een stukje in ik meen de autoweek, over de ontwikkeling van de BMW 3-serie, ik geloof de 320d met Efficient Dynamics en weet ik het wat voor brandstofbesparende toestanden. Grootste probleem: trillingen bij stationair toerental. Dus dat is van alle tijden en niks om je zorgen over te maken :)
pi_91171787
BMW 3-serie, bij die auto kan je de bewegingen van de ruitewisser in de pedalen merken. :{w
pi_91172224
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:26 schreef von_Preussen het volgende:
BMW 3-serie, bij die auto kan je de bewegingen van de ruitewisser in de pedalen merken. :{w
En ik begon net een beemer als opvolger voor de huidige Bartmobile te overwegen :')
pi_91172564
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:00 schreef vannelle het volgende:

[..]

Is je auto ook minder snel geworden?
Er kan een bougie kapot zijn waardoor niet alle cilinders werken. Op hoger toerental merk je dit minder.
Ook zou er een bougiekabel poreus kunnen zijn wat je juist in het vochtige weer wat we nu hebben er voor kan zorgen dat niet alle cilinders hun werk 100% doen.
Dit is natuurlijk glazen bol kijken want op afstand is zoiets moeilijk te zeggen maar in 1e instantie verdenk ik de ontsteking dus.
Als ie op maar 3 cilinders ipv 4 loopt, hoor je dat echt wel.. :P (had ik laatst..)
verder ook geen flauw idee.. maar de meeste auto's trillen wel een beetje, stationair...
pi_91172778
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:37 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

En ik begon net een beemer als opvolger voor de huidige Bartmobile te overwegen :')
Het is me alleen opgevallen bij de huidige generatie 3-series facelift (van 2008 tot 2011) en dan ook alleen bij de sedan en de touring. Zowel de coupé als de cabrio hadden daar geen last van, en hoe het met voorgaande generaties zit kan ik je niet zeggen.

Verder is het een heerlijke auto hoor, wil je niet afschrikken, maar dat is een aandachtspuntje voor tijdens de proefrit (mocht het om eentje uit die jaren gaan).
pi_91173023
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:49 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Het is me alleen opgevallen bij de huidige generatie 3-series facelift (van 2008 tot 2011) en dan ook alleen bij de sedan en de touring. Zowel de coupé als de cabrio hadden daar geen last van, en hoe het met voorgaande generaties zit kan ik je niet zeggen.

Verder is het een heerlijke auto hoor, wil je niet afschrikken, maar dat is een aandachtspuntje voor tijdens de proefrit (mocht het om eentje uit die jaren gaan).
De Bartmobile krijgt ergens volgende maand eerst nog een nieuwe distributieriem, en gaat daarna nog 70.000km mee. Dat is toch al gauw een jaar of 2, dus tegen die tijd zien we wel weer verder :)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:54:58 #127
251095 Purdey
Better off alone..
pi_91173030
Hmm, hij is niet minder snel. Vanmorgen nog keihard weggescheurd bij een stoplicht, en een Land Rover achter me gelaten, linker rijbaan FTW! Voor de rest begrijp ik heulemaal niks van je technische verhaal VanNelle :') Net even bij de RDW gekeken, ik heb 4 cilinders :) en 55 kW.

Ik hoef toch niet langs de garage hé? ;(
pi_91173324
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:54 schreef Purdey het volgende:
Hmm, hij is niet minder snel. Vanmorgen nog keihard weggescheurd bij een stoplicht, en een Land Rover achter me gelaten, linker rijbaan FTW! Voor de rest begrijp ik heulemaal niks van je technische verhaal VanNelle :') Net even bij de RDW gekeken, ik heb 4 cilinders :) en 55 kW.

Ik hoef toch niet langs de garage hé? ;(
Zoals ik al zei, niks aan het handje :) Probeer maar eens om een hééééééél klein beetje gas te geven, gegarandeerd dat het trillen meteen minder wordt of zelfs verdwijnt. Het is hetzelfde als dat er iets resoneert bij een bepaald geluid, de hele auto staat gewoon mee te trillen met de motor, da's alles :) Bij een koude motor doet ie het gegarandeerd ook meer dan met een warme motor :)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:03:38 #129
251095 Purdey
Better off alone..
pi_91173476
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, niks aan het handje :) Probeer maar eens om een hééééééél klein beetje gas te geven, gegarandeerd dat het trillen meteen minder wordt of zelfs verdwijnt. Het is hetzelfde als dat er iets resoneert bij een bepaald geluid, de hele auto staat gewoon mee te trillen met de motor, da's alles :) Bij een koude motor doet ie het gegarandeerd ook meer dan met een warme motor :)
Zoals ik eerder al zei:

Ik wil dat het weggaat, het lijkt alsof mijn hele auto uit elkaar dreigt te vallen ;(
pi_91173583
Ik vind t juist wel fijn als ik wat trilling van de motor voel, dan weet ik iig dat tie nog aanstaat :D

Hmm, binnenkort nieuwe nokkenas voor mn autotje :)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_91173606
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:
Afgelopen september zat ik achterin de Toyota Starslet van een maat, die komt ergens uit de jaren 90. De C-stijl etc. was nergens mee bekleed, je zag gewoon de rode lak en het staal wat eronder zat. Die hele auto rammelde en trilde aan alle kanten (niet verroest of onveilig ofzo, maar tis gewoone een simpele auto). Ik zat maar te denken, als er nu iets achterop klapt of we over de kop gaan dan is het net een pak melk wat je in elkaar knijpt, dan is het afgelopen met mij. Daardoor voelde ik me ook enorm onveilig (niet eens door het rijgedrag van mijn maat, die reed normaal). :{

Gelukkig was het maar van Rotterdam naar Den Haag, maar wat was ik blij toen ik weer kon uitstappen. Sindsdien heb ik echt een fobie voor kleine, met name iets oudere, auto's ontwikkeld.

Welkom in mijn auto :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_91173814
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:06 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Welkom in mijn auto :')
Vat het alsjeblieft niet persoonlijk op, maar die negatieve ervaring heeft zich diep in mijn herinnering geworteld. ;(
pi_91174108
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:10 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Vat het alsjeblieft niet persoonlijk op, maar die negatieve ervaring heeft zich diep in mijn herinnering geworteld. ;(
Ik weet niet anders :P. Wil trouwens wel de panelen voor het interieur zodat er geen staal meer zichtbaar is. Wat meer isolatie zou ook wel handig zijn :P
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_91174162
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:10 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Waar crash je liever mee? Starlet met 80 of die bak van jou met 240? :+
pi_91174467
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:03 schreef Purdey het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al zei:

Ik wil dat het weggaat, het lijkt alsof mijn hele auto uit elkaar dreigt te vallen ;(
Ik wist niet dat je kwaad werd ;(
Maar ik denk dat er weinig aan te doen is, de meeste auto's trillen bij een stationair toerental :)
pi_91174548
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:03 schreef Purdey het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al zei:

Is dit altijd al geweest of is het een nieuw verschijnsel?
pi_91175619
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:17 schreef Piles het volgende:

[..]

Waar crash je liever mee? Starlet met 80 of die bak van jou met 240? :+
Liever met een X5 met 120 dan met een Starlet met 80, om even met een realistische vergelijking te komen.

Ik heb een hele grafische docu gezien over een zwaar ongeluk in de mist uit 1990, en daar zie je hoe de auto's in de kreukels liggen maar ook hoe de mensen in de kreukels liggen. Daar vertellen ze dus echt precies van welk proces tot de dood heeft geleid (zware kneuzing zus, wond zo, kwetsuur zus en zo)....dat heeft me wel sterk aan het denken gezet.

Maar bij hoge snelheden liggen dood en leven erg dicht bij elkaar, zoals bij deze BMW 7-serie te zien is:

=http://www.youtube.com/watch?v=GvZ4fTqXzF4#t=06m28s (eventjes de link copy pasten voor het juiste stukje en de "=" weghalen.

Of deze Mercedes Benz E55 AMG:

pi_91175696
quote:

Het hoort gewoon zo hoor, niets aan het handje! :+

Ps. dit is Monsterd
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:52:46 #139
314372 Goddelijker
pi_91176034
Wat fijn zo'n niet-lekkende uitlaat. _O_
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:10:26 #140
251095 Purdey
Better off alone..
pi_91176997
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ps. dit is Monsterd
Haha, gaan jullie undercover op elkaars account _O-
pi_91177582
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ps. dit is Monsterd
House! Foei! Uitspugen, nu! o|O
pi_91180592
Nou, meneer heeft zich ingelogd op mijn computer en ik vind het onnodig om uit te loggen :P
pi_91180680
Wouden jullie vanavond niet naar de bergen rijden?
pi_91180835
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nou, meneer heeft zich ingelogd op mijn computer en ik vind het onnodig om uit te loggen :P
Inloggen... jaaaaaaaaja....
pi_91180947
M'n pa stond net met z'n dikke bak te patsen bij een of andere zakenrelatie van 'm, die ff hier aan huis was. Het leven is zo oneerlijk ;(
pi_91181051
Je pa heeft hoeveel jaar meer gehad om kapitaal op te bouwen?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:36:43 #147
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_91182137
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ga morgen ook weer "inloggen" bij m'n vriendin *O*

* Grielen is inderdaad vrijgezel af..
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_91182228
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef von_Preussen het volgende:
Wouden jullie vanavond niet naar de bergen rijden?
Zaterdag pas
pi_91182281
Even scherp: Het ging om uit loggen ;)
pi_91183097
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef Grielen het volgende:

[..]

Ik ga morgen ook weer "inloggen" bij m'n vriendin *O*

* Grielen is inderdaad vrijgezel af..
Was het uit dan?

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Even scherp: Het ging om uit loggen ;)
En als je wilt kunnen uitloggen, moet je eerst.... juist ;)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:53:10 #151
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_91183290
Zucht..

Autorijtopic #50 - Waar dikke auto's rijden en staan op Schiphol.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_91183541
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
Zucht..

Dus... Ik ga naar Ede morgen met de BMW :)
Moet daar zijn voor een bijeenkomst ofso :')
Brinky, de nieuwe BMW
pi_91183729
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
Zucht..

Zucht inderdaad. Kom op man, 3 off-topic posts. Zelfs jij moet toegeven dat we ons heel netjes gedragen de laatste tijd.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:07:35 #154
314372 Goddelijker
pi_91184454
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
Zucht..

*zucht*
pi_91184929
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Zucht inderdaad. Kom op man, 3 off-topic posts. Zelfs jij moet toegeven dat we ons heel netjes gedragen de laatste tijd.
Helemaal eens!

Gezien het feit dat, geheel volgens de wens van de mods, het aantal off-topic posts enorm drastisch is verminderd (wat is off-topic, technische vragen over auto's? Een mening die iemand heeft over een bepaald merk? Valt strikt genomen niet onder autorijden).

Er zijn in dit topic nu eenmaal vriendschappelijke relaties en een uitermate goede sfeer onstaan, ondanks dat blijft veel van die relatie achterwege (in MSN, fobo) mag het toch best wel zo zijn dat men soms enkele reacties van persoonlijke aard geeft. :{
pi_91185537
Zullen we dan maar weer gewoon on-topic gaan?

* Marco001 zal binnenkort zijn auto laten apk-keuren en een beurt geven...
Vorig jaar heeft die bij 110.000 zijn laatste beurt gehad; ook in febr.
Is het dan slim om een grote beurt te doen, of voldoet een kleine ook? (3 weken geleden is multiriem + remmen vervangen, en hebben ze de staat van o.a. de distributieriem nog gecheckt... (nog altijd de originele...)
volgens het boekje elke 15k km kleine beurt...
pi_91185733
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Marco001 het volgende:
* Marco001 zal binnenkort zijn auto een beurt geven...
Hmm, tja, ieder z'n hobby.

Ik moet eens kijken wanneer mijne weer moet eigenlijk, moeten er gelijk 2 nieuwe banden op denk ik. De beste banden moet je achteraan hebben toch?
pi_91185806
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:25 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik moet eens kijken wanneer mijne weer moet eigenlijk, moeten er gelijk 2 nieuwe banden op denk ik. De beste banden moet je achteraan hebben toch?
beste banden om de aangedreven wielen....
pi_91185819
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Marco001 het volgende:
Zullen we dan maar weer gewoon on-topic gaan?

* Marco001 zal binnenkort zijn auto laten apk-keuren en een beurt geven...
Vorig jaar heeft die bij 110.000 zijn laatste beurt gehad; ook in febr.
Is het dan slim om een grote beurt te doen, of voldoet een kleine ook? (3 weken geleden is multiriem + remmen vervangen, en hebben ze de staat van o.a. de distributieriem nog gecheckt... (nog altijd de originele...)
volgens het boekje elke 15k km kleine beurt...
Ik zou de distributieriem vlot laten doen, wat is de aangeraden interval daarvoor?

En als je niet weet wanneer de laatste beurt is geweest zou ik dat altijd (laten) doen. Ook omdat je op LPG rijdt komt de klepspeling vrij precies. Vaak worden die wel gesteld bij een grote beurt.
pi_91185897
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:26 schreef Marco001 het volgende:

[..]

beste banden om de aangedreven wielen....
Ik heb het liefst de beste banden achter, maar dat is een hele discussie op zich. Als de banden voor beter zijn dan achter heb je kans dat je achterkant eerder uitbreekt of gaat aquaplanen, en dat wil je niet :).
pi_91185979
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik heb het liefst de beste banden achter, maar dat is een hele discussie op zich. Als de banden voor beter zijn dan achter heb je kans dat je achterkant eerder uitbreekt of gaat aquaplanen, en dat wil je niet :).
Ja, dat was het argument geloof ik ja :)
pi_91186031
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:25 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik moest even denken aan tailpipe.jpg :').

Google maar, ik ga hem hier niet posten :+
pi_91186155
K heb echt totaal geen zin om in mn eentje mn distributie riem te vervangen..
Ben bang dat ik de timing verneuk :')
Iemand ff zin om te helpen op de meet? :D :P
pi_91186244
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:26 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik zou de distributieriem vlot laten doen, wat is de aangeraden interval daarvoor?

En als je niet weet wanneer de laatste beurt is geweest zou ik dat altijd (laten) doen. Ook omdat je op LPG rijdt komt de klepspeling vrij precies. Vaak worden die wel gesteld bij een grote beurt.
vanaf de 90.000 km elke 30000 km optische inspectie...
Bij het type voor deze, hoefde de distributieriem pas bij 180.000 km te worden vervangen..
de klepspeling is niks mis mee.
pi_91186245
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik moest even denken aan tailpipe.jpg :').

Google maar, ik ga hem hier niet posten :+
o|O

pi_91186261
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef FalleNk810i het volgende:
K heb echt totaal geen zin om in mn eentje mn distributie riem te vervangen..
Ben bang dat ik de timing verneuk :')
Iemand ff zin om te helpen op de meet? :D :P
Ik ben blij dat ik een monteur had die eventjes meekeek terwijl ik hem verving. Uiteindelijk stelt het niet zo heel erg veel voor, maar het is best wel een enge klus :)
pi_91186320
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef Marco001 het volgende:

[..]

vanaf de 90.000 km elke 30000 km optische inspectie...
Bij het type voor deze, hoefde de distributieriem pas bij 180.000 km te worden vervangen..
de klepspeling is niks mis mee.
Dan zou ik de olie eens vervangen, en over een x aantal km's een keer een grote beurt plannen :)
pi_91186345
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

o|O

[ afbeelding ]
O~)
pi_91186421
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:33 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik een monteur had die eventjes meekeek terwijl ik hem verving. Uiteindelijk stelt het niet zo heel erg veel voor, maar het is best wel een enge klus :)
Ja, daarom even iemand regelen die mee wil kijken die ervaring heeft, een ander motorblok vind ik ook niet erg, maar liever niet op zo'n manier als t fout gaat :P
pi_91186512
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik heb liever dat ik de boom niet zie aankomen, als dat ik hem wel aan zie komen.. :P
overigens, slechte banden voor geeft meer risico op onderstuur.. zeker i.c.m. fwd..

Als bij mijn seat al onverwacht de achterkant uitbreekt, trekt hij hem vanzelf wel weer recht, en anders geef ik wat exta gas(mits het kan) of ontkoppel ik, en dan trekt de auto zichzelf ook wel weer recht.. :)
Heb nog nooit gehad dat de achterkant meer dan 10 cm naar buiten kwam zetten, tenzij ik de handrem gebruikte... En dat terwijl de achterbanden toch echt apk afkeur waren, en voor redelijk nieuwe banden zaten (achter: 1.8 mm, voor c.a. 60-70 mm)
pi_91186519
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ja, daarom even iemand regelen die mee wil kijken die ervaring heeft, een ander motorblok vind ik ook niet erg, maar liever niet op zo'n manier als t fout gaat :P
Hoe werkt het bij een polo? Krukas vastzetten, en dan op tijd zetten mbv de markeringen op de riem?
pi_91186670
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:37 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik heb liever dat ik de boom niet zie aankomen, als dat ik hem wel aan zie komen.. :P
overigens, slechte banden voor geeft meer risico op onderstuur.. zeker i.c.m. fwd..

Als bij mijn seat al onverwacht de achterkant uitbreekt, trekt hij hem vanzelf wel weer recht, en anders geef ik wat exta gas(mits het kan) of ontkoppel ik, en dan trekt de auto zichzelf ook wel weer recht.. :)
Heb nog nooit gehad dat de achterkant meer dan 10 cm naar buiten kwam zetten, tenzij ik de handrem gebruikte... En dat terwijl de achterbanden toch echt apk afkeur waren, en voor redelijk nieuwe banden zaten (achter: 1.8 mm, voor c.a. 60-70 mm)
Daarom heb ik het liefst overal goeie banden onder zitten :+
Als je aan het aquaplanen slaat helpt extra gas niet, en ontkoppelen maakt de boel alleen maar erger :).
pi_91186683
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef L0we het volgende:

[..]

Dan zou ik de olie eens vervangen, en over een x aantal km's een keer een grote beurt plannen :)
Olie kan ik zelf wel + die is laatst nog verschoond... andere vloeistoffen zijn ook prima in orde, uitlaat is nog goed; alleen de buitenmantel van de einddemper zit roest op; maar hij roest niet verder. :)

EWn ach, misschien gaat de seat toch binnenkort weg, als ik die baan krijg waar ik net op heb gesolliciteerd(zit een lease auto bij in...)
pi_91186775
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Olie kan ik zelf wel + die is laatst nog verschoond... andere vloeistoffen zijn ook prima in orde, uitlaat is nog goed; alleen de buitenmantel van de einddemper zit roest op; maar hij roest niet verder. :)

EWn ach, misschien gaat de seat toch binnenkort weg, als ik die baan krijg waar ik net op heb gesolliciteerd(zit een lease auto bij in...)
Dan zou ik dr lekker mee doorrijden inderdaad :). Al moet het feit dat je hem verkoopt geen reden zijn om dr geen onderhoud meer aan te doen ;).

Wat voor baan heb je voor gesolliciteerd?
pi_91186914
Eigenlijk is een distributieriem vervangen niet zo heel ingewikkeld.. Het is alleen zo verdomd klote als t blok in de auto hangt :P..
pi_91187128
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef L0we het volgende:

[..]

Daarom heb ik het liefst overal goeie banden onder zitten :+
Als je aan het aquaplanen slaat helpt extra gas niet, en ontkoppelen maakt de boel alleen maar erger :).
Nog nooit rijvaardigheids training gehad dus?
Daar, en tijdens rijlessen, word verteld dat je moet ontkoppelen(dus gas los en koppeling in).. Op die manier word de auto niet meer aangedreven door de motor, en zou de grip terug moeten keren, omdat er veel minder krachten op de banden worden losgelaten..
pi_91187199
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef L0we het volgende:

[..]

Dan zou ik dr lekker mee doorrijden inderdaad :). Al moet het feit dat je hem verkoopt geen reden zijn om dr geen onderhoud meer aan te doen ;).

Wat voor baan heb je voor gesolliciteerd?
ICt beheerder..
sec. arbeidsvoorwaarden: Laptop, smartphone en dus de auto v/d zaak
En dat bij een bedrijf(waar ik al eens productiewerk heb gedaan) wat mij vroeger alleen een minimum jeugdloon betaalde..
pi_91187240
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:46 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Daar, en tijdens rijlessen, word verteld dat je moet ontkoppelen(dus gas los en koppeling in).. Op die manier word de auto niet meer aangedreven door de motor, en zou de grip terug moeten keren, omdat er veel minder krachten op de banden worden losgelaten..
Ik heb een slipcursus gehad, waarin ik zelf heb ervaren dat op het verkeerde moment de koppeling intrappen ook fataal kan zijn. :)
pi_91187525
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:48 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik heb een slipcursus gehad, waarin ik zelf heb ervaren dat op het verkeerde moment de koppeling intrappen ook fataal kan zijn. :)
Mwah, dat kan imho ook zo zijn bij remmen... Dan word namelijk ineens al het gewicht van de achterwielen afgehaald en naar de voorwielen toegestuurd.. --> grotere drift.. (en bij onderstuur ineens een scherpe bocht..)
pi_91187675
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Mwah, dat kan imho ook zo zijn bij remmen... Dan word namelijk ineens al het gewicht van de achterwielen afgehaald en naar de voorwielen toegestuurd.. --> grotere drift.. (en bij onderstuur ineens een scherpe bocht..)
Tuurlijk, dat ook :). Zelfde met gasgeven. Feit blijft dat ik het zelf prettiger vind mn betere banden achter te hebben, vaak zit daar bij mij toch niet zo heel veel verschil in.
pi_91187722
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef Marco001 het volgende:

[..]

ICt beheerder..
sec. arbeidsvoorwaarden: Laptop, smartphone en dus de auto v/d zaak
En dat bij een bedrijf(waar ik al eens productiewerk heb gedaan) wat mij vroeger alleen een minimum jeugdloon betaalde..
Klinkt goed :). Hoop dat het een succesje wordt ;)
pi_91187829
quote:

[..]

Hoe doe je dat "ontkoppelen" dan met een automaat? Of ben je dan gewoon reddeloos verloren?
pi_91187996
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Hoe doe je dat "ontkoppelen" dan met een automaat? Of ben je dan gewoon reddeloos verloren?
In neutraal pleuren :)

Ik doe het nog anders met de baaaaaaandjes. Bij de wissel van winter- naar zomerbanden leg ik de besten voor, tegen de tijd dat ik dan weer terug naar winterbanden wissel, liggen de besten achter :P En met de winterbanden dus net zo :)
pi_91188156
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

In neutraal pleuren :)

Ik doe het nog anders met de baaaaaaandjes. Bij de wissel van winter- naar zomerbanden leg ik de besten voor, tegen de tijd dat ik dan weer terug naar winterbanden wissel, liggen de besten achter :P En met de winterbanden dus net zo :)
mjah, dat laat ik doen.. Heb het dit jaar zelf verwisseld,maar dan ben je >1 uur bezig.. Ik had maar 1 goedkope krik en sleutel...

Ik heb trouwens wel een volwaardig reservewiel :)
Alleen een beetje jammer dat die achterthuis moet staan...
pi_91188171
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

In neutraal pleuren
Als ik in de slip zit is het moeilijk om intuitief 1 hand van het stuur te halen om vervolgens met de automaat te prutsen (die je waarschijnlijk ook niet in de juiste stand krijgt, maar "doorschiet" naar achteren).

In dat geval lijkt me een handbak waar je alleen een pedaal behoeft te trappen en het stuur gewoon kan blijven vasthouden een stuk prettiger.
pi_91188284
quote:

[..]

Ook zo'n eeuwige discussie volgens mij :D Maar toch ontkoppelen dus, ik ga het proberen te onthouden :P
pi_91188329
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Als ik in de slip zit is het moeilijk om intuitief 1 hand van het stuur te halen om vervolgens met de automaat te prutsen (die je waarschijnlijk ook niet in de juiste stand krijgt, maar "doorschiet" naar achteren).

In dat geval lijkt me een handbak waar je alleen een pedaal behoeft te trappen en het stuur gewoon kan blijven vasthouden een stuk prettiger.
Als je écht in de slip zit met een automaat is het een kwestie van gas loslaten en de boel maar uitzitten... Als de voorwielen nog grip hebben volstaat het loslaten van het gas, en blijven de voorwielen, net als bij een handbak, gewoon gekoppeld.
pi_91188353
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Piles het volgende:

[..]

Ook zo'n eeuwige discussie volgens mij :D Maar toch ontkoppelen dus, ik ga het proberen te onthouden :P
o|O
Niet ontkoppelen op het moment dat de voorwielen nog grip hebben... ;)
pi_91188468
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef L0we het volgende:

[..]

o|O
Niet ontkoppelen op het moment dat de voorwielen nog grip hebben... ;)
Ja, dat moet je ook maar net weten dan wanneer dat is :D Naja, ik crash wel gewoon B-)
pi_91188532
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Daarom kan je tussen Drive en Neutraal schakelen zónder de rem in te trappen. Van Neutraal naar Reverse kan je alleen als je de rem in trapt (en in sommige auto's de knop op de pook indrukt) :)
pi_91188673
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:05 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Daarom kan je tussen Drive en Neutraal schakelen zónder de rem in te trappen. Van Neutraal naar Reverse kan je alleen als je de rem in trapt (en in sommige auto's de knop op de pook indrukt) :)
Nee hoor, dat is meer om de idioten te helpen die hem al (vooruit)rijdend in reverse willen drukken ;)
pi_91188696
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:07 schreef L0we het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is meer om de idioten te helpen die hem al (vooruit)rijdend in reverse willen drukken ;)
en nog wil dat(tenminste, bij VAG...)
pi_91189041
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:07 schreef Marco001 het volgende:

[..]

en nog wil dat(tenminste, bij VAG...)
Ik heb het nooit gedurfd om het met mijn eigen wagen te proberen. :X
pi_91189043
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:07 schreef L0we het volgende:

[..]

Ja, maar dat heeft dus ook als resultaat dat je gewoon die pook een tik geven kunt, en dat je hem dan nooit zomaar in R kunt jassen. Tenzij je per ongeluk ook op de rem trapt :P
pi_91190410
Hmm, wat te doen... Ik wil 2 andere stoelen in mn auto, nu kan ik kiezen voor leer, of gewoon voor stof.
Wordt leer zomers niet veel zweteriger?
pi_91190513
Ja.

Edit: ik moet het wel nuanceren, ik merk het eigenlijk alleen op mijn rug, voor de rest gaat je lichaam niet als geheel meer zweten.

[ Bericht 96% gewijzigd door von_Preussen op 12-01-2011 00:30:11 ]
pi_91191969
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:33 schreef L0we het volgende:
Hmm, wat te doen... Ik wil 2 andere stoelen in mn auto, nu kan ik kiezen voor leer, of gewoon voor stof.
Nee :)
tenminste, nie tin de Chevy.. word wel warmer..
pi_91193380
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:33 schreef L0we het volgende:
Ik heb geen idee, maar leer! omdat het kan en awesome is in jouw auto 8-)
pi_91198641
leer ;) En nu op naar Ede... :)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_91198972
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2011 07:50 schreef BrinkydeBMW het volgende:
leer ;) En nu op naar Ede... :)
Daar ga ik ook voor inderdaad :D.

Succes in Ede, zwaai nog even als je toevallig door Bennekom komt ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')