abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91126473

En wat betekent dit lampje?
Staat toch in het instructieboekje? En niet elke auto heeft dit, wat is dit voor theorievraag?
pi_91126546
Dat er iets mis is met je airbag?
pi_91126555
Nog meer of snap je m'n punt al? ;)
pi_91126637
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef vannelle het volgende:
[ afbeelding ]

En wat betekent dit lampje?
Staat toch in het instructieboekje? En niet elke auto heeft dit, wat is dit voor theorievraag?
Je mag geen trommel op je schoot vervoeren?
pi_91126650
Tsja, er is idd een verschil tussen een examen verkeersregels en een examen autotechniek.
pi_91126713
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:00 schreef von_Preussen het volgende:
Dat er iets mis is met je airbag?
a: airbag staat ingeschakeld
b: airbag is uitgeschakeld
c: waarschuwing dat er voor een stoel een airbag aanwezig is.
pi_91126770
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:03 schreef vannelle het volgende:

[..]

a: airbag staat ingeschakeld
b: airbag is uitgeschakeld
c: waarschuwing dat er voor een stoel een airbag aanwezig is.
Ik zou zeggen B, maar dan wel voor een ongeluk.

Edit: je kan ingeschakeld natuurlijk ook zo zien dat hij niet actief is, maar dat hij afgegaan is na een ongeluk.
pi_91126783
quote:
10s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:01 schreef Piles het volgende:

[..]

Je mag geen trommel op je schoot vervoeren?
Maar dat wist je al. ;)
pi_91126858
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:03 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Ik zou zeggen B, maar dan wel voor een ongeluk.
Het was A
Daarom mag je ook geen kinderzitje neerzetten volgens hun maar dat stond niet in de vraag.
pi_91126940
Wat een gelul zeg, ik heb dat lampje in mijn auto nog nooit gezien, en die heeft meer airbags dan ik vingers heb.

Maar je punt is helemaal duidelijk, het examen gaat helemaal nergens meer over en ik zou net zo hard zakken als je zelf al stelde.
pi_91126967
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:03 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Edit: je kan ingeschakeld natuurlijk ook zo zien dat hij niet actief is, maar dat hij afgegaan is na een ongeluk.
idd, als ik een ander antwoord had gegeven was het ws. nog steeds fout geweest maar dan met een andere uitleg.
pi_91127033
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef vannelle het volgende:

[..]

idd, als ik een ander antwoord had gegeven was het ws. nog steeds fout geweest maar dan met een andere uitleg.
Maar sinds wanneer zijn ze met van die achterlijke vragen gekomen, toen ik 6 jaar geleden mijn theorie behaalde (ja, eerste keer gezakt maar die middag meteen weer gedaan) zaten er wel enkele domme vragen tussen, maar zeker niet van deze onzin.
pi_91127068
quote:
Op maandag 10 januari 2011 19:06 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een gelul zeg, ik heb dat lampje in mijn auto nog nooit gezien, en die heeft meer airbags dan ik vingers heb.

Maar je punt is helemaal duidelijk, het examen gaat helemaal nergens meer over en ik zou net zo hard zakken als je zelf al stelde.
Hier ookn niet dat lampje, wel meerdere airbags...
Lampje gaat bij mij juist branden als ik de airbag uitzet....
Sioegerd = ook tdu fan?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_91127225
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:08 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Maar sinds wanneer zijn ze met van die achterlijke vragen gekomen, toen ik 6 jaar geleden mijn theorie behaalde (ja, eerste keer gezakt maar die middag meteen weer gedaan) zaten er wel enkele domme vragen tussen, maar zeker niet van deze onzin.
Geen idee.
Laten we het er maar op houden dat ik een goede reden heb om me hier druk over te maken, dit was echt ongekende flauwekul.
Bovendien ben ik nu door m'n voorbeelden heen vrees ik, meer fouten had ik niet. :)
pi_91127371
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:08 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Hier ookn niet dat lampje, wel meerdere airbags...
Lampje gaat bij mij juist branden als ik de airbag uitzet....
Sioegerd = ook tdu fan?
Jup, TDU speelde ik offline omdat ik en niet legale versie had zeg maar O-).. En nu wil ik online gaan spelen :)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_91127437
quote:
Op maandag 10 januari 2011 19:14 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Jup, TDU speelde ik offline omdat ik en niet legale versie had zeg maar O-).. En nu wil ik online gaan spelen :)
Was online echt tof, als je een clubje hebt.. lekker touren.:)
pi_91127609
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:16 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Was online echt tof, als je een clubje hebt.. lekker touren.:)
Vriend van me gaat t ook spelen :P

En net bij de grote verbouwing.. Superhuis O+. Begane grond van witte baksteen en boven de buitengevel van cederhout O+
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_91128450
quote:
Op maandag 10 januari 2011 19:19 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Vriend van me gaat t ook spelen :P

En net bij de grote verbouwing.. Superhuis O+. Begane grond van witte baksteen en boven de buitengevel van cederhout O+
Cool, keer online meet doen? :P
Zit nu op school, dure dat huis niet gezien, maar kom straks wel langs een ander "leuk" huis: de woeste Hoeve. En weer lekkers autorijden...:)
pi_91128766
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Cool, keer online meet doen? :P
Zit nu op school, dure dat huis niet gezien, maar kom straks wel langs een ander "leuk" huis: de woeste Hoeve. En weer lekkers autorijden...:)
Beetje cruisen met de auto's online :P
pi_91132662
De oude Elbtunnel in Hamburg is wel een van de meest bizarre tunnels die er zijn. Hij stamt uit 1911, 426 meter lang en ligt 25 meter diep. Oorspronkelijk was hij voor paardekoetsen gemaakt, maar tegenwoordig gaan er voetgangers, fietsers en ook auto's doorheen. Dan zul je je afvragen, wat is daar zo bijzonder aan? Maar het feit dat je eerst met je auto en de lift naar beneden gaat is wel zeer uniek.

Hier een filmpje:
En hoewel ik regelmatig in Hamburg ben moet ik toegeven er zelf nog nooit doorheen te zijn geweest, maar het staat op het programma voor de volgende keer! :P
pi_91133093
Vet :D
En het is nog belangrijke route ook zo te zien :P Maar zijn het 2 tunnels, of 1 richtingsverkeer?

Zulke dingen zoek ik in Nederland ook eigenlijk, om gewoon eens naartoe te rijden :P
pi_91133587
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:57 schreef Piles het volgende:
Maar zijn het 2 tunnels, of 1 richtingsverkeer?

Het is 1 tunnel.
Met de lift wordt iedereen naar dezelfde kant van de tunnel gebracht zodat er maar 1 rijrichting nodig is.
pi_91134106
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:57 schreef Piles het volgende:
Vet :D
En het is nog belangrijke route ook zo te zien :P Maar zijn het 2 tunnels, of 1 richtingsverkeer?

Zulke dingen zoek ik in Nederland ook eigenlijk, om gewoon eens naartoe te rijden :P
Als ik wikipedia mag geloven zijn er 2008 in totaal 300.000 auto's (die betalen 2 euro per keer), 63.000 fietsers en 700.000 voetgangers (die beide gratis) door de tunnel gekomen. Maar het meeste verkeer gaat vandaag de dag gewoon over verschillende andere bruggen / tunnels.

Bijv. hier (ja, deze is wel door mij gemaakt):

Er zijn echter wel twee tunnelbuizen aanwezig, en als ik het goed zie kan je normaalgesproken van beide kanten oversteken.

Edit: ik zie net dat je de tunnel voor al je feesten en partijen ook kunt huren. :+

Wat meer info hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Elbe_Tunnel_(1911)
pi_91138038
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Als ik wikipedia mag geloven zijn er 2008 in totaal 300.000 auto's (die betalen 2 euro per keer), 63.000 fietsers en 700.000 voetgangers (die beide gratis) door de tunnel gekomen. Maar het meeste verkeer gaat vandaag de dag gewoon over verschillende andere bruggen / tunnels.

Bijv. hier (ja, deze is wel door mij gemaakt):

Er zijn echter wel twee tunnelbuizen aanwezig, en als ik het goed zie kan je normaalgesproken van beide kanten oversteken.

Edit: ik zie net dat je de tunnel voor al je feesten en partijen ook kunt huren. :+

Wat meer info hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Elbe_Tunnel_(1911)
Die eerste brug, is dat die hele lange in de Freihafen? Prachtig uitzicht was dat O+
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_91138785
Ga morgenochtend(7:00 heen) en middag(16:00terug) deze rit maken:
http://maps.google.nl/map(...).00527,0.013937&z=17

Wat kan ik verwachten kwa files?
Meeste files zijn de andere kant op toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')