Dan niet. Ik probeer goed bedoelde tips te geven hoor. The Green Mile vond ik een wereldse film..quote:
is het ook maar heb hem nou al een paar keer gezien plus ik heb hem op dvdquote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan niet. Ik probeer goed bedoelde tips te geven hoor. The Green Mile vond ik een wereldse film..
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb muziek mijn allerliefste bezigheid....MuziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik vind The Green Mile een prachtige film, maar moet er wel voor in de stemming zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan niet. Ik probeer goed bedoelde tips te geven hoor. The Green Mile vond ik een wereldse film..
Tuurlijk, het echte kinderfeestje is leuk maar dat was woensdag al. Dit was met family, kids zaten boven te spelen. Family heb ik afgelopen weken al genoeg gezien.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Feestje van je kind is toch ook leukWij lopen niet weg hoor
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Muziek
ik denk dat ik zo'n beetje alle stylen op mijn foon heb staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo'n beetje alle stylen op mijn foon heb staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
wat gebeurt er om 21:19?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
zo en dan nu zitten tot 21:19 booooooring
Met zn tweeën hoeft dat écht niet het geval te zijn hoorquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Met zn tweeën hoeft dat écht niet het geval te zijn hoor![]()
...
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het echte kinderfeestje is leuk maar dat was woensdag al. Dit was met family, kids zaten boven te spelen. Family heb ik afgelopen weken al genoeg gezien.
Oh echt?quote:
dan komt ze op haar bestemming aanquote:
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Met zn tweeën hoeft dat écht niet het geval te zijn hoor![]()
...
quote:
Ze was niet voor niets genomineerd als Fok!sletquote:
Twee zelfsquote:
Goede reis en tot later Trev!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
Ik kap nu even met postenfoon bijna leeg
Bis Later Lui![]()
laters trevquote:Op zondag 9 januari 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
Ik kap nu even met postenfoon bijna leeg
Bis Later Lui![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |