Ik heb in mijn vriendenkring ook bijna geen vrouwen, en dat is niet voor niks.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook hoorMaar ik vind het ook wel prettig eens met een vrouw te kunnen praten. Dit hoeft geen directe collega te zijn of zo.
Q.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Q. het volgende:
De M-V verhouding moet gewoon goed zijn. En de vrouwen in kwestie moeten geen kinderen hebben, dan gaat het wel.
Ieder zijn voorkeurenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb in mijn vriendenkring ook bijna geen vrouwen, en dat is niet voor niks.
Mannen zijn veel relaxter in de omgang.
Maar ik ben ook secretaresse, en heb dus secretaresse-collega's als ik met vrouwen werk.
En ik ben al geen standaard secretaresse, de standaard secretaresse is zegmaar een bepaald slag waar ik dus echt niks mee heb.
Ik werk het liefst tussen die IT-ers, ingenieurs of in een bouwbedrijf ofzo.
veeg het eruitquote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef STING het volgende:
Zijn er hier mensen die veel waarde hechten aan dat 'Singles is not a status' plaatje?
Druk mee bezig!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q.
Ga eens snel beter worden.
Nee! Weg ermee!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef STING het volgende:
Zijn er hier mensen die veel waarde hechten aan dat 'Singles is not a status' plaatje?
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Q. het volgende:
De M-V verhouding moet gewoon goed zijn. En de vrouwen in kwestie moeten geen kinderen hebben, dan gaat het wel.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Q. het volgende:
Dat zou wel moeten!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet elke moeder heeft het de hele werkdag alleen over d'r kroost!
Nou, ik heb momenteel 2 mannelijke collega's die echt over iedereen achter hun rug om liggen te zeiken anders...quote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
En allemaal roddelen ze achter elkaars rug om, want zo zijn vrouwen. Al dat gekonkel, daar hou ik niet van. Mannen zeggen dan toch echt eerder waar het op staat.
Klopt, soms hangt er een kop thee aan hun lippenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet elke moeder heeft het de hele werkdag alleen over d'r kroost!
Echt niet, mafkees! We zijn niet voor niks niet thuis hequote:
QFT.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Q. het volgende:
Waar je me wilt zeggen dat mama's hun kinderen zat zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt niet, mafkees! We zijn niet voor niks niet thuis he
We weten toch allemaal al dat de vrouw het sterkere geslacht is. Dus die overmacht is niet nodig om een werkelijke overmacht te vormenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
QFT.
Er mogen best wat meer (leuke) vrouwen zijn dan mannen maar het moet geen overmacht worden idd
Het is een ontsnappingsdingquote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar je me wilt zeggen dat mama's hun kinderen zat zijn?
Of dat werk een goed excuus is om over kleddertjes te praten?
Wat een klootzak.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
Peu zei zaterdag trouwens wel dat ie wel kon merken dat ik een moeder ben
1x ! En dat was positiefquote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
Held.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef STING het volgende:
Naast secretaresses is er maar 1 type vrouw waar ik nog meer de schurft aan heb.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het evenementen bureau waar ik af en toe werk/assisteer werken hoofdzakelijk vrouwelijke studentes in hun latere studiejaren
Een moeder of een MILF?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
Ja het was vreselijk, in één klap was al mijn sexappeal wegquote:
Rechtse kaktutjesquote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Naast secretaresses is er maar 1 type vrouw waar ik nog meer de schurft aan heb.
Studentenmeisjes.
Hij dacht, ik maak toch geen kans, ik gooi gelijk al mijn glazen maar in?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
moederquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, soms hangt er een kop thee aan hun lippeneen rust momentje voor de rest.
Ik denk het ja..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij dacht, ik maak toch geen kans, ik gooi gelijk al mijn glazen maar in?
Dat kan ik me niet voorstellen, zoveel sexappeal krijg je echt niet zomaar weg.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het was vreselijk, in één klap was al mijn sexappeal weg
En hierom houdt iedereen van Qquote:Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, zoveel sexappeal krijg je echt niet zomaar weg..
Ik denk voordat ik in de verleiding kom, tussen al die beddenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij dacht, ik maak toch geen kans, ik gooi gelijk al mijn glazen maar in?
nooit dusquote:Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef Kluts het volgende:
Later als ik groot ben, word ik een MILF.
Hoe groot moet je daarvoor worden? 1.70?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef Kluts het volgende:
Later als ik groot ben, word ik een MILF.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Naast secretaresses is er maar 1 type vrouw waar ik nog meer de schurft aan heb.
Studentenmeisjes.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, zoveel sexappeal krijg je echt niet zomaar weg..
Ja, ik bedoel dan die meisjes die er allemaal hetzelfde uitzien, allemaal MER of Marketing gaan studeren omdat hun vriendinnen dat ook doen.quote:
En dan gaan klagen dat ze geen baan kunnen vinden omdat half nederland een non-studie heeft gedaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dan die meisjes die er allemaal hetzelfde uitzien, allemaal MER of Marketing gaan studeren omdat hun vriendinnen dat ook doen.Die huppelkutten.
Ooooh, oke. Ik ben geen huppelkut, dat scheeltquote:Op maandag 10 januari 2011 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dan die meisjes die er allemaal hetzelfde uitzien, allemaal MER of Marketing gaan studeren omdat hun vriendinnen dat ook doen.Die huppelkutten.
Neeee joh, je snapt er weer helemaal niets van.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar MILF is toch eigenlijke MILFBNWBSHAK?
Mother I'd like to fuck but never will because she has annoying kids?
Aah, eindelijk een label die ik op MILF's kan plakkenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:12 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Een label op een labelquote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, eindelijk een label die ik op MILF's kan plakken
O wacht het is ook F als in Fuck and niet MILHRWquote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef STING het volgende:
[..]
Neeee joh, je snapt er weer helemaal niets van.
Die zijn bij oma
Is wel een lang labetje zoquote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, eindelijk een label die ik op MILF's kan plakken
Nee, maar ik vind scharrelen ed met een MILF niks vanwege de kidsquote:
Ja ik ben jaloers omdat het geen HILF of GILF isquote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat Q dat tegen mij zei
Beetje dit soort types.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:11 schreef STING het volgende:
[..]
Wees gerust, ik denk dat Kluts eerder dit soort meisjes bedoeld
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had al een MI van MissB volgeplakt met stickers
maakt niet uit, ik kopieer em wel naar mn sigquote:
Sterker nog, ik wil al jaren ECHT iets in de marketing en communicatie gaan doen, maar ik durf niet omdat ik het idee heb dat ik dan op werk alleen maar tussen dat soort volk zit.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan gaan klagen dat ze geen baan kunnen vinden omdat half nederland een non-studie heeft gedaan.
Laat mij ook eens ja!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ben jaloers omdat het geen HILF of GILF is
Zo op je tepels en je kale poesquote:
Valt heel erg mee, kijk in mijn Facebook maar ff, vrijwel iedereen die niet in NL woont heeft dezelfde of een vergelijkbare opleidig gedaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wil al jaren ECHT iets in de marketing en communicatie gaan doen, maar ik durf niet omdat ik het idee heb dat ik dan op werk alleen maar tussen dat soort volk zit.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, wil je je even gedragen. Dat soort gedachtes zijn we hier niet van gediend.
Alles is voor Bassie!quote:
Kijk, zelfs Ang3l kan er tegenquote:
Heerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlijk *fap fap*quote:Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, zelfs Ang3l kan er tegen
Hebberig kreng! Jij hebt al zoveel...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles is voor Bassie!
Zo niet, dan voor angel
jij fapt echt om de haverklap he?!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlijk *fap fap*
ik dacht dat jij rustiger aan ging doen?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlijk *fap fap*
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:19 schreef Kluts het volgende:
Angel, ik zag laatst een clip met tieten met oogjes!
hoiquote:
Lijkt me erg pijnlijk voor je if I take the stickers, wil ik je ook niet aandoen enzoquote:Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
If you can't take the stickers, get out of the MI
Het scheelt dat ik smooth benquote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef STING het volgende:
[..]
Lijkt me erg pijnlijk voor je if I take the stickers, wil ik je ook niet aandoen enzo
als t mooi kaal is, valt t wel mee. T zijn de haartjes die het pijnlijk maken.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef STING het volgende:
[..]
Lijkt me erg pijnlijk voor je if I take the stickers, wil ik je ook niet aandoen enzo
Jezelf masturberen telt niet als sex. Het is gewoon natuurlijk. Plus een makkelijke manier om 10 eur te verdienen zonder dat je die oude man aan hoeft te raken.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik dacht dat jij rustiger aan ging doen?![]()
btw, mn sig
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:19 schreef Kluts het volgende:
Angel, ik zag laatst een clip met tieten met oogjes!
quote:
En je tepels dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik smooth ben
ik weet niet wat afstotelijker is, die hoofden, die hangtieten of die verfquote:
smooth hoor, wat denk jij nou van me?!quote:
haar rond tepels? Ieuwquote:
The horrorquote:Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zouden je moeders maar zijn
Jij kan het beter? ik wachtquote:Op maandag 10 januari 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo, die middelste oogjes kijken wel erg naar de grond
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
smooth hoor, wat denk jij nou van me?!
Neehee.quote:
Gooi er maar een MI tegenaanquote:
ik heb het idee dat die dochters daar ook zo rondlopenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zouden je moeders maar zijn
Dan krijg ik de melding: MI KAPOT, input of real images neccesaryquote:Op maandag 10 januari 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gooi er maar een MI tegenaanEn duh, kan ik het beter
Heb jij even pech dan, falende apparatuur..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan krijg ik de melding: MI KAPOT, input of real images neccesary
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hebberig kreng! Jij hebt al zoveel...
ik heb borsthaar, dus dat wordt sowieso geen prettige ervaringquote:Op maandag 10 januari 2011 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Neehee.
Doe maar eens een pleister met het plakkerige gedeelde op je tepels.
En nee, ik spreek niet uit ervaring
geen gekke vraag toch, jij bent tenslotte ook al moeder...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
Gooi er maar een MI tegenaanEn duh, kan ik het beter
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar! Hij stond met een oude vriend van me te praten met wiens echtgenoot ik ruzie heb. EN hij keek me aan met een, dacht ik, arrogante blik toen ik iets tegen die ouwe vriend ging zeggen. Dus ik dacht: o die heeft met die echtgenoot gepraat en zal wel stomme dingen gehoord hebben en me niet moeten. En toen ie naar huis ging lachte ik lief naar hem, want zo ben ik, en toen lachte ie lief terug en maakte ie een knikje met z'n hoofd alsof ie wilde zeggen "Volg me". En hij liep over de dansvloer heen richting de bar voor. Ik dacht "Heb ik dat nou goed gezien?" dus ik zei tegen vrienden dat ik wel ff wat drinken ging halen en toen stond ie daar dus inderdaad op me te wachten en zei tegen me "Hey.... zin om even mee naar buiten te gaan?" en toen hebben we buiten tegen de muur echt enorm staan zoenen.
SORRY!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |