Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ben vandaag weer ¤ 7.353,06 dichterbij gekomenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ze er een huis hebben wel
wanneer is het eindbedrag bereikt fles?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben vandaag weer ¤ 7.353,06 dichterbij gekomen
Deventer is best een studentenstad, die Saxion Hogeschool is best groot namelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat er zoveel in deventer uit zouden stappen had ik niet verwacht
Hai Stuquote:
In the year 2525quote:Op zondag 9 januari 2011 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wanneer is het eindbedrag bereikt fles?
Dat blijktquote:Op zondag 9 januari 2011 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deventer is best een studentenstad, die Saxion Hogeschool is best groot namelijk
[..]
Hai Stu
En hai GFWat een foute TT
![]()
wat is daar fout aanquote:Op zondag 9 januari 2011 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deventer is best een studentenstad, die Saxion Hogeschool is best groot namelijk
[..]
Hai Stu
![]()
laters stuquote:Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen. Tot later vanavond![]()
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben vandaag weer ¤ 7.353,06 dichterbij gekomen
jij moet nog een tijdje reizenquote:
Je mag haar ook gewoon Marijke noemen hoorquote:
Alweer, wanneer was er een eerder topic aan mij gewijd dan?quote:
voor het huis wat hij daar laat bouwenquote:
Vooral icm de TS is die TT ogal fout jaquote:Op zondag 9 januari 2011 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hai Stu
![]()
Heb weer een termijnbedrag mogen betalenquote:
Het is een beetje een goedkoper seksreclame lijkt welquote:
Betaalt hij in termijnenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor het huis wat hij daar laat bouwen![]()
nou kunnen ze weer wat stenen kopen
Ja, nou ja, ik ben de nieuwe PR-dame voor z'n tentquote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Vooral icm de TS is die TT ogal fout ja![]()
![]()
..
even zoekenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alweer, wanneer was er een eerder topic aan mij gewijd dan?
Aaaaaaaaaah, dat verklaart.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb weer een termijnbedrag mogen betalen
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb weer een termijnbedrag mogen betalen
Die man gaat het zó druk krijgen in de zaakquote:Op zondag 9 januari 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik ben de nieuwe PR-dame voor z'n tent
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is een beetje een goedkoper seksreclame lijkt wel![]()
Of het wordt een enorme leegloopquote:Op zondag 9 januari 2011 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Die man gaat het zó druk krijgen in de zaak![]()
...
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik ben de nieuwe PR-damekokkin voor z'n tent
Nee, daarom huur je mij inquote:Op zondag 9 januari 2011 19:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo'n goedkope reclame maak ik niet
Onmogelijk, met jou als PR-damequote:Op zondag 9 januari 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of het wordt een enorme leegloop![]()
jij bent lief dus dat zal niet gebeurenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of het wordt een enorme leegloop![]()
quote:
Ja, ik ben zo'n lief kindquote:Op zondag 9 januari 2011 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent lief dus dat zal niet gebeuren
ben je nog geen 18quote:
Kindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Kind?
Dan mag je helemaal nog niet werken bij GF...
Ik doelde op de uitspraak van Herman FinkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Kind?
Dan mag je helemaal nog niet werken bij GF...
begint met een P en eindigt op edoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Hoe was het feestje?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Zow laatste visite naar station Den Haag HS gebracht, nu naar huis ff bijkomen van de drukte
koenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Zow laatste visite naar station Den Haag HS gebracht, nu naar huis ff bijkomen van de drukte
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
begint met een P en eindigt op edo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
jij moet ook lang reizenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef Trevland het volgende:
Zo nu ook in een andere trein, als het goed is met 1.5 uur thuis
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde op de uitspraak van Herman FinkersWheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
#TeamHumbug
bossiequote:
Wel gezelligquote:
Dan heb jij een langere zitquote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
zo en dan nu zitten tot 21:19 booooooring
Feestje van je kind is toch ook leukquote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel gezelligook al denk ik dat ik het bij jullie gezelliger gevonden had
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou met de trein 3 uur moeten zitten, terwijl het met de auto een uur en een kwartier isquote:
lijkt me ook geen pretjequote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is zoals gezegd niet fijn nee. geen muziek of boek ofzo bij?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
giertjequote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb muziek mijn allerliefste bezigheid....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Zometeen Boer zoekt vrouwquote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
er is niks fatsoenlijks op tv![]()
allemaal oude uitzendingen
ik heb muziek mijn allerliefste bezigheid....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai Gierquote:
Come on now, you knew you were lost
wat ik dus zegquote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zometeen Boer zoekt vrouw
Daarnaast schijnt de film THe Green MIle er ook op te zijn.
dat wordt nog wel herhaaldquote:
quote:
Dan niet. Ik probeer goed bedoelde tips te geven hoor. The Green Mile vond ik een wereldse film..quote:
is het ook maar heb hem nou al een paar keer gezien plus ik heb hem op dvdquote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan niet. Ik probeer goed bedoelde tips te geven hoor. The Green Mile vond ik een wereldse film..
ik heb muziek mijn allerliefste bezigheid....MuziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamHumbug
Ik vind The Green Mile een prachtige film, maar moet er wel voor in de stemming zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan niet. Ik probeer goed bedoelde tips te geven hoor. The Green Mile vond ik een wereldse film..
Tuurlijk, het echte kinderfeestje is leuk maar dat was woensdag al. Dit was met family, kids zaten boven te spelen. Family heb ik afgelopen weken al genoeg gezien.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Feestje van je kind is toch ook leukWij lopen niet weg hoor
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Muziek
ik denk dat ik zo'n beetje alle stylen op mijn foon heb staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo'n beetje alle stylen op mijn foon heb staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
wat gebeurt er om 21:19?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Met zn tweeën hoeft dat écht niet het geval te zijn hoorquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Met zn tweeën hoeft dat écht niet het geval te zijn hoor![]()
...
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het echte kinderfeestje is leuk maar dat was woensdag al. Dit was met family, kids zaten boven te spelen. Family heb ik afgelopen weken al genoeg gezien.
Oh echt?quote:
dan komt ze op haar bestemming aanquote:
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Met zn tweeën hoeft dat écht niet het geval te zijn hoor![]()
...
quote:
Ze was niet voor niets genomineerd als Fok!sletquote:
Twee zelfsquote:
Goede reis en tot later Trev!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
Ik kap nu even met postenfoon bijna leeg
Bis Later Lui![]()
laters trevquote:Op zondag 9 januari 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
Ik kap nu even met postenfoon bijna leeg
Bis Later Lui![]()
Jazekers, meer dan genoeg, Lego, knutselspul, Bakugan dingen. Zo kort na Sint is het altijd lastig weer wat te bedenkenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, dat is waar
Heeft ie nog wel leuke cadeautjes gehad?
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook dusquote:.
Echt nietquote:?
Was laatst nog een artikel over op de FP, dat een stelletje ervoor is aangehouden door de wouten...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Tofquote:Op zondag 9 januari 2011 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazekers, meer dan genoeg, Lego, knutselspul, Bakugan dingen. Zo kort na Sint is het altijd lastig weer wat te bedenken
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]Oh, dat wist ik echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ook dus.
[..]
Echt niet?
Was laatst nog een artikel over op de FP, dat een stelletje ervoor is aangehouden door de wouten...
Note to self: alleen nog 's nachts zonder conducteur
![]()
ik ookquote:
dan heb ik dus mzzl gehadquote:Op zondag 9 januari 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze was niet voor niets genomineerd als Fok!slet
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ook dus.
[..]
Echt niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar voor jou is het je beroep, dus dat is andersquote:
Die oude intercitystellen (ICK) met die zespersoonscoupés waren zo gek nog niet...quote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof![]()
Ja, dat geloof ik welVooral omdat kinderen vaak al zoveel hebben
[..]
[..]
Oh, dat wist ik echt nietNote to self: alleen nog 's nachts zonder conducteur
![]()
ik ben helemaal geen slet van beroepquote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar voor jou is het je beroep, dus dat is anders
de wc's zijn een rampquote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Die oude intercitystellen (ICK) met die zespersoonscoupés waren zo gek nog niet...![]()
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Die oude intercitystellen (ICK) met die zespersoonscoupés waren zo gek nog niet...![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben helemaal geen slet van beroep
Coupé. Deur dicht. Gordijntje dicht...quote:
quote:
quote:
Lastig hoor, ben je meer bezig met of er niemand aankomt dan met et genietenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Coupé. Deur dicht. Gordijntje dicht......
Alleen oppassen voor geluid en luisteren of dat je de conducteur hoort...
Gratis tip:quote:Op zondag 9 januari 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lastig hoor, ben je meer bezig met of er niemand aankomt dan met et genieten
nee joh extra genot de spanning enzo al je zenuwen op scherp i love itquote:Op zondag 9 januari 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lastig hoor, ben je meer bezig met of er niemand aankomt dan met et genieten
Tegenwoordig komen die bijna niet meer langs hoor.... Wacht je op niks...quote:Op zondag 9 januari 2011 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Gratis tip:
Wachten tot de conducteur bij je langs is geweest... Meestal zijn ze niet zo ijverig dat ze dan nog terugkomen
...
en heb je nog niet geneuktquote:Op zondag 9 januari 2011 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegenwoordig komen die bijna niet meer langs hoor.... Wacht je op niks...
Misschien was ik het welquote:Op zondag 9 januari 2011 20:43 schreef Giertje het volgende:
Kind (14) vast voor gewapende overval
wtf 14
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:43 schreef Giertje het volgende:
Kind (14) vast voor gewapende overval
wtf 14
Nee, daarvoor moeten we dan allemaal naar jouquote:
Hoax, want dan kon je nu echt niet internetten hoorquote:
voor dat soort gevallen zeg ik als volwassene berechtenquote:
owjah, shit, ik val door de mandquote:Op zondag 9 januari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoax, want dan kon je nu echt niet internetten hoor
Meet bij GF, of wat hoor ik nou?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nee, daarvoor moeten we dan allemaal naar jou
okok, ik dan was het niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
voor dat soort gevallen zeg ik als volwassene berechten
wij sowiesoquote:Op zondag 9 januari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Niet, dusquote:
Was het maar kutquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
owjah, shit, ik val door de mand
quote:
Jaquote:
zo stom ben jij zelfs nietquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan was het nog wat...quote:
Vast wel...quote:[..]Als GF dat leuk vindt
quote:[..]
Ja
Ik heb Muck ook overleefdquote:Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet hij wel oppassen dat ik hem niet plet.
Hey Friemquote:
Ik vond het leuk dat je er wasquote:Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer thuis.
Was erg gezellig weer. Bedankt voor je gastvrijheid, Marijke![]()
.
En is er vorst en gladheid voorspelt of zo? Ik ben maar een stuk of 5 strooiwagens tegengekomen onderweg namelijk.
En dan lok ik ze allemaal als PRdame, dan ga ik door de trein "he psssst meisje, neuken?"quote:
Ja. Nachtvorst en natte weggedeeltesquote:Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer thuis.
.
En is er vorst en gladheid voorspelt of zo? Ik ben maar een stuk of 5 strooiwagens tegengekomen onderweg namelijk.
ik koppel jouw wel aan marijkequote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan was het nog wat...
[..]
Vast wel...
Hopelijk krijgen we wel korting dan... Want als man alleen is het echt naaiend duur bij hem
...
[..]
Korting dusquote:Op zondag 9 januari 2011 20:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik koppel jouw wel aan marijke
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Korting dus![]()
En het is inclusief eten
Ook drinken trouwens?
het is All-inquote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Korting dus![]()
En het is inclusief eten
Ook drinken trouwens?
toekquote:
heej dat kan niet hoor... Ik ben al met marijkequote:Op zondag 9 januari 2011 20:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan lok ik ze allemaal als PRdame, dan ga ik door de trein "he psssst meisjejongen, neuken?"![]()
Dat verklaart een hoop!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Nachtvorst en natte weggedeeltes...
als een ander stel het ook wilquote:
That makes three of usquote:Op zondag 9 januari 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heej dat kan niet hoor... Ik ben al met marijke
dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 9 januari 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop!
Ik dacht dat we nu middenin een langere dooiperiode zouden zitten.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor:quote:
Niet zo bekrompenquote:
quote:
Dan heb je geluk, ik drink alleen fris, thee of waterquote:
Ja, maar voor de billige preis wordt Marc aan mij gekoppeld, wij betalen sowieso geen drolquote:Op zondag 9 januari 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai meisjequote:
Suikerbeeeeeeeebquote:
Zeg jij nou drol?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gezellig?
[..]
Dan heb je geluk, ik drink alleen fris, thee of water![]()
[..]
Ja, maar voor de billige preis wordt Marc aan mij gekoppeld, wij betalen sowieso geen drol
Hiephiephoiquote:
Ik vind het bestquote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gezellig?
[..]
Dan heb je geluk, ik drink alleen fris, thee of water![]()
[..]
Ja, maar voor de billige preis wordt Marc aan mij gekoppeld, wij betalen sowieso geen drol
Belgisch poepen hequote:
Snoepjequote:
Hoi liefjequote:
Schattepatatjequote:
Ja! POEPquote:
Wat een ranzig spelquote:Op zondag 9 januari 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! POEP
Weet je wat een kanskaart was bij Monopoly?U bent vergeten uw hondenpoep op te ruimen. Gadver. Betaal een boete van ...
Bwehehehehe!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja! POEP
Weet je wat een kanskaart was bij Monopoly?U bent vergeten uw hondenpoep op te ruimen. Gadver. Betaal een boete van ...
volop naast de pot, bedoel je?quote:
hier (bij arnhem) ook diverse strooi wagens en ze hebben ook meteen maar het licht uit gedaan..quote:Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer thuis.
.
Kom je ookquote:
Jaquote:
Bosquote:
snoepedoepjequote:
OMGquote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaNet als "U bent betrapt op niet handsfree bellen. Sufferd. Betaal een boete van..."
ik kijk zo pas. Kwam te laat bij mijn broertjequote:
Hahaha!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaNet als "U bent betrapt op niet handsfree bellen. Sufferd. Betaal een boete van..."
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bwehehehehe!
Jammer dat MPG er niet was he?
Of dan heb je net huizen gekocht, krijg je ineens de melding dat een storm je huizen heeft vernield en moet je even dokken om je huizen te reparerenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wat voor kutspel is dat geworden ineens dan??quote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg trouwens een prijs omdat ik de mooiste bruid was volgens Monopoly.
jups, Muck is bij haar ouders dus waarom zou ik thuis blijven in mijn uppiequote:
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
Auto? Maar dan wel de Suzukiquote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMaar de 5e is ie er wel
![]()
Gaan wij de 5e trouwens met de auto of de trein
niet te hard gooien anders zit ie tegen de achterkant geplaktquote:
dan doe ik wel een pak aanquote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of dan heb je net huizen gekocht, krijg je ineens de melding dat een storm je huizen heeft vernield en moet je even dokken om je huizen te repareren.
Dat zul je wel zien de 5equote:Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat voor kutspel is dat geworden ineens dan??
Dat is dan wel gezellig jaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
jups, Muck is bij haar ouders dus waarom zou ik thuis blijven in mijn uppie
Pizzaquote:
GMTAquote:Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat voor kutspel is dat geworden ineens dan??
Anders even uitrekenen wat goedkoper is? Trein vind ik ook niet erg namelijk, als het lastig is met autoquote:
Ikke wel jaquote:
Dank voor de tip!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet te hard gooien anders zit ie tegen de achterkant geplakt
Met de auto is helemaal niet lastig hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Anders even uitrekenen wat goedkoper is? Trein vind ik ook niet erg namelijk, als het lastig is met auto
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef DaMart het volgende:
De optie om een straatruil af te dwingen is ook wel tof trouwens... Brink van Ons Dorp geruild voor de Leidse Straat.
Ah gos... Geen succes dus?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pizza![]()
Thijs moest heel hard huilen om de snert![]()
Hij wilde de worst wel
My manquote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pizza![]()
Thijs moest heel hard huilen om de snert![]()
Hij wilde de worst wel
Keequote:Op zondag 9 januari 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met de auto is helemaal niet lastig hoor
Lulliger was het dat ik het Hofplein kwijtraakte voor een straat met een hypotheek van 1 miljoen.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lulliger was het dat ik het Hofplein kwijtraakte voor een straat met een hypotheek van 1 miljoen.
Nee, hij ging er zelfs helemaal bij trillen en deed een pruillipje en zei: maar mama, niet lekker, niet lekker!quote:
Oh noesquote:Op zondag 9 januari 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij ging er zelfs helemaal bij trillen en deed een pruillipje en zei: maar mama, niet lekker, niet lekker!
quote:
Geef die jongen eens ongelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij ging er zelfs helemaal bij trillen en deed een pruillipje en zei: maar mama, niet lekker, niet lekker!
Ben blij dat hij smaak heeftquote:Op zondag 9 januari 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik MOEST het je ook even vertellen
En meneer Taart?quote:
Ow! Da's wel heel sipquote:Op zondag 9 januari 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb R'dam voor je verdedigd hoor, vanmiddagquote:
Ja, dus hij mocht wat anders etenquote:
Auto is wel sneller... 1 uur en 40 minuten als je door kunt rijden. En bijna de hele A28 130 rijden, levert maar zo'n 3 minuten tijdwinst opquote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders even uitrekenen wat goedkoper is? Trein vind ik ook niet erg namelijk, als het lastig is met auto
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dus hij mocht wat anders eten![]()
Pasta. Ging helemaal op
Bij meer dan 130 ga je ook vanzelf gillen in de Suzukiquote:Op zondag 9 januari 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Auto is wel sneller... 1 uur en 40 minuten als je door kunt rijden. En bijna de hele A28 130 rijden, levert maar zo'n 3 minuten tijdwinst op,.
Oh, liefquote:Op zondag 9 januari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dus hij mocht wat anders eten![]()
Pasta. Ging helemaal op
Dan ga je via de A28, met de A van Achtbaanquote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij meer dan 130 ga je ook vanzelf gillen in de Suzuki
Mag lang niet altijd hoor, maar dit vond hij duidelijk echt heel viesquote:
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh, liefIk mis Thijs een beetje
Moet snel maar weer eens komen spelen
Dat begrijp ik. Als je iets goeds op tafel zet is dat ook een ander verhaalquote:Op zondag 9 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag lang niet altijd hoor, maar dit vond hij duidelijk echt heel vies
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
Dan ga je via de A28, met de A van Achtbaan.
klein snijden wil wel helpenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar zijn pizza kijken. Tot later als ik er niet in stik
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
Dat begrijp ik. Als je iets goeds op tafel zet is dat ook een ander verhaal
De trein heb ik nog niet ervaren, maar volgens de reisplanner ben ik van station tot station 1 uur en 54 minuten onderweg, dan heb ik nog 10 minuten nodig om naar het station te komen, en dan nog 5 a 10 om vanaf Zwolle bij Marijke te komen... scheelt dus zeker een half uur, als je geen oponthoud hebt onderwegquote:Op zondag 9 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
is wel veel sneller he, met de auto?
held!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb R'dam voor je verdedigd hoor, vanmiddag
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch geen gezicht, zo'n lampekap op je kop als je een pak aan hebt.
Ik deed eerst een poging, maar dat mislukte dusquote:
Wie dan?quote:Trouwens wist niet dat je iemand zo kon missen
waarom reed je niet stuk met Mart mee?quote:
Henk Jan Smits, nou goed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Omdat ze nu bijna thuis is, en ze anders een half uur later thuis zou zijn. Vanaf Zwolle met de trein was dus sneller voor LL.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom reed je niet stuk met Mart mee?
Nu Spaanse Schaep kijken
oh okéquote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ze nu bijna thuis is, en ze anders een half uur later thuis zou zijn. Vanaf Zwolle met de trein was dus sneller voor LL.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Henk Jan Smits, nou goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgend jaar heb je weer een kansquote:Op zondag 9 januari 2011 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahh, wat vreselijk heb ik driekoningen gemist
Zekers, dan ga ik er met volle teugen van genieten.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgend jaar heb je weer een kans
Want je hebt 6 januari de hele dag geslapen?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahh, wat vreselijk heb ik driekoningen gemist
laters friemelquote:
trevquote:
Gewoon, niet over nagedacht, niet dat het een dag is wat enig ander verschil heeft ten opzichte van 5 januari, ik ken ook niemand die er ooit iets aan heeft gedaan, maar ik las net een topique over iemand die het wel heeft gevierd...quote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Want je hebt 6 januari de hele dag geslapen?.
wat vier je dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gewoon, niet over nagedacht, niet dat het een dag is wat enig ander verschil heeft ten opzichte van 5 januari, ik ken ook niemand die er ooit iets aan heeft gedaan, maar ik las net een topique over iemand die het wel heeft gevierd...
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat zal ik eens eten![]()
pizza of frieten patat
Wat eetlust betreft past hij dus wel bij jou.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen had toch beter mijn oplader mee kunnen nemen, stomme foon vreet te veel
Whehehehe.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat eetlust betreft past hij dus wel bij jou.
ik heb geen zin in aardappelenquote:
Volgens mij had Marijke nog wat quiche overquote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat zal ik eens eten![]()
pizza of frieten
AaiPhone?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen had toch beter mijn oplader mee kunnen nemen, stomme foon vreet te veel
vooral als je er op internetquote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat eetlust betreft past hij dus wel bij jou.
die stuurt ze naar mijquote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij had Marijke nog wat quiche over
die is koud eer ik die hier hebquote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij had Marijke nog wat quiche over
quote:
Je meent hetquote:Op zondag 9 januari 2011 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vooral als je er op internet
aaiphone gaat ook hard leeg!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
, nope sonyericson experia x10 mini pro
dat inderdaad ja.quote:
Natuurlijk nietquote:
Eindelijkquote:
ken het toestel niet!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Sony Ericsson Xperia X10.
ik vind hem echt hard gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |