Wat doe je engquote:
Oeh, dolletjes. Kind, doe niet zo gek, mallerd, hihi.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij sms'te MIJ zo
Ik heb mijn reacties maar ff niet gepost
Ja dit was nog zo onduidelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo? Ik stopte toch op tijd. Toen de sms-jes echt expliciet werden
hehe, juist als ik dronken ben en geil doe ik zulke dingenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had gedronken en geen zin om de auto in te stappen voor sex.
Ga je sowieso last van krijgen. Ik weet zeker dat je ouders zo blij zijn dat het huis zo schoon is als ze terugkomen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel. Maar dan kom ik dus niet aan studeren toe en ga ik uitstelgedrag vertonen. Dus geen feestjes hier.
Omdat je dan ook niet een week vantevoren kan bedenken dat je een week weg wil.quote:
seks rochelenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, juist als ik dronken ben en geil doe ik zulke dingen(nouja, geen auto rijden, maar wel sex rochelen).
sex rochelenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, juist als ik dronken ben en geil doe ik zulke dingen(nouja, geen auto rijden, maar wel sex rochelen).
Kut is dat jaquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bon. Het station had ik ook al gevonden (en toen zag ik net de trein wegrijden en de bus er weer aankomen dus toen rende ik snel terug.)
Ja maar mijn levendige fantasiequote:Op maandag 10 januari 2011 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo? Ik stopte toch op tijd. Toen de sms-jes echt expliciet werden
Ja, maar als er dus een feestje bij komt, is de motivatie helemaal wegquote:Op maandag 10 januari 2011 13:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je sowieso last van krijgen. Ik weet zeker dat je ouders zo blij zijn dat het huis zo schoon is als ze terugkomen.
Nee, want als ik zou werken, zou dat ook niet een week van tevoren bekendgemaakt worden. Pa had het er twee maand geleden al over, maar toen dacht ik dat hij een grap maaktequote:Op maandag 10 januari 2011 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je dan ook niet een week vantevoren kan bedenken dat je een week weg wil.
Toen ik bij jou wegging reed de bus zo weg bij de halte toen ik voor de deuren stond, zeg maar.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut is dat jaik ken gelukkig de bus en trein tijden redelijk. Dr komen er 2 3min uit elkaar. Ik ga altijd voor de 1e en pak meestel de 2e
quote:
Dat 'sex rochelen' is wel echt een gigantische afknapper, dat snap je?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja maar bij seks rochelen heb ik een heel ander beeldquote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geil + dronken =
![]()
De volgende ochtend alleen soms
Ja alleen als je dan ook iets met je geilheid kan doenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geil + dronken =
![]()
Ja, het is jammer, maar je tentamens zijn belangrijker lijkt me.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want als ik zou werken, zou dat ook niet een week van tevoren bekendgemaakt worden. Pa had het er twee maand geleden al over, maar toen dacht ik dat hij een grap maakte
Klote chauffeurs zijn het jaquote:Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toen ik bij jou wegging reed de bus zo weg bij de halte toen ik voor de deuren stond, zeg maar.
Dus toen dacht ik: op naar het station!
Voor degene die naast jou wakker wordt?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geil + dronken =
![]()
*wtf is dat voor een bostrol naast me*quote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geil + dronken =
![]()
Daarom ga ik dus ook niet meequote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is jammer, maar je tentamens zijn belangrijker lijkt me.
Het zijn net tietenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alleen als je dan ook iets met je geilheid kan doen
Idd balen, oh well, Rome loopt niet wegquote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ga ik dus ook niet meeMaar dat maakt het balen er niet minder om, I
Rome.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor degene die naast jou wakker wordt?
Daar kan je ook niks mee doen?quote:
HW, het ging net even 3 posts niet daarover.quote:
Ja, is jammer, maar ja, voor een hoger doel!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rome.
als je straks een succesvol advocate bent kan je zo vaak als je wilt op vakantie naar romequote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rome.
dit dusquote:Op maandag 10 januari 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, is jammer, maar ja, voor een hoger doel!
Kan later dit jaar ook altijd nogquote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rome.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar mijn levendige fantasie
Zo. En nou hou ik opSPOILER: om MissB te pestenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daaromquote:Op maandag 10 januari 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, is jammer, maar ja, voor een hoger doel!
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Evil kreng jij.SPOILER: om MissB te pestenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. En nou hou ik opIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maar ik wil dus geen advocaat wordenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
als je straks een succesvol advocate bent kan je zo vaak als je wilt op vakantie naar rome
[..]
dit dus
Mijn telefoon moet gewoon een blaastestslot krrijgenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geil + dronken =
![]()
Wat wel dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik wil dus geen advocaat worden
waarom denk ik dat dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik wil dus geen advocaat worden
We zijn echt verdoemdquote:Op maandag 10 januari 2011 13:49 schreef Kluts het volgende:
HW, je had gelijk met dat Idiocracy verhaal laatst.
Domme mensen die zich voortplanten.
"Brooklyn, Romeo en Cruz ..."quote:Op maandag 10 januari 2011 13:49 schreef Kluts het volgende:
HW, je had gelijk met dat Idiocracy verhaal laatst.
Domme mensen die zich voortplanten.
Weet ik nog niet. Het lijkt me wel leuk om iets die richting op te doen, maar ik wil echt niet in de rechtbank procederen of zoquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn telefoon moet gewoon een blaastestslot krrijgen
Ik zie jou eigenlijk sowieso meer iets in de dieren hoek doen, en dat bedoel ik niet negatiefquote:Op maandag 10 januari 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Het lijkt me wel leuk om iets die richting op te doen, maar ik wil echt niet in de rechtbank procederen of zo
Terwijl een beroep als advocaat me juist in bepaalde opzichten geweldig lijkt.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Het lijkt me wel leuk om iets die richting op te doen, maar ik wil echt niet in de rechtbank procederen of zo
ik sta achter wat ik stuur, dronken of nietquote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik in het recht ook de hippische kant opquote:Op maandag 10 januari 2011 13:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie jou eigenlijk sowieso meer iets in de dieren hoek doen, en dat bedoel ik niet negatief
Dat zijn wel de momenten dat ik achteraf blij ben dat ik geen ping/whatsapp hebquote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook. Dat is vaak het ergstequote:Op maandag 10 januari 2011 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik sta achter wat ik stuur, dronken of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |