Er bestaat geen wetgeving voor welzijn. Verder is het huidige Hippische recht vooral via het privaatrecht toepasbaar en dat is heel breedquote:Op maandag 10 januari 2011 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Maar nu dat er nog geen wetgeving in Nederland voor bestaat, is er dan nu uberhaupt al werk te vinden?
Ik ook van jouquote:Op maandag 10 januari 2011 14:10 schreef Kreator het volgende:
Knetterpoep, wat is het druk hier.doei
Ah, duidelijk, de SRP.. en de GWvD. Logisch.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er bestaat geen wetgeving voor welzijn. Verder is het huidige Hippische recht vooral via het privaatrecht toepasbaar en dat is heel breed
En zoals ik zei, de wetten zijn in de maak, de SRP draait (eindelijk) overuren om de minister van informatie te voorzien. Ik denk niet dat het lang gaat duren of het eerste concept ligt op tafel en de GWvD gaat er definitief uit
Dat zeg ik, ik ook van jouquote:Op maandag 10 januari 2011 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Druk op de zaak *hier*, achterlijke sociaal gehandicapte tyfusnerd.
Ja, sorry, Sectorraad Paarden en de Gezondheid- en welzijnswet voor dieren.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, duidelijk, de SRP.. en de GWvD. Logisch.
Gelijk een paarden advertentie onderaanquote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, sorry, Sectorraad Paarden en de Gezondheid- en welzijnswet voor dieren.
Nee, dat zijn beroepsmongolen.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Gelijk een paarden advertentie onderaan
En ben je dan ook lid van de PvdD?
Nee, serieus, die houden zich momenteel te veel bezig met de verkeerde dingen. De partij had potentie, maar heeft zich de laatste jaren erg belachelijk gemaaktquote:
Ui wel, skip de champignons, dat vind ik niet lekker bij ei.quote:
Niet zo gevolgd eigenlijk. Het is beter dan nietsquote:Op maandag 10 januari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, serieus, die houden zich momenteel te veel bezig met de verkeerde dingen. De partij had potentie, maar heeft zich de laatste jaren erg belachelijk gemaakt
Ja, toch welquote:Op maandag 10 januari 2011 14:29 schreef STING het volgende:
[..]
Niet zo gevolgd eigenlijk. Het is beter dan niets
Sunny side upquote:Op maandag 10 januari 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
Ik ben een uitsmijter-bak-masterin!
Alleen zelf hou ik niet van gebakken ei.
Negatieve reclame is ook reclame. Ik vond 't eerlijk gezegd wel een goede zet.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, toch welHoe geloofwaardig acht jij als leek een partij die de vissenkom af wil schaffen?
Hoewel afschaffing geheel terecht is, heeft o.a. dat feit gezorgd voor een hele negatieve sfeer om die partij. En de duizenden kamervragen die ze stellen...
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef Watertornado het volgende:
Jawoor dat heb ik weer! Strijkijzer gaat mutsen! Hij gaat vanzelf op "Auto-Off". Wat opzich een handige feature is verandert nu in een draak van een instelling.
Je kunt dus 5 minuten or-so strijken en dan moet je de steker even uit en in de wandcontactdoos doen.
Dat is het, maar door meer omstandigheden is die partij behoorlijk in discrediet geraakt, imo. Ze moeten prioriteiten gaan stellen en niet de boeren maar de particulier gaan lastig vallen, bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 januari 2011 14:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Negatieve reclame is ook reclame. Ik vond 't eerlijk gezegd wel een goede zet.
Geloof me, je kan uitsmijters/omeletten bakken, of echt UBERuitsmijters/omeletten.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan ik zelfs, zo verkoop je je niet echt Kluts
Wat is dat dan voor vaagheidquote:Op maandag 10 januari 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geloof me, je kan uitsmijters/omeletten bakken, of echt UBERuitsmijters/omeletten.
Ik kan alleen zelf geen gebakken ei eten want daar krijg ik op de een of andere rare manier koppijn van. Met gekookt ei heb ik dat niet.
Ja, geen idee, ik heb dat ook met appelsap. Al van kleins af aan.quote:
Ik heb er net wat beukers op gegeven, volgens mij gaat dat werken. Ik gaan weer verder met strijken.quote:
dat is inderdaad erg raarquote:Op maandag 10 januari 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geloof me, je kan uitsmijters/omeletten bakken, of echt UBERuitsmijters/omeletten.
Ik kan alleen zelf geen gebakken ei eten want daar krijg ik op de een of andere rare manier koppijn van. Met gekookt ei heb ik dat niet.
Raarquote:Op maandag 10 januari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, geen idee, ik heb dat ook met appelsap. Al van kleins af aan.
Ik wijt het maar aan het feit dat ik migraine heb en het misschien daarmee samenhangt ofzo, ik heb geen idee.
En je kan mensen uitnodigenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
Trouwens is het ook wel lekker dat pa en ma weg gaan voor een week, dan kan ik lekker al m'n boeken en papieren, laptop, wetboeken en schrijfspul naar beneden verhuizen en dan heb ik nog meer ruimte![]()
![]()
Oh, nog meer ruimte om rommel te maken dus
En dan uiteindelijk nog haasten en weinig lerenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
Trouwens is het ook wel lekker dat pa en ma weg gaan voor een week, dan kan ik lekker al m'n boeken en papieren, laptop, wetboeken en schrijfspul naar beneden verhuizen en dan heb ik nog meer ruimte![]()
![]()
Oh, nog meer ruimte om rommel te maken dus
Dat kan, maar dat ga ik niet doenquote:
Dat staat niet in de planningquote:Op maandag 10 januari 2011 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk nog haasten en weinig leren
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat ga ik niet doen
[..]
Dat staat niet in de planning
Ik ben van plan me er ook echt aan te houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |