abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:53:10 #151
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_91183290
Zucht..

Autorijtopic #50 - Waar dikke auto's rijden en staan op Schiphol.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_91183541
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
Zucht..

Autorijtopic #50 - Waar dikke auto's rijden en staan op Schiphol.
Dus... Ik ga naar Ede morgen met de BMW :)
Moet daar zijn voor een bijeenkomst ofso :')
Brinky, de nieuwe BMW
pi_91183729
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
Zucht..

Autorijtopic #50 - Waar dikke auto's rijden en staan op Schiphol.
Zucht inderdaad. Kom op man, 3 off-topic posts. Zelfs jij moet toegeven dat we ons heel netjes gedragen de laatste tijd.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:07:35 #154
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_91184454
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
Zucht..

Autorijtopic #50 - Waar dikke auto's rijden en staan op Schiphol.
*zucht*
pi_91184929
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Zucht inderdaad. Kom op man, 3 off-topic posts. Zelfs jij moet toegeven dat we ons heel netjes gedragen de laatste tijd.
Helemaal eens!

Gezien het feit dat, geheel volgens de wens van de mods, het aantal off-topic posts enorm drastisch is verminderd (wat is off-topic, technische vragen over auto's? Een mening die iemand heeft over een bepaald merk? Valt strikt genomen niet onder autorijden).

Er zijn in dit topic nu eenmaal vriendschappelijke relaties en een uitermate goede sfeer onstaan, ondanks dat blijft veel van die relatie achterwege (in MSN, fobo) mag het toch best wel zo zijn dat men soms enkele reacties van persoonlijke aard geeft. :{
pi_91185537
Zullen we dan maar weer gewoon on-topic gaan?

* Marco001 zal binnenkort zijn auto laten apk-keuren en een beurt geven...
Vorig jaar heeft die bij 110.000 zijn laatste beurt gehad; ook in febr.
Is het dan slim om een grote beurt te doen, of voldoet een kleine ook? (3 weken geleden is multiriem + remmen vervangen, en hebben ze de staat van o.a. de distributieriem nog gecheckt... (nog altijd de originele...)
volgens het boekje elke 15k km kleine beurt...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_91185733
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Marco001 het volgende:
* Marco001 zal binnenkort zijn auto een beurt geven...
Hmm, tja, ieder z'n hobby.

Ik moet eens kijken wanneer mijne weer moet eigenlijk, moeten er gelijk 2 nieuwe banden op denk ik. De beste banden moet je achteraan hebben toch?
pi_91185806
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:25 schreef Piles het volgende:

[..]

Hmm, tja, ieder z'n hobby.

Ik moet eens kijken wanneer mijne weer moet eigenlijk, moeten er gelijk 2 nieuwe banden op denk ik. De beste banden moet je achteraan hebben toch?
beste banden om de aangedreven wielen....
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_91185819
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Marco001 het volgende:
Zullen we dan maar weer gewoon on-topic gaan?

* Marco001 zal binnenkort zijn auto laten apk-keuren en een beurt geven...
Vorig jaar heeft die bij 110.000 zijn laatste beurt gehad; ook in febr.
Is het dan slim om een grote beurt te doen, of voldoet een kleine ook? (3 weken geleden is multiriem + remmen vervangen, en hebben ze de staat van o.a. de distributieriem nog gecheckt... (nog altijd de originele...)
volgens het boekje elke 15k km kleine beurt...
Ik zou de distributieriem vlot laten doen, wat is de aangeraden interval daarvoor?

En als je niet weet wanneer de laatste beurt is geweest zou ik dat altijd (laten) doen. Ook omdat je op LPG rijdt komt de klepspeling vrij precies. Vaak worden die wel gesteld bij een grote beurt.
pi_91185897
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:26 schreef Marco001 het volgende:

[..]

beste banden om de aangedreven wielen....
Ik heb het liefst de beste banden achter, maar dat is een hele discussie op zich. Als de banden voor beter zijn dan achter heb je kans dat je achterkant eerder uitbreekt of gaat aquaplanen, en dat wil je niet :).
pi_91185979
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik heb het liefst de beste banden achter, maar dat is een hele discussie op zich. Als de banden voor beter zijn dan achter heb je kans dat je achterkant eerder uitbreekt of gaat aquaplanen, en dat wil je niet :).
Ja, dat was het argument geloof ik ja :)
pi_91186031
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:25 schreef Piles het volgende:

[..]

Hmm, tja, ieder z'n hobby.
Ik moest even denken aan tailpipe.jpg :').

Google maar, ik ga hem hier niet posten :+
pi_91186155
K heb echt totaal geen zin om in mn eentje mn distributie riem te vervangen..
Ben bang dat ik de timing verneuk :')
Iemand ff zin om te helpen op de meet? :D :P
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_91186244
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:26 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik zou de distributieriem vlot laten doen, wat is de aangeraden interval daarvoor?

En als je niet weet wanneer de laatste beurt is geweest zou ik dat altijd (laten) doen. Ook omdat je op LPG rijdt komt de klepspeling vrij precies. Vaak worden die wel gesteld bij een grote beurt.
vanaf de 90.000 km elke 30000 km optische inspectie...
Bij het type voor deze, hoefde de distributieriem pas bij 180.000 km te worden vervangen..
de klepspeling is niks mis mee.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_91186245
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik moest even denken aan tailpipe.jpg :').

Google maar, ik ga hem hier niet posten :+
o|O

pi_91186261
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef FalleNk810i het volgende:
K heb echt totaal geen zin om in mn eentje mn distributie riem te vervangen..
Ben bang dat ik de timing verneuk :')
Iemand ff zin om te helpen op de meet? :D :P
Ik ben blij dat ik een monteur had die eventjes meekeek terwijl ik hem verving. Uiteindelijk stelt het niet zo heel erg veel voor, maar het is best wel een enge klus :)
pi_91186320
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef Marco001 het volgende:

[..]

vanaf de 90.000 km elke 30000 km optische inspectie...
Bij het type voor deze, hoefde de distributieriem pas bij 180.000 km te worden vervangen..
de klepspeling is niks mis mee.
Dan zou ik de olie eens vervangen, en over een x aantal km's een keer een grote beurt plannen :)
pi_91186345
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

o|O

[ afbeelding ]
O~)
pi_91186421
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:33 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik een monteur had die eventjes meekeek terwijl ik hem verving. Uiteindelijk stelt het niet zo heel erg veel voor, maar het is best wel een enge klus :)
Ja, daarom even iemand regelen die mee wil kijken die ervaring heeft, een ander motorblok vind ik ook niet erg, maar liever niet op zo'n manier als t fout gaat :P
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_91186512
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik heb het liefst de beste banden achter, maar dat is een hele discussie op zich. Als de banden voor beter zijn dan achter heb je kans dat je achterkant eerder uitbreekt of gaat aquaplanen, en dat wil je niet :).
Ik heb liever dat ik de boom niet zie aankomen, als dat ik hem wel aan zie komen.. :P
overigens, slechte banden voor geeft meer risico op onderstuur.. zeker i.c.m. fwd..

Als bij mijn seat al onverwacht de achterkant uitbreekt, trekt hij hem vanzelf wel weer recht, en anders geef ik wat exta gas(mits het kan) of ontkoppel ik, en dan trekt de auto zichzelf ook wel weer recht.. :)
Heb nog nooit gehad dat de achterkant meer dan 10 cm naar buiten kwam zetten, tenzij ik de handrem gebruikte... En dat terwijl de achterbanden toch echt apk afkeur waren, en voor redelijk nieuwe banden zaten (achter: 1.8 mm, voor c.a. 60-70 mm)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_91186519
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ja, daarom even iemand regelen die mee wil kijken die ervaring heeft, een ander motorblok vind ik ook niet erg, maar liever niet op zo'n manier als t fout gaat :P
Hoe werkt het bij een polo? Krukas vastzetten, en dan op tijd zetten mbv de markeringen op de riem?
pi_91186670
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:37 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik heb liever dat ik de boom niet zie aankomen, als dat ik hem wel aan zie komen.. :P
overigens, slechte banden voor geeft meer risico op onderstuur.. zeker i.c.m. fwd..

Als bij mijn seat al onverwacht de achterkant uitbreekt, trekt hij hem vanzelf wel weer recht, en anders geef ik wat exta gas(mits het kan) of ontkoppel ik, en dan trekt de auto zichzelf ook wel weer recht.. :)
Heb nog nooit gehad dat de achterkant meer dan 10 cm naar buiten kwam zetten, tenzij ik de handrem gebruikte... En dat terwijl de achterbanden toch echt apk afkeur waren, en voor redelijk nieuwe banden zaten (achter: 1.8 mm, voor c.a. 60-70 mm)
Daarom heb ik het liefst overal goeie banden onder zitten :+
Als je aan het aquaplanen slaat helpt extra gas niet, en ontkoppelen maakt de boel alleen maar erger :).
pi_91186683
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef L0we het volgende:

[..]

Dan zou ik de olie eens vervangen, en over een x aantal km's een keer een grote beurt plannen :)
Olie kan ik zelf wel + die is laatst nog verschoond... andere vloeistoffen zijn ook prima in orde, uitlaat is nog goed; alleen de buitenmantel van de einddemper zit roest op; maar hij roest niet verder. :)

EWn ach, misschien gaat de seat toch binnenkort weg, als ik die baan krijg waar ik net op heb gesolliciteerd(zit een lease auto bij in...)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_91186775
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Olie kan ik zelf wel + die is laatst nog verschoond... andere vloeistoffen zijn ook prima in orde, uitlaat is nog goed; alleen de buitenmantel van de einddemper zit roest op; maar hij roest niet verder. :)

EWn ach, misschien gaat de seat toch binnenkort weg, als ik die baan krijg waar ik net op heb gesolliciteerd(zit een lease auto bij in...)
Dan zou ik dr lekker mee doorrijden inderdaad :). Al moet het feit dat je hem verkoopt geen reden zijn om dr geen onderhoud meer aan te doen ;).

Wat voor baan heb je voor gesolliciteerd?
pi_91186914
Eigenlijk is een distributieriem vervangen niet zo heel ingewikkeld.. Het is alleen zo verdomd klote als t blok in de auto hangt :P..
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_91187128
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef L0we het volgende:

[..]

Daarom heb ik het liefst overal goeie banden onder zitten :+
Als je aan het aquaplanen slaat helpt extra gas niet, en ontkoppelen maakt de boel alleen maar erger :).
Nog nooit rijvaardigheids training gehad dus?
Daar, en tijdens rijlessen, word verteld dat je moet ontkoppelen(dus gas los en koppeling in).. Op die manier word de auto niet meer aangedreven door de motor, en zou de grip terug moeten keren, omdat er veel minder krachten op de banden worden losgelaten..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_91187199
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef L0we het volgende:

[..]

Dan zou ik dr lekker mee doorrijden inderdaad :). Al moet het feit dat je hem verkoopt geen reden zijn om dr geen onderhoud meer aan te doen ;).

Wat voor baan heb je voor gesolliciteerd?
ICt beheerder..
sec. arbeidsvoorwaarden: Laptop, smartphone en dus de auto v/d zaak
En dat bij een bedrijf(waar ik al eens productiewerk heb gedaan) wat mij vroeger alleen een minimum jeugdloon betaalde..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_91187240
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:46 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Nog nooit rijvaardigheids training gehad dus?
Daar, en tijdens rijlessen, word verteld dat je moet ontkoppelen(dus gas los en koppeling in).. Op die manier word de auto niet meer aangedreven door de motor, en zou de grip terug moeten keren, omdat er veel minder krachten op de banden worden losgelaten..
Ik heb een slipcursus gehad, waarin ik zelf heb ervaren dat op het verkeerde moment de koppeling intrappen ook fataal kan zijn. :)
pi_91187525
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:48 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik heb een slipcursus gehad, waarin ik zelf heb ervaren dat op het verkeerde moment de koppeling intrappen ook fataal kan zijn. :)
Mwah, dat kan imho ook zo zijn bij remmen... Dan word namelijk ineens al het gewicht van de achterwielen afgehaald en naar de voorwielen toegestuurd.. --> grotere drift.. (en bij onderstuur ineens een scherpe bocht..)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_91187675
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Mwah, dat kan imho ook zo zijn bij remmen... Dan word namelijk ineens al het gewicht van de achterwielen afgehaald en naar de voorwielen toegestuurd.. --> grotere drift.. (en bij onderstuur ineens een scherpe bocht..)
Tuurlijk, dat ook :). Zelfde met gasgeven. Feit blijft dat ik het zelf prettiger vind mn betere banden achter te hebben, vaak zit daar bij mij toch niet zo heel veel verschil in.
pi_91187722
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef Marco001 het volgende:

[..]

ICt beheerder..
sec. arbeidsvoorwaarden: Laptop, smartphone en dus de auto v/d zaak
En dat bij een bedrijf(waar ik al eens productiewerk heb gedaan) wat mij vroeger alleen een minimum jeugdloon betaalde..
Klinkt goed :). Hoop dat het een succesje wordt ;)
pi_91187829
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:46 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Nog nooit rijvaardigheids training gehad dus?
Daar, en tijdens rijlessen, word verteld dat je moet ontkoppelen(dus gas los en koppeling in).. Op die manier word de auto niet meer aangedreven door de motor, en zou de grip terug moeten keren, omdat er veel minder krachten op de banden worden losgelaten..
Hoe doe je dat "ontkoppelen" dan met een automaat? Of ben je dan gewoon reddeloos verloren?
pi_91187996
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Hoe doe je dat "ontkoppelen" dan met een automaat? Of ben je dan gewoon reddeloos verloren?
In neutraal pleuren :)

Ik doe het nog anders met de baaaaaaandjes. Bij de wissel van winter- naar zomerbanden leg ik de besten voor, tegen de tijd dat ik dan weer terug naar winterbanden wissel, liggen de besten achter :P En met de winterbanden dus net zo :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_91188156
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

In neutraal pleuren :)

Ik doe het nog anders met de baaaaaaandjes. Bij de wissel van winter- naar zomerbanden leg ik de besten voor, tegen de tijd dat ik dan weer terug naar winterbanden wissel, liggen de besten achter :P En met de winterbanden dus net zo :)
mjah, dat laat ik doen.. Heb het dit jaar zelf verwisseld,maar dan ben je >1 uur bezig.. Ik had maar 1 goedkope krik en sleutel...

Ik heb trouwens wel een volwaardig reservewiel :)
Alleen een beetje jammer dat die achterthuis moet staan...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_91188171
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

In neutraal pleuren
Als ik in de slip zit is het moeilijk om intuitief 1 hand van het stuur te halen om vervolgens met de automaat te prutsen (die je waarschijnlijk ook niet in de juiste stand krijgt, maar "doorschiet" naar achteren).

In dat geval lijkt me een handbak waar je alleen een pedaal behoeft te trappen en het stuur gewoon kan blijven vasthouden een stuk prettiger.
pi_91188284
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:46 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Nog nooit rijvaardigheids training gehad dus?
Daar, en tijdens rijlessen, word verteld dat je moet ontkoppelen(dus gas los en koppeling in).. Op die manier word de auto niet meer aangedreven door de motor, en zou de grip terug moeten keren, omdat er veel minder krachten op de banden worden losgelaten..
Ook zo'n eeuwige discussie volgens mij :D Maar toch ontkoppelen dus, ik ga het proberen te onthouden :P
pi_91188329
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Hoe doe je dat "ontkoppelen" dan met een automaat? Of ben je dan gewoon reddeloos verloren?
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Als ik in de slip zit is het moeilijk om intuitief 1 hand van het stuur te halen om vervolgens met de automaat te prutsen (die je waarschijnlijk ook niet in de juiste stand krijgt, maar "doorschiet" naar achteren).

In dat geval lijkt me een handbak waar je alleen een pedaal behoeft te trappen en het stuur gewoon kan blijven vasthouden een stuk prettiger.
Als je écht in de slip zit met een automaat is het een kwestie van gas loslaten en de boel maar uitzitten... Als de voorwielen nog grip hebben volstaat het loslaten van het gas, en blijven de voorwielen, net als bij een handbak, gewoon gekoppeld.
pi_91188353
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Piles het volgende:

[..]

Ook zo'n eeuwige discussie volgens mij :D Maar toch ontkoppelen dus, ik ga het proberen te onthouden :P
o|O
Niet ontkoppelen op het moment dat de voorwielen nog grip hebben... ;)
pi_91188468
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef L0we het volgende:

[..]

o|O
Niet ontkoppelen op het moment dat de voorwielen nog grip hebben... ;)
Ja, dat moet je ook maar net weten dan wanneer dat is :D Naja, ik crash wel gewoon B-)
pi_91188532
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Als ik in de slip zit is het moeilijk om intuitief 1 hand van het stuur te halen om vervolgens met de automaat te prutsen (die je waarschijnlijk ook niet in de juiste stand krijgt, maar "doorschiet" naar achteren).

In dat geval lijkt me een handbak waar je alleen een pedaal behoeft te trappen en het stuur gewoon kan blijven vasthouden een stuk prettiger.
Daarom kan je tussen Drive en Neutraal schakelen zónder de rem in te trappen. Van Neutraal naar Reverse kan je alleen als je de rem in trapt (en in sommige auto's de knop op de pook indrukt) :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_91188673
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:05 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Daarom kan je tussen Drive en Neutraal schakelen zónder de rem in te trappen. Van Neutraal naar Reverse kan je alleen als je de rem in trapt (en in sommige auto's de knop op de pook indrukt) :)
Nee hoor, dat is meer om de idioten te helpen die hem al (vooruit)rijdend in reverse willen drukken ;)
pi_91188696
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:07 schreef L0we het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is meer om de idioten te helpen die hem al (vooruit)rijdend in reverse willen drukken ;)
en nog wil dat(tenminste, bij VAG...)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_91189041
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:07 schreef Marco001 het volgende:

[..]

en nog wil dat(tenminste, bij VAG...)
Ik heb het nooit gedurfd om het met mijn eigen wagen te proberen. :X
pi_91189043
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:07 schreef L0we het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is meer om de idioten te helpen die hem al (vooruit)rijdend in reverse willen drukken ;)
Ja, maar dat heeft dus ook als resultaat dat je gewoon die pook een tik geven kunt, en dat je hem dan nooit zomaar in R kunt jassen. Tenzij je per ongeluk ook op de rem trapt :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_91190410
Hmm, wat te doen... Ik wil 2 andere stoelen in mn auto, nu kan ik kiezen voor leer, of gewoon voor stof.
Wordt leer zomers niet veel zweteriger?
pi_91190513
Ja.

Edit: ik moet het wel nuanceren, ik merk het eigenlijk alleen op mijn rug, voor de rest gaat je lichaam niet als geheel meer zweten.

[ Bericht 96% gewijzigd door von_Preussen op 12-01-2011 00:30:11 ]
pi_91191969
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:33 schreef L0we het volgende:
Hmm, wat te doen... Ik wil 2 andere stoelen in mn auto, nu kan ik kiezen voor leer, of gewoon voor stof.
Wordt leer zomers niet veel zweteriger?
Nee :)
tenminste, nie tin de Chevy.. word wel warmer..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_91193380
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:33 schreef L0we het volgende:
Hmm, wat te doen... Ik wil 2 andere stoelen in mn auto, nu kan ik kiezen voor leer, of gewoon voor stof.
Wordt leer zomers niet veel zweteriger?
Ik heb geen idee, maar leer! omdat het kan en awesome is in jouw auto 8-)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_91198641
leer ;) En nu op naar Ede... :)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_91198972
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2011 07:50 schreef BrinkydeBMW het volgende:
leer ;) En nu op naar Ede... :)
Daar ga ik ook voor inderdaad :D.

Succes in Ede, zwaai nog even als je toevallig door Bennekom komt ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')