Je mag geen trommel op je schoot vervoeren?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef vannelle het volgende:
[ afbeelding ]
En wat betekent dit lampje?
Staat toch in het instructieboekje? En niet elke auto heeft dit, wat is dit voor theorievraag?
a: airbag staat ingeschakeldquote:Op maandag 10 januari 2011 19:00 schreef von_Preussen het volgende:
Dat er iets mis is met je airbag?
Ik zou zeggen B, maar dan wel voor een ongeluk.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
a: airbag staat ingeschakeld
b: airbag is uitgeschakeld
c: waarschuwing dat er voor een stoel een airbag aanwezig is.
Maar dat wist je al.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Je mag geen trommel op je schoot vervoeren?
Het was Aquote:Op maandag 10 januari 2011 19:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen B, maar dan wel voor een ongeluk.
idd, als ik een ander antwoord had gegeven was het ws. nog steeds fout geweest maar dan met een andere uitleg.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Edit: je kan ingeschakeld natuurlijk ook zo zien dat hij niet actief is, maar dat hij afgegaan is na een ongeluk.
Maar sinds wanneer zijn ze met van die achterlijke vragen gekomen, toen ik 6 jaar geleden mijn theorie behaalde (ja, eerste keer gezakt maar die middag meteen weer gedaan) zaten er wel enkele domme vragen tussen, maar zeker niet van deze onzin.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
idd, als ik een ander antwoord had gegeven was het ws. nog steeds fout geweest maar dan met een andere uitleg.
Hier ookn niet dat lampje, wel meerdere airbags...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:06 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een gelul zeg, ik heb dat lampje in mijn auto nog nooit gezien, en die heeft meer airbags dan ik vingers heb.
Maar je punt is helemaal duidelijk, het examen gaat helemaal nergens meer over en ik zou net zo hard zakken als je zelf al stelde.
Geen idee.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar sinds wanneer zijn ze met van die achterlijke vragen gekomen, toen ik 6 jaar geleden mijn theorie behaalde (ja, eerste keer gezakt maar die middag meteen weer gedaan) zaten er wel enkele domme vragen tussen, maar zeker niet van deze onzin.
Jup, TDU speelde ik offline omdat ik en niet legale versie had zeg maarquote:Op maandag 10 januari 2011 19:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier ookn niet dat lampje, wel meerdere airbags...
Lampje gaat bij mij juist branden als ik de airbag uitzet....
Sioegerd = ook tdu fan?
Was online echt tof, als je een clubje hebt.. lekker touren.:)quote:Op maandag 10 januari 2011 19:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jup, TDU speelde ik offline omdat ik en niet legale versie had zeg maar.. En nu wil ik online gaan spelen
Vriend van me gaat t ook spelenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Was online echt tof, als je een clubje hebt.. lekker touren.:)
Cool, keer online meet doen?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vriend van me gaat t ook spelen
En net bij de grote verbouwing.. Superhuis. Begane grond van witte baksteen en boven de buitengevel van cederhout
Beetje cruisen met de auto's onlinequote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Cool, keer online meet doen?
Zit nu op school, dure dat huis niet gezien, maar kom straks wel langs een ander "leuk" huis: de woeste Hoeve. En weer lekkers autorijden...:)
Het is 1 tunnel.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:57 schreef Piles het volgende:
Maar zijn het 2 tunnels, of 1 richtingsverkeer?
Als ik wikipedia mag geloven zijn er 2008 in totaal 300.000 auto's (die betalen 2 euro per keer), 63.000 fietsers en 700.000 voetgangers (die beide gratis) door de tunnel gekomen. Maar het meeste verkeer gaat vandaag de dag gewoon over verschillende andere bruggen / tunnels.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:57 schreef Piles het volgende:
Vet![]()
En het is nog belangrijke route ook zo te zienMaar zijn het 2 tunnels, of 1 richtingsverkeer?
Zulke dingen zoek ik in Nederland ook eigenlijk, om gewoon eens naartoe te rijden
Die eerste brug, is dat die hele lange in de Freihafen? Prachtig uitzicht was datquote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik wikipedia mag geloven zijn er 2008 in totaal 300.000 auto's (die betalen 2 euro per keer), 63.000 fietsers en 700.000 voetgangers (die beide gratis) door de tunnel gekomen. Maar het meeste verkeer gaat vandaag de dag gewoon over verschillende andere bruggen / tunnels.
Bijv. hier (ja, deze is wel door mij gemaakt):
Er zijn echter wel twee tunnelbuizen aanwezig, en als ik het goed zie kan je normaalgesproken van beide kanten oversteken.
Edit: ik zie net dat je de tunnel voor al je feesten en partijen ook kunt huren.![]()
Wat meer info hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Elbe_Tunnel_(1911)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |