Het is gewoon bagger wat je opent en de manier waarop je hier verhaal komt halen draagt niet positief bij aan het ik-mag-je-gehalte mocht daar überhaupt sprake van zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het zijn allemaal klachten, hey wacht we zitten in KLB.
Het zoveelste? Ik zie momenteel maar één carnaval topic in de AT staan en aan de OP mankeert mijns inziens niet zoveel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
En dan te bedenken dat je de zoveelste Carnaval haat Topic open laat incl. een super goede OP.En zo zijn er wel meer Topics. Ja als dat gebeurd ga ik er toch wel wat van denken.
Ja hoor als ik zo'n korte OP had gemaakt was het toch meteen bagger.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het zoveelste? Ik zie momenteel maar één carnaval topic in de AT staan en aan de OP mankeert mijns inziens niet zoveel.
Bagger heeft niets met de lengte van de OP te maken. Wanneer je een klacht kunt verwoorden in enkele regels is daar niets op tegen. Graag zelfs. Stel je verder niet zo aan en ga je moeder vervelen met topics over de saaie smilies die we op FOK! hebben. Dat is namelijk gewoon een kutklacht en is terecht gesloten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja hoor als ik zo'n korte OP had gemaakt was het toch meteen bagger.
Je weet zelf dondersgoed wat ik bedoel.
klb1.0quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:36 schreef Gulo het volgende:
VVD-propaganda in mailtje van Palestina Komitee. (dacht ik)
Wat is klb 1.0 en waarom is mijn topic gesloten?
Ben het voor de verandering eens helemaal met je eens. Kan dat niet achter spoilers ofzoquote:
Grappig dat Opa.Bakkebaard het nu weghaalt maar swarmahoer die het topic op slot gooide liet de afbeelding gewoon staan.quote:
had t al gemerkt ja, zal de rest ff deletenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:46 schreef wise het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/332370
deze loopt telkens topics uit 2008 te kicken
ty tyquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had t al gemerkt ja, zal de rest ff deleten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |