Je mag geen trommel op je schoot vervoeren?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef vannelle het volgende:
[ afbeelding ]
En wat betekent dit lampje?
Staat toch in het instructieboekje? En niet elke auto heeft dit, wat is dit voor theorievraag?
a: airbag staat ingeschakeldquote:Op maandag 10 januari 2011 19:00 schreef von_Preussen het volgende:
Dat er iets mis is met je airbag?
Ik zou zeggen B, maar dan wel voor een ongeluk.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
a: airbag staat ingeschakeld
b: airbag is uitgeschakeld
c: waarschuwing dat er voor een stoel een airbag aanwezig is.
Maar dat wist je al.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Je mag geen trommel op je schoot vervoeren?
Het was Aquote:Op maandag 10 januari 2011 19:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen B, maar dan wel voor een ongeluk.
idd, als ik een ander antwoord had gegeven was het ws. nog steeds fout geweest maar dan met een andere uitleg.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Edit: je kan ingeschakeld natuurlijk ook zo zien dat hij niet actief is, maar dat hij afgegaan is na een ongeluk.
Maar sinds wanneer zijn ze met van die achterlijke vragen gekomen, toen ik 6 jaar geleden mijn theorie behaalde (ja, eerste keer gezakt maar die middag meteen weer gedaan) zaten er wel enkele domme vragen tussen, maar zeker niet van deze onzin.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
idd, als ik een ander antwoord had gegeven was het ws. nog steeds fout geweest maar dan met een andere uitleg.
Hier ookn niet dat lampje, wel meerdere airbags...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:06 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een gelul zeg, ik heb dat lampje in mijn auto nog nooit gezien, en die heeft meer airbags dan ik vingers heb.
Maar je punt is helemaal duidelijk, het examen gaat helemaal nergens meer over en ik zou net zo hard zakken als je zelf al stelde.
Geen idee.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar sinds wanneer zijn ze met van die achterlijke vragen gekomen, toen ik 6 jaar geleden mijn theorie behaalde (ja, eerste keer gezakt maar die middag meteen weer gedaan) zaten er wel enkele domme vragen tussen, maar zeker niet van deze onzin.
Jup, TDU speelde ik offline omdat ik en niet legale versie had zeg maarquote:Op maandag 10 januari 2011 19:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier ookn niet dat lampje, wel meerdere airbags...
Lampje gaat bij mij juist branden als ik de airbag uitzet....
Sioegerd = ook tdu fan?
Was online echt tof, als je een clubje hebt.. lekker touren.:)quote:Op maandag 10 januari 2011 19:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jup, TDU speelde ik offline omdat ik en niet legale versie had zeg maar.. En nu wil ik online gaan spelen
Vriend van me gaat t ook spelenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Was online echt tof, als je een clubje hebt.. lekker touren.:)
Cool, keer online meet doen?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vriend van me gaat t ook spelen
En net bij de grote verbouwing.. Superhuis. Begane grond van witte baksteen en boven de buitengevel van cederhout
Beetje cruisen met de auto's onlinequote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Cool, keer online meet doen?
Zit nu op school, dure dat huis niet gezien, maar kom straks wel langs een ander "leuk" huis: de woeste Hoeve. En weer lekkers autorijden...:)
Het is 1 tunnel.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:57 schreef Piles het volgende:
Maar zijn het 2 tunnels, of 1 richtingsverkeer?
Als ik wikipedia mag geloven zijn er 2008 in totaal 300.000 auto's (die betalen 2 euro per keer), 63.000 fietsers en 700.000 voetgangers (die beide gratis) door de tunnel gekomen. Maar het meeste verkeer gaat vandaag de dag gewoon over verschillende andere bruggen / tunnels.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:57 schreef Piles het volgende:
Vet![]()
En het is nog belangrijke route ook zo te zienMaar zijn het 2 tunnels, of 1 richtingsverkeer?
Zulke dingen zoek ik in Nederland ook eigenlijk, om gewoon eens naartoe te rijden
Die eerste brug, is dat die hele lange in de Freihafen? Prachtig uitzicht was datquote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik wikipedia mag geloven zijn er 2008 in totaal 300.000 auto's (die betalen 2 euro per keer), 63.000 fietsers en 700.000 voetgangers (die beide gratis) door de tunnel gekomen. Maar het meeste verkeer gaat vandaag de dag gewoon over verschillende andere bruggen / tunnels.
Bijv. hier (ja, deze is wel door mij gemaakt):
Er zijn echter wel twee tunnelbuizen aanwezig, en als ik het goed zie kan je normaalgesproken van beide kanten oversteken.
Edit: ik zie net dat je de tunnel voor al je feesten en partijen ook kunt huren.![]()
Wat meer info hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Elbe_Tunnel_(1911)
Aangezien er maar 1 lange burg is, zal je die ongetwijfeld bedoelen. Meteen als je de A7 voor de Elbtunnel afkomt en dan rechts richting Veddel (de Freihafen in). Tis volgens mij één van de grootste van zijn soort.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die eerste brug, is dat die hele lange in de Freihafen? Prachtig uitzicht was dat
Ik moet heel eerlijk toegeven dat er geen foto's zijn van de laatste keer dat ik me in de nesten heb gewerkt.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Het was dus dit autohof
En ga jij ff foto's maken als je jezelf in de nesten hebt gewerkt en hoopt nog op tijd weg te komen om nog voor 11 uur bij de lidl te staan, 2 uur trappen verderopDat is echt vragen om ellende, op zo'n moment foto's gaan maken, die lui laten echt niet met zich sollen
Jaaaaaa, Georgswerder, daar staan onze wagens ook dagelijks (en dientengevolge ben ik daar ook vaker geweest). En ik ben het helemaal met je eens, ook de stad (afgezien van een paar plekjes) is uitstekend met de vrachtwagen te bereiken, lekker ruime wegen en over het algemeen loopt het verkeer ook lekker door.quote:
Ik weet het niet zeker, dus als ik het fout heb dan mag men mij graag verbeteren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:09 schreef JDude het volgende:
Waarom heeft de haven van Hamburg eigenlijk allerlei douane-kantoren bij de ingangen die je in Rotterdam (volgens mij ) niet ziet?
Op dat papiertje staat letterlijk gewoon de tijd waarop je de haven binnenrijdt, en van de ene naar de andere kant via die brug heb je X minuten nodig. Nou doen ze niet moeilijk als je daar een minuut naast zit, maar kom niet 5 minuten later pas aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jaaaaaa, Georgswerder, daar staan onze wagens ook dagelijks (en dientengevolge ben ik daar ook vaker geweest). En ik ben het helemaal met je eens, ook de stad (afgezien van een paar plekjes) is uitstekend met de vrachtwagen te bereiken, lekker ruime wegen en over het algemeen loopt het verkeer ook lekker door.
[..]
Ik weet het niet zeker, dus als ik het fout heb dan mag men mij graag verbeteren.
De Freihafen is een speciale zone ("vrije zone"), alle goederen die daar inkomen hoeven niet door de douane te worden ingeklaard. Pas als ze dat gebied verlaten moeten ze:
1. of worden ingeklaard door de douane
2. of als ze bestemd zijn voor buiten de EU, dan kan de vrachtwagen worden verzegeld zodat de douane op de plaats van bestemming (bijv. Rusland) het kan inklaren
Ongeveer 2/3 van de vracht gaat voor optie 1, en 1/3 van de vracht voor optie 2. Wat is het grote verschil? Behalve dat je niet bij 2 verschillende douane's je goederen heeft in te klaren (met 2x tijdsverlies, want de douane in Hamburg kan vreselijk zeiken, zoals ik al persoonlijk heb meegemaakt toen een container voor de zaak dagenlang vast zat) scheelt het de douane ook omdat ze niet zoveel tijd verliezen aan goederen die toch weer verdwijnen.
Dat is ook de reden waarom, als je alleen door de haven rijdt met je vrachtwagen (plus goederen), ook een papiertje moet hebben. Zodat ze kunnen zien dat je alleen xy geladen had toen je de haven inreed, en ook alleen xy hebt als je er weer uit gaat (en niet stieken z, zonder belasting te betalen, meeneemt). Alleen die controle's zijn redelijk matig, want ze hebben in mijn aanwezigheid nog nooit de wagen (in transit) overhoop gehaald, de juiste papieren waren genoeg.
Wat er nu wel gebeurd is dat ze de Freihafen drastisch hebben verkleind, ten eerste omdat ze dan het gebied beter kunnen controleren (met minder mensen), en ten tweede omdat het de verkeersproblemen beter oplost (er staat een groot hek om dat gebied met slechts een aantal ingangen).
Sja, ik heb wel eens ergens voor geleerd enzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:52 schreef von_Preussen het volgende:
Kijk, hoe het systeem precies werkt wist ik niet, maar zo is het duidelijk! Ook bedankt voor de extra info m.b.t. Rotterdam, dat vind ik erg interessant en weet ik erg te waarderen!![]()
Wat ik zo geweldig aan Hamburg vind is dat je 's nachts de stad voor je alleen hebt en dan met de auto heerlijk de stad kunt afstruinen. Dan ben je 2 a 3 uur onderweg, heb je zo 200km op de teller erbij, en dan ben je niet steeds rondjes gereden maar gewoon 1x een grote ronde door de stad gemaakt.
Nouja, rotterdam is ook niet geweldig.. Was daar een paar jaar terug een weekendje, man wat een lawaai daar zeg, snachts...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef Grielen het volgende:
Persoonlijk zou het me vreselijk lijken om in een stedelijk gebied te wonen.. vooral 's avonds heeft het iets naargeestigs. Ik was van de zomer 5 weken op Sicilië, in de stad Ragusa, en ik kan niet echt zeggen dat het straatbeeld 's avonds zo romantisch is als wordt beweerd...
Van welke kant kom je dan af?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat daar 's nachts niks te doen is, is ook de reden dat ik altijd dwars door de stad heen dender dan. Zal het mij verrekken dat je op een gegeven moment dan door een 30km zone komt, er is toch geen kip te bekennen en die flitspaal net na die ene al jaren in renovatie zijnde kerk is ook een bekende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik na een half jaar de weg in Warschau goed ken en ik weet hoe Poolse automobilisten kunnen zijn, vind ik het fijn rondrijden hier!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Zullen er best zijn!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:04 schreef BrinkydeBMW het volgende:
trouwens monsterd.
ik heb van een vriend gehoord dat er best dure auto's zijn in polen
Is dat echt zo?
Een hele uitlaat? Waarom dat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:09 schreef Goddelijker het volgende:
Jeej, een nieuwe uitlaat moet er onder mn auto!
Is je uitlaat gaan rotten of is ie gewoon kaduuk?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:09 schreef Goddelijker het volgende:
Jeej, een nieuwe uitlaat moet er onder mn auto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |