Ik deed eerst een poging, maar dat mislukte dusquote:
Wie dan?quote:Trouwens wist niet dat je iemand zo kon missen
waarom reed je niet stuk met Mart mee?quote:
Henk Jan Smits, nou goed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Omdat ze nu bijna thuis is, en ze anders een half uur later thuis zou zijn. Vanaf Zwolle met de trein was dus sneller voor LL.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom reed je niet stuk met Mart mee?
Nu Spaanse Schaep kijken
oh okéquote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ze nu bijna thuis is, en ze anders een half uur later thuis zou zijn. Vanaf Zwolle met de trein was dus sneller voor LL.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Henk Jan Smits, nou goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
volgend jaar heb je weer een kansquote:Op zondag 9 januari 2011 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahh, wat vreselijk heb ik driekoningen gemist
Zekers, dan ga ik er met volle teugen van genieten.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgend jaar heb je weer een kans
Want je hebt 6 januari de hele dag geslapen?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahh, wat vreselijk heb ik driekoningen gemist
laters friemelquote:
trevquote:
Gewoon, niet over nagedacht, niet dat het een dag is wat enig ander verschil heeft ten opzichte van 5 januari, ik ken ook niemand die er ooit iets aan heeft gedaan, maar ik las net een topique over iemand die het wel heeft gevierd...quote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Want je hebt 6 januari de hele dag geslapen?.
wat vier je dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gewoon, niet over nagedacht, niet dat het een dag is wat enig ander verschil heeft ten opzichte van 5 januari, ik ken ook niemand die er ooit iets aan heeft gedaan, maar ik las net een topique over iemand die het wel heeft gevierd...
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat zal ik eens eten![]()
pizza of frieten patat
Wat eetlust betreft past hij dus wel bij jou.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen had toch beter mijn oplader mee kunnen nemen, stomme foon vreet te veel
Whehehehe.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat eetlust betreft past hij dus wel bij jou.
ik heb geen zin in aardappelenquote:
Volgens mij had Marijke nog wat quiche overquote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat zal ik eens eten![]()
pizza of frieten
AaiPhone?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen had toch beter mijn oplader mee kunnen nemen, stomme foon vreet te veel
vooral als je er op internetquote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat eetlust betreft past hij dus wel bij jou.
die stuurt ze naar mijquote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij had Marijke nog wat quiche over
die is koud eer ik die hier hebquote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij had Marijke nog wat quiche over
quote:
Je meent hetquote:Op zondag 9 januari 2011 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vooral als je er op internet
aaiphone gaat ook hard leeg!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
, nope sonyericson experia x10 mini pro
dat inderdaad ja.quote:
Natuurlijk nietquote:
Eindelijkquote:
ken het toestel niet!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Sony Ericsson Xperia X10.
ik vind hem echt hard gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |