Ik heb in mijn vriendenkring ook bijna geen vrouwen, en dat is niet voor niks.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook hoorMaar ik vind het ook wel prettig eens met een vrouw te kunnen praten. Dit hoeft geen directe collega te zijn of zo.
Q.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Q. het volgende:
De M-V verhouding moet gewoon goed zijn. En de vrouwen in kwestie moeten geen kinderen hebben, dan gaat het wel.
Ieder zijn voorkeurenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb in mijn vriendenkring ook bijna geen vrouwen, en dat is niet voor niks.
Mannen zijn veel relaxter in de omgang.
Maar ik ben ook secretaresse, en heb dus secretaresse-collega's als ik met vrouwen werk.
En ik ben al geen standaard secretaresse, de standaard secretaresse is zegmaar een bepaald slag waar ik dus echt niks mee heb.
Ik werk het liefst tussen die IT-ers, ingenieurs of in een bouwbedrijf ofzo.
veeg het eruitquote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef STING het volgende:
Zijn er hier mensen die veel waarde hechten aan dat 'Singles is not a status' plaatje?
Druk mee bezig!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q.
Ga eens snel beter worden.
Nee! Weg ermee!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef STING het volgende:
Zijn er hier mensen die veel waarde hechten aan dat 'Singles is not a status' plaatje?
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Q. het volgende:
De M-V verhouding moet gewoon goed zijn. En de vrouwen in kwestie moeten geen kinderen hebben, dan gaat het wel.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Q. het volgende:
Dat zou wel moeten!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet elke moeder heeft het de hele werkdag alleen over d'r kroost!
Nou, ik heb momenteel 2 mannelijke collega's die echt over iedereen achter hun rug om liggen te zeiken anders...quote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
En allemaal roddelen ze achter elkaars rug om, want zo zijn vrouwen. Al dat gekonkel, daar hou ik niet van. Mannen zeggen dan toch echt eerder waar het op staat.
Klopt, soms hangt er een kop thee aan hun lippenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet elke moeder heeft het de hele werkdag alleen over d'r kroost!
Echt niet, mafkees! We zijn niet voor niks niet thuis hequote:
QFT.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Q. het volgende:
Waar je me wilt zeggen dat mama's hun kinderen zat zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt niet, mafkees! We zijn niet voor niks niet thuis he
We weten toch allemaal al dat de vrouw het sterkere geslacht is. Dus die overmacht is niet nodig om een werkelijke overmacht te vormenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
QFT.
Er mogen best wat meer (leuke) vrouwen zijn dan mannen maar het moet geen overmacht worden idd
Het is een ontsnappingsdingquote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar je me wilt zeggen dat mama's hun kinderen zat zijn?
Of dat werk een goed excuus is om over kleddertjes te praten?
Wat een klootzak.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
Peu zei zaterdag trouwens wel dat ie wel kon merken dat ik een moeder ben
1x ! En dat was positiefquote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
Held.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef STING het volgende:
Naast secretaresses is er maar 1 type vrouw waar ik nog meer de schurft aan heb.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het evenementen bureau waar ik af en toe werk/assisteer werken hoofdzakelijk vrouwelijke studentes in hun latere studiejaren
Een moeder of een MILF?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
Ja het was vreselijk, in één klap was al mijn sexappeal wegquote:
Rechtse kaktutjesquote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Naast secretaresses is er maar 1 type vrouw waar ik nog meer de schurft aan heb.
Studentenmeisjes.
Hij dacht, ik maak toch geen kans, ik gooi gelijk al mijn glazen maar in?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
moederquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, soms hangt er een kop thee aan hun lippeneen rust momentje voor de rest.
Ik denk het ja..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij dacht, ik maak toch geen kans, ik gooi gelijk al mijn glazen maar in?
Dat kan ik me niet voorstellen, zoveel sexappeal krijg je echt niet zomaar weg.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het was vreselijk, in één klap was al mijn sexappeal weg
En hierom houdt iedereen van Qquote:Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, zoveel sexappeal krijg je echt niet zomaar weg..
Ik denk voordat ik in de verleiding kom, tussen al die beddenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij dacht, ik maak toch geen kans, ik gooi gelijk al mijn glazen maar in?
nooit dusquote:Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef Kluts het volgende:
Later als ik groot ben, word ik een MILF.
Hoe groot moet je daarvoor worden? 1.70?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef Kluts het volgende:
Later als ik groot ben, word ik een MILF.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Naast secretaresses is er maar 1 type vrouw waar ik nog meer de schurft aan heb.
Studentenmeisjes.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, zoveel sexappeal krijg je echt niet zomaar weg..
Ja, ik bedoel dan die meisjes die er allemaal hetzelfde uitzien, allemaal MER of Marketing gaan studeren omdat hun vriendinnen dat ook doen.quote:
En dan gaan klagen dat ze geen baan kunnen vinden omdat half nederland een non-studie heeft gedaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dan die meisjes die er allemaal hetzelfde uitzien, allemaal MER of Marketing gaan studeren omdat hun vriendinnen dat ook doen.Die huppelkutten.
Ooooh, oke. Ik ben geen huppelkut, dat scheeltquote:Op maandag 10 januari 2011 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dan die meisjes die er allemaal hetzelfde uitzien, allemaal MER of Marketing gaan studeren omdat hun vriendinnen dat ook doen.Die huppelkutten.
Neeee joh, je snapt er weer helemaal niets van.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar MILF is toch eigenlijke MILFBNWBSHAK?
Mother I'd like to fuck but never will because she has annoying kids?
Aah, eindelijk een label die ik op MILF's kan plakkenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:12 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Een label op een labelquote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, eindelijk een label die ik op MILF's kan plakken
O wacht het is ook F als in Fuck and niet MILHRWquote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef STING het volgende:
[..]
Neeee joh, je snapt er weer helemaal niets van.
Die zijn bij oma
Is wel een lang labetje zoquote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, eindelijk een label die ik op MILF's kan plakken
Nee, maar ik vind scharrelen ed met een MILF niks vanwege de kidsquote:
Ja ik ben jaloers omdat het geen HILF of GILF isquote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat Q dat tegen mij zei
Beetje dit soort types.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:11 schreef STING het volgende:
[..]
Wees gerust, ik denk dat Kluts eerder dit soort meisjes bedoeld
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had al een MI van MissB volgeplakt met stickers
maakt niet uit, ik kopieer em wel naar mn sigquote:
Sterker nog, ik wil al jaren ECHT iets in de marketing en communicatie gaan doen, maar ik durf niet omdat ik het idee heb dat ik dan op werk alleen maar tussen dat soort volk zit.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan gaan klagen dat ze geen baan kunnen vinden omdat half nederland een non-studie heeft gedaan.
Laat mij ook eens ja!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ben jaloers omdat het geen HILF of GILF is
Zo op je tepels en je kale poesquote:
Valt heel erg mee, kijk in mijn Facebook maar ff, vrijwel iedereen die niet in NL woont heeft dezelfde of een vergelijkbare opleidig gedaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wil al jaren ECHT iets in de marketing en communicatie gaan doen, maar ik durf niet omdat ik het idee heb dat ik dan op werk alleen maar tussen dat soort volk zit.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, wil je je even gedragen. Dat soort gedachtes zijn we hier niet van gediend.
Alles is voor Bassie!quote:
Kijk, zelfs Ang3l kan er tegenquote:
Heerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlijk *fap fap*quote:Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, zelfs Ang3l kan er tegen
Hebberig kreng! Jij hebt al zoveel...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles is voor Bassie!
Zo niet, dan voor angel
jij fapt echt om de haverklap he?!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlijk *fap fap*
ik dacht dat jij rustiger aan ging doen?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlijk *fap fap*
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:19 schreef Kluts het volgende:
Angel, ik zag laatst een clip met tieten met oogjes!
hoiquote:
Lijkt me erg pijnlijk voor je if I take the stickers, wil ik je ook niet aandoen enzoquote:Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
If you can't take the stickers, get out of the MI
Het scheelt dat ik smooth benquote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef STING het volgende:
[..]
Lijkt me erg pijnlijk voor je if I take the stickers, wil ik je ook niet aandoen enzo
als t mooi kaal is, valt t wel mee. T zijn de haartjes die het pijnlijk maken.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef STING het volgende:
[..]
Lijkt me erg pijnlijk voor je if I take the stickers, wil ik je ook niet aandoen enzo
Jezelf masturberen telt niet als sex. Het is gewoon natuurlijk. Plus een makkelijke manier om 10 eur te verdienen zonder dat je die oude man aan hoeft te raken.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik dacht dat jij rustiger aan ging doen?![]()
btw, mn sig
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:19 schreef Kluts het volgende:
Angel, ik zag laatst een clip met tieten met oogjes!
quote:
En je tepels dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik smooth ben
ik weet niet wat afstotelijker is, die hoofden, die hangtieten of die verfquote:
smooth hoor, wat denk jij nou van me?!quote:
haar rond tepels? Ieuwquote:
The horrorquote:Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zouden je moeders maar zijn
Jij kan het beter? ik wachtquote:Op maandag 10 januari 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo, die middelste oogjes kijken wel erg naar de grond
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
smooth hoor, wat denk jij nou van me?!
Neehee.quote:
Gooi er maar een MI tegenaanquote:
ik heb het idee dat die dochters daar ook zo rondlopenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zouden je moeders maar zijn
Dan krijg ik de melding: MI KAPOT, input of real images neccesaryquote:Op maandag 10 januari 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gooi er maar een MI tegenaanEn duh, kan ik het beter
Heb jij even pech dan, falende apparatuur..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan krijg ik de melding: MI KAPOT, input of real images neccesary
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hebberig kreng! Jij hebt al zoveel...
ik heb borsthaar, dus dat wordt sowieso geen prettige ervaringquote:Op maandag 10 januari 2011 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Neehee.
Doe maar eens een pleister met het plakkerige gedeelde op je tepels.
En nee, ik spreek niet uit ervaring
geen gekke vraag toch, jij bent tenslotte ook al moeder...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
Gooi er maar een MI tegenaanEn duh, kan ik het beter
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar! Hij stond met een oude vriend van me te praten met wiens echtgenoot ik ruzie heb. EN hij keek me aan met een, dacht ik, arrogante blik toen ik iets tegen die ouwe vriend ging zeggen. Dus ik dacht: o die heeft met die echtgenoot gepraat en zal wel stomme dingen gehoord hebben en me niet moeten. En toen ie naar huis ging lachte ik lief naar hem, want zo ben ik, en toen lachte ie lief terug en maakte ie een knikje met z'n hoofd alsof ie wilde zeggen "Volg me". En hij liep over de dansvloer heen richting de bar voor. Ik dacht "Heb ik dat nou goed gezien?" dus ik zei tegen vrienden dat ik wel ff wat drinken ging halen en toen stond ie daar dus inderdaad op me te wachten en zei tegen me "Hey.... zin om even mee naar buiten te gaan?" en toen hebben we buiten tegen de muur echt enorm staan zoenen.
SORRY!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
geen gekke vraag toch, jij bent tenslotte ook al moeder...
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:12 schreef Ang3l het volgende:
euhm die post ik net toch al?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En vergeet de enge tieten niet
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En vergeet de enge tieten niet
Heb je echt het idee dat ik op zat te letten?quote:
Het gaat hier zovaak over tieten dat het niet meer uitmaakt.quote:
En terecht, zo'n MI wil je echt nietquote:Op maandag 10 januari 2011 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu al uit ons geheugen verbannen
Het zit je hoog he, hoe vaak ik je daar al niet over heb gehoord.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En terecht, zo'n MI wil je echt nietik heb al eens een hele mooie stevige D-cup zien verschrompelen tot een oprolbaar theezakje
Een beetje Feitosa-achtig, die schepte ook altijd op over die ene vriendin met grote tieten die hij ooit had.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zit je hoog he, hoe vaak ik je daar al niet over heb gehoord.
Ze was zó lekker, gvd. Kut kindquote:Op maandag 10 januari 2011 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zit je hoog he, hoe vaak ik je daar al niet over heb gehoord.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een beetje Feitosa-achtig, die schepte ook altijd op over die ene vriendin met grote tieten die hij ooit had.
Heel ver onder mn bureau stoppenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:35 schreef Watertornado het volgende:
PeuRac: wat de fak moet je met dat lelijke ding.
Een D-cup is overrated.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb maar 1 meisje gehad met kleinere borsten dan een D-cup
Echt lomp groot en hondslelijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel ver onder mn bureau stoppenzodat de wielen van mn bureau niet over de snoeren rijden
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb maar 1 meisje gehad met kleinere borsten dan een D-cup
O dan wil je de sms-jes helemaal niet lezen:quote:Op maandag 10 januari 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dit is gewoon gemeen, durf je wel tegen een onschuldig droogstaand meisje!
quote:Damn wat ben je lekker zeg! Je zoent heerlijk. Ik wou dat je naast me kon slapen.
quote:Kom hierheen man... ik wil je.
quote:Aww damn. Ik heb zin in je. Blijf bij me slapen, ik wil je.
ja en dan wordt het iets te explicietquote:Taxi dan? Ik heb echt zin in kei
Alles na half 6 vind ik prima. Yuki gaat iets na 18u van dr werk weg en die zal 20min nodig hebben om hier te komen. T is handig om voor die tijd boodschappen gedaan te hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt lomp groot en hondslelijk.
Wanneer moet ik bij je zijn trouwens?
Goed bezig daar jijquote:Op maandag 10 januari 2011 13:36 schreef HeatWave het volgende:
Zo, die was beter getimed.
Vaag gesprek over werken, ik het clichee "ik ben hier niet om vrienden te maken".
*zacht fluisterend naast me* "Die indruk krijg ik gelukkig niet" *knipper knipper*
Gevolgd door een knuffel.
het is een rare dag.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan wil je de sms-jes helemaal niet lezen:
[..]
[..]
[..]
[..]
ja en dan wordt het iets te expliciet
Die smsjes zijn vooral leuk als t toch niet kanquote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Doe jij niet zo smsen dan?quote:
Ondertussen ben ik wel meer een voorstander van stevig + vorm dan het formaat. Maar erwtjes word ik gewoon niet warm vanquote:Op maandag 10 januari 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer iets voor op de tegen-lijst!
Het rijk alleen bedoel je.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
Ah, toe dan
Pa en ma gaan volgende week op vakantie naar Rome, m'n jongste zusje gaat ook mee. En wie niet? Ik, want ik heb tentamensAAARGH
Feestje bij Samzz dusquote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
Ah, toe dan
Pa en ma gaan volgende week op vakantie naar Rome, m'n jongste zusje gaat ook mee. En wie niet? Ik, want ik heb tentamensAAARGH
Fuckquote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
Ah, toe dan
Dit mag, ze is uitzendkrachtquote:
Ja? Dus? Das jammer, maar als je had gewerkt had je ook niet gekund.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
Ah, toe dan
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
Ah, toe dan
Denkt ze via jou een vaste aanstelling te kunnen scoren?quote:
Hij sms'te MIJ zoquote:
Welk deel van 'Ik heb tentamens' heb jij niet gelezen?quote:
Dat dan weer welquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja? Dus? Das jammer, maar als je had gewerkt had je ook niet gekund.
Bon. Het station had ik ook al gevonden (en toen zag ik net de trein wegrijden en de bus er weer aankomen dus toen rende ik snel terug.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles na half 6 vind ik prima. Yuki gaat iets na 18u van dr werk weg en die zal 20min nodig hebben om hier te komen. T is handig om voor die tijd boodschappen gedaan te hebben
Is prima te combineren met een feestje hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk deel van 'Ik heb tentamens' heb jij niet gelezen?
[..]
Dat dan weer wel
[..]
Waarom niet?
Ik had gedronken en geen zin om de auto in te stappen voor sex.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die smsjes zijn vooral leuk als t toch niet kan
nee, ze mag hier sowieso niet solliciteren de aankomende maanden, contract etcquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denkt ze via jou een vaste aanstelling te kunnen scoren?
Sterktequote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga maar eens naar jeugdzorg, wish me luck
Vast wel. Maar dan kom ik dus niet aan studeren toe en ga ik uitstelgedrag vertonen. Dus geen feestjes hier.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is prima te combineren met een feestje hoor
Succesquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
He wat jammer nouquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ze mag hier sowieso niet solliciteren de aankomende maanden, contract etc.
God gaat met je, MissB!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
Succesquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
Hoezo? Ik stopte toch op tijd. Toen de sms-jes echt expliciet werdenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, duw me maar over het randje! Lul
Succes, MissBquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
Wat doe je engquote:
Oeh, dolletjes. Kind, doe niet zo gek, mallerd, hihi.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij sms'te MIJ zo
Ik heb mijn reacties maar ff niet gepost
Ja dit was nog zo onduidelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo? Ik stopte toch op tijd. Toen de sms-jes echt expliciet werden
hehe, juist als ik dronken ben en geil doe ik zulke dingenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had gedronken en geen zin om de auto in te stappen voor sex.
Ga je sowieso last van krijgen. Ik weet zeker dat je ouders zo blij zijn dat het huis zo schoon is als ze terugkomen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel. Maar dan kom ik dus niet aan studeren toe en ga ik uitstelgedrag vertonen. Dus geen feestjes hier.
Omdat je dan ook niet een week vantevoren kan bedenken dat je een week weg wil.quote:
seks rochelenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, juist als ik dronken ben en geil doe ik zulke dingen(nouja, geen auto rijden, maar wel sex rochelen).
sex rochelenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, juist als ik dronken ben en geil doe ik zulke dingen(nouja, geen auto rijden, maar wel sex rochelen).
Kut is dat jaquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bon. Het station had ik ook al gevonden (en toen zag ik net de trein wegrijden en de bus er weer aankomen dus toen rende ik snel terug.)
Ja maar mijn levendige fantasiequote:Op maandag 10 januari 2011 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo? Ik stopte toch op tijd. Toen de sms-jes echt expliciet werden
Ja, maar als er dus een feestje bij komt, is de motivatie helemaal wegquote:Op maandag 10 januari 2011 13:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je sowieso last van krijgen. Ik weet zeker dat je ouders zo blij zijn dat het huis zo schoon is als ze terugkomen.
Nee, want als ik zou werken, zou dat ook niet een week van tevoren bekendgemaakt worden. Pa had het er twee maand geleden al over, maar toen dacht ik dat hij een grap maaktequote:Op maandag 10 januari 2011 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je dan ook niet een week vantevoren kan bedenken dat je een week weg wil.
Toen ik bij jou wegging reed de bus zo weg bij de halte toen ik voor de deuren stond, zeg maar.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut is dat jaik ken gelukkig de bus en trein tijden redelijk. Dr komen er 2 3min uit elkaar. Ik ga altijd voor de 1e en pak meestel de 2e
quote:
Dat 'sex rochelen' is wel echt een gigantische afknapper, dat snap je?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja maar bij seks rochelen heb ik een heel ander beeldquote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geil + dronken =
![]()
De volgende ochtend alleen soms
Ja alleen als je dan ook iets met je geilheid kan doenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geil + dronken =
![]()
Ja, het is jammer, maar je tentamens zijn belangrijker lijkt me.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want als ik zou werken, zou dat ook niet een week van tevoren bekendgemaakt worden. Pa had het er twee maand geleden al over, maar toen dacht ik dat hij een grap maakte
Klote chauffeurs zijn het jaquote:Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toen ik bij jou wegging reed de bus zo weg bij de halte toen ik voor de deuren stond, zeg maar.
Dus toen dacht ik: op naar het station!
Voor degene die naast jou wakker wordt?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geil + dronken =
![]()
*wtf is dat voor een bostrol naast me*quote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geil + dronken =
![]()
Daarom ga ik dus ook niet meequote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is jammer, maar je tentamens zijn belangrijker lijkt me.
Het zijn net tietenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alleen als je dan ook iets met je geilheid kan doen
Idd balen, oh well, Rome loopt niet wegquote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ga ik dus ook niet meeMaar dat maakt het balen er niet minder om, I
Rome.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor degene die naast jou wakker wordt?
Daar kan je ook niks mee doen?quote:
HW, het ging net even 3 posts niet daarover.quote:
Ja, is jammer, maar ja, voor een hoger doel!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rome.
als je straks een succesvol advocate bent kan je zo vaak als je wilt op vakantie naar romequote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rome.
dit dusquote:Op maandag 10 januari 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, is jammer, maar ja, voor een hoger doel!
Kan later dit jaar ook altijd nogquote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rome.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar mijn levendige fantasie
Zo. En nou hou ik opSPOILER: om MissB te pestenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daaromquote:Op maandag 10 januari 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, is jammer, maar ja, voor een hoger doel!
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Evil kreng jij.SPOILER: om MissB te pestenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. En nou hou ik opIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maar ik wil dus geen advocaat wordenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
als je straks een succesvol advocate bent kan je zo vaak als je wilt op vakantie naar rome
[..]
dit dus
Mijn telefoon moet gewoon een blaastestslot krrijgenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geil + dronken =
![]()
Wat wel dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik wil dus geen advocaat worden
waarom denk ik dat dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik wil dus geen advocaat worden
We zijn echt verdoemdquote:Op maandag 10 januari 2011 13:49 schreef Kluts het volgende:
HW, je had gelijk met dat Idiocracy verhaal laatst.
Domme mensen die zich voortplanten.
"Brooklyn, Romeo en Cruz ..."quote:Op maandag 10 januari 2011 13:49 schreef Kluts het volgende:
HW, je had gelijk met dat Idiocracy verhaal laatst.
Domme mensen die zich voortplanten.
Weet ik nog niet. Het lijkt me wel leuk om iets die richting op te doen, maar ik wil echt niet in de rechtbank procederen of zoquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn telefoon moet gewoon een blaastestslot krrijgen
Ik zie jou eigenlijk sowieso meer iets in de dieren hoek doen, en dat bedoel ik niet negatiefquote:Op maandag 10 januari 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Het lijkt me wel leuk om iets die richting op te doen, maar ik wil echt niet in de rechtbank procederen of zo
Terwijl een beroep als advocaat me juist in bepaalde opzichten geweldig lijkt.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Het lijkt me wel leuk om iets die richting op te doen, maar ik wil echt niet in de rechtbank procederen of zo
ik sta achter wat ik stuur, dronken of nietquote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik in het recht ook de hippische kant opquote:Op maandag 10 januari 2011 13:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie jou eigenlijk sowieso meer iets in de dieren hoek doen, en dat bedoel ik niet negatief
Dat zijn wel de momenten dat ik achteraf blij ben dat ik geen ping/whatsapp hebquote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook. Dat is vaak het ergstequote:Op maandag 10 januari 2011 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik sta achter wat ik stuur, dronken of niet
Tuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
en na die nacht liet ie niks meer van zich horen?
Mij ook, daarom wil ik kijken of het Hippisch recht wat voor me is. Maar ik wil dus niet de rechtbank in, daar ben ik niet geschikt voorquote:Op maandag 10 januari 2011 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl een beroep als advocaat me juist in bepaalde opzichten geweldig lijkt.
Ik weet nog dat ik het bijzonder teleurstellend vond toen ik te horen kreeg wat je met HBO Recht kon doen. Genoeg reden om te stoppen, dacht ik toenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
Ah. Opkomen voor de rechten van dieren en/of het milieu enzo?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik in het recht ook de hippische kant op
behalve een vermoeide rechterquote:Op maandag 10 januari 2011 13:52 schreef Ripley het volgende:
ow, echt in de rechtbank de advocaat uithangen lijkt me juist geweldig.
Niemand die zeurt dat je te stellig bent of te veel argumenten hebt
Je zou denken dat alle advocaten vrouw zouden zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is volgens mij juist de bedoeling in een rechtzaal.
Je moet wel enorm stevig in je schoenen staan. En strafprocesrecht is echt bikkelhard.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:52 schreef Ripley het volgende:
ow, echt in de rechtbank de advocaat uithangen lijkt me juist geweldig.
Niemand die zeurt dat je te stellig bent of te veel argumenten hebt
Die wetten moeten nog ontwikkeld worden. Maar, paarden inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2011 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ah. Opkomen voor de rechten van dieren en/of het milieu enzo?
--edit--
Ah, specifiek voor paarden
Zou ik ook zeggenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik het bijzonder teleurstellend vond toen ik te horen kreeg wat je met HBO Recht kon doen. Genoeg reden om te stoppen, dacht ik toen
Hoezo, hebben ze er ook stofzuigers en keukens?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Je zou denken dat alle advocaten vrouw zouden zijn.
Ja, daar kan je echt niks mee. MBO recht net zo, dat is het gewoon allemaal net niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik het bijzonder teleurstellend vond toen ik te horen kreeg wat je met HBO Recht kon doen. Genoeg reden om te stoppen, dacht ik toen
Vanwaar is die behoefte ontstaan, speciale wetten voor paarden?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet wel enorm stevig in je schoenen staan. En strafprocesrecht is echt bikkelhard.
[..]
Die wetten moeten nog ontwikkeld worden. Maar, paarden inderdaad
Daar ben ik het zooooooooooo mee eens!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar wel keukenschortjes, en befjesquote:Op maandag 10 januari 2011 13:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoezo, hebben ze er ook stofzuigers en keukens?
Nou, ik doelde met die zin meer op je post voor de editquote:Op maandag 10 januari 2011 13:55 schreef STING het volgende:
[..]
Vanwaar is die behoefte ontstaan, speciale wetten voor paarden?
Maar daar klopt sowieso niks van, of iemand schuldig of onschuldig is wordt bepaald door de mate waarin je de jury kan bespelen. Zelfs met onomstotelijke bewijzen kan je daar nog vrijgesproken wordenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:55 schreef Kluts het volgende:
Overigens lijkt me qua beroepuitoefening advocaat in de US of A een stuk interessanter, want daarin bespeel je ook echt in bepaalde mate de jury ed. Dat vind ik dan wel interessant.
Verder vind ik het Amerikaanse rechtssysteem kant nog wal raken, maar ik kan me voorstellen dat advocaat daarin zijn heel anders is dan hier.
Of je krijgt de volgende ochtend een sms: zo jij had het naar je zin vannachtquote:Op maandag 10 januari 2011 13:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar ben ik het zooooooooooo mee eens!echt.. Als ik wil zien hoe laat ik thuis gekomen ben bekijk ik dat altijd met het schaamrood op mn wangen van de smsjes die ik verstuurd heb. Hoewel het de laatste tijd gelukkig meevalt.
welke stempel dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Advocaten... toch een beroep met een stempel.
Net als belastinginspecteur.
En hoer.
Haha, eeeeeeh, ja, of het verzoek van een ex om haar uit de tel. lijst te halenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je krijgt de volgende ochtend een sms: zo jij had het naar je zin vannacht
Ah en paarden vallen officieel natuurlijk niet onder gezelschaps-/huisdierenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik doelde met die zin meer op je post voor de editMaar, zoals bij alle huisdieren, is er geen gezondheid- en welzijnswet voor paarden. Die zou er eigenlijk wel moeten zijn
De paardenindustrie is veel meer dan vrijwilligers en hobbyquote:Op maandag 10 januari 2011 13:57 schreef Kreator het volgende:
Toch vraag ik me in de praktijk wel af wat voor betaalde banen er nou echt zijn, qua paard en recht. Met name omdat het een industrie is die veel op vrijwilligers/hobby draait en er nogal veel mensen zijn die (lijkt mij) allemaal azen op die ene betaalde functie.
En de leukste: Goh wat stuur jij leuke smsjes als je gezopen hebt. Moesten vast niet naar mij.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, eeeeeeh, ja, of het verzoek van een ex om haar uit de tel. lijst te halen
Er zit natuurlijk wel heel veel geld in die business. Natuurlijk niet de hobbyknollen op een veldje in Schubbekutteveen, maar een beetje racepaard kost tonnenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:57 schreef Kreator het volgende:
Toch vraag ik me in de praktijk wel af wat voor betaalde banen er nou echt zijn, qua paard en recht. Met name omdat het een industrie is die veel op vrijwilligers/hobby draait en er nogal veel mensen zijn die (lijkt mij) allemaal azen op die ene betaalde functie.
Dat dacht ik ook, het is een miljarden businessquote:Op maandag 10 januari 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
De paardenindustrie is veel meer dan vrijwilligers en hobbyPaarden zijn een van de grootste exportproducten van Nederland. Er gaat met de verkoop en inkoop miljarden gemoeid.
zolang dat verzoek niet van haar zelf af komt, carequote:Op maandag 10 januari 2011 13:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, eeeeeeh, ja, of het verzoek van een ex om haar uit de tel. lijst te halen
In de raceindustrie gaat miljarden om. De dressuur- en springwereld net zo. Over de endurance wil ik niet eens pratenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel heel veel geld in die business. Natuurlijk niet de hobbyknollen op een veldje in Schubbekutteveen, maar een beetje racepaard kost tonnen.
Daar wordt vast om gemat ergens.
Schubbekutteveen bestond gewoon echtquote:Op maandag 10 januari 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel heel veel geld in die business. Natuurlijk niet de hobbyknollen op een veldje in Schubbekutteveen, maar een beetje racepaard kost tonnen.
Daar wordt vast om gemat ergens.
Jawel. Tenzij bedrijfsmatig, maar dat is met alle dieren zo.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ah en paarden vallen officieel natuurlijk niet onder gezelschaps-/huisdieren
Geld zat dusquote:Op maandag 10 januari 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de raceindustrie gaat miljarden om. De dressuur- en springwereld net zo. Over de endurance wil ik niet eens pratenAl die rijke olie-sjeiks met hun Arabische volbloeden.
die hebben tegenwoordig nieuwe speeltjes, voetballersquote:Op maandag 10 januari 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
Al die rijke olie-sjeiks met hun Arabische volbloeden.
Je moet voor de lol eens gaan kijken bij veilingen. Wat voor auto's je daar ziet staan, de mensen die er rondlopen. Dat is echt de elite. Compleet gestoord wat die mensen aan geld uitgeven in de paarden.quote:
Hmm. Heb je iets van een specifiek voorbeeld, waar bijv. een wet voor zou moeten zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Tenzij bedrijfsmatig, maar dat is met alle dieren zo.
Maar hoe groot is die markt qua werk. Dat bedoelde ik meer. Is dat niet iets waar het neefje van de sjeik toevallig inrolt?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de raceindustrie gaat miljarden om. De dressuur- en springwereld net zo. Over de endurance wil ik niet eens pratenAl die rijke olie-sjeiks met hun Arabische volbloeden.
Tis niet echt mijn scene zeg maarquote:Op maandag 10 januari 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet voor de lol eens gaan kijken bij veilingen. Wat voor auto's je daar ziet staan, de mensen die er rondlopen. Dat is echt de elite. Compleet gestoord wat die mensen aan geld uitgeven in de paarden.
En dan heb ik het nog niet eens over het geld dat omgaat in de fokkerij
Altijdquote:
Hoe bedoel je? Qua welzijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:02 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm. Heb je iets van een specifiek voorbeeld, waar bijv. een wet voor zou moeten zijn?
Het is een wereldwijd groeiende industrie met enorm veel vraag naar mensen met verstand van zakenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar hoe groot is die markt qua werk. Dat bedoelde ik meer. Is dat niet iets waar het neefje van de sjeik toevallig inrolt?
Nee dat zijn gewoon de users.quote:
Ja, gisteren. Heel slecht laden en raar quoten en zo.quote:
Maar nu dat er nog geen wetgeving in Nederland voor bestaat, is er dan nu uberhaupt al werk te vinden?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een wereldwijd groeiende industrie met enorm veel vraag naar mensen met verstand van zaken
Vrijwel alle wetten zoals we ze kennen zijn vanuit het bedrijfsleven gelobbyd.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Maar nu dat er nog geen wetgeving in Nederland voor bestaat, is er dan nu uberhaupt al werk te vinden?
Er bestaat geen wetgeving voor welzijn. Verder is het huidige Hippische recht vooral via het privaatrecht toepasbaar en dat is heel breedquote:Op maandag 10 januari 2011 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Maar nu dat er nog geen wetgeving in Nederland voor bestaat, is er dan nu uberhaupt al werk te vinden?
Ik ook van jouquote:Op maandag 10 januari 2011 14:10 schreef Kreator het volgende:
Knetterpoep, wat is het druk hier.doei
Ah, duidelijk, de SRP.. en de GWvD. Logisch.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er bestaat geen wetgeving voor welzijn. Verder is het huidige Hippische recht vooral via het privaatrecht toepasbaar en dat is heel breed
En zoals ik zei, de wetten zijn in de maak, de SRP draait (eindelijk) overuren om de minister van informatie te voorzien. Ik denk niet dat het lang gaat duren of het eerste concept ligt op tafel en de GWvD gaat er definitief uit
Dat zeg ik, ik ook van jouquote:Op maandag 10 januari 2011 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Druk op de zaak *hier*, achterlijke sociaal gehandicapte tyfusnerd.
Ja, sorry, Sectorraad Paarden en de Gezondheid- en welzijnswet voor dieren.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, duidelijk, de SRP.. en de GWvD. Logisch.
Gelijk een paarden advertentie onderaanquote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, sorry, Sectorraad Paarden en de Gezondheid- en welzijnswet voor dieren.
Nee, dat zijn beroepsmongolen.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Gelijk een paarden advertentie onderaan
En ben je dan ook lid van de PvdD?
Nee, serieus, die houden zich momenteel te veel bezig met de verkeerde dingen. De partij had potentie, maar heeft zich de laatste jaren erg belachelijk gemaaktquote:
Ui wel, skip de champignons, dat vind ik niet lekker bij ei.quote:
Niet zo gevolgd eigenlijk. Het is beter dan nietsquote:Op maandag 10 januari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, serieus, die houden zich momenteel te veel bezig met de verkeerde dingen. De partij had potentie, maar heeft zich de laatste jaren erg belachelijk gemaakt
Ja, toch welquote:Op maandag 10 januari 2011 14:29 schreef STING het volgende:
[..]
Niet zo gevolgd eigenlijk. Het is beter dan niets
Sunny side upquote:Op maandag 10 januari 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
Ik ben een uitsmijter-bak-masterin!
Alleen zelf hou ik niet van gebakken ei.
Negatieve reclame is ook reclame. Ik vond 't eerlijk gezegd wel een goede zet.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, toch welHoe geloofwaardig acht jij als leek een partij die de vissenkom af wil schaffen?
Hoewel afschaffing geheel terecht is, heeft o.a. dat feit gezorgd voor een hele negatieve sfeer om die partij. En de duizenden kamervragen die ze stellen...
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef Watertornado het volgende:
Jawoor dat heb ik weer! Strijkijzer gaat mutsen! Hij gaat vanzelf op "Auto-Off". Wat opzich een handige feature is verandert nu in een draak van een instelling.
Je kunt dus 5 minuten or-so strijken en dan moet je de steker even uit en in de wandcontactdoos doen.
Dat is het, maar door meer omstandigheden is die partij behoorlijk in discrediet geraakt, imo. Ze moeten prioriteiten gaan stellen en niet de boeren maar de particulier gaan lastig vallen, bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 januari 2011 14:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Negatieve reclame is ook reclame. Ik vond 't eerlijk gezegd wel een goede zet.
Geloof me, je kan uitsmijters/omeletten bakken, of echt UBERuitsmijters/omeletten.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan ik zelfs, zo verkoop je je niet echt Kluts
Wat is dat dan voor vaagheidquote:Op maandag 10 januari 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geloof me, je kan uitsmijters/omeletten bakken, of echt UBERuitsmijters/omeletten.
Ik kan alleen zelf geen gebakken ei eten want daar krijg ik op de een of andere rare manier koppijn van. Met gekookt ei heb ik dat niet.
Ja, geen idee, ik heb dat ook met appelsap. Al van kleins af aan.quote:
Ik heb er net wat beukers op gegeven, volgens mij gaat dat werken. Ik gaan weer verder met strijken.quote:
dat is inderdaad erg raarquote:Op maandag 10 januari 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geloof me, je kan uitsmijters/omeletten bakken, of echt UBERuitsmijters/omeletten.
Ik kan alleen zelf geen gebakken ei eten want daar krijg ik op de een of andere rare manier koppijn van. Met gekookt ei heb ik dat niet.
Raarquote:Op maandag 10 januari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, geen idee, ik heb dat ook met appelsap. Al van kleins af aan.
Ik wijt het maar aan het feit dat ik migraine heb en het misschien daarmee samenhangt ofzo, ik heb geen idee.
En je kan mensen uitnodigenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
Trouwens is het ook wel lekker dat pa en ma weg gaan voor een week, dan kan ik lekker al m'n boeken en papieren, laptop, wetboeken en schrijfspul naar beneden verhuizen en dan heb ik nog meer ruimte![]()
![]()
Oh, nog meer ruimte om rommel te maken dus
En dan uiteindelijk nog haasten en weinig lerenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
Trouwens is het ook wel lekker dat pa en ma weg gaan voor een week, dan kan ik lekker al m'n boeken en papieren, laptop, wetboeken en schrijfspul naar beneden verhuizen en dan heb ik nog meer ruimte![]()
![]()
Oh, nog meer ruimte om rommel te maken dus
Dat kan, maar dat ga ik niet doenquote:
Dat staat niet in de planningquote:Op maandag 10 januari 2011 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk nog haasten en weinig leren
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat ga ik niet doen
[..]
Dat staat niet in de planning
Ik ben van plan me er ook echt aan te houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |