Ben blij dat hij smaak heeftquote:Op zondag 9 januari 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik MOEST het je ook even vertellen
En meneer Taart?quote:
Ow! Da's wel heel sipquote:Op zondag 9 januari 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij ging er zelfs helemaal bij trillen en deed een pruillipje en zei: maar mama, niet lekker, niet lekker!
Ik heb R'dam voor je verdedigd hoor, vanmiddagquote:
Ja, dus hij mocht wat anders etenquote:
Auto is wel sneller... 1 uur en 40 minuten als je door kunt rijden. En bijna de hele A28 130 rijden, levert maar zo'n 3 minuten tijdwinst opquote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders even uitrekenen wat goedkoper is? Trein vind ik ook niet erg namelijk, als het lastig is met auto
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dus hij mocht wat anders eten![]()
Pasta. Ging helemaal op
Bij meer dan 130 ga je ook vanzelf gillen in de Suzukiquote:Op zondag 9 januari 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Auto is wel sneller... 1 uur en 40 minuten als je door kunt rijden. En bijna de hele A28 130 rijden, levert maar zo'n 3 minuten tijdwinst op,.
Oh, liefquote:Op zondag 9 januari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dus hij mocht wat anders eten![]()
Pasta. Ging helemaal op
Dan ga je via de A28, met de A van Achtbaanquote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij meer dan 130 ga je ook vanzelf gillen in de Suzuki
Mag lang niet altijd hoor, maar dit vond hij duidelijk echt heel viesquote:
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh, liefIk mis Thijs een beetje
Moet snel maar weer eens komen spelen
Dat begrijp ik. Als je iets goeds op tafel zet is dat ook een ander verhaalquote:Op zondag 9 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag lang niet altijd hoor, maar dit vond hij duidelijk echt heel vies
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
Dan ga je via de A28, met de A van Achtbaan.
klein snijden wil wel helpenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar zijn pizza kijken. Tot later als ik er niet in stik
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
Dat begrijp ik. Als je iets goeds op tafel zet is dat ook een ander verhaal
De trein heb ik nog niet ervaren, maar volgens de reisplanner ben ik van station tot station 1 uur en 54 minuten onderweg, dan heb ik nog 10 minuten nodig om naar het station te komen, en dan nog 5 a 10 om vanaf Zwolle bij Marijke te komen... scheelt dus zeker een half uur, als je geen oponthoud hebt onderwegquote:Op zondag 9 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
is wel veel sneller he, met de auto?
held!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb R'dam voor je verdedigd hoor, vanmiddag
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch geen gezicht, zo'n lampekap op je kop als je een pak aan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |