De Bartmobile krijgt ergens volgende maand eerst nog een nieuwe distributieriem, en gaat daarna nog 70.000km mee. Dat is toch al gauw een jaar of 2, dus tegen die tijd zien we wel weer verderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is me alleen opgevallen bij de huidige generatie 3-series facelift (van 2008 tot 2011) en dan ook alleen bij de sedan en de touring. Zowel de coupé als de cabrio hadden daar geen last van, en hoe het met voorgaande generaties zit kan ik je niet zeggen.
Verder is het een heerlijke auto hoor, wil je niet afschrikken, maar dat is een aandachtspuntje voor tijdens de proefrit (mocht het om eentje uit die jaren gaan).
Zoals ik al zei, niks aan het handjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:54 schreef Purdey het volgende:
Hmm, hij is niet minder snel. Vanmorgen nog keihard weggescheurd bij een stoplicht, en een Land Rover achter me gelaten, linker rijbaan FTW! Voor de rest begrijp ik heulemaal niks van je technische verhaal VanNelleNet even bij de RDW gekeken, ik heb 4 cilinders
en 55 kW.
Ik hoef toch niet langs de garage hé?
Zoals ik eerder al zei:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, niks aan het handjeProbeer maar eens om een hééééééél klein beetje gas te geven, gegarandeerd dat het trillen meteen minder wordt of zelfs verdwijnt. Het is hetzelfde als dat er iets resoneert bij een bepaald geluid, de hele auto staat gewoon mee te trillen met de motor, da's alles
Bij een koude motor doet ie het gegarandeerd ook meer dan met een warme motor
Welkom in mijn autoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:
Afgelopen september zat ik achterin de Toyota Starslet van een maat, die komt ergens uit de jaren 90. De C-stijl etc. was nergens mee bekleed, je zag gewoon de rode lak en het staal wat eronder zat. Die hele auto rammelde en trilde aan alle kanten (niet verroest of onveilig ofzo, maar tis gewoone een simpele auto). Ik zat maar te denken, als er nu iets achterop klapt of we over de kop gaan dan is het net een pak melk wat je in elkaar knijpt, dan is het afgelopen met mij. Daardoor voelde ik me ook enorm onveilig (niet eens door het rijgedrag van mijn maat, die reed normaal).![]()
Gelukkig was het maar van Rotterdam naar Den Haag, maar wat was ik blij toen ik weer kon uitstappen. Sindsdien heb ik echt een fobie voor kleine, met name iets oudere, auto's ontwikkeld.
Dan ben ik toch blij als ik weer in mijn grote, stevige auto zit en boven alles uit toren, dan voel ik me weer veilig en kan de wereld aan.
Vat het alsjeblieft niet persoonlijk op, maar die negatieve ervaring heeft zich diep in mijn herinnering geworteld.quote:
Ik weet niet andersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vat het alsjeblieft niet persoonlijk op, maar die negatieve ervaring heeft zich diep in mijn herinnering geworteld.
Waar crash je liever mee? Starlet met 80 of die bak van jou met 240?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vat het alsjeblieft niet persoonlijk op, maar die negatieve ervaring heeft zich diep in mijn herinnering geworteld.
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei:
Mijn micra trilt als ik stil sta voor een stoplicht. Als ik dan ietwat gas geef, gaat het weg.
Ik wil dat het weggaat, het lijkt alsof mijn hele auto uit elkaar dreigt te vallen
Is dit altijd al geweest of is het een nieuw verschijnsel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei:
Mijn micra trilt als ik stil sta voor een stoplicht. Als ik dan ietwat gas geef, gaat het weg.
Ik wil dat het weggaat, het lijkt alsof mijn hele auto uit elkaar dreigt te vallen
Liever met een X5 met 120 dan met een Starlet met 80, om even met een realistische vergelijking te komen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar crash je liever mee? Starlet met 80 of die bak van jou met 240?
Het hoort gewoon zo hoor, niets aan het handje!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:52 schreef Purdey het volgende:
Even een logistieke vraag tussendoor, die nog auto gerealteerd is ook, hoe dóe ik het:
Nu sprak ik van de week House, die in de auto van Monsterd had gereden, en die gaf hetzelfde aan. M'n pa heeft er vanmiddag even naar gekeken, maar de uitlaat is het sowieso niet. Ook heeft hij het reservewiel en de krik stabieler neergelegd, maar nu trilt ie nog.
Lieve Mona, wat kan dit zijn?!
Haha, gaan jullie undercover op elkaars accountquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Het hoort gewoon zo hoor, niets aan het handje!![]()
Ps. dit is Monsterd
House! Foei! Uitspugen, nu!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Het hoort gewoon zo hoor, niets aan het handje!![]()
Ps. dit is Monsterd
Inloggen... jaaaaaaaaja....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nou, meneer heeft zich ingelogd op mijn computer en ik vind het onnodig om uit te loggen
Ik ga morgen ook weer "inloggen" bij m'n vriendinquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nou, meneer heeft zich ingelogd op mijn computer en ik vind het onnodig om uit te loggen
Zaterdag pasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef von_Preussen het volgende:
Wouden jullie vanavond niet naar de bergen rijden?
Was het uit dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook weer "inloggen" bij m'n vriendin![]()
* Grielen is inderdaad vrijgezel af..
En als je wilt kunnen uitloggen, moet je eerst.... juistquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Even scherp: Het ging om uit loggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |