Er bestaat geen wetgeving voor welzijn. Verder is het huidige Hippische recht vooral via het privaatrecht toepasbaar en dat is heel breedquote:Op maandag 10 januari 2011 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Maar nu dat er nog geen wetgeving in Nederland voor bestaat, is er dan nu uberhaupt al werk te vinden?
Ik ook van jouquote:Op maandag 10 januari 2011 14:10 schreef Kreator het volgende:
Knetterpoep, wat is het druk hier.doei
Ah, duidelijk, de SRP.. en de GWvD. Logisch.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er bestaat geen wetgeving voor welzijn. Verder is het huidige Hippische recht vooral via het privaatrecht toepasbaar en dat is heel breed
En zoals ik zei, de wetten zijn in de maak, de SRP draait (eindelijk) overuren om de minister van informatie te voorzien. Ik denk niet dat het lang gaat duren of het eerste concept ligt op tafel en de GWvD gaat er definitief uit
Dat zeg ik, ik ook van jouquote:Op maandag 10 januari 2011 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Druk op de zaak *hier*, achterlijke sociaal gehandicapte tyfusnerd.
Ja, sorry, Sectorraad Paarden en de Gezondheid- en welzijnswet voor dieren.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, duidelijk, de SRP.. en de GWvD. Logisch.
Gelijk een paarden advertentie onderaanquote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, sorry, Sectorraad Paarden en de Gezondheid- en welzijnswet voor dieren.
Nee, dat zijn beroepsmongolen.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Gelijk een paarden advertentie onderaan
En ben je dan ook lid van de PvdD?
Nee, serieus, die houden zich momenteel te veel bezig met de verkeerde dingen. De partij had potentie, maar heeft zich de laatste jaren erg belachelijk gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |