quote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar! Hij stond met een oude vriend van me te praten met wiens echtgenoot ik ruzie heb. EN hij keek me aan met een, dacht ik, arrogante blik toen ik iets tegen die ouwe vriend ging zeggen. Dus ik dacht: o die heeft met die echtgenoot gepraat en zal wel stomme dingen gehoord hebben en me niet moeten. En toen ie naar huis ging lachte ik lief naar hem, want zo ben ik, en toen lachte ie lief terug en maakte ie een knikje met z'n hoofd alsof ie wilde zeggen "Volg me". En hij liep over de dansvloer heen richting de bar voor. Ik dacht "Heb ik dat nou goed gezien?" dus ik zei tegen vrienden dat ik wel ff wat drinken ging halen en toen stond ie daar dus inderdaad op me te wachten en zei tegen me "Hey.... zin om even mee naar buiten te gaan?" en toen hebben we buiten tegen de muur echt enorm staan zoenen.
SORRY!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
geen gekke vraag toch, jij bent tenslotte ook al moeder...
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar MILF is toch eigenlijke MILFBNWBSHAK?
Mother I'd like to fuck but never will because she has annoying kids?
euhm die post ik net toch al?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En vergeet de enge tieten niet
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En vergeet de enge tieten niet
Heb je echt het idee dat ik op zat te letten?quote:
Het gaat hier zovaak over tieten dat het niet meer uitmaakt.quote:
En terecht, zo'n MI wil je echt nietquote:Op maandag 10 januari 2011 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu al uit ons geheugen verbannen
Het zit je hoog he, hoe vaak ik je daar al niet over heb gehoord.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En terecht, zo'n MI wil je echt nietik heb al eens een hele mooie stevige D-cup zien verschrompelen tot een oprolbaar theezakje
Een beetje Feitosa-achtig, die schepte ook altijd op over die ene vriendin met grote tieten die hij ooit had.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zit je hoog he, hoe vaak ik je daar al niet over heb gehoord.
Ze was zó lekker, gvd. Kut kindquote:Op maandag 10 januari 2011 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zit je hoog he, hoe vaak ik je daar al niet over heb gehoord.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een beetje Feitosa-achtig, die schepte ook altijd op over die ene vriendin met grote tieten die hij ooit had.
Heel ver onder mn bureau stoppenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:35 schreef Watertornado het volgende:
PeuRac: wat de fak moet je met dat lelijke ding.
Een D-cup is overrated.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb maar 1 meisje gehad met kleinere borsten dan een D-cup
Echt lomp groot en hondslelijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel ver onder mn bureau stoppenzodat de wielen van mn bureau niet over de snoeren rijden
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb maar 1 meisje gehad met kleinere borsten dan een D-cup
O dan wil je de sms-jes helemaal niet lezen:quote:Op maandag 10 januari 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dit is gewoon gemeen, durf je wel tegen een onschuldig droogstaand meisje!
quote:Damn wat ben je lekker zeg! Je zoent heerlijk. Ik wou dat je naast me kon slapen.
quote:Kom hierheen man... ik wil je.
quote:Aww damn. Ik heb zin in je. Blijf bij me slapen, ik wil je.
ja en dan wordt het iets te explicietquote:Taxi dan? Ik heb echt zin in kei
Alles na half 6 vind ik prima. Yuki gaat iets na 18u van dr werk weg en die zal 20min nodig hebben om hier te komen. T is handig om voor die tijd boodschappen gedaan te hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt lomp groot en hondslelijk.
Wanneer moet ik bij je zijn trouwens?
Goed bezig daar jijquote:Op maandag 10 januari 2011 13:36 schreef HeatWave het volgende:
Zo, die was beter getimed.
Vaag gesprek over werken, ik het clichee "ik ben hier niet om vrienden te maken".
*zacht fluisterend naast me* "Die indruk krijg ik gelukkig niet" *knipper knipper*
Gevolgd door een knuffel.
het is een rare dag.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan wil je de sms-jes helemaal niet lezen:
[..]
[..]
[..]
[..]
ja en dan wordt het iets te expliciet
Die smsjes zijn vooral leuk als t toch niet kanquote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Doe jij niet zo smsen dan?quote:
Ondertussen ben ik wel meer een voorstander van stevig + vorm dan het formaat. Maar erwtjes word ik gewoon niet warm vanquote:Op maandag 10 januari 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer iets voor op de tegen-lijst!
Het rijk alleen bedoel je.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
Ah, toe dan
Pa en ma gaan volgende week op vakantie naar Rome, m'n jongste zusje gaat ook mee. En wie niet? Ik, want ik heb tentamensAAARGH
Feestje bij Samzz dusquote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
Ah, toe dan
Pa en ma gaan volgende week op vakantie naar Rome, m'n jongste zusje gaat ook mee. En wie niet? Ik, want ik heb tentamensAAARGH
Fuckquote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
Ah, toe dan
Dit mag, ze is uitzendkrachtquote:
Ja? Dus? Das jammer, maar als je had gewerkt had je ook niet gekund.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
Ah, toe dan
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
Ah, toe dan
Denkt ze via jou een vaste aanstelling te kunnen scoren?quote:
Hij sms'te MIJ zoquote:
Welk deel van 'Ik heb tentamens' heb jij niet gelezen?quote:
Dat dan weer welquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja? Dus? Das jammer, maar als je had gewerkt had je ook niet gekund.
Bon. Het station had ik ook al gevonden (en toen zag ik net de trein wegrijden en de bus er weer aankomen dus toen rende ik snel terug.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles na half 6 vind ik prima. Yuki gaat iets na 18u van dr werk weg en die zal 20min nodig hebben om hier te komen. T is handig om voor die tijd boodschappen gedaan te hebben
Is prima te combineren met een feestje hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk deel van 'Ik heb tentamens' heb jij niet gelezen?
[..]
Dat dan weer wel
[..]
Waarom niet?
Ik had gedronken en geen zin om de auto in te stappen voor sex.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die smsjes zijn vooral leuk als t toch niet kan
nee, ze mag hier sowieso niet solliciteren de aankomende maanden, contract etcquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denkt ze via jou een vaste aanstelling te kunnen scoren?
Sterktequote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga maar eens naar jeugdzorg, wish me luck
Vast wel. Maar dan kom ik dus niet aan studeren toe en ga ik uitstelgedrag vertonen. Dus geen feestjes hier.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is prima te combineren met een feestje hoor
Succesquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
He wat jammer nouquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ze mag hier sowieso niet solliciteren de aankomende maanden, contract etc.
God gaat met je, MissB!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
Succesquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
Hoezo? Ik stopte toch op tijd. Toen de sms-jes echt expliciet werdenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, duw me maar over het randje! Lul
Succes, MissBquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |