Heftig. Nou ja, laatste loodjesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goed gegokt. Op mijn zij (rug is ook niet fijn). Gelukkig sliep ik sowieso al op mijn zij.
Dat dacht ik eigenlijk ook als eerste. Ben je dan gemasseerd terwijl je op je zij lag? Gaat dat wel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je wel op je buik liggen eigenlijk? Lijkt me niet eigenlijk maar toch maar even vragen
Mijn bipz lieve kijkbuiskinderen. Ze heeft het bovenste deel van mijn bipz gemasseerd. Dat gaat prima op mijn zij(den).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:22 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook als eerste. Ben je dan gemasseerd terwijl je op je zij lag? Gaat dat wel?
Waarschijnlijk niet een van de fysio. Of heb je echt klachten.quote:
Onee, daar heb je gelijk in. Maar ik heb wel een hele boel knopen, schijnt. Tenminste, ik dacht dat het normaal was dat je je spieren zo kon voelen zitten, maar mijn vriendin vertelde me dat dat allemaal knopen warenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet een van de fysio. Of heb je echt klachten.
Same here!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:57 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Onee, daar heb je gelijk in. Maar ik heb wel een hele boel knopen, schijnt. Tenminste, ik dacht dat het normaal was dat je je spieren zo kon voelen zitten, maar mijn vriendin vertelde me dat dat allemaal knopen warenSchouders, that is.
Muts.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zat met mijn vinger in de gehaktmolen, op mijn werk.
Nieuwsgierige kinderen ook. Altijd alles aanraken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zat met mijn vinger in de gehaktmolen, op mijn werk.
Het glanste zo mooi.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nieuwsgierige kinderen ook. Altijd alles aanraken.
Tsja, de gehaktmolen was uit, dat kan ook nog wel eens schelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:53 schreef Magenta het volgende:
M'n zus is een topje van d'r vinger kwijtgeraakt met zo'n vleeswarensnijmachine, dat wil ook wel bloeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |