SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Nou wat?quote:
Ja, pijn in mijn nek, rug en kontquote:Op zondag 9 januari 2011 03:23 schreef Vanyel het volgende:
voor de TT.
Ik ben gewoon onrustig, zweterig en bwuh. Niks heel speciaals en ze beweegt totaal niet, dus daar kan t niet aan liggen. Irritant.
Heeft die massage eigenlijk nog wat opgeleverd?
Dan moet je geen paar weken wachten joh, dan moet je daar gewoon elke week gaan zitten. Of iets aan de oorzaak doen...quote:Op zondag 9 januari 2011 03:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, pijn in mijn nek, rug en kontOver een paar weken terug want het is nog lang niet opgelost.
Ja, hallo, 't is $75...quote:Op zondag 9 januari 2011 03:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan moet je geen paar weken wachten joh, dan moet je daar gewoon elke week gaan zitten. Of iets aan de oorzaak doen...
Klopt ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:58 schreef Vanyel het volgende:
Of ze man of vrouw was gok ik zomaar.
Naar gevoel trouwens, maar heb je veel met de managers daar te maken?
26 kannen koffie? Drinken die een kan per persoon?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:54 schreef lezzer het volgende:
op de verjaardag bij schoonmoeder. 26 lkannen koffie gezet, 50 stukken vlaai uitgedeeld, nu bekaf in een stoel fokken...
Maar dat is dan weer eng en volwassen als ze zijn durven ze dat ws niet met het onderwerp van gesprek te bespreken..quote:Op zondag 9 januari 2011 12:46 schreef Bakfiets. het volgende:
terwijl ze het ook gewoon hadden kunnen vragen. Dat vind ik een stuk minder achterbaks.
quote:Oh, en ze hadden ook gewoon op m'n naambordje kunnen kijken.
er komt een dag, dat jij bejaarden van koffie moet voorzien. dan begrijp jij mijn uitspraak.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
26 kannen koffie? Drinken die een kan per persoon?
Nu ik nadenk over mijn familie in Limburg, begrijp ik wat je bedoelt.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
er komt een dag, dat jij bejaarden van koffie moet voorzien. dan begrijp jij mijn uitspraak.
Kan me niet voorstellen dat ze 'het niet weten'. Waarschijnlijk vinden ze het alleen 'leuk' om te doen alsof ze het niet wetenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:06 schreef Bakfiets. het volgende:
'T komt trouwens ook gewoon doordat we van die vormeloze uniformen moeten dragen. Maat S is stiekem maat XL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch dat mijn vrouw dit jaar 50 wordt hè?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:27 schreef Vanyel het volgende:
Helemaal niet jammer. Dan zouden je jongeblaadjesneigingen pas echt smerig zijn
Toen wij misschien voor Kerst naar London zouden had ik deze site gevonden: http://www.gaylondon.co.uk/quote:Op zondag 9 januari 2011 17:41 schreef lezzer het volgende:
Iemand op de hoogte van waar je moet zijn in Londen voor de lesbische sien?
Koekjes. En ze waren niet eens zo lekkerquote:
Ik ben toch redelijk androgyn, hoor. Dat is misschien niet altijd leuk, maar ik ga er mijn haar echt niet voor laten groeien.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:09 schreef Magenta het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze 'het niet weten'. Waarschijnlijk vinden ze het alleen 'leuk' om te doen alsof ze het niet weten.
Weet je dat zeker?quote:
zou ik ook mooi niet doen. Dat soort dingen zeggen is gewoon goedkoop scoren.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben toch redelijk androgyn, hoor. Dat is misschien niet altijd leuk, maar ik ga er mijn haar echt niet voor laten groeien.
Vrijwel zeker jaquote:Weet je dat zeker?
Neequote:Op zondag 9 januari 2011 17:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je weet toch dat mijn vrouw dit jaar 50 wordt hè?
Met het gevaar dat ik nu echt als een ouwe muts klink...quote:Op zondag 9 januari 2011 18:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben toch redelijk androgyn, hoor. Dat is misschien niet altijd leuk, maar ik ga er mijn haar echt niet voor laten groeien.
Bovendien, tegen de tijd dat je de 30 gepasseerd bent hebben veel vrouwen een pittig kort kapselquote:Op zondag 9 januari 2011 18:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met het gevaar dat ik nu echt als een ouwe muts klink...
Leeftijd kan daarin best wat doen.
Ik werd met lang haar en in een strak t-shirt ook nog wel eens voor meneer aangezien. Dat was wel heel apart.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met het gevaar dat ik nu echt als een ouwe muts klink...
Leeftijd kan daarin best wat doen. Als je jong, vrouw en androgyn bent, ga je vrij makkelijk door voor een nog veel jonger jochie. Als je wat ouder wordt en er dus ouder uitziet, dan zien mensen veel sneller dat je geen jochie kunt zijn. Ik werd rond mijn 16e ook nog wel eens voor jochie aangezien maar dat is behoorlijk overgegaan (overigens had ik toen ook al best tieten, maar daar kijk je blijkbaar makkelijk overheen....).
quote:
Tsja, die heb ik dus niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:53 schreef Vanyel het volgende: Ik werd rond mijn 16e ook nog wel eens voor jochie aangezien maar dat is behoorlijk overgegaan (overigens had ik toen ook al best tieten, maar daar kijk je blijkbaar makkelijk overheen....).
8 jaarquote:Op zondag 9 januari 2011 19:09 schreef Bakfiets. het volgende:
En Lezzer, betekent dit dat je vrouw maar 4 of 5 jaar jonger is dan je moeder?
Het had net zo goed je moeders vrouw kunnen zijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
8 jaar
Maar, dit was toch algemeen bekend?
Das nog altijd bijna 25 jaar ouder dan de fiets.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ouwe viezerik? Ik?
Ik ben 12 jaar jonger
Ik had dat met een cupje E in spaghettibandjeshemd..quote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik werd met lang haar en in een strak t-shirt ook nog wel eens voor meneer aangezien. Dat was wel heel apart.
Ik ben van 14 naar 12 gegaan dankzij deze miraculeuze facelift.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef lezzer het volgende:
Wat is dat trouwens voor een zwets over 25 jr ouder dan Fiets?
IK BEN JE BABYMAMA NIETquote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen:
* Vanyel zoekt nog een au pair
But you wannaquote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
IK BEN JE BABYMAMA NIET
maar oké dan.
20 was een veel accurater rond getalquote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef Vanyel het volgende:
BIJNA 25.. Ik vond die paar jaar afwijking geen reden om het mooie getal van 25 niet te kunnen noemen
Maar minder leuk.quote:
Zaterdag in Utrecht? EnSuite?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:01 schreef Qebbel het volgende:
Ja ik ben zo blij! Eindelijk! We zijn trouwens gisteren naar een goed homofeestje geweest zeg in Utrecht.En er werkt een meisje achter de bar bij de BT
![]()
Yep, was leuker dan ik dacht eigenijkquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Jeuh voor het samenwonen.![]()
En hallo aan toekomstig werkgeefster op de bank.
Wat is Utrecht leuk hequote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Yep, was leuker dan ik dacht eigenijk
Yayquote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef Qebbel het volgende:
Ik kijk wegmisbruikers in mn eentje. Mn vriendin ook. We gaan BIJNA samenwonen! Nog 3 weken! Eindelijk elkaar niet meer gruwelijk missen continu.
![]()
Ik wilde iets zeggen over in natura betalen, maar nou voel ik me vies.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wanneer doen we de salarisonderhandelingen?
Ik hou van Utrecht.quote:
Joh!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:40 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen over in natura betalen, maar nou voel ik me vies.![]()
De Vans winkelquote:Ik hou van Utrecht.Die leuke eettentjes langs de grachten, de kraampjes, de Vans winkel(
) en de Bijenkorf. Vogels die op je eten schijten..fantastisch!
Comes with the jobquote:Op maandag 10 januari 2011 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Wat een achterlijke tijd om op te staan trouwens.
JIj woont zeker op een bovenwoning?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:39 schreef Vanyel het volgende:
Sloffen. Dat zijn nou dingen die ik echt zelden draag. Heb ze niet eens eigenlijk.
Ik loop er zelf niet op. Je maakt het merk alleen nog maar wat potteuser.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:25 schreef lezzer het volgende:
Ik loop ook op Vans. Of heb ik nou het hele merk tot ouwe wijven merk gemaakt?
Oh, nou, dan hou ik me tenminste netjes aan de codequote:Op maandag 10 januari 2011 11:08 schreef Bakfiets. het volgende:
Je maakt het merk alleen nog maar wat potteuser.
3 uur verslapen?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb me verslapen.DRIE UUR TE VEEL.![]()
Ik moet vandaag alles inleveren, maar dat kan nu niet meer omdat ik het nooooooit afkrijg. Dan maar voor de herkansing.
Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
3 uur verslapen?
Heb je überhaupt wel een wekker gezet dan?
Ja. Ik voel me daarnaast niet helemaal jofel, dus ik mail wel even naar desbetreffende docent.quote:
Ik moet er altijd nog om lachenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, nou, dan hou ik me tenminste netjes aan de code
Ik moest altijd zo om 'm huilenquote:
Ik heb echt ontzettend een zwak voor die jongen (Joris Rasenberg)quote:
Wij hebben geen kaartenquote:En ga jij nog naar het Eurovisie Songfestival? Zo ver is Düsseldorf namelijk niet.
Eerste halve finale:quote:Op maandag 10 januari 2011 11:50 schreef NanKing het volgende:
Wanneer is 't songfestival? Als ik tegen die tijd daar al een huisch heb dan heb ik eventueel wel een slaapplek
Toevallig heb ik daar in de buurt ook familie. Verdacht..quote:
Ik keek ook voor Lenny, hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef lezzer het volgende:
Ik heb echt zo ontzettend niks met rappers. Dat blijkt wel, nu ik die video kijk
- oh, Brabant van Guus * lezzer moet al weer brullen -
Dat is wel een flinke stap vooruit.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zij is wel geupgrade zeg. Nederwetten... toe maar
Nou, van een volkswijk naar Nederwetten is wel een upgradequote:Op maandag 10 januari 2011 14:21 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat is wel een flinke stap vooruit.
Voor zover ik weet niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb Vanyel vandaag nog niet gezien. Is ze aan het bevallen ofzo?
Daar heb je toch fietsenmakers/vaders voorquote:Op maandag 10 januari 2011 15:52 schreef skunkasaur het volgende:
Whoa, er is hier voor mijn huis een buurmeisje heulemaal zelf haar band aan het plakken
Of gewoon een handig vriendinnetjequote:Op maandag 10 januari 2011 15:55 schreef Magenta het volgende:
[..]
Daar heb je toch fietsenmakers/vaders voor![]()
![]()
Dan zou ik het nog wel samen willen doenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Of gewoon een handig vriendinnetje
Ja laat mij maar 'andere' praktische dingen doen als interbankieren, informatie opzoeken, boodschappen doen, was doen, bedden opmaken etc. dan mag zij (waar ze ook mag uithangenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:12 schreef Qebbel het volgende:
Ik laat het haar lekker alleen doen![]()
. Maar zij vindt het geklus aan fietsen alleen maar fijn en ik niet. Geef mij maar een auto; die banden heb ik sneller verwisseld, dan die van een fiets geplakt.
Vanmorgen zag ik trouwens 2 mannen elkaar een afscheidskusje geven bij de bus
Heb je de AVR posters al gezien in de bushokjes?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:12 schreef Qebbel het volgende:
Ik laat het haar lekker alleen doen![]()
. Maar zij vindt het geklus aan fietsen alleen maar fijn en ik niet. Geef mij maar een auto; die banden heb ik sneller verwisseld, dan die van een fiets geplakt.
Vanmorgen zag ik trouwens 2 mannen elkaar een afscheidskusje geven bij de bus
Ik wel, ben benieuwd wanneer de eerste klachten komen bij de reclame code commissiequote:Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Heb je de AVR posters al gezien in de bushokjes?
Wij kunnen wel ongeveer toe met een tank per seizoen. Hij was dan ook niet vol toen we de verwarming begonnen te gebruiken.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef lezzer het volgende:
is dat niet gewoon zo'n 3 maandelijks iets ofzo?
Ja, best wel... Aan de andere kant is dat alleen huisverwarming... geen heet water of zo.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:13 schreef lezzer het volgende:
Nou, als je daar een seizoen van kunt stoken is het een koopje
Er loopt een leiding door de straat en we zouden erop aangesloten kunnen worden. Kost een hoop geld.quote:
We zijn ook niet aangesloten op het rioolquote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef lezzer het volgende:
oh, allemaal niet zo standaard als bij ons dus
Intussen kijk ik of een vakantie op de Bahama's een beetje te doen is.
Iemand die er ooit geweest is toevallig?
Yep, septic. Maakt ook weinig uit hoor, verder. In ieder geval nooit last van overstromende riolen waardoor het door de plees en het doucheputje omhoog komtquote:
I wish! Willen jullie niet een klein lief lesbeautje mee in de koffer?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef lezzer het volgende:
oh, allemaal niet zo standaard als bij ons dus
Intussen kijk ik of een vakantie op de Bahama's een beetje te doen is.
Iemand die er ooit geweest is toevallig?
Uterus, ovaries etc.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef lezzer het volgende:
ja weet ik veel wat daar de amerikaanse term voor is
@Qebbel, ik ben wel ooit in die streek op vakantie geweest (Torrox Costa), en dat is wel mooi, hoewel de bergen erg droog zijn. Wel het "goede" deel van de Costa del Sol, dus niet Torremolinos enzo.
ja, dat snap ik, maar de algemene term. Heet dat echt "bits"?quote:
Oh, nee, waarschijnlijk had ik "parts" moeten zeggen. Maar "onderdelen" klinkt ook zo raarquote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja, dat snap ik, maar de algemene term. Heet dat echt "bits"?
Doet er ook niet toe trouwens, maar ik vond het grappig klinken
If only. Vanyel had het heeeel druk vandaag met afsprakenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb Vanyel vandaag nog niet gezien. Is ze aan het bevallen ofzo?
Ah, okee, gelukkig maar. Maar blijft ze nu nog drie weken met d'r hoofd daar hangen dan? Of wordt het nu aftellen?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:35 schreef Vanyel het volgende:
Indalen is dat het hoofd in het bekken zakt. Als t helemaal ingedaald is, zit dat daar ook vast. Betekent dus dat ze goed ligt.
Ik ben dus nog nooit echt in Spanje op vakantie geweest. Een keer op Menorca en Mallorca als kind en ooit een weekeindje Barcelona, maar daar was ik niet zo weg vanquote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef lezzer het volgende:
ja weet ik veel wat daar de amerikaanse term voor is
@Qebbel, ik ben wel ooit in die streek op vakantie geweest (Torrox Costa), en dat is wel mooi, hoewel de bergen erg droog zijn. Wel het "goede" deel van de Costa del Sol, dus niet Torremolinos enzo.
Dat valt in dat gedeelte wel mee. Al is Nerja tegenwoordig ook wel een populaire badplaats. Gaat natuurlijk ook een beetje om wanneer je gaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 06:43 schreef Qebbel het volgende:
moge.
soort van oh oh cherso achtige sferen, ook voor volwassenen.
Daar zit ik ook vaak over te denken. Vriendinnen van ons hebben dat ooit gedaan.quote:Over griekenland gesproken; dat women festival op Lesbos lijkt me ook wel een keer leuk om mee te maken.
Ik ben niet dood, ik was slaapje doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef lezzer het volgende:
Ja, je moet wat als Lesbeau zo dood als een pier is
ik wilde me nog verexcuseren voor "geen ranzige dingen", maar ik dacht "Nee dan beginnen ze weer over m'n kelderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Oh wacht, je hebt prijs. De vorige link bracht me naar de beginpost zelf, dus ik dacht dat je met 'ik had prijs' keiharde seks bedoelde, precies op die tijd.![]()
Ik had nog wel een heel boos berichtje willen schrijven met alleen maar Caps Lock. Halverwege snapte ik het pas.
Er is niets mis met je kelder, hoor. Leuk behangetje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik wilde me nog verexcuseren voor "geen ranzige dingen", maar ik dacht "Nee dan beginnen ze weer over m'n kelder"
WEET JE DAT NIET MEER? IK DACHT DAT IK SPECIAAAAL WAS. NOU VOEL IK ME EEN UIT DUIZENDEN.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:39 schreef lezzer het volgende:
godsamme wat moet ik doen om begrepen te worden![]()
*langzaam in totale depressie wegzakt*
quote:De Westboro Baptist Church van de religiefanaat Fred Phelps zal zich manifesteren als zaterdag a.s. de slachtoffers van de gruwelijke schietpartij in Arizona worden begraven.
Fred Phelps verwelkomde het nieuws, waarbij de Democratische politica Gabrielle Giffords levensgevaarlijk gewond raakte, met grote instemming.
In een videobodschap dankt hij god voor het uitstekende werk dat in Tucson is verricht. Hij beschouwt het als een goddelijke vergelding voor de opkomende zedeloosheid in Amerika.
Zijn agressieve campagne richt zich voornamelijk op homo's. Gifords staat bekend als een warm voorvechter voor homorechten.
Volgens mij is hij datquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:01 schreef NanKing het volgende:
Tering ^^
Hij is toch van die familie van die reportage van louix therioux?
Ik glimlachtequote:
Even gekoekelt, en hij is het inderdaad. Walgelijke familie.quote:
sommigen willen het geloof overal tegen gebruiken en dan alle dingen als hulpmiddel gebruiken om te laten bewijzen dat hun geloof het juiste is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:07 schreef lezzer het volgende:
Wat voor een kutleven moet je toch hebben als je dat als doel hebt.
Had gister een kat van iemand over kunnen nemen. Nadat bleek dat ie een blaasaandoening had en nog wel eens over het tapijt pieste er toch maar vanaf gezien..binnenkort maar eens een asiel bezoeken.quote:
Behoor jij tot de eerste of de laatste categorie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Magenta het volgende:
[..]
Had gister een kat van iemand over kunnen nemen. Nadat bleek dat ie een blaasaandoening had en nog wel eens over het tapijt pieste er toch maar vanaf gezien..binnenkort maar eens een asiel bezoeken.
Is dat die Brit?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Vanyel het volgende:
Overigens vind ik louis ook niet altijd even goed in die docu's, maar dat terzijde.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Behoor jij tot de eerste of de laatste categorie?
Oh, op die (bak) fiets.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:39 schreef Vanyel het volgende:
Zit mobiel, dus zie die dingen niet. Ik vond je al zo cryptisch.
Kun je wel op je buik liggen eigenlijk? Lijkt me niet eigenlijk maar toch maar even vragenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef Vanyel het volgende:
Knap hoor.
En hallo maar weer. Gemasseerd door fysio, dus weer helemaal zen.
Goed gegokt. Op mijn zij (rug is ook niet fijn). Gelukkig sliep ik sowieso al op mijn zij.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je wel op je buik liggen eigenlijk? Lijkt me niet eigenlijk maar toch maar even vragen
Heftig. Nou ja, laatste loodjesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goed gegokt. Op mijn zij (rug is ook niet fijn). Gelukkig sliep ik sowieso al op mijn zij.
Dat dacht ik eigenlijk ook als eerste. Ben je dan gemasseerd terwijl je op je zij lag? Gaat dat wel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je wel op je buik liggen eigenlijk? Lijkt me niet eigenlijk maar toch maar even vragen
Mijn bipz lieve kijkbuiskinderen. Ze heeft het bovenste deel van mijn bipz gemasseerd. Dat gaat prima op mijn zij(den).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:22 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook als eerste. Ben je dan gemasseerd terwijl je op je zij lag? Gaat dat wel?
Waarschijnlijk niet een van de fysio. Of heb je echt klachten.quote:
Onee, daar heb je gelijk in. Maar ik heb wel een hele boel knopen, schijnt. Tenminste, ik dacht dat het normaal was dat je je spieren zo kon voelen zitten, maar mijn vriendin vertelde me dat dat allemaal knopen warenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet een van de fysio. Of heb je echt klachten.
Same here!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:57 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Onee, daar heb je gelijk in. Maar ik heb wel een hele boel knopen, schijnt. Tenminste, ik dacht dat het normaal was dat je je spieren zo kon voelen zitten, maar mijn vriendin vertelde me dat dat allemaal knopen warenSchouders, that is.
Muts.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zat met mijn vinger in de gehaktmolen, op mijn werk.
Nieuwsgierige kinderen ook. Altijd alles aanraken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zat met mijn vinger in de gehaktmolen, op mijn werk.
Het glanste zo mooi.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nieuwsgierige kinderen ook. Altijd alles aanraken.
Tsja, de gehaktmolen was uit, dat kan ook nog wel eens schelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:53 schreef Magenta het volgende:
M'n zus is een topje van d'r vinger kwijtgeraakt met zo'n vleeswarensnijmachine, dat wil ook wel bloeden
Jij had natuurlijk gehoopt op een heleboel 'quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tsja, de gehaktmolen was uit, dat kan ook nog wel eens schelen.
* Blue-eyes pinkt traantje wegquote:
Dus binnenkort beginnen? Ben benieuwd hoe het gaat. Vorige keer heb je het wel 2 dagen volgehouden, tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:32 schreef lezzer het volgende:
Het komt hoogstens uit het disco tijdperk.
Wel een heel fijn liedje
En BE, ik ben het SB-boek aan het lezen
Deze ene keer is het hotel niet door ons uitgezocht.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:25 schreef Blue-eyes het volgende:
Jullie gaan altijd naar 4-sterren hotels, toch?
Je hebt hier altijd het hoogste woord, dus dat zal wel meevallenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:08 schreef lezzer het volgende:
Ik ben daar te schijterig voor, om dat te vragen
quote:Wikipedia:
In episode 2 of Jamie's School Dinners, Clinton's party had 36 show up for a booking of 20 and many of them were on a South Beach Diet and did not want the special menu that had been prepared, even though the menu had been approved in advance.[26]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |